Waarom heb jij geen ban? Jij scheld mensen uit voor kankerlijer of bedreigt ze.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:05 schreef Libertarisch het volgende:
Waarom heeft Bassie geen ban gekregen? Wordt er niet gemodereerd?
Hij heeft zonder reden Ali_Kannibali verrot gescholden.
Mijn 90 dagen F&L ban is voorbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen ban? Jij scheld mensen uit voor kankerlijer of bedreigt ze.
Dat heb ik hem niet zien doen, maar misschien heeft hij Bassie in het verleden beledigd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:22 schreef Panterjong het volgende:
En Ali scheld mensen ook uit voor trol, hypocriet, vals of satanisch. Die heeft het uitgevonden.
Ik neem zeer aanstoot aan het bovenstaande, waarin ik in wezen een antisemiet wordt genoemd, en zou graag zien dat daar op ingegrepen wordt.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1. Nee, dat kind ondergaat de gevolgen van de beslissing van de moeder. Dat is inderdaad geen boeten, want dat kind heeft daar niets mee van doen. Groot verschil: dat kind hoeft in dit leven vervolgens niet aan een bepaalde geloofseis te voldoen om hier, en zeker hierna, bevrijd te worden van hetgeen zijn moeder hem heeft aangedaan en, wanneer hij dat niet doet, hier, en zeker hierna, daar de gevolgen alsnog voor ondervindt.
Hoe zit dat precies ook weer in jouw verhaal?
Schoonheid is inderdaad subjectief. Net zo subjectief als jouw interpretatie van woorden in een boek. Ik ken mijn opvatting echter geen ultieme waarheidsclaim toe. Ik geef aan wat ik geloof: goddelijkheid manifesteert zich op aarde in schoonheid. Als je het er niet mee eens bent is dat helemaal prima; voor mij blijft dat een essentieel geloofspunt.
2. Je hebt de kerkvaders alleen nooit gelezen en dat blijkt uit alles, dus je kunt ze niet naar de fabeltjeskrant verwijzen want je hebt hun werk nooit voor je gehad. Overigens: de hervormers putten ook rijkelijk uit de kerkvaders. Dat heeft een reden.
3. Irrelevant, de antisemitische connotatie is voor eenieder helder. Typisch ook, want de bron daarvoor ligt ook bij bepaalde kerkvaders (vooral Hieronymus) die je wellicht niet gelezen hebt, maar wiens anti-Joodse tendens je via de hervormers die dat wel gedaan hebben alsnog geheel eigengemaakt hebt.
Dat heeft hij wel een keer gedaan, maar je zit Ali 'constant' in vrijwel elke post van je uit te schelden voor sektelid, gehersenspoelde, insinueert dat hij een antisemiet is, een gehersenspoeld sektemannetje, die geen fatsoen en gezond verstand heeft, een gehersenspoelde sektegekkie, leipo, etc. etc. etc.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:47 schreef Panterjong het volgende:
Ali heeft mij satanisch genoemd. Ik zou graag willen dat hierop ingegrepen wordt.
Wat insinueer je nu dat ik Ali en Libertarisch ben, een christen en een hindoe? Apart 'geloof' heb je. En door blijven schelden ...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:02 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
"toen"?
Anyway, je valt weer eens door de mand Ali want de registratie van jouw kloon is op 31-12-2024 en de ban van Libertarisch was ruim een maand eerder.
Zielig, pathetisch, ziek.
@Jippiequote:
Gaat er nog wat met de klachten gedaan worden? Zie:quote:Op zondag 2 februari 2025 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Het is nu wel klaar met dat gekat op elkaar. Daar is feedback niet voor.
Beter zet je een TR dan er op in te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:29 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Gaat er nog wat met de klachten gedaan worden? Zie:
Ali_Kannibali in F&L / [F&L feedback #7] De Klaagmuur, het vervolg
Ali_Kannibali in F&L / [F&L feedback #7] De Klaagmuur, het vervolg
Kerelx in F&L / [F&L feedback #7] De Klaagmuur, het vervolg
Kerelx in F&L / [F&L feedback #7] De Klaagmuur, het vervolg
Je ziet de users waarover geklaagd wordt hier onbeschaamd doorgaan met schelden en op de man spelen, dan heb ik het niet eens over de talloze topics die ze daarmee vervuilen, omdat er geen moderator hier actief is. TR's zetten heeft geen zin, wordt niks meegedaan.
Dit slaat inderdaad nergens op.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:31 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Wat insinueer je nu dat ik Ali en Libertarisch ben, een christen en een hindoe? Apart 'geloof' heb je. En door blijven schelden ...
... en iedereen die het niet met je eens is uitmaken voor een clown/kloon:
[..]
@:Jippie
Doen jullie er dan ook iets mee? Ik heb in het laatste jaar ofzo genoeg berichten gestuurd, er wordt nooit wat mee gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zet je een TR dan er op in te gaan.
Als het buiten de policy van FOK! valt wel. Maar als je als user niet ziet dat er iets mee gebeurd wil niet zeggen dat er niets mee gebeurd.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Doen jullie er dan ook iets mee? Ik heb in het laatste jaar ofzo genoeg berichten gestuurd, er wordt nooit wat mee gedaan.
Wat is een TR? Ik wil daar graag gebruik van maken. Ik ben het zat om satanisch genoemd te worden en vergeleken te worden met een sociopaat door iemand die in een sekte zit alleen maar omdat ik m'n goed onderbouwde mening geef.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter zet je een TR dan er op in te gaan.
Boven naar quote staat wijzing, daarnaast staat rapporteer.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:04 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Wat is een TR? Ik wil daar graag gebruik van maken. Ik ben het zat om satanisch genoemd te worden en vergeleken te worden met een sociopaat door iemand die in een sekte zit alleen maar omdat ik m'n goed onderbouwde mening geef.
Dank. Ik hoop dan maar dat die je bericht van harte neemt.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boven naar quote staat wijzing, daarnaast staat rapporteer.
Dit kan je aanklikken bij de bewuste post.
Op mobiel schijnt het een driehoekje te zijn.
Je kan zelf ook beginnen met het te laten iemand aan te vallen. Een sociopaat in een sekte zitten is niet nodig. Behandel elkaar met respect
Ah oké. Nou ik zet er meestal wel de policy bij die wmb wordt overtreden. Maar ik zie nooit een reactie of actie, vandaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het buiten de policy van FOK! valt wel. Maar als je als user niet ziet dat er iets mee gebeurd wil niet zeggen dat er niets mee gebeurd.
Maar ik ben hier geen mod, ik kwam toevallig langs en zag noodsignalen
Dat wil niet zeggen dat er niet iets mee gebeurd. Wij spreken users ook aan in DM als het nodig is.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ah oké. Nou ik zet er meestal wel de policy bij die wmb wordt overtreden. Maar ik zie nooit een reactie of actie, vandaar.
Oké.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat er niet iets mee gebeurd. Wij spreken users ook aan in DM als het nodig is.
Ik zou zeggen Dotteke, volg eens een tijdje de posts van Ali en dan weet je meteen wat trollen, treiteren, beledigen, vernederen, ontmenselijken en vooral achterbaks gedrag (nu bijvoorbeeld) inhouden. Hoed je voor hem want je krijgt zo ruzie met hem. Iedereen krijgt ruzie met hem trouwens, behalve zijn klonen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat er niet iets mee gebeurd. Wij spreken users ook aan in DM als het nodig is.
Ik heb geen klonen. Dat is nu de derde keer. Waarom blijf je dat herhalen?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:48 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Dotteke, volg eens een tijdje de posts van Ali en dan weet je meteen wat trollen, treiteren, beledigen, vernederen, ontmenselijken en vooral achterbaks gedrag (nu bijvoorbeeld) inhouden. Hoed je voor hem want je krijgt zo ruzie met hem. Iedereen krijgt ruzie met hem trouwens, behalve zijn klonen.
Fijne avond verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |