abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215008174
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 14:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik incasseer al meer dan genoeg.

Hij had het niet over de inhoud, het was een loze aantijging die niet waar was. Ik noem dat laster.
laster mbt iets wat zich afspeelt in de zandbak voor volwassenen die Fok heet en rond je username gaat? Ik denk dat hij ook geen Satan is, dan sta je al weer 1:1 in virtuele laster.
pi_215008207
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 14:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
laster mbt iets wat zich afspeelt in de zandbak voor volwassenen die Fok heet en rond je username gaat? Ik denk dat hij ook geen Satan is, dan sta je al weer 1:1 in virtuele laster.
Er zijn regels op dit forum, daar heeft ook hij zich aan te houden. Onwaarheden verspreiden over iemand is laster. Ik begrijp ook wel dat het geen impact heeft en het is gewoon volstrekt idioot omdat het nergens op sloeg, maar het hoort niet. Als je dat wel doet, gedraag je je als een trol en moet je niet janken als mensen je daarop wijzen, en dan een paar maanden later weer gaan zeuren dat je voor trol bent uitgemaakt. Dat is trollengedrag en verziekt de boel hier.
  dinsdag 17 september 2024 @ 16:12:18 #228
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215008630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik ga het niet allemaal terugzoeken want ik heb wel wat beters te doen, maar het ging onder andere om je valse beschuldiging dat ik 'de bijbel van mijn geloofsgemeenschap' gebruik, en zo waren er nog wel meer dingen.

Dat soort valse aantijgingen in combinatie met je beschuldiging dat ik 'loog', terwijl je later gewoon moest toegeven dat het klopte wat ik zei, maakt van jou inderdaad een aanklager, een beschuldiger, iemand die met modder gooit.

Als je dat soort ongefundeerde beschuldigingen maakt op een publiek forum om iemand zwart te maken, gedraag je je inderdaad als een trol. Ik sta daar gewoon achter en neem er niets van terug. Neem verantwoordelijkheid voor je gedrag.
Dat over die bijbels heb ik nooit gezegd. Wat bedoel je met meer dingen? Ik heb je nooit vals beschuldigd. Ik maak je niet zwart. Wel benoem ik dat je gehersenspoelt bent door je sekte. Maar dat is gewoon een feit.
Jij beschuldigd mij vals. Nu ook weer. Je scheld me uit voor trol en in de context dat je me aanklager noemde bedoelde je gewoon de duivel zoals jij de duivel ziet.
Laagst noemde je me weer een jankerd. Echt je bent toch zo'n schijnheilig mannetje die de boel hier verziekt voor anderen. Echt jammer.
En dan moet ik verantwoordelijkheid nemen voor m'n gedrag. Nou ik heb jouw nooit satan genoemd hoor. Maar kijk vooral niet in de spiegel. Blijf maar lekker de boel hier verzieken.
Het komt er denk ik vooral op neer dat je gefrustreert bent omdat ik al je punten over die profetie van die sekte van je weerlegd heb. Arme stakker.
Rest your mind in distant wilderness
Take your time and concentrate on it
Take a stand and make your hand a fist
We got a reason to resist
pi_215008669
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:12 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Dat over die bijbels heb ik nooit gezegd.
Selectief geheugen heb je. Doe verder geen moeite meer.

Zal het voor de moderator nog even citeren:

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 14:10 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Ja gooi er maar wat termen tegenaan zonder het zelf uit gezocht te hebben.... Alles om je halsstarrige houding vol te blijven houden, te verhullen dat je eigenlijk niet weet waar je het over hebt en het krampachtig vast te willen houden aan de vertaling die je geloofsgemeenschap gebruikt.
F&L / Bijbelprofetie deel 2

Veel van je posts zaten vol met dit soort bizarre ad hominems, dit was nog vrij soft. De reden waarom dit problematisch is, is omdat bijvoorbeeld Getuigen van Jehovah hun eigen vertaling hebben en die dus wel als een sekte functioneren. Ik ben geen lid van een sekte en heb al helemaal geen 'vertaling die mijn geloofsgemeenschap gebruikt'.

Nogmaals: neem verantwoordelijkheid. Maar volgens mij zit je gewoon te stoken, dus laat maar zitten joh.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-09-2024 16:36:04 ]
  dinsdag 17 september 2024 @ 16:38:52 #230
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215008828
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Selectief geheugen heb je. Doe verder geen moeite meer.

Zal het voor de moderator nog even citeren:
[..]
F&L / Bijbelprofetie deel 2

Veel van je posts zaten vol met dit soort bizarre ad hominems, dit was nog vrij soft.

Nogmaals: neem verantwoordelijkheid.
Aan de vertaling die je geloofsgemeenschap gebruikt is geheel iets anders dan 'een eigen bijbel'. Jammer dat je weer eens liegt. Ik weet heus het verschil wel tussen de Jehovagetuigensekte en jullie sekte. Jullie sekte gebruiken gewoon gangbare verralingen. Dat wil niet zeggen dat dese foutloos zijn hetgeen ik dikwijls in reactie op jou aangetoond hebt.

Je verdraait gewoon weer de boel, daarop beschuldigd je me vals en uiteindelijk noem je me trol of vergelijkt me met satan.
En dan moet ik m'n verantwoordelijkheid nemen.

Je verdraait consrant en oordeelt over anderen en verziekt daarmee de boel.
pi_215008881
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:38 schreef Panterjong het volgende:

[..]
Aan de vertaling die je geloofsgemeenschap gebruikt is geheel iets anders dan 'een eigen bijbel'. Jammer dat je weer eens liegt. Ik weet heus het verschil wel tussen de Jehovagetuigensekte en jullie sekte. Jullie sekte gebruiken gewoon gangbare verralingen. Dat wil niet zeggen dat dese foutloos zijn hetgeen ik dikwijls in reactie op jou aangetoond hebt.

Je verdraait gewoon weer de boel, daarop beschuldigd je me vals en uiteindelijk noem je me trol of vergelijkt me met satan.
En dan moet ik m'n verantwoordelijkheid nemen.

Je verdraait consrant en oordeelt over anderen en verziekt daarmee de boel.
Ah, dus van 'de vertaling die jullie gemeenschap gebruikt' is het nu ineens 'gangbare vertalingen'.

Waarom maak je er dan een punt van in je post als iets waar ik 'halsstarrig aan vasthoudt'? Ten opzichte van andere Christenen?

Nee, ik ben klaar met jou. Kan je niet meer serieus nemen.
  dinsdag 17 september 2024 @ 16:56:18 #232
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215009070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 16:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ah, dus van 'de vertaling die jullie gemeenschap gebruikt' is het nu ineens 'gangbare vertalingen'.

Waarom maak je er dan een punt van in je post als iets waar ik 'halsstarrig aan vasthoudt'? Ten opzichte van andere Christenen?

Nee, ik ben klaar met jou. Kan je niet meer serieus nemen.
Ja de bijbel die de Remonstranten, katholieken of lutheranen gebruiken zijn ook gangbare vertalingen. Bij hen kan je ook zeggen, de bijbelvertaling die jullie gebruiken.
Ik snap het probleem niet en waarom je daar nu over aan het zeuren bent.

Ik heb toen aangetoond dat de vertaling in dat specifieke geval niet klopt. Als iemand anders hier een tekst gebruikt met een foutieve vertaling en ik zie dat dan zal ik dat ook benoemen. Ik snap het probleem echt niet.

Dat jij toen met een bek vol tanden stond en met invalide argumenten kwam is verder niet mijn probleem.

Krijg ik verder nog antwoord op m'n vraag waar ik je vals van beschuldigd heb. Het is nu 2-0. Jij hebt me trol genoemd en satan. Wat heb ik nog meer fout gedaan ipv alleen maar zeggen dat jullie sekte een bepaalde vertaling gebruiken. Heb je zelf trouwens niet door hoe ontzettend intolerant je bent als je om zo'n opmerking al gaat stijgeren ?
pi_215021281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2024 07:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik val users niet aan om hun denkbeelden. Wat wil je dat ik doe, mij meer laten uitschelden en bespotten? Ik vind het prima hoor, maar dan ben ik ook weg.
Ik vind je aantijgingen, verdachtmakingen en soms ronduit leugens betreffende de katholieke leer, om maar wat te noemen, niet echt fatsoenlijk.

Het is echter een nogal hardnekkig denkbeeld waar je denkt redenen voor te hebben die voor jezelf waarschijnlijk heel logisch zijn.

Daar heb ik nog nooit over in Feedback geklaagd, laat staan dat ik ga lopen TR'en en smeek of mods willen komen 'ingrijpen'.

Ik reageer op die aantijgingen en verdachtmakingen (valse kerk, valse leer, veranderde geboden, beeldenaanbidding, noem de hele reeks maar op) zoals dat mijn recht is. Dat je overigens steevast dat nogal geforceerde bruggetje inbouwt tussen 'RKK' en 'individuele katholieken' doet niets af aan het feit dat je ze vertelt dat ze een valse, satanische, duivelse kerk bezoeken en een valse, satanische, duivelse leer aahangen. Kun je noemen wat je wil, echt verheffend is het allemaal niet.

Volgens mij kun je gewoon niet begrijpen waarom bepaalde uitlatingen die je doet eveneens opgevat kun worden als laatdunkend, lasterend en in de kern gewoon gemeen.

Ik lig daar verder niet wakker van, maar je hier nu opwerpen als de redelijkheid en nuance zelf die 'enkel wil discussiëren" is wel wat overdreven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215022281
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik vind je aantijgingen, verdachtmakingen en soms ronduit leugens betreffende de katholieke leer, om maar wat te noemen, niet echt fatsoenlijk.

Het is echter een nogal hardnekkig denkbeeld waar je denkt redenen voor te hebben die voor jezelf waarschijnlijk heel logisch zijn.

Daar heb ik nog nooit over in Feedback geklaagd, laat staan dat ik ga lopen TR'en en smeek of mods willen komen 'ingrijpen'.

Ik reageer op die aantijgingen en verdachtmakingen (valse kerk, valse leer, veranderde geboden, beeldenaanbidding, noem de hele reeks maar op) zoals dat mijn recht is. Dat je overigens steevast dat nogal geforceerde bruggetje inbouwt tussen 'RKK' en 'individuele katholieken' doet niets af aan het feit dat je ze vertelt dat ze een valse, satanische, duivelse kerk bezoeken en een valse, satanische, duivelse leer aahangen. Kun je noemen wat je wil, echt verheffend is het allemaal niet.

Volgens mij kun je gewoon niet begrijpen waarom bepaalde uitlatingen die je doet eveneens opgevat kun worden als laatdunkend, lasterend en in de kern gewoon gemeen.

Ik lig daar verder niet wakker van, maar je hier nu opwerpen als de redelijkheid en nuance zelf die 'enkel wil discussiëren" is wel wat overdreven.
Ik heb mij inderdaad een aantal keer ook mee laten slepen door emoties, die soms hoog oplopen. Zou niet moeten, maar het gebeurt nu eenmaal.

Wat betreft kritiek op de RKK, daar zul je toch echt mee moeten leren leven, zoals ik moet leven met wat er allemaal over mijn eigen kerk wordt gezegd, en atheïsten met kritiek op hun leer, en de boeddhisten, en iedereen.

Ik kan er niets aan doen dat je geen onderscheid kunt maken tussen kritiek op leerstellingen en de praktijken die daaruit voortvloeien, en de individuele personen. Ik ga daar ook geen verantwoordelijkheid voor nemen, dan is het einde zoek en kun je niets meer zeggen want er is altijd wel iemand beledigd.
pi_215022299
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb mij inderdaad een aantal keer ook mee laten slepen door emoties, die soms hoog oplopen. Zou niet moeten, maar het gebeurt nu eenmaal.

Wat betreft kritiek op de RKK, daar zul je toch echt mee moeten leren leven, zoals ik moet leren leven met wat er allemaal over mijn eigen kerk wordt gezegd.
Ja, dat bedoel ik... Geen idee waarom hier mods en FB bij betrokken moet worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215022393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik... Geen idee waarom hier mods en FB bij betrokken moet worden.
Mijn punt was dan ook niet dat er kritiek op de RKK of mijn eigen kerk wordt geleverd. Mij gaat het meer om hoe de ad hominems wat mij betreft vaak te ver gaan.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:42:36 #237
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215023487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Mijn punt was dan ook niet dat er kritiek op de RKK of mijn eigen kerk wordt geleverd. Mij gaat het meer om hoe de ad hominems wat mij betreft vaak te ver gaan.
Zoals je als eerste begon met ad hominems zou je daar als eerste ook mee kunnen stoppen.
  woensdag 18 september 2024 @ 21:44:17 #238
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215023502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2024 20:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom probeer je dan een mod voor je karretje te spannen omdat ik zei dat jullie kerk / sekte een bepaalde vertaling gebruiken?
  zondag 6 oktober 2024 @ 17:23:12 #239
458427 Panterjong
I Refuse Limitation
pi_215194266
Is er nog een mod op fok? Onze dorpsgek is weer bezig
pi_215222434

[ Bericht 50% gewijzigd door Bassie48 op 10-10-2024 05:20:10 ]
pi_215222573
Beste moderatoren,

kunnen jullie die passief agressieve bassie weghalen?

alvast bedankt
pi_215223447
2e versie

Lieve moderatoren, hier mijn smeekbede die ik nederig en knielend voor u neerleg::

----------------------------------

Beste moderatoren,

Ik hoop dat dit bericht jullie in goede gezondheid bereikt. Ik richt me tot jullie met een dringend verzoek om een probleem aan te pakken dat de kwaliteit van ons forum ondermijnt.

Er is een gebruiker (Libertarisch) die herhaaldelijk ongepaste en storende berichten plaatst, wat niet alleen de sfeer verstoort, maar ook anderen ontmoedigt om deel te nemen aan constructieve gesprekken. Dit gedrag is in strijd met de richtlijnen van het forum en belemmert de positieve interactie waarvoor deze gemeenschap bedoeld is.

Het zou een opluchting zijn voor velen van ons als jullie zouden kunnen overwegen passende maatregelen te nemen. Het verwijderen van deze gebruiker is (nog?) niet nodig maar het streng modereren van zijn gedrag is wenselijk. Het behoud van een respectvolle en veilige omgeving is immers cruciaal voor de verdere groei en harmonie van ons forum.

Alvast hartelijk dank voor jullie aandacht en inzet voor dit platform. Ik vertrouw erop dat jullie de juiste beslissing zullen nemen.

Met vriendelijke groet,
Bassie48
(onmenselijk rationeel)
  dinsdag 22 oktober 2024 @ 16:49:09 #243
12221 Tijn