Ook dat ja. Alle kritiek die hij over gelovigen heeft en alles wat men mij en/of andere Christenen verwijt ten spijt, is er niemand op dit forum zo intolerant naar denkbeelden die hem niet aanstaan als Haushofer zelf.quote:Op maandag 16 september 2024 19:11 schreef Zefi het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem met "pseudowetenschap" als dat een mening is? Het is namelijk hier geen W&T. Als men in W&T met pseudowetenschap zou komen kan ik het begrijpen dat je je daaraan ergert, maar dit is F&L. En zelfs in W&T zou men met pseudowetenschap mogen komen als dat een mening van iemand is, daar kan men dan tegen ageren en het blootleggen.
Volstrekte onzin.quote:Op maandag 16 september 2024 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ook dat ja. Alle kritiek die hij over gelovigen heeft en alles wat men mij en/of andere Christenen verwijt ten spijt, is er niemand op dit forum zo intolerant naar denkbeelden die hem niet aanstaan dan Haushofer zelf.
Ja ja, dat zal wel. Ik lees het toch elke keer weer, in elke discussie. O wee als je iets anders denkt, dan word je meteen in het verdomhoekje van de flat earthers gezet, of op een andere manier bespot. Hypocrisie ten top.quote:
Bespotten is hier aan de orde van de dag en gebeurt door wel meer mensen.quote:Op maandag 16 september 2024 19:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja ja, dat zal wel. Ik lees het toch elke keer weer, in elke discussie. O wee als je iets anders denkt, dan word je meteen in het verdomhoekje van de flat earthers gezet, of op een andere manier bespot. Hypocrisie ten top.
Waar heb jij het nou weer over. Er zijn regels op dit forum over respect en discussiėren op de inhoud.quote:Op maandag 16 september 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bespotten is hier aan de orde van de dag en gebeurt door wel meer mensen.
Bijvoorbeeld mensen die nu in KLB lopen klagen en zelf pertinent weigeren discussies aan te gaan maar liever smalende reacties achterlaten. 'Spiegels' voorhouden enzo. Zuigen.
Kun je twee dingen doen: schouders ophalen en gewoon blijven reageren zoals je wil, of roepen dat er 'ingegrepen' moet worden.
En hij maakt mensen voor trol uit of noemt ze satan.quote:Op maandag 16 september 2024 17:54 schreef Zefi het volgende:
Misschien dat @:Ali_Kannibali mee kan helpen en moderator wil/mag worden? Als hij daar zin in heeft natuurlijk. Hij blijft altijd netjes in discussies. Hij is hier dagelijks, of iig vaak aanwezig, en in veel topics te vinden. Maar goed, dat is aan Ali en de FA's om te beslissen.
Oordeel maar weer hoor maar vooral niet naar jezelf kijken. Schijnheilig figuur.quote:Op maandag 16 september 2024 19:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ook dat ja. Alle kritiek die hij over gelovigen heeft en alles wat men mij en/of andere Christenen verwijt ten spijt, is er niemand op dit forum zo intolerant naar denkbeelden die hem niet aanstaan dan Haushofer zelf.
Hij zal in al die jaren dat hij hier actief is vast wel een aantal keren uit zijn slof zijn geschoten, net als de meeste users. Over het algemeen blijft hij beleeft zelfs als mensen hem uitschelden. Dat schelden doe je echter te vaak vind ik, zelfs hier direct na deze post zeg je:quote:Op maandag 16 september 2024 21:29 schreef Panterjong het volgende:
[..]
En hij maakt mensen voor trol uit of noemt ze satan.
quote:Op maandag 16 september 2024 21:33 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Oordeel maar weer hoor maar vooral niet naar jezelf kijken. Schijnheilig figuur.
Ja ik weet het. Ik heb nu eenmaal hekel aan schijnheilige figuren zoals jou en Ali. Jullie verzieken de boel hier.quote:Op maandag 16 september 2024 21:46 schreef Zefi het volgende:
[..]
Hij zal in al die jaren dat hij hier actief is vast wel een aantal keren uit zijn slof zijn geschoten, net als de meeste users. Over het algemeen blijft hij beleeft zelfs als mensen hem uitschelden. Dat schelden doe je echter te vaak vind ik, zelfs hier direct na deze post zeg je:
[..]
Als je het weet, houd er dan mee op. Ook jij draagt inhoudelijks meestal helemaal niets bij aan een discussie, behalve dat je je haat gaat zitten spuien. Wat doe je in een discussieforum waar mensen met verschillende denkbeelden bij elkaar komen om van gedachten te wisselen, als je geen respect kunt opbrengen voor andere mensen met andere denkbeelden dan jij. Ik moest je haast dwingen om je excuses aan te bieden omdat je je zo belachelijk tegen mij gedroeg en mij publiekelijk zwart zat te maken. Je beschuldigde mij van allerlei onzin, dat noemde ik het gedrag van een trol want dat was het. En nu schijnheilig een potje janken dat wij de boel verzieken? Ook jij, kijk eens in de spiegel.quote:Op maandag 16 september 2024 22:25 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik heb nu eenmaal hekel aan schijnheilige figuren zoals jou en Ali. Jullie verzieken de boel hier.
Welke onzin?quote:Op maandag 16 september 2024 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Als je het weet, houd er dan mee op. Ook jij draagt inhoudelijks meestal helemaal niets bij aan een discussie, behalve dat je je haat gaat zitten spuien. Wat doe je in een discussieforum waar mensen met verschillende denkbeelden bij elkaar komen om van gedachten te wisselen, als je geen respect kunt opbrengen voor andere mensen met andere denkbeelden dan jij. Ik moest je haast dwingen om je excuses aan te bieden omdat je je zo belachelijk tegen mij gedroeg en mij publiekelijk zwart zat te maken. Je beschuldigde mij van allerlei onzin, dat noemde ik het gedrag van een trol want dat was het. En nu schijnheilig een potje janken dat wij de boel verzieken? Ook jij, kijk eens in de spiegel.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tijger, mensen worden hier elke dag aangevallen. Het is het grondige gebrek aan moderatie dat hiertoe heeft geleid. Alles mag en kan, al jaren. Dan krijg je uiteindelijk dit. Ik ben meer dan twee maanden weg geweest, en na een paar dagen ben ik het alweer spuugzat om hier te posten vanwege het gedrag van sommige users. Doe daar wat ąan aub.
Ik val users niet aan om hun denkbeelden. Wat wil je dat ik doe, mij meer laten uitschelden en bespotten? Ik vind het prima hoor, maar dan ben ik ook weg.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.
Je oogst wat je zaait en je hebt al zovaak aangekondigd dat je weg bent.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik val users niet aan om hun denkbeelden. Wat wil je dat ik doe, mij meer laten uitschelden en bespotten? Ik vind het prima hoor, maar dan ben ik ook weg.
Nee hoor. Dat is Haushofer.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait en je hebt al zovaak aangekondigd dat je weg bent.
Jij gaat niet weg, daarvoor ben je teveel verslaafd aan je monologen van preken die met name voor je eigen outlet een functie lijken te hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is Haushofer.
Lekker makkelijk om mij de schuld te geven van andermans gedrag.
M'n wat?quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij gaat niet weg, daarvoor ben je teveel verslaafd aan je monologen van preken die met name voor je eigen outlet een functie lijken te hebben.
Je outlet.quote:
Bedankt, I rest my case.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je outlet.
Dit subforum is je favoriete podium en kladblok voor het neerpennen van een reekslange stroom als spam ervaren posts waar velen al van hebben aangegeven dat ze buiten je eigen therapeutische functie nauwelijks tot geen waarde hebben. Je zult dit forum gaan missen als een stalker die z'n ex mist.
Wil je nog antwoorden op je valse beschuldig?quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Tijger, mensen worden hier elke dag aangevallen. Het is het grondige gebrek aan moderatie dat hiertoe heeft geleid. Alles mag en kan, al jaren. Dan krijg je uiteindelijk dit. Ik ben meer dan twee maanden weg geweest, en na een paar dagen ben ik het alweer spuugzat om hier te posten vanwege het gedrag van sommige users. Doe daar wat ąan aub.
Ik ga het niet allemaal terugzoeken want ik heb wel wat beters te doen, maar het ging onder andere om je valse beschuldiging dat ik 'de bijbel van mijn geloofsgemeenschap' gebruik, en zo waren er nog wel meer dingen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:30 schreef Panterjong het volgende:
[..]
Wil je nog antwoorden op je valse beschuldig?
En waarom kan het wel door de beugel dat jij me uitscheld voor trol en me Satan noemt maar niemand hier jou op je gedrag mag wijzen?
Je wilt alleen klagen over het beleid en bescherming van een moderator als je moet incasseren, al dat andere wat je uitdeelt gaat meteen onder het tapijt.quote:Op dinsdag 17 september 2024 12:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ga het niet allemaal terugzoeken want ik heb wel wat beters te doen, maar het ging onder andere om je valse beschuldiging dat ik 'de bijbel van mijn geloofsgemeenschap' gebruik, en zo waren er nog wel meer dingen.
Ik incasseer al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je wilt alleen klagen over het beleid en bescherming van een moderator als je moet incasseren, al dat andere wat je uitdeelt gaat meteen onder het tapijt.
Verder vind ik dat als iemand het inhoudelijk heeft over wat jij als bron gebruikt om mee te kunnen slaan, verre van iets is waar je je beklag over zou moeten doen. Terechte klacht van anderen hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |