True, maar sommigen lijken het zo op te vattenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he.
En er was idd wel een H&M, maar geloof t of niet, de H&M is daar duur.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Klopt, heb er twee in de kast hangenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar sommigen lijken het zo op te vatten.
Ah ok, maar dan hebben ze vast een lokale variant.
Ei rest mai keesquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, heb er twee in de kast hangen.
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ei rest mai kees.
Maar uiteraard is het als man makkelijker, korte broek, t shirt, klaar..
True, anders ga ik er niet naast lopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.
Of gewoon niet daten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.
Zie, daar komen de eisen alquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, anders ga ik er niet naast lopen.
scheelt ongeveer een half uur bij incheckenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
En waarom zou je allemaal nieuwe zooi kopen (en weggooien?) Terwijl je gewoon beter spul kan meenemen van thuis.
we mogen smachten van een afstand en dan alleen naar huisquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend benquote:
de vrouwen zijn daar ook gewoon veel knapper, logisch dat je de broek niet pastte.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor mijn heupen ook een behoorlijke opgave in zuidelijke maatjes te passen. In Servië paste ik geen broek en zo enorm zijn m'n heupen niet
.
Positief natuurlijk. HW is awesome.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin ?
Niet heel, maar ook jij loopt liever naast een vrouw in passende kleding dan eentje in slobberbroek. Oder?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
Dit klinkt als een burn naar iemand. Nu zijn we nieuwsgierig hier.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen HW, dus maak je maar niet druk
Oh youquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. HW is awesome.
[..]
Niet heel, maar ook jij loopt liever naast een vrouw in passende kleding dan eentje in slobberbroek. Oder?
Was dus ook de laatste keer. Zo werkt dat alleen weg gaan niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Allures het volgende:
Mijn man was erg te spreken over de Poolse chickies toen ie een keer alleen op vakantie mocht
Nope, hooguit naar mezelfquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit klinkt als een burn naar iemand. Nu zijn we nieuwsgierig hier.
wat is dit nou weer sneerquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you.
Mwah, als ik dr echt leuk vind zal het me worst zijn, ik heb met een kleine alternatieve dreadlocksmurf gedate remember.
Maar ok, als ik echt zo kan kiezen, sure.
Als ik hem hier laat is het beter bedoel jequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was dus ook de laatste keer. Zo werkt dat alleen weg gaan niet.
Ja duh.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik hem hier laat is het beter bedoel je
Je hebt Fashion Nova toch al.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
Dus ik bedoel dat ik misschien daar moet gaan shoppen
Erg girly maar sexy. Flirterig En cute. Zei ie
Alles wat ik zeg is al aanleiding voor een discussie, dus ik hou me inquote:
meer is beter tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Fashion Nova toch al.
Verdacht!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind alleen dat ie een jurkje voor me mee had moeten nemen... van zijn andere vakanties alleen kreeg ik wel veel cadeautjes maar van die niet bedenk ik me nu
geen poolse soa als cadeautje?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind alleen dat ie een jurkje voor me mee had moeten nemen... van zijn andere vakanties alleen kreeg ik wel veel cadeautjes maar van die niet bedenk ik me nu
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie alimentatie betalen en kon er daarom geen cadeautje vanaf.
Geld was opquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
de vrouwen zijn daar ook gewoon veel knapper, logisch dat je de broek niet pastte.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie alimentatie betalen en kon er daarom geen cadeautje vanaf.
feederquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef Allures het volgende:
Ik neem altijd eten of drank mee voor hem
Zo geïnspireerd
Rest me casequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you.
Mwah, als ik dr echt leuk vind zal het me worst zijn, ik heb met een kleine alternatieve dreadlocksmurf gedate remember.
Maar ok, als ik echt zo kan kiezen, sure.
@mrbradgequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:08 schreef Allures het volgende:
[..]
Je moet wat als je van chubbys houdt
I tip my hat to you young ladyquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rest me case.
Nu ga ik douchen. Pffft. Was ophangen was zwaar.
Net ook was opgehangen. Wat een taak zeg, Godsamme.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rest me case.
Nu ga ik douchen. Pffft. Was ophangen was zwaar.
Kan nog wel een dagje wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet stofzuigen. Het begint nu wel ranzig te worden. Wil niet.
Doe normaal, nog even en het is weer normaal weer, die 2 dagen overleeft de buurt ook nog wel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
naakt douchenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net ook was opgehangen. Wat een taak zeg, Godsamme.
Zo ook ff douchen
Nog niet misschien dat ik dat nu doe.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Joe.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er wel eens een week of langer niet gedoucht om te kijken wat er dan gebeurd?
Iedereen op FOK! toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er wel eens een week of langer niet gedoucht om te kijken wat er dan gebeurd?
Het duurt nog wel even voor het normaal wordtquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe normaal, nog even en het is weer normaal weer, die 2 dagen overleeft de buurt ook nog wel.
Lowlands was het langst, donderdagochtend tot maandagmiddag. Lang zat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Die hoefde geen uur te wachten bij de douchesquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was natuurlijk net fris gedouched.
Je wordt ook een jaartje ouder he.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig ga ik gewoon rustig douchen op Lowlands; 24-uurs douches zijn wel handig.
Heb ik in de jaren daarna ook maar gedaan. Fuck schaamte.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig ga ik gewoon rustig douchen op Lowlands; 24-uurs douches zijn wel handig.
Glamping of camper camping zijn ook nog een optie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wordt ook een jaartje ouder he.
Normaal bestaat niet meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voor het normaal wordt
3x per dag douchen op een festival natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dino dit gaat ontkennen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Na een paar dagen schiet de zelf-reiniging er in.
Deed dat ook niet voor de lol maar omdat het even niet anders kon.
Kopkaas verwijderd en alles.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stink gewoon niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dino dit gaat ontkennen?
We zijn eindelijk normaalquote:
Nou ja schoon ben je niet. Niet appeltjes fris. Maar je kan wel een week of wat zonder. En dan stink je niet als een zwerver.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dino dit gaat ontkennen?
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:29 schreef DrMarten het volgende:
Even een klein rondje buiten gelopen. Zweet me nu de tyfus
Ligt wel een beetje aan de mate van inspanning. Als jij met een rugzak een paar dagen een berg op moet beulen ga je wel richting zwerverluchtquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja schoon ben je niet. Niet appeltjes fris. Maar je kan wel een week of wat zonder. En dan stink je niet als een zwerver.
Ruik het zelf niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de mate van inspanning. Als jij met een rugzak een paar dagen een berg op moet beulen ga je wel richting zwerverlucht
Omdat ik stijve poten begon te krijgen van de hele dag op de bank hangen en ik een huge ass park vlak bij huis hebquote:
Maandagochtend met ov terug na Lowlands leverde ook altijd afkeurende blikken op van de forenzen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de mate van inspanning. Als jij met een rugzak een paar dagen een berg op moet beulen ga je wel richting zwerverlucht
Ik heb geen plek voor een drogerquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I tip my hat to you young lady.
Geen ventilator, geen wasdroger, skere leef.
met je 45 dachten ze waarschijnlijk ook gewoon dat je een zwerver wasquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maandagochtend met ov terug na Lowlands leverde ook altijd afkeurende blikken op van de forenzen.
Beetje vrouw schraapt het met de tanden eraf spuugt het uit en laat hem de keel inglijden.quote:
Plek maak jequote:
Nee dat is alleen op zwarte cross.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje vrouw schraapt het met de tanden eraf spuugt het uit en laat hem de keel inglijden.
Omdat het nog te licht is.quote:
Het schijnt al 10 graden koeler te zijn hier. Ik merk er nog weinig vanquote:
Bijna bedtijd joh.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het nog te licht is.
Ba-dum-tsj.
Hij kan hier niet op de wasmachine omdat de ketel in de weg hangtquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plek maak je. Staat bij mij op de wasmachine, in de badkamer, past prima, sort of
.
Ha haquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
met je 45 dachten ze waarschijnlijk ook gewoon dat je een zwerver was
Hier is het nog steeds 30+ andersquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het schijnt al 10 graden koeler te zijn hier. Ik merk er nog weinig van
Neuh, eerst voetbal kijken etc.quote:
Ghetto lifequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kan hier niet op de wasmachine omdat de ketel in de weg hangt
Ik overweeg om in mijn tuin te gaan slapen. Daar is het nu wel aangenaam.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ventilator vind dat het nog 31 graden is op mijn slaapkamer
Hier ook, maar het was 40+quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds 30+ anders
Met klamboe prima te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg om in mijn tuin te gaan slapen. Daar is het nu wel aangenaam.
Ga je mee volgend jaar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:35 schreef gcjoel het volgende:
Ne
[..]
Nee dat is alleen op zwarte cross.
Ik overweeg mijn koelkast uit te ruimen en daar in te gaan zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg om in mijn tuin te gaan slapen. Daar is het nu wel aangenaam.
Het was net 30 en nu 31,quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:39 schreef Q. het volgende:
32 graden binnen. Hoogtepunt was 32,5 dus al halve graad afgekoeld!
Ja zoals ik zei, geen plek voor een droger. Of ik moet de koelkast weg doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plek maak je. Staat bij mij op de wasmachine, in de badkamer, past prima, sort of
.
Zonder ook wel denk ik. Nog geen mug gezien dit jaar.quote:
Fair enough, da's niet echt een optiequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei, geen plek voor een droger. Of ik moet de koelkast weg doen.
Mijn huid beweerd iets anders.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder ook wel denk ik. Nog geen mug gezien dit jaar.
Dat dacht ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough, da's niet echt een optie.
Kijk losdop zo kan het ook!!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
Hier staat een briesje, dat ook daadwerkelijk koel is.
See what I did there, CL.
Ik ook niet. Wel processierupsen. Al beginnen die bulten en de jeuk eindelijk weg te trekken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder ook wel denk ik. Nog geen mug gezien dit jaar.
Gebruik hem ook alleen voor beddengoed en handdoeken dus zou prima zonder kunnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik. En met weer als dit zou ik dat ding toch niet gebruiken. Alleen in de winter is t handig voor de lakens en handdoeken, maar verder mis ik m niet zo.
Ik ben overal te lui voorquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik. En met weer als dit zou ik dat ding toch niet gebruiken. Alleen in de winter is t handig voor de lakens en handdoeken, maar verder mis ik m niet zo.
Heb je nog een goede aanbieding?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap niet dat je geen vaste airco neemt, tenminste op de bovenverdieping.
Na een uurtje draaien is de luchtvochtigheid 50% lager en je slaapt heerlijk.
Ik zal niet beweren dat ik er geen zou willen als ik de plek hadquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gebruik hem ook alleen voor beddengoed en handdoeken dus zou prima zonder kunnen
Veel kleding kan er ook niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat ik er geen zou willen als ik de plek had. Het is wel erg handig. Maar ik vind aan de lucht gedroogde kleding wel frisser ruiken, dus zou er denk ik alsnog geen kleding in doen, vroegah ook nooit gedaan
.
Nee in heel nl is alles inmiddels wel uitverkocht.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een goede aanbieding?
Ik zou ook rode bulten krijgen van zulke grammatica.quote:
Ook dat nog eens. En om voor handdoeken en lakens speciaal een droger te kopen... Nah.quote:
In Servië kopen. Die dingen kosten daar echt geen drolquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een goede aanbieding?
Haha miss kofferbakhandelquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Servië kopen. Die dingen kosten daar echt geen drol.
Ook al overwogen maar daar ruikt het naar muffe kutten en dooie cavia´squote:Op donderdag 25 juli 2019 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik ga in mn berging slapen, daar is het lekker nu.
Bevangen van de hittequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou ook rode bulten krijgen van zulke grammatica.
0906 had ook geen koelkast meer op een gegeven momentquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zoals ik zei, geen plek voor een droger. Of ik moet de koelkast weg doen.
dan moet je met kleren aan slapenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef Chia het volgende:
Ik ga misschien wel weer op het balkon slapen.
Daar blijft het ook 30 gradenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:58 schreef Chia het volgende:
Ik ga misschien wel weer op het balkon slapen.
Vandaag besteld morgen in huis gaat niet lukken; maar 3-4 werkdagen nog geen probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee in heel nl is alles inmiddels wel uitverkocht.
Vannacht wordt het nog wel koeler sowieso. Maar vooral tegen de ochtend pas. Dus zou doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:04 schreef DrMarten het volgende:
Ik twijfel of ik straks alles open gooi als ik naar bed ga of niet. Buiten is het dan nog warmer dan binnen
Nou paar weken geleden was de Inoac leidinggoot al uitverkocht en daarna de geïsoleerde koeleiding, de Mitsubishi electric had een leverprobleem tot medio augustus. Misschien iemand met veel voorraad en geen vakantie..quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in huis gaat niet lukken; maar 3-4 werkdagen nog geen probleem.
En dan moet het nog geïnstalleerd worden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag besteld morgen in huis gaat niet lukken; maar 3-4 werkdagen nog geen probleem.
Gewoon zelf doen, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan moet het nog geïnstalleerd worden.
onze generatie kan toch niks meer met hun handenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen, hoe moeilijk kan het zijn
masturberenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef MCH het volgende:
[..]
onze generatie kan toch niks meer met hun handen
Geloof wel dat meer mensen het nu een goed idee vinden om er een aan te schaffenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou paar weken geleden was de Inoac leidinggoot al uitverkocht en daarna de geïsoleerde koeleiding, de Mitsubishi electric had een leverprobleem tot medio augustus. Misschien iemand met veel voorraad en geen vakantie..
Beetje flauw dat je het niet allemaal zelf mag doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan moet het nog geïnstalleerd worden.
Afpersen van de leidingen mogen alleen gecertificeerde bedrijven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen, hoe moeilijk kan het zijn
vinniee, vond je alleen op vakantie gaan een aanrader of was je toch eenzaam?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afpersen van de leidingen mogen alleen gecertificeerde bedrijven.
Ah joh, wie komt het controlerenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afpersen van de leidingen mogen alleen gecertificeerde bedrijven.
Hij heeft ons toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
vinniee, vond je alleen op vakantie gaan een aanrader of was je toch eenzaam?
Het heeft voordelen en nadelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel een mening over?quote:
Dacht dat hij wel met medefietsers was.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
[..]
wat is dit nou voor nietszeggend antwoord
volgens Strava nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Dacht dat hij wel met medefietsers was.
Klopt, een beetje vmbo zwakstromer moet dit kunnen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ah joh, wie komt het controleren
Nee, want R&Pquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef MCH het volgende:
[..]
heb jij post #75 uit dit topic genote?
R&P / [Relaties SC #7317] Romano
Goed op weg naar je volgende banquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef MCH het volgende:
[..]
heb jij post #75 uit dit topic genote?
R&P / [Relaties SC #7317] Romano
Wat overdrijf je weer man, niet zoveel mensen in die grouptimeline fietsen tegelijkertijd in Italie hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat leuk, je stalkt me. Gelukkig heb ik mijn achternaam niet ingevuld.
Je vind het blijkbaar nogal belangrijk om allemaal bij te houden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat overdrijf je weer man, niet zoveel mensen in die grouptimeline fietsen tegelijkertijd in Italie hoor.
Ik ben allang uit die groep, teveel vage lui daar. Gewoon een wilde gok, niet zo over de kook gelijk vriendquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vind het blijkbaar nogal belangrijk om allemaal bij te houden.
Hihi, grapje.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben allang uit die groep, teveel vage lui daar. Gewoon een wilde gok, niet zo over de kook gelijk vriend
33.5mmquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
precies de lengte van mijn pener in slappe toestand
ja, heel die ploeg is opgerookt maar aanvallen vandaag had toch weinig zin met afdaling op het eindquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die van geluk mag spreken als hij 3e gaat worden.
Pinot gaat er vast nog wel voorbij. Thomas en Bernal krijgt hij er niet af.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
ja, heel die ploeg is opgerookt maar aanvallen vandaag had toch weinig zin met afdaling op het eind
Als ze Alaphilippe er vroeg genoeg afrijden kunnen ze gewoon voor hun eigen kansen fietsen op een bepaald ogenblik, zou wel een mooi gevecht zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen en overmorgen nog wel wat vuurwerkBen ook benieuwd hoe Ineos Bernal/Thomas uitspeelt.
als ze zo laf blijven doorrijden en in de laatste 3km pas gaan aanvallen welquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Toch denk ik nog dat Alaphilippe wint.
Kruiswijk is niet gevaarlijk voor geel, Alaphilippe en Pinot inderdaad wel. Ook wel benieuwd wat die Buchmann nog gaat doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze Alaphilippe er vroeg genoeg afrijden kunnen ze gewoon voor hun eigen kansen fietsen op een bepaald ogenblik, zou wel een mooi gevecht zijn.
Denk dat ze nog bang zijn voor Pinot en iets minder voor Kruiswijk.
Telefoonzombiesquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_tour_de_france.htmlx 1000!
Niet gekliktquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:38 schreef MCH het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_tour_de_france.htmlx 1000!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook eindelijk eens beelden van Dino zijn werk.
https://www.dumpert.nl/me(...)_door_vliegveld.html
Nee.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag je niet op dumpert van je begeleider?
Over andere mannen pratenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
Toch gelukt om 5 serieuze posts achter elkaar te maken over een mannenonderwerp
Hoera hoera hoeraquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:47 schreef MCH het volgende:
Toch gelukt om 5 serieuze posts achter elkaar te maken over een mannenonderwerp
Afgelopen nacht met je moeder heeft wel bewezen dat ik niet gay benquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Over andere mannen praten
beetje gay.
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Afgelopen nacht met je moeder heeft wel bewezen dat ik niet gay ben
Is er wel enige groei merkbaar met een micropenis?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel, veel rek in m'n vel icm een bloedlulquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is er wel enige groei merkbaar met een micropenis?
Zou zuigenquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel, veel rek in m'n vel icm een bloedlul
Procentueel misschien heel wat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is er wel enige groei merkbaar met een micropenis?
De baas is er zeker nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan morgen op mijn werk wel gewoon naar de etappe kijken
Op mijn afdeling staat altijd de etappe ervoor. Mits er klanten binnenkomen dan schakelen we even om naar het dashboard. Ook Giro en straks Vuelta.quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen is zo ongeveer op vakantie.
Maar voldoende TV's om uit te kiezen.
Had jij hier niet laatst een trailer/comingout?quote:Op donderdag 25 juli 2019 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Was dat niet @Faxiequote:Op donderdag 25 juli 2019 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had jij hier niet laatst een trailer/comingout?
Huehuequote:Op donderdag 25 juli 2019 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Even met de kruimeldief langs de plinten geraust. Kan ik weer door de gang lopen zonder dat er van alles rond dwarrelt.
Hou je ons even op de hoogte als je tanden zijn gepoetst?quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Plantjes buiten hebben ook weer water gekregen
Doe ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 23:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou je ons even op de hoogte als je tanden zijn gepoetst?
Ik heb m'n voeten gescrubd. Lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Plantjes buiten hebben ook weer water gekregen
Wat heftig voor je meidquote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee want bleef heet en werd er wakker van.
Echt? Gelukkig helemaal niet hier. En lekker afgekoeldquote:
Nu inmiddels wel koeler gelukkig.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Gelukkig helemaal niet hier. En lekker afgekoeld.
27 gradenquote:
Het waaide wel flink door. Beetje te hard: alle deuren knalden dicht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op mijn slaapkamer koelde het lekker af van 31 naar 29 vannacht. Bijzonder matige nacht.
Lekker koel.quote:
Dan fiets je te hard.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lekker koel.
Vanochtend om 8 uur rustig naar werk gefietst. Zweet liep me langs de kop
Ik vind dat je mooie slanke handen hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 00:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n voeten gescrubd. Lekkermet koud water. Fijn voor de doorbloeding en ze ruiken eventjes naar frisse appeltjes.
/wijf
Boos worden op vrijdagquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:07 schreef Debsterr het volgende:
Collega boos omdat ik tegen iemand anders heb gezegd dat ik later ben in mijn terugkoppeling omdat zij me niet terugbelde.
Omdat het te warm is om iets te doen behalve als een zak zand op de bank te liggenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom trek jij deze warmte zo slecht, je bent toch niet heel dik ofzo?
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:32 schreef Californium het volgende:
Nou ik zit weer op ziekenhuis mensen
Kijken wat vandaag brengt
quote:
wat ben je ook een schiere meidquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo mijn contract tekenen laiverd.
Daarom niet fietsen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lekker koel.
Vanochtend om 8 uur rustig naar werk gefietst. Zweet liep me langs de kop
Merci, komt goed. Lekker op t gemakje.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ja genieten dit toch!
Jij veel succes vandaag
Oh ik wel hoor. Heb nog niet zo veel gedaan vandaagquote:
Ik zevenquote:
Normaal slaap ik maar een uur of 6quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zevenVannacht nog wel een keer wakker geworden om de ventilator een standje hoger te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |