Waarom ook proef zingen voor de rest, nooit hebben ze gevraagd of ze dat wilde doen en nu in ene wel??quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zag wel wat er gebeurde, Andrea zat te zuigen, ivm dat zingen
Jeetje, waar zit jij dan, richting de Sahara?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier 32 en morgen 30. Pas vanaf maandag weer onder de 30.
Dan zal die wel snel failliet zijn gegaan. En waar haalt ze de tijd vandaan .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef zodeju het volgende:
Toen Mariska "HAAR" winkel had keek ze altijd U1 kon ze veel uit leren.
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens, ik vind het niet echt een slimme zet, maar dat kan je ook gewoon zeggen
Dreetje heeft een goed gevoel voor de zwakste, komt denk ik door haar lengtequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.
Absoluut , dat heb ik net gemist ,maar ik vind het 'zorgelijk'dat Jens het in alles voor haar opneemt , ze moet ook leren zelf om te gaan met lastige situaties/mensen ,,ze geeft bij het minste of geringste op, jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eens, ik vind het niet echt een slimme zet, maar dat kan je ook gewoon zeggen
kloptquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut , dat heb ik net gemist ,maar ik vind het 'zorgelijk'dat Jens het in alles voor haar opneemt , ze moet ook leren zelf om te gaan met lastige situaties/mensen ,,ze geeft bij het minste of geringste op, jammer
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier 32 en morgen 30. Pas vanaf maandag weer onder de 30.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allebei twee zure rancuneuze damesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef Labradoodle het volgende:
Andrea is een maatje van Shelly dat zegt genoeg.
inderdaad, was ik ff vergetenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:00 schreef Labradoodle het volgende:
Andrea is een maatje van Shelly dat zegt genoeg.
Heeft ze nu óók al een eigen winkel gehad? Dat mens is écht allround hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:55 schreef zodeju het volgende:
Toen Mariska "HAAR" winkel had keek ze altijd U1 kon ze veel uit leren.
Van Shel-del wist ik het, maar Drétje valt nu bij mij ook wel door de mand.quote:
ik ben er bij Dreetje nooit overheen gekomen dat ze een kogel om dr nek draagtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Van Shel-del wist ik het, maar Drétje valt nu bij mij ook wel door de mand.
Ze gingen ook leuk met elkaar om , daarom snap ik niet wat er nu ineens het probleem is. Dree kon goed met Mylenequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Tja, ik snapt dit ook niet van Dré. Die 2 kunnen elkaar nog hard nodig hebben in hun strijd tegen de tirannen.
En te doen of ze over en weer verliefd zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:56 schreef Labradoodle het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 26 juli 2019 13:52 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
[/quote
Dit is toch 😂 gisteravond was hij haar nog zat. Maar merel wilde niet dat andere over hun gaan praten. Dus lullen als brugman om toch in de boot te mogen slapen.
Ach, die kon ik als ex beroeps militair nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ben er bij Dreetje nooit overheen gekomen dat ze een kogel om dr nek draagt
Noorden des Lands.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Jeetje, waar zit jij dan, richting de Sahara?
jij, maar zij toch niet?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ach, die kon ik als ex beroeps militair nog wel begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |