Zo'n dooddoener.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:37 schreef Bramenstruik het volgende:
oohhhh Poetin bedoelt het allemaal best goed
(op)scheppequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie zijn ogen zitten er door heen
maris op de achtergrond: gaan we zo weer lekke scheppe
jes: ja...
Dat zag ik niet eens. Moet ook wel met die aangeplakte voortanden van d'r.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
niet met mes en vork/lepel? Wel weer dat achterlijke prakken, heel sjiek
Als er geen camera of jessie in de buurt zou zijn,deed die Mariska ook niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie zijn ogen zitten er door heen
maris op de achtergrond: gaan we zo weer lekke scheppe
jes: ja...
En tóch kunnen ze héél goed zónder Jessie hoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Als er geen camera of jessie in de buurt zou zijn,deed die Mariska ook niks.
Ja hoor, nadat snotkoker 10 min in de kuil had gestaan hebben de slaafjes netjes doorgewerktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En tóch kunnen ze héél goed zónder Jessie hoor.
Dat zeker de zelfbenoemde directie verpest Utopia. En die knettergekke goed opgevoedequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En tóch kunnen ze héél goed zónder Jessie hoor.
Ja verdomd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis net die Richard, taxichauffeur
Héél graag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:46 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zeker de zelfbenoemde directie verpest Utopia. En die knettergekke goed opgevoede![]()
Mariska mag mee.
ik zag wel wat er gebeurde, Andrea zat te zuigen, ivm dat zingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Mylene is dus weer van slag![]()
Jens legt Dree uit hoe zij reageerde toen ze meubels ging maken en iedereen bij haar zat te drammen wanneer ze af waren ..
Mylene laat zich snel uit het veld slaan
de ene bitch is nog valser dan de andere bitch daar zoniet nog dommer dan de anderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zag wel wat er gebeurde, Andrea zat te zuigen, ivm dat zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Ik zat het niet helemaal te volgen maar dag inderdaad ook iets van een badinerende ondertoon te herken in de woorden van Dréquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hier 32 en morgen 30. Pas vanaf maandag weer onder de 30.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
De meeste plekken in Nederland rond 22 uur.
Wanneer is iets zuigen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja probeerde haar uit de tent te lokken, ze moest vanavond wat zingen van Andrea, anders wilde ze het niet echt, Mylene zei daarop dat ze te moe was om te zingenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik zat het niet helemaal te volgen maar dag inderdaad ook iets van een badinerende ondertoon te herken in de woorden van Dré
eens, ik vind het niet echt een slimme zet, maar dat kan je ook gewoon zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanneer is iets zuigen?
Want het slaat ook helemaal nergens op dat ze een zangcoach wil . ze kan niet zingen , maar het kost wel veel geld ,en ze is met van alles bezig , pantysuit , model waar staan voor foto;s waar ze kleertjes voor krijgt, cursus visagie ... en resultaat is er (nog) niet
Ze is werkelijk nergens tegen bestand ...vermoeiend
Waarom ook proef zingen voor de rest, nooit hebben ze gevraagd of ze dat wilde doen en nu in ene wel??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jeetje, waar zit jij dan, richting de Sahara?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier 32 en morgen 30. Pas vanaf maandag weer onder de 30.
Dan zal die wel snel failliet zijn gegaan. En waar haalt ze de tijd vandaan .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef zodeju het volgende:
Toen Mariska "HAAR" winkel had keek ze altijd U1 kon ze veel uit leren.
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens, ik vind het niet echt een slimme zet, maar dat kan je ook gewoon zeggen
Dreetje heeft een goed gevoel voor de zwakste, komt denk ik door haar lengtequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.
Absoluut , dat heb ik net gemist ,maar ik vind het 'zorgelijk'dat Jens het in alles voor haar opneemt , ze moet ook leren zelf om te gaan met lastige situaties/mensen ,,ze geeft bij het minste of geringste op, jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens, ik vind het niet echt een slimme zet, maar dat kan je ook gewoon zeggen
kloptquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut , dat heb ik net gemist ,maar ik vind het 'zorgelijk'dat Jens het in alles voor haar opneemt , ze moet ook leren zelf om te gaan met lastige situaties/mensen ,,ze geeft bij het minste of geringste op, jammer
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier 32 en morgen 30. Pas vanaf maandag weer onder de 30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei twee zure rancuneuze damesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef Labradoodle het volgende:
Andrea is een maatje van Shelly dat zegt genoeg.
inderdaad, was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef Labradoodle het volgende:
Andrea is een maatje van Shelly dat zegt genoeg.
Heeft ze nu óók al een eigen winkel gehad? Dat mens is écht allround hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef zodeju het volgende:
Toen Mariska "HAAR" winkel had keek ze altijd U1 kon ze veel uit leren.
Van Shel-del wist ik het, maar Drétje valt nu bij mij ook wel door de mand.quote:
ik ben er bij Dreetje nooit overheen gekomen dat ze een kogel om dr nek draagtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Van Shel-del wist ik het, maar Drétje valt nu bij mij ook wel door de mand.
Ze gingen ook leuk met elkaar om , daarom snap ik niet wat er nu ineens het probleem is. Dree kon goed met Mylenequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.
En te doen of ze over en weer verliefd zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Labradoodle het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 juli 2019 13:52 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote
Dit is toch 😂 gisteravond was hij haar nog zat. Maar merel wilde niet dat andere over hun gaan praten. Dus lullen als brugman om toch in de boot te mogen slapen.
Ach, die kon ik als ex beroeps militair nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben er bij Dreetje nooit overheen gekomen dat ze een kogel om dr nek draagt
Noorden des Lands.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeetje, waar zit jij dan, richting de Sahara?
jij, maar zij toch niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, die kon ik als ex beroeps militair nog wel begrijpen
Misschien een nachtwinkel?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:58 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dan zal die wel snel failliet zijn gegaan. En waar haalt ze de tijd vandaan .
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons dus nog steeds geen regen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dus blijven sproeien elke avond.
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
moeilijk moeilijk, zwart kleedt af vs zwart houdt warmte vast
mandje bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Van Shel-del wist ik het, maar Drétje valt nu bij mij ook wel door de mand.
Wat oplettend van je.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben er bij Dreetje nooit overheen gekomen dat ze een kogel om dr nek draagt
De FEBO heeft het er maar druk mee hun slaafjes tevreden te houden. Foutje las het verkeerd dacht een klant voor weglaserenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Komp mailtje binnen voor de tatoo wegbrand service voor snotkoker.
Ze mag blij zijn dat er geen stukken kroket tussen zatenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
schuimpje, had kleidng besteld, ontvangen, opengemaakt en stonk naar patat
frikandelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat er geen stukken kroket tussen zaten
Geweldig vond ik dat. Ze was er toen net.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb toen wel ontzettend gelachen, toen ze die beer aantrok![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
schuimpje, had kleding besteld, ontvangen, opengemaakt en stonk naar patat
Of ie maar ff 500 eurietjes wil storten?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Komp mailtje binnen voor de tatoo wegbrand service voor snotkoker.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
schuimpje, had kleding besteld, ontvangen, opengemaakt en stonk naar patat
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's nie veel erug, die kun je ook koud eten.
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegdquote:
Donny en Diva, Jessie zegt dat Maris het aan hadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Néé! Wat verschrikkelijk respectloos zeg. Welke kleding zou dat geweest zijn?
Andrea doet het niet bij jessie bv dat durft ze niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Dree nog steeds leuk ,maar als 'door de mand vallen' voor mensen inhoudt dat ze vooral geen kritiek mag leveren of haar vragen mag hebben over sommige zaken dan zegt dat meer van die mensen.
Door de mand vallen is dus vooral geen kritiek mogen hebben en geven blijkbaar
ik vind het raar, waarom? Wat wil je daar mee zeggen?Een kogel om je nekquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegd
ze voelt zich tegoed als neukertjequote:
geen idee, maar vermoed dat dreetje van de straat is en misschien een dierbare heeft verlorenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het raar, waarom? Wat wil je daar mee zeggen?Een kogel om je nek
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou een leuke bank zijn met jess in het midden
Ze is geen Billyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel gaat er mee kappen, Jessie is onzeker, ze kan daar niet tegen
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Dré stond hier redelijk boven aan in de ANTPQ/36 popu pol.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Dree nog steeds leuk ,maar als 'door de mand vallen' voor mensen inhoudt dat ze vooral geen kritiek mag leveren of haar vragen mag hebben over sommige zaken dan zegt dat meer van die mensen.
Door de mand vallen is dus vooral geen kritiek mogen hebben en geven blijkbaar
Ze gaven elkaar net nog een tv moment kusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Uiteindelijk iedereen ..kwam het op neerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
merel: als jess zich kut voelt, voel ik me kut en dan voel jij je ook weer kut en weet niet wie ze nog meer noemde
Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk iedereen ..kwam het op neer
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voerenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Jessie Merel gedoe
Als Merel ergens niet tegen kan dan zijn het mannen die onzeker doen
En anders stopt ze er mee
[ afbeelding ]
Het moet wel gaan zoals Merel wil![]()
[ afbeelding ]
Wat een smeerlappen zeg!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Donny en Diva, Jessie zegt dat Maris het aan had
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hunquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar net nog een tv moment kus
met de vermelding naar ons, dat het echt niet is dat Jessie haar niet meer leuk vindtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.
Merel weer haar toneelstukje opvoeren alsof het haar niks kan schelen en ze de verkering met Jessie zó kan verbreken als ze niet meer lol met hem heeft.
die praat alleen maar mee met iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
Walgelijk mokkel met haar 'maaw waaarwoooommmm dannnnn??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die praat alleen maar mee met iedereen
Dat begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
als hij slim is... dumpen dat kindquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En te doen of ze over en weer verliefd zijn.Jessie heeft er nu al geen zin meer in lijkt het wel.
Dan nóg of juist daarom. Maar goed, al lopen ze met volledig wapentuig rond. Zal wel mode zijn ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geen idee, maar vermoed dat dreetje van de straat is en misschien een dierbare heeft verloren
Nopequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef DeKenau het volgende:
In voor en tegenspoed is niet echt een dingetje voor Merel
die duikt er na Merel zo bovenopquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
En daar heeft ze al een dagtaak aan. Maar als ze samen met Jessie is kruipt ze in zijn kont.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
Tranny kruipt op alles ...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die duikt er na Merel zo bovenop
Merel wil hem vóór zijn denk ik. Volgens mij ziet Jessie deze 'relatie' niet als heel serieus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
En voor de andere utopianen doen alsof je dol op elkaar bent. Noem ik schijnheilige lui.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hun
Moet wel piemelpap uitkomen.quote:
Nou, ze voelt afstand van Jessie en denk dat ze liever dan meteen een punt er achter wil zetten. Ziet er ook allemaal zo nep uit van die 2. En zéker als je bedenkt dat Jessie zwoor met een maatje méér geen seks te kunnen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Moet wel piemelpap uitkomen.
Al hoewel , toen met wiebelhoofd was ze ook niet vies van een goeie bef.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Is deze oudere al gesponst vandaag
maar hij zegt wel steeds verliefd te zijn. hoe triest is dat dan, als hij het niet meentquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ze voelt afstand van Jessie en denk dat ze liever dan meteen een punt er achter wil zetten. Ziet er ook allemaal zo nep uit van die 2. En zéker als je bedenkt dat Jessie zwoor met een maatje méér geen seks te kunnen hebben.
Alsof Jessie hele dagen om haar heen hangt en haar zegt dat hij zóóóóó verliefd op haar is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze weet het weer goed te draaien ja, grappenmaakster
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:25 schreef spapaars het volgende:
Dus een ijsmanneke die vanuit Belgieland even naar Utopia komt om 15 ijsjes te brengen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welnee gewoon waar ze gewerkt heeft, maar ze zei tegen Gerrit toen ik in mijn winkel stond.
Maar wij wel leuke streams 😃quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gaat ie niet doen, dan staat hij er slecht op
Dat is het ook. Alles zit scheef en de deuren kunnen amper dicht. Deurklinken zitten ondersteboven. Scharnieren aan de buitenkant van de deuren. Etc,.etc..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
t sanitair gebouw is prutswerk aldus merel
jessie beaamt het
Vanaf zondag zei Merel net.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hun
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
Brandon doet helemaal niks volgen Jessie, mijn hemel wat wordt die even afgebrand nu hij op één staat....door drie man nog wel.....
Hoe duidelijk wil je het hebben.![]()
Gelukkig is al haar werk van hele goede kwaliteitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
jessie beaamt het
wow, ik sta met mn oren te klapperenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
Brandon doet helemaal niks volgen Jessie, mijn hemel wat wordt die even afgebrand nu hij op één staat....door drie man nog wel.....
Kijken of Merel het trekt als Franny met haar ex het bed induikt. Mooi script.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die duikt er na Merel zo bovenop
Ohhh nou snap ik al die haat naar Jessie toe al die maanden. Dat kwam omdat hij op 1stondquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef DKUp het volgende:
Harde tepels, bezweet, vet, kletsnat, dikke grote neppe ballen!
Ik hoorde het. Die denkt serieus dat ze God gift is en hij ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met de vermelding naar ons, dat het echt niet is dat Jessie haar niet meer leuk vindt
Ze willen zeker nog verder zakken......wat een *&*(%$%^ phoee kan het niet hier neerzetten wat ik van ze vindt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wow, ik sta met mn oren te klapperen
Zoveel haat heb ik door de bewoners nog nooit gehoord. Sorry.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh nou snap ik al die haat naar Jessie toe al die maanden. Dat kwam omdat hij op 1stond
Nou, dan moet je het geluid aanzettenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoveel haat heb ik door de bewoners nog nooit gehoord. Sorry.
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze willen zeker nog verder zakken......wat een *&*(%$%^ phoee kan het niet hier neerzetten wat ik van ze vindt.
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkrakenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
het nieuws dat brandon op 1 staat is binnengekomen, hij wordt finaal afgemaakt door merel en merel. Dat worden denk ik 9 stemmen voor brandon als hij op 1 blijft staan
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkraken
die doet ook lekker mee jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkraken
Dinsdag werden de oudere gesponst door de jongerequote:
ja, doet ze echt heel leukquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef sjampoeh het volgende:
dreetje maakt mooie schilderijen vind ik
[ afbeelding ]
is haar panterstore al af ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef zodeju het volgende:
Nee Merel logisch dat Brandon niks af kan maken.....jullie houden het constant tegen.....Die Gym komt er niet doordat jullie steeds wat anders bedenken. brandon had niet moeten zeggen dat hij wel kan wachten.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Bella35j het volgende:
Krijgen we nu weer dat Jessie Brandon afbrand omdat hij op 1 staat.
Please pppfff Jessie en Brandon zijn het zeker 1x per week niet met elkaar eens en dan zegt Jessie genoeg achter zijn rug maar ook Brandon achter Jessie zijn rug niet dat het goed is maar dat heeft niets met de poll te maken.
En was hier ook niet iedereen het erover eens dat het sanitaire gebouw pruts werk is.
Zo is het ook 1 keer per week op tv en 3x per week op de stream.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:32 schreef sjampoeh het volgende:
merel nog over brandon
hij zegt nooit wat, kun je ook niks fouts zeggen
maanden niet over gehoord
ja waarom zijn ze het nu niet eens dan ? ze lieten brandon maanden links liggen en nu ineens is hij de lulquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Bella35j het volgende:
Please pppfff Jessie en Brandon zijn het zeker 1x per week niet met elkaar eens en dan zegt Jessie genoeg achter zijn rug maar ook Brandon achter Jessie zijn rug niet dat het goed is maar dat heeft niets met de poll te maken.
En was hier ook niet iedereen het erover eens dat het sanitaire gebouw pruts werk is.
Ze maken er graag gebruik van.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
jessie beaamt het
en nu jensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris en merel over milani, de teneur zal duidelijk zijn
Precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
merel nog even doorgaan over t prutswerk
ze weten dus dat hij op 1 staat, kan niet anders
Hij deed er vooral zelf aan mee en Tranny ookquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef snetje het volgende:
De moeder van Brandon heeft nachtmerries om de verhaallijn Franny en Brandon waar sommigen op aansturen...
tis ook prutswerk, maar Brandon is ook geen echte bouwer, dus kwalijk nemen kan je nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Bella35j het volgende:
Nee, tot mijn verbazing gaat die er ook niet meer komen volgens Jessie. Die wil het er niet meer over hebben is niet aan de orde en is ook nooit geweest zei hij tegen Gerrit die ernaar vroeg.quote:
hij is wel goed genoeg om te helpen met hun patatkraam project dus zo slecht zal hij niet zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis ook prutswerk, maar Brandon is ook geen echte bouwer, dus kwalijk nemen kan je niet
Vind je het zelf niet heel toevallig dat het sanitaire gebouw al weken klaar is en nu pas tot een uitbarsting komt van alles wat niet goed is. en wat niet deugd aan Brandon.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Bella35j het volgende:
/carequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris kent ook nog passa doble spaanse stierenvechtersdans
Dat doe ik ook zeker niet vind het ook een aardige jongen maar niet voor Utopia(figurant).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis ook prutswerk, maar Brandon is ook geen echte bouwer, dus kwalijk nemen kan je niet
We hebben ons hier kapot gelachen om zijn prutswerk...deuren op de kop..scharnieren aan de buitenkant en al helemaal dat slome tempo van hem...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Bella35j het volgende:
Toeval bestaat niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet vind het ook een aardige jongen maar niet voor Utopia(figurant).
Het gaat mij er meer om dat ze zeggen dat het om de poll is maar dat vind ik niet.
Ja, wij hier inderdaad.....en nu pas bepaalde bewoners die ontdekt hebben dat hij op 1 staat.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef snetje het volgende:
[..]
We hebben ons hier kapot gelachen om zijn prutswerk...deuren op de kop..scharnieren aan de buitenkant en al helemaal dat slome tempo van hem...
vind Brandon inderdaad ook niet veel, maar ik vind het allemaal een beetje te toevallig nuquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet vind het ook een aardige jongen maar niet voor Utopia(figurant).
Het gaat mij er meer om dat ze zeggen dat het om de poll is maar dat vind ik niet.
Jij begrijp t helemaalquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh nou snap ik al die haat naar Jessie toe al die maanden. Dat kwam omdat hij op 1stond
Maar wel in de slijmmodus toen de panterstore gebouwd moest wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef zodeju het volgende:
Nee Merel logisch dat Brandon niks af kan maken.....jullie houden het constant tegen.....Die Gym komt er niet doordat jullie steeds wat anders bedenken. brandon had niet moeten zeggen dat hij wel kan wachten.
gaat om de bewoners he? vooralsnog buigen ze allemaal voor hem, zijn wil is wetquote:
Dan had hij hulp aan moeten nemen ...maar dat wilde hij niet want het was "ZIJN sanitairgebouw"...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en bovendien brult hij iedere dag dat hij een 'bouwer' isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan had hij hulp aan moeten nemen ...maar dat wilde hij niet want het was "ZIJN sanitairgebouw"...
En daar had de zelfbenoemde directie niet accoord mee gegaanquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan had hij hulp aan moeten nemen ...maar dat wilde hij niet want het was "ZIJN sanitairgebouw"...
Net als jessie zijn gras en zijn bar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
en bovendien brult hij iedere dag dat hij een 'bouwer' is
Benieuwd wat Maris gaat doen als ze ontdekt dat ze op het verkeerde paard heeft gewedquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, wij hier inderdaad.....en nu pas bepaalde bewoners die ontdekt hebben dat hij op 1 staat.
Het gebouw begint nu al uit elkaar te vallen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je het zelf niet heel toevallig dat het sanitaire gebouw al weken klaar is en nu pas tot een uitbarsting komt van alles wat niet goed is. en wat niet deugd aan Brandon.....![]()
![]()
Toen Erik weg ging werd hij ook die kant op geduwd......niemand daar kon wat alleen Brandon als hulp van Erik.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Die brullen ook dat ze een bouwer zijn of wordt Jessie er weer onnodig bijgehaald?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:47 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Net als jessie zijn gras en zijn bar.
Dan moeten ze toch ook bij Erik de bouwer zijn....Brandon was zijn hulp.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gebouw begint nu al uit elkaar te vallen...
Dat vindt ze niet erg ze is een super schuimpjes n 1 geweest. Ze aanbid sommige bewoners uit 1.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Benieuwd wat Maris gaat doen als ze ontdekt dat ze op het verkeerde paard heeft gewed
Ziet er nog steeds netjes uit, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gebouw begint nu al uit elkaar te vallen...
ze kunnen toch douchen en schijten of niet. tis toch maar een camping.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds netjes uit, niets aan de hand.
Maar als Jessie of zijn neukassistente het zegt, is het natuurlijk ook zo
Mag ze wel uitkijken de volgende keer als ze weer een wereldreis naar Turkije maakt. Want kurdish wordt daar niet op prijs gesteld. Dat vindt Erdogan niet goed. En ze hebben geen probleem om nederlanders in de bajes te gooien.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
turks volkdansen op zijn koerdisch wil maris
? Hij roept dat toch . Alleen het grasmaaien wil hij de slaven voor inzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die brullen ook dat ze een bouwer zijn of wordt Jessie er weer onnodig bijgehaald?
Is ze gewent....zie maar haar vergissing met GertJan.......zullen nog vele volgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Benieuwd wat Maris gaat doen als ze ontdekt dat ze op het verkeerde paard heeft gewed
Inderdaad, zij is echt een ūberstalker. Heeft haar baan opgezegd en zich opgegeven om haar prooi tot binnen de poort te achtervolgenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:50 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat vindt ze niet erg ze is een super schuimpjes n 1 geweest. Ze aanbid sommige bewoners uit 1.
2 weken geleden Haden ze ook al ruzie over het sanitaire gebouw en toen stond hij nog niet op 1.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind Brandon inderdaad ook niet veel, maar ik vind het allemaal een beetje te toevallig nu
Daar gaat ze alles voor doen zodra de verhaallijn met merel stopt. Ligt zij heel snel te snorkelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:52 schreef Harrison het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is echt een ūberstalker. Heeft haar baan opgezegd en zich opgegeven om haar prooi tot binnen de poort te achtervolgen
Oké het is een bouwval het douche en was gebouw.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:53 schreef Bella35j het volgende:
[..]
2 weken geleden Haden ze ook al ruzie over het sanitaire gebouw en toen stond hij nog niet op 1.
Toen zei Jessie ook al prutswerk en de streamers ook
Wat een kotswijf iddquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef Harrison het volgende:
Walgelijk die twee wijven! Jens en Adje doen niks, niemand behalve zij doet iets.![]()
Maris: Jessie had ook al tegen me gezegd ik ben zo blij dat jij er bent, toen ik met de bar meehielp.
Ze had al tegen Jordie gezegd dat ze baalt dat hij er is, had liever een ouder iemand gehad. Behalve Maris weet niemand hoe het is om een echte baan te hebben, die anderen hebben alleen maar bijbaantjes gehad. Merel had tegen Jordie gezegd: wat kom jij nou eigenlijk helemaal bijdragen hier.
![]()
![]()
De kit die nu al los laat is Brandon zijn werk.... Erik was toen al weg...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch ook bij Erik de bouwer zijn....Brandon was zijn hulp.
Nee, Brandon is totaal niet mijn favoriet. Maar het had net zo goed een anders kunnen zijn die op 1 staat. Vindt in ene dat afbranden verschrikkelijk, het was zo erg dat ze bijna Hiske erop aan vielen met het door elkaar geschreeuw.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind Brandon inderdaad ook niet veel, maar ik vind het allemaal een beetje te toevallig nu
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
De kit die nu al los laat is Brandon zijn werk.... Erik was toen al weg...
Oh, en daarom valt het hele gebouw uit elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Netjes? De kit laat al los...deuren sluiten niet meer goed het vinyl bij het afvoerputje bolt al op omdat de smerigheid niet weg kan.. en er moet al iets van zeil in de douche hangen.... mjah netjes...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds netjes uit, niets aan de hand.
Maar als Jessie of zijn neukassistente het zegt, is het natuurlijk ook zo
dan hadden ze dat al eerder moeten aangeven en mee moeten gaan helpen ,ipv helpen branden ze elkaar liever tot de enkels af.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Netjes? De kit laat al los...deuren sluiten niet meer goed het vinyl bij het afvoerputje bolt al op omdat de smerigheid niet weg kan.. en er moet al iets van zeil in de douche hangen.... mjah netjes...
Dat dus...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:53 schreef Bella35j het volgende:
[..]
2 weken geleden Haden ze ook al ruzie over het sanitaire gebouw en toen stond hij nog niet op 1.
Toen zei Jessie ook al prutswerk en de streamers ook
👍quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Er gaan wel 15mensen in, hoe vaak was er niet een verstopping in een heel goed gebouwde douche en toilet in U1. Mensen zijn smerig en makkelijk als het niet van hun zelf is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Netjes? De kit laat al los...deuren sluiten niet meer goed het vinyl bij het afvoerputje bolt al op omdat de smerigheid niet weg kan.. en er moet al iets van zeil in de douche hangen.... mjah netjes...
Hij wilde geen hulpquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan hadden ze dat al eerder moeten aangeven en mee moeten gaan helpen ,ipv helpen branden ze elkaar liever tot de enkels af.
De scharnieren zitten aan de buitenkant. De deuren hebben nooit goed geslotenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:58 schreef snetje het volgende:
[..]
dat is naaktslakken onder elkaar. En dylan is net zo'n prutser als die leeggelopen batterij.quote:
kloptquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
dat is naaktslakken onder elkaar. En dylan is net zo'n prutser als die leeggelopen batterij.
Hebben ze ook gedaan maar Brandon wil nog steeds alles zelf doen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan hadden ze dat al eerder moeten aangeven en mee moeten gaan helpen ,ipv helpen branden ze elkaar liever tot de enkels af.
Want Brandon zei dat HIJ de bouwer was.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan maar Brandon wil nog steeds alles zelf doen...
Over twee weken staat Jessie weer op een , dan is hij weer aan de beurtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Brandon is totaal niet mijn favoriet. Maar het had net zo goed een anders kunnen zijn die op 1 staat. Vindt in ene dat afbranden verschrikkelijk, het was zo erg dat ze bijna Hiske erop aan vielen met het door elkaar geschreeuw.
Jessie is altijd aan de beurt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Over twee weken staat Jessie weer op een , dan is hij weer aan de beurt
We gaan het wel beleven met de snackbar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
Als het groepje wat commentaar heeft nou zelf een douche gaat bouwen kijken wat dat wordt.
Zij hebben toch nooit gepretendeerd bouwers te zijn, en een sanitairgebouw in elkaar te kunnen zetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:04 schreef Labradoodle het volgende:
Als het groepje wat commentaar heeft nou zelf een douche gaat bouwen kijken wat dat wordt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef lorrie03 het volgende:
adriaans speedbootje komt zo binnen om de actiVISt uit te hangen
. Brandon ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij hebben toch nooit gepretendeerd bouwers te zijn, en een sanitairgebouw in elkaar te kunnen zetten.
Als ze niet zou zingen, zou ze het ook wel niet echt willen, was de tentensquote:Op vrijdag 26 juli 2019 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Dree had gevraagd of Mylene een stukje kon zingen toen Mylene een zangcoach had geregeld
Dus dit was het 'zuigen' van Dree?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |