True, maar sommigen lijken het zo op te vattenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he.
En er was idd wel een H&M, maar geloof t of niet, de H&M is daar duur.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Klopt, heb er twee in de kast hangenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar sommigen lijken het zo op te vatten.
Ah ok, maar dan hebben ze vast een lokale variant.
Ei rest mai keesquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, heb er twee in de kast hangen.
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je ondertussen toch ook wel een beetje te oud voor.
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ei rest mai kees.
Maar uiteraard is het als man makkelijker, korte broek, t shirt, klaar..
True, anders ga ik er niet naast lopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als vrouw een jurkje en klaar. Maar t moet wel een beetje okay zitten.
Of gewoon niet daten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja tijd voor kinderen. Maar hij heeft te succesvolle dates dus dan maar een tweede jeugd beleven.
Zie, daar komen de eisen alquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, anders ga ik er niet naast lopen.
scheelt ongeveer een half uur bij incheckenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
En waarom zou je allemaal nieuwe zooi kopen (en weggooien?) Terwijl je gewoon beter spul kan meenemen van thuis.
we mogen smachten van een afstand en dan alleen naar huisquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toch niet eerlijk? Je kunt dames toch niet jouw schoonheid ontzeggen?
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend benquote:
de vrouwen zijn daar ook gewoon veel knapper, logisch dat je de broek niet pastte.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor mijn heupen ook een behoorlijke opgave in zuidelijke maatjes te passen. In Servië paste ik geen broek en zo enorm zijn m'n heupen niet
.
Positief natuurlijk. HW is awesome.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin ?
Niet heel, maar ook jij loopt liever naast een vrouw in passende kleding dan eentje in slobberbroek. Oder?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
Dit klinkt als een burn naar iemand. Nu zijn we nieuwsgierig hier.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat ik nou ook weer niet zo veeleisend ben.
hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen HW, dus maak je maar niet druk
Oh youquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Positief natuurlijk. HW is awesome.
[..]
Niet heel, maar ook jij loopt liever naast een vrouw in passende kleding dan eentje in slobberbroek. Oder?
Was dus ook de laatste keer. Zo werkt dat alleen weg gaan niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Allures het volgende:
Mijn man was erg te spreken over de Poolse chickies toen ie een keer alleen op vakantie mocht
Nope, hooguit naar mezelfquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit klinkt als een burn naar iemand. Nu zijn we nieuwsgierig hier.
wat is dit nou weer sneerquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you.
Mwah, als ik dr echt leuk vind zal het me worst zijn, ik heb met een kleine alternatieve dreadlocksmurf gedate remember.
Maar ok, als ik echt zo kan kiezen, sure.
Als ik hem hier laat is het beter bedoel jequote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was dus ook de laatste keer. Zo werkt dat alleen weg gaan niet.
Ja duh.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik hem hier laat is het beter bedoel je
Je hebt Fashion Nova toch al.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
Dus ik bedoel dat ik misschien daar moet gaan shoppen
Erg girly maar sexy. Flirterig En cute. Zei ie
Alles wat ik zeg is al aanleiding voor een discussie, dus ik hou me inquote:
meer is beter tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt Fashion Nova toch al.
Verdacht!quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind alleen dat ie een jurkje voor me mee had moeten nemen... van zijn andere vakanties alleen kreeg ik wel veel cadeautjes maar van die niet bedenk ik me nu
geen poolse soa als cadeautje?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind alleen dat ie een jurkje voor me mee had moeten nemen... van zijn andere vakanties alleen kreeg ik wel veel cadeautjes maar van die niet bedenk ik me nu
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie alimentatie betalen en kon er daarom geen cadeautje vanaf.
Geld was opquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:59 schreef MCH het volgende:
[..]
de vrouwen zijn daar ook gewoon veel knapper, logisch dat je de broek niet pastte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |