Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie daar het probleem ook niet in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteindelijk iedereen ..kwam het op neer
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voerenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Jessie Merel gedoe
Als Merel ergens niet tegen kan dan zijn het mannen die onzeker doen
En anders stopt ze er mee
[ afbeelding ]
Het moet wel gaan zoals Merel wil![]()
[ afbeelding ]
Wat een smeerlappen zeg!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Donny en Diva, Jessie zegt dat Maris het aan had
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hunquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:17 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ze gaven elkaar net nog een tv moment kus
met de vermelding naar ons, dat het echt niet is dat Jessie haar niet meer leuk vindtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou nooit en te nimmer met een kogel om mijn nek rond gaan lopen. Ben tegen geweld en agressie dus...…...……...…….denk dat Braam er hetzelfde over denkt.
Merel weer haar toneelstukje opvoeren alsof het haar niks kan schelen en ze de verkering met Jessie zó kan verbreken als ze niet meer lol met hem heeft.
die praat alleen maar mee met iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
Walgelijk mokkel met haar 'maaw waaarwoooommmm dannnnn??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die praat alleen maar mee met iedereen
Dat begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dat in hemelsnaam tegen die hersendode breedkaakdodo? Daar is geen gesprek mee te voeren
als hij slim is... dumpen dat kindquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En te doen of ze over en weer verliefd zijn.Jessie heeft er nu al geen zin meer in lijkt het wel.
Dan nóg of juist daarom. Maar goed, al lopen ze met volledig wapentuig rond. Zal wel mode zijn ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geen idee, maar vermoed dat dreetje van de straat is en misschien een dierbare heeft verloren
Nopequote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef DeKenau het volgende:
In voor en tegenspoed is niet echt een dingetje voor Merel
die duikt er na Merel zo bovenopquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
En daar heeft ze al een dagtaak aan. Maar als ze samen met Jessie is kruipt ze in zijn kont.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet
Maar Zo heeft Tranny wel weer iets om Jessie en anderen te uit te spelen
Tranny kruipt op alles ...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die duikt er na Merel zo bovenop
Merel wil hem vóór zijn denk ik. Volgens mij ziet Jessie deze 'relatie' niet als heel serieus.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Merel gaat er mee kappen, Jessie is onzeker, ze kan daar niet tegen
En voor de andere utopianen doen alsof je dol op elkaar bent. Noem ik schijnheilige lui.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat al een paar weken niet zo lekker tussen hun
Moet wel piemelpap uitkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |