Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegdquote:
Donny en Diva, Jessie zegt dat Maris het aan hadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Néé! Wat verschrikkelijk respectloos zeg. Welke kleding zou dat geweest zijn?
Andrea doet het niet bij jessie bv dat durft ze niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Dree nog steeds leuk ,maar als 'door de mand vallen' voor mensen inhoudt dat ze vooral geen kritiek mag leveren of haar vragen mag hebben over sommige zaken dan zegt dat meer van die mensen.
Door de mand vallen is dus vooral geen kritiek mogen hebben en geven blijkbaar
ik vind het raar, waarom? Wat wil je daar mee zeggen?Een kogel om je nekquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegd
ze voelt zich tegoed als neukertjequote:
geen idee, maar vermoed dat dreetje van de straat is en misschien een dierbare heeft verlorenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het raar, waarom? Wat wil je daar mee zeggen?Een kogel om je nek
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zou een leuke bank zijn met jess in het midden
Ze is geen Billyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel gaat er mee kappen, Jessie is onzeker, ze kan daar niet tegen
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Dré stond hier redelijk boven aan in de ANTPQ/36 popu pol.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind Dree nog steeds leuk ,maar als 'door de mand vallen' voor mensen inhoudt dat ze vooral geen kritiek mag leveren of haar vragen mag hebben over sommige zaken dan zegt dat meer van die mensen.
Door de mand vallen is dus vooral geen kritiek mogen hebben en geven blijkbaar
Ze gaven elkaar net nog een tv moment kusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Uiteindelijk iedereen ..kwam het op neerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
merel: als jess zich kut voelt, voel ik me kut en dan voel jij je ook weer kut en weet niet wie ze nog meer noemde
Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk iedereen ..kwam het op neer
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voerenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Jessie Merel gedoe
Als Merel ergens niet tegen kan dan zijn het mannen die onzeker doen
En anders stopt ze er mee
[ afbeelding ]
Het moet wel gaan zoals Merel wil![]()
[ afbeelding ]
Wat een smeerlappen zeg!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Donny en Diva, Jessie zegt dat Maris het aan had
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hunquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar net nog een tv moment kus
met de vermelding naar ons, dat het echt niet is dat Jessie haar niet meer leuk vindtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.
Merel weer haar toneelstukje opvoeren alsof het haar niks kan schelen en ze de verkering met Jessie zó kan verbreken als ze niet meer lol met hem heeft.
die praat alleen maar mee met iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
Walgelijk mokkel met haar 'maaw waaarwoooommmm dannnnn??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die praat alleen maar mee met iedereen
Dat begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
als hij slim is... dumpen dat kindquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En te doen of ze over en weer verliefd zijn.Jessie heeft er nu al geen zin meer in lijkt het wel.
Dan nóg of juist daarom. Maar goed, al lopen ze met volledig wapentuig rond. Zal wel mode zijn ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geen idee, maar vermoed dat dreetje van de straat is en misschien een dierbare heeft verloren
Nopequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef DeKenau het volgende:
In voor en tegenspoed is niet echt een dingetje voor Merel
die duikt er na Merel zo bovenopquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
En daar heeft ze al een dagtaak aan. Maar als ze samen met Jessie is kruipt ze in zijn kont.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
Tranny kruipt op alles ...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die duikt er na Merel zo bovenop
Merel wil hem vóór zijn denk ik. Volgens mij ziet Jessie deze 'relatie' niet als heel serieus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
En voor de andere utopianen doen alsof je dol op elkaar bent. Noem ik schijnheilige lui.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hun
Moet wel piemelpap uitkomen.quote:
Nou, ze voelt afstand van Jessie en denk dat ze liever dan meteen een punt er achter wil zetten. Ziet er ook allemaal zo nep uit van die 2. En zéker als je bedenkt dat Jessie zwoor met een maatje méér geen seks te kunnen hebben.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Moet wel piemelpap uitkomen.
Al hoewel , toen met wiebelhoofd was ze ook niet vies van een goeie bef.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Is deze oudere al gesponst vandaag
maar hij zegt wel steeds verliefd te zijn. hoe triest is dat dan, als hij het niet meentquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, ze voelt afstand van Jessie en denk dat ze liever dan meteen een punt er achter wil zetten. Ziet er ook allemaal zo nep uit van die 2. En zéker als je bedenkt dat Jessie zwoor met een maatje méér geen seks te kunnen hebben.
Alsof Jessie hele dagen om haar heen hangt en haar zegt dat hij zóóóóó verliefd op haar is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze weet het weer goed te draaien ja, grappenmaakster
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:25 schreef spapaars het volgende:
Dus een ijsmanneke die vanuit Belgieland even naar Utopia komt om 15 ijsjes te brengen.
Oké.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Welnee gewoon waar ze gewerkt heeft, maar ze zei tegen Gerrit toen ik in mijn winkel stond.
Maar wij wel leuke streams 😃quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gaat ie niet doen, dan staat hij er slecht op
Dat is het ook. Alles zit scheef en de deuren kunnen amper dicht. Deurklinken zitten ondersteboven. Scharnieren aan de buitenkant van de deuren. Etc,.etc..quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
t sanitair gebouw is prutswerk aldus merel
jessie beaamt het
Vanaf zondag zei Merel net.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hun
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
Brandon doet helemaal niks volgen Jessie, mijn hemel wat wordt die even afgebrand nu hij op één staat....door drie man nog wel.....
Hoe duidelijk wil je het hebben.![]()
Gelukkig is al haar werk van hele goede kwaliteitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:26 schreef sjampoeh het volgende:
t sanitair gebouw is prutswerk aldus merel
jessie beaamt het
wow, ik sta met mn oren te klapperenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
Brandon doet helemaal niks volgen Jessie, mijn hemel wat wordt die even afgebrand nu hij op één staat....door drie man nog wel.....
Kijken of Merel het trekt als Franny met haar ex het bed induikt. Mooi script.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die duikt er na Merel zo bovenop
Ohhh nou snap ik al die haat naar Jessie toe al die maanden. Dat kwam omdat hij op 1stondquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:27 schreef zodeju het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef DKUp het volgende:
Harde tepels, bezweet, vet, kletsnat, dikke grote neppe ballen!
Ik hoorde het. Die denkt serieus dat ze God gift is en hij ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met de vermelding naar ons, dat het echt niet is dat Jessie haar niet meer leuk vindt
Ze willen zeker nog verder zakken......wat een *&*(%$%^ phoee kan het niet hier neerzetten wat ik van ze vindt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wow, ik sta met mn oren te klapperen
Zoveel haat heb ik door de bewoners nog nooit gehoord. Sorry.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh nou snap ik al die haat naar Jessie toe al die maanden. Dat kwam omdat hij op 1stond
Nou, dan moet je het geluid aanzettenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoveel haat heb ik door de bewoners nog nooit gehoord. Sorry.
Ik hoop het...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze willen zeker nog verder zakken......wat een *&*(%$%^ phoee kan het niet hier neerzetten wat ik van ze vindt.
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkrakenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:31 schreef lorrie03 het volgende:
het nieuws dat brandon op 1 staat is binnengekomen, hij wordt finaal afgemaakt door merel en merel. Dat worden denk ik 9 stemmen voor brandon als hij op 1 blijft staan
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkraken
die doet ook lekker mee jaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
maris ook op de hoogte van haar positie, lekker meedoen met brendon afkraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |