Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:35 schreef MCH het volgende: [..] Elvi en jij zijn wel een beetje, nee laat maar voordat ik weer notes krijg
![]()
Wie is wie dan?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.
Wie is wie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat wij de Beyoncé en Rihanna van de SC zijn hoor. Misschien krijg je dan wel een positieve note.
Hij mag niet liegen van z’n moederquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fotoquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kleine is zo onwijs schattigDan doe ik dat doek ervoor en zit ze helemaal te kijken van 'WAT DOE JE WAAR GA JE HEEN'.
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein zonder airco, gelukkig heb ik geen flesje water bij me.
Iedereen stinkt ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zetten
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Trein zonder airco, gelukkig heb ik geen flesje water bij me.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens in mijn lease-auto stappen.
Het was buiten kouder dan binnen merkte ik bij instappen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Holy shit, dan ga je echt kapot. Onverantwoord om die treinen in te zetten
Honderden klachten erbij voor NSquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was buiten kouder dan binnen merkte ik bij instappen.![]()
Was gelukkig maar klein stukje, had er niet aan moeten denken om het hele stuk van schiphol naar den haag daar in te zittenquote:
Dan zou je dood gaan door de hitte of door stinkende mensen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was gelukkig maar klein stukje, had er niet aan moeten denken om het hele stuk van schiphol naar den haag daar in te zitten
Slechts 27,5quote:
Ik ook heb morgen tropenrooster.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk moet ik om 10 uur naar bed maar dat wordt hem niet
Is de kerk zo vroeg open?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik ook heb morgen tropenrooster.
Van 0600-1400
Ga je nog op vakantie Geytenbeekje?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Van 0600-1400
Snap zo'n rooster niet zo. Je moet eerder slapen en moet in de volle warmte weer naar huis.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Van 0600-1400
Ben jij student of doe je arbeiden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap zo'n rooster niet zo. Je moet eerder slapen en moet in de volle warmte weer naar huis.
Op bepaalde afdelingen kan het opstijgen tot 35 graden dus ja..quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap zo'n rooster niet zo. Je moet eerder slapen en moet in de volle warmte weer naar huis.
Die eerste paar uur is het wel lekker werken denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Van 0600-1400
Jezus is opgestegenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Op bepaalde afdelingen kan het opstijgen tot 35 graden dus ja..
Erg prettig is dat niet.
Bij ons slaat in de middag de hitte echt naar binnen, dan is het niet meer uit te houden. Als je vroeg begint kun je langer in relatief goede omstandigheden zitten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal is t met deze temperaturen tegen 16u op t warmst. Dus op zich, mooie tijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Werk jij ook op een sociale werkplaats?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons slaat in de middag de hitte echt naar binnen, dan is het niet meer uit te houden. Als je vroeg begint kun je langer in relatief goede omstandigheden zitten.
Als je buiten moet werken is dat wel aangenamer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als je een anarchistisch kamp wil hebben...
Wacht maar ff, er komt toch een partij ijs aan. Deze ijsbreker zat vast in 3 meter ijs in juli!quote:
Wanneer is je vakantie voorbij Bassie?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht maar ff, er komt toch een partij ijs aan. Deze ijsbreker zat vast in 3 meter ijs in juli!
https://electroverse.net/(...)ian-icebreaker-back/
Waar naar toe ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen inpakken, za. rijden Adriaantje.
Waarom niet, je wil toch wel bepaalde dingen zien?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik zou ook niet echt weten waar ik op vakantie zou willen
Inkoppertje: je spendeert hier best veel tijd andersquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan niet goed met beperkten omgaan.
Is moeilijk genoeg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Inkoppertje: je spendeert hier best veel tijd anders
Neuh.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom niet, je wil toch wel bepaalde dingen zien?
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Neuh.
Eigenlijks niet echt.
Anders bekijk ik het wel op Google
Ik ga nog, richting het zuidenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:41 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waar was jij dan geweest ?
Of ga je nog weg ?
Jawelquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:43 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind je het hier nog niet warm genoeg of zo
Het "zuiden" had veelal betere temperaturen dan NL. Hier in Z-Frankrijk een 36C vandaag.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:43 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind je het hier nog niet warm genoeg of zo
In delen van portugal 20 met regenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het "zuiden" had veelal betere temperaturen dan NL. Hier in Z-Frankrijk een 36C vandaag.
Ahhhhquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
@:Samzz
https://i.imgur.com/J76qo5d.mp4
Filesquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morgen inpakken, za. rijden Adriaantje.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Aaawwwquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Tot op de enkelquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Oké, hoe kort mag de broek van een morsige 37-jarige met prima benen (al zeg ik het zelf, vergeleken met de rest) zijn.
Dat je schaamlippen er net niet uitfloepen, best kort dusquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Oké, hoe kort mag de broek van een morsige 37-jarige met prima benen (al zeg ik het zelf, vergeleken met de rest) zijn.
Zo lang of kort als je zelf wil, fuck wat anderen er van denken met dit weer, alles is geoorloofdquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Oké die heb ik. Een onderbroek.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je schaamlippen er net niet uitfloepen, best kort dus
Heb jij die hitte veroorzaaktquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo lang of kort als je zelf wil, fuck wat anderen er van denken met dit weer, alles is geoorloofd.
Nee hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch altijd druk op de snelwegen in Frankrijk gedurende de zomer?
Tenzij je roos heet, dan is het eerderquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat je schaamlippen er net niet uitfloepen, best kort dus
quote:
Ja maar voor jou voelt hoofddorp al als vakantie toch, net buiten de ringquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Met de auto op vakantie, ik snap dat je als gezin vaak niet anders kan, deden wij ook, maar hell no dat ik dat zelf ooit doe.
Neuh, mijn vakanties beginnen altijd op schipholquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar voor jou voelt hoofddorp al als vakantie toch, net buiten de ring
In Engeland en Schotland vond ik het juist super.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Met de auto op vakantie, ik snap dat je als gezin vaak niet anders kan, deden wij ook, maar hell no dat ik dat zelf ooit doe.
Schipholquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, mijn vakanties beginnen altijd op schiphol.
Bistecca alla Fiorentina?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alleen maar vlees gegeten.
Een auto hebben is wel handig op vakantie, maar dan een huurauto. Wij gingen altijd naar Spanje met de auto, 2 dagen op de achterbank je doorvervelen, nee dank jequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Engeland en Schotland vond ik het juist super.
Op dit moment wel ja, maar over het algemeen is het prima te doen toch?quote:
Zal m'n best doenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze dan wel weer genoeg Fueling
Geen cruise control?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
Laatst 11 uur auto gereden, maar na een uur of 8 kreeg ik last van mijn knieën:')
Adaptive cruise control is daar wel echt ideaalquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft weinig zin met al die werkzaamheden in Duitsland.
Geen adaptieve cruise control hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft weinig zin met al die werkzaamheden in Duitsland.
Schiphol vind ik nog altijd een van de betere vliegvelden om te vliegen, maar komt dan ook wel omdat ik daar meestal met KLM vlieg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja, maar over het algemeen is het prima te doen toch?
Ik ben maar een sloeber.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Adaptive cruise control is daar wel echt ideaal
Ik mag binnenkort ook naar het buitenland op reis voor werkquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schiphol vind ik nog altijd een van de betere vliegvelden om te vliegen, maar komt dan ook wel omdat ik daar meestal met KLM vlieg.
Geldverspillingquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook naar het buitenland op reis voor werk
O ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Zat wel ff te gluren in luxemburg, daar zijn auto's een stuk goedkoper
Na de vakantie ga ik wat nieuws zoekenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Gemeenschapsgeld en jij doet niks nuttigs
Minder belastingenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
O ?
Die hebben als land toch geen fabrieken ?
Daar is het toch ook alleen maar import ?
Nostalgie man. Radio op batterijen op de achterbank en dan cassettebandjes erinquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een auto hebben is wel handig op vakantie, maar dan een huurauto. Wij gingen altijd naar Spanje met de auto, 2 dagen op de achterbank je doorvervelen, nee dank je.
Sja ik ben niet zo nostalgisch, als iets kut was vind ik het nog steeds kutquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nostalgie man. Radio op batterijen op de achterbank en dan cassettebandjes erin
Iets later kwamen gelukkig de walkmans
Gewoon road trip van maken. Dan superleuk!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja ik ben niet zo nostalgisch, als iets kut was vind ik het nog steeds kut.
Als we er eenmaal waren was het allemaal prima hoor, maar die autoritten staan me nog steeds bij en zal ik mijn hele leven vermijden als het kan.
Samen er in zittenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:30 schreef Samzz het volgende:
Zwembadje voor de hondjes opgezet. Zij blij. Ik dood.
Frummeltjequote:Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Das echt andersquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon road trip van maken. Dan superleuk!
Gemiddelde Nederlandse vakantiegangerquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt anders.
Dit was gewoon in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk kilometers maken. Stoppen was echt als het echt niet anders kan een optie.
Yep, kan het mijn ouders met 2 koters ook niet kwalijk nemen, vliegen met 4 was toen echt niet te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlandse vakantieganger
Ik ga het ervaren. Zaterdag op zondag (met tussenstop in Stuttgart) naar de Dolomieten rijden met wat vrienden in mijn auto om een week een berghuttentocht te doen. Wel een graf timing met de wegen volgens mij.....quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat het met vrienden iets beter te doen is, maar dan nog sla ik even over als het echt niet anders kan.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga het ervaren. Zaterdag op zondag (met tussenstop in Stuttgart) naar de Dolomieten rijden met wat vrienden in mijn auto om een week een berghuttentocht te doen. Wel een graf timing met de wegen volgens mij.....
Ah joh, daar zit je zo. Als je met 2-3 man een beetje kan afwisselen is het echt geen probleem.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga het ervaren. Zaterdag op zondag (met tussenstop in Stuttgart) naar de Dolomieten rijden met wat vrienden in mijn auto om een week een berghuttentocht te doen. Wel een graf timing met de wegen volgens mij.....
De hitte is dan wel weer redelijk voorbij dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is 'maar' een uur of 11 rijden, goed te doen als je afwisselt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee tolwegen hé.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch altijd druk op de snelwegen in Frankrijk gedurende de zomer?
Ja, lekker 1.5 uur in de file staan voor de tolpoortjes. Omdat Frankrijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tolwegen hé.
Zaterdag is de file naar het zuiden. Onze richting is dan (als het als vorig jaar is) heerlijk rustig.
Huh, nee joh, uiterst links met zo'n kastje kun je tegenwoordig zo doorpleuren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, lekker 1.5 uur in de file staan voor de tolpoortjes. Omdat Frankrijk.
Volgens de ANWB is het beide kanten druk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee tolwegen hé.
Zaterdag is de file naar het zuiden. Onze richting is dan (als het als vorig jaar is) heerlijk rustig.
Als je in Noorwegen over de tolwegen rijdt krijg je een maand later gewoon een rekening in de bus in NL. Ideaalquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh, nee joh, uiterst links met zo'n kastje kun je tegenwoordig zo doorpleuren.
1.5 uur in de rij staan bij het inchecken en bagage controlequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:46 schreef HeatWave het volgende:
1,5 uur file, terwijl je met 2-3 uur vliegen op geweldige plekken bent, ik weet wel wat ik kies.
Maar goed, ik heb dan ook geen kinderen die mee moeten.
Ok, het is mogelijk, zelf nog niet meegemaakt, maar dan is er iig aircoquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
1.5 uur in de rij staan bij het inchecken en bagage controle
In de meeste auto´s toch ook wel ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, het is mogelijk, zelf nog niet meegemaakt, maar dan is er iig airco.
Tegenwoordig heeft elk boodschappenwagentje airco hoor.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de auto ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan heb je op een vliegveld nog barretjes etc waar je kan wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
In de meeste auto´s toch ook wel ?
Anders heb je altijd nog ARKO
Yeah gaan we ook doen. Heen die tussenstop om nog even een biertje te doen met verse benen en dan op de terugweg na het ontbijt in 1x doortrekken naar Nederland.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is 'maar' een uur of 11 rijden, goed te doen als je afwisselt.
Vliegtuig, huurauto.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Kinderen kunnen ook prima vliegen. Maar inderdaad dat is ook goed te doen.
Al waren we laatst naar de Dolomieten met de airplain. Vertraging 1 uur, vertraging Italië leaseauto 3uur. Ja dan kun je beter rijden, beetje gas keer afwisselen en je bent er.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vliegtuig, huurauto.
Leer godverdomme normale zinnen maken.
Veel te warm om je zo op te winden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vliegtuig, huurauto.
Leer godverdomme normale zinnen maken.
Schiphol is feest. Als je op een graf vliegveld als Shanghai of iets wacht daarentegen...quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dan heb je op een vliegveld nog barretjes etc waar je kan wachten.
Daarom, zo erg vind ik vliegvertraging niet, leuk is anders, maar je kan tenminste iets. Als je in de auto vastzit is het echt afzien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Schiphol is feest. Als je op een graf vliegveld als Shanghai of iets wacht daarentegen...
Leuk voor Henkquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:52 schreef MCH het volgende:
En dop zit zich ondertussen te verkneukelen
Whehequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:52 schreef MCH het volgende:
En dop zit zich ondertussen te verkneukelen
Toen ik terugkwam uit Orlando hadden ze het vliegtuig overboekt. Had ik nog bijna $ 1.500,- gekregen om een nacht naast het vliegveld te slapen en de volgende dag te vliegen. Geen problemen meequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, zo erg vind ik vliegvertraging niet, leuk is anders, maar je kan tenminste iets. Als je in de auto vastzit is het echt afzien.
Buiten het hoogseizoen ook amper last van normaal gezien.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, zo erg vind ik vliegvertraging niet, leuk is anders, maar je kan tenminste iets. Als je in de auto vastzit is het echt afzien.
Jammer als ze het toch nog weten te regelen dan jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Orlando hadden ze het vliegtuig overboekt. Had ik nog bijna $ 1.500,- gekregen om een nacht naast het hotel te slapen en de volgende dag te vliegen. Geen problemen mee(alleen jammer dat ik als allerlaatste vrijwilliger om later te vliegen alsnog aan boord ben gezet).
Afgelopen jaren best veel kilometers gereden voor vakanties, nooit meer dan een uurtje vertraging gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Buiten het hoogseizoen ook amper last van normaal gezien.
Buiten het hoogseizoen is Spanje minder ver weg?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Buiten het hoogseizoen ook amper last van normaal gezien.
Vergeet de piepers niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Gewoon nooit op vakantie gaan
Hoef je de pindakaas ook niet te missen
Je zou maar een partner hebben die dat nooit zou willenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Gewoon nooit op vakantie gaan
Hoef je de pindakaas ook niet te missen
Als je eenmaal in het vliegtuig vastzit is het echt kut. Laatst een keer gehad voor een half uur. Toen we eindelijk gingen taxiën was er een “medical emergency” en konden we weer terug naar de gate om nog eens een half uur te wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker zelf, hoef je ook geen compromissen te makenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je zou maar een partner hebben die dat nooit zou willen.
Ga je toch lekker zonder?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
OK ok, alles kan kut zijn als je echt pech hebtquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je eenmaal in het vliegtuig vastzit is het echt kut. Laatst een keer gehad voor een half uur. Toen we eindelijk gingen taxiën was er een “medical emergency” en konden we weer terug naar de gate om nog eens een half uur te wachten
Zoek dan een partner die wel bij je past.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker zelf, hoef je ook geen compromissen te maken
Ik had mijn vlucht naar IJsland ook over kunnen slaan. Achteraf toch blij dat ik het niet gedaan heb aangezien Wowair daarna failliet ging en ik dan weinig aan mijn voucher voor een vlucht naar Canada had gehad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Toen ik terugkwam uit Orlando hadden ze het vliegtuig overboekt. Had ik nog bijna $ 1.500,- gekregen om een nacht naast het vliegveld te slapen en de volgende dag te vliegen. Geen problemen mee(alleen jammer dat ik als allerlaatste vrijwilliger om later te vliegen alsnog aan boord ben gezet).
Vaak genoeg alleen op vakantie geweest. Afgelopen jaar nog naar Japan en naar Orlando. Maar met vrienden en/of een partner maakt het wel een stuk leuker tbh.quote:
Ga je alleenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
zonder partner is toch ook niet meteen alleenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vaak genoeg alleen op vakantie geweest. Afgelopen jaar nog naar Japan en naar Orlando. Maar met vrienden en/of een partner maakt het wel een stuk leuker tbh.
Dan kun je je ervaring ook nog delen inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vaak genoeg alleen op vakantie geweest. Afgelopen jaar nog naar Japan en naar Orlando. Maar met vrienden en/of een partner maakt het wel een stuk leuker tbh.
Baudet ontkent dat het warm is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is het nog steeds 37 graden buiten
Om ruimte te creëren in de bejaardentehuizen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom is het nog steeds 37 graden buiten
Als je partner niet ook van postzegels verzamelen houdt, vindt niemand het erg, maar met vakanties is het anders ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoek dan een partner die wel bij je past.
De hitte is droger idd. Maar fuck wat is t warm.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel bloedheet, maar minder vochtig dan de vorige hittegolf volgens mij. Ik ervaar het als minder erg iig.
Ja, maar makkelijker koel te blijven heb ik het idee, airco heb ik pas vandaag aangezet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hitte is droger idd. Maar fuck wat is t warm.
Ik zou het eerder vergelijken met een partner die alleen agv'tjes wil eten en nooit iets anders probeert.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je partner niet ook van postzegels verzamelen houdt, vindt niemand het erg, maar met vakanties is het anders ofzo.
Of een partner die veganist is. Not going to work.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken met een partner die alleen agv'tjes wil eten en nooit iets anders probeert.
Dat is relatief. Als je wel in Europa op vakantie kan, kun je ook een of meerdere jaren overslaan om geld uit te sparen voor een vakantie verder weg als je dat per se wilt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel mensen hebben het geld niet om (verder) weg te gaan vermoed ik.
File domkop.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten het hoogseizoen is Spanje minder ver weg?.
Ik heb geen airco. En moeite met koel blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar makkelijker koel te blijven heb ik het idee, airco heb ik pas vandaag aangezet eigenlijk.
Nee, veel te heet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
Wie heeft er al buitenseks gehad met dit weer?
@:samzz
@:eldinosaur
@:debster
@:faxie
@:elvi
@:kaneelstokje
@:allures
Ik ben gek. Ik vind het bij normale temperaturen al te veel inspanning. Ik ga er nu helemaal niet aan beginnenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
Wie heeft er al buitenseks gehad met dit weer?
@:samzz
@:eldinosaur
@:debster
@:faxie
@:elvi
@:kaneelstokje
@:allures
Oooooh, zeg dat danquote:
Misschien omdat je de hele dag hoort dat het abnormaal heet is valt het daardoor ook wel iets van meequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:04 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel bloedheet, maar minder vochtig dan de vorige hittegolf volgens mij. Ik ervaar het als minder erg iig.
2 uur van te voren op het vliegveld zijn, half uurtje met de trein, half uur wachten tot je koffer er is, half uur voordat je je auto hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oooooh, zeg dat dan.
Dan nog is Spanje 2-3 uur vliegen, dan ben je met de auto net Nederland uit.
Mooi kerstcadeau van je vriendjequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen airco. En moeite met koel blijven.
word je nog dikkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
En ik heb overgewicht. Volgens mij ben je dan een risico groep bij dit soort temperaturen en kun je elk moment dood neervallen bij inspanning dus ik lig stil en eet ijs
Dan sterf je in ieder geval wel in het harnas.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
En ik heb overgewicht. Volgens mij ben je dan een risico groep bij dit soort temperaturen en kun je elk moment dood neervallen bij inspanning dus ik lig stil en eet ijs
Online inchecken scheelt, en ik reis bijna altijd alleen met handbaggage. Wat heb je precies nodig naast je paspoort en je creditcard?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 uur van te voren op het vliegveld zijn, half uurtje met de trein, half uur wachten tot je koffer er is, half uur voordat je je auto hebt.
Wel alles meetellen he.
En hoe vaak ben je het afgelopen jaar zo op vakantie geweest?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Online inchecken scheelt, en ik reis bijna altijd alleen met handbaggage. Wat heb je precies nodig naast je paspoort en je creditcard?
Of omgekeerd, van die mensen die altijd de handjes omhoog houden dat ze geen geld hebben, maar wel 2x per jaar all inclusive naar Turkije gaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat is relatief. Als je wel in Europa op vakantie kan, kun je ook een of meerdere jaren overslaan om geld uit te sparen voor een vakantie verder weg als je dat per se wilt.
Vind het wel essentieel om (ook) met partner op vakantie te gaan. Hij hoeft heust niet altijd mee, maar het is ook gewoon lekker samen zijn, 2 weken tijd voor elkaar en leuke dingen doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef Allures het volgende:
Maar je kunt toch gewoon makkelijk zonder je partner weg.
Veel makkelijker dan 2 maaltijden koken elke dag
Voor die drie dagen hitte... Mwa.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi kerstcadeau van je vriendje.
En ik normaal al helemaal, ik kan echt totaal niet tegen warmte. En dan ook echt niet.
Dit jaar nog niet, maar voorheen een paar keer. Uiteraard niet naar een peperduur land, maar 3 weken Thailand, waarom zou ik kleding meenemen daarheen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je het afgelopen jaar zo op vakantie geweest?
Het is wat het je waard is idd. Ik gebruik hem ook niet zo heel vaak, van de week dus ook nog niet eens. Maar nu is het wel ff lekker.quote:
Geld hebben ze dan uitgegeven aan Turkijequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of omgekeerd, van die mensen die altijd de handjes omhoog houden dat ze geen geld hebben, maar wel 2x per jaar all inclusive naar Turkije gaan.
Gewoon naakt rondlopen toch.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit jaar nog niet, maar voorheen een paar keer. Uiteraard niet naar een peperduur land, maar 3 weken Thailand, waarom zou ik kleding meenemen daarheen?
Ja ik ook maar als ie nou echt niet van reizen houdt valt er toch wel een mouw aan te passen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het wel essentieel om (ook) met partner op vakantie te gaan. Hij hoeft heust niet altijd mee, maar het is ook gewoon lekker samen zijn, 2 weken tijd voor elkaar en leuke dingen doen.
Mwah, er kan veel, maar dat is voor niemand leukquote:
Ik kan t met een ventilator dan nog best prima af.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wat het je waard is idd. Ik gebruik hem ook niet zo heel vaak, van de week dus ook nog niet eens. Maar nu is het wel ff lekker.
Prima toch? Ik had ook wel zonder gekund, maar dat geldt voor 90% van de dingen in mijn huisquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan t met een ventilator dan nog best prima af.
Heb je zoveel prullaria ja ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima toch? Ik had ook wel zonder gekund, maar dat geldt voor 90% van de dingen in mijn huis.
Omdat het me geen fuck uitmaakt in Thailand en het me dus enorm veel gedoe scheelt tijdens het reizenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
Omdat je dan een lelijke outfit hebt waarvan je niet weet hoe kut ie zit en je hier ook gewoon kleren hebt
Waarom zou je niet gewoon wat mee nemen
Nja niet reislustige mensen zijn vaak ook niet van de weekendjes weg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als ie nou echt niet van reizen houdt valt er toch wel een mouw aan te passen?
Zo gaan wij wel eens in NL weg. Zo'n welness weekend of zo. Ben je ook met elkaar. En we hebben een vaste B&B niet zo ver weg voor weekendjes als we gedurende het jaar gewoon even weg willen
En dan zou ik met een vriendin wel een week naar Italië gaan of zo hoor
Ik zou dat niet onoverkomelijk vinden
Maar goed ik zie dan ook niet zo veel in dat ideaal dat je alles in 1 iemand moet/zult vinden
Nee, dat dan weer totaal niet, alleen techmeukquote:
Gewoon 3 weken hetzelfde dragen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
Omdat je dan een lelijke outfit hebt waarvan je niet weet hoe kut ie zit en je hier ook gewoon kleren hebt
Waarom zou je niet gewoon wat mee nemen
Ik heb ook geen ventilatorquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima toch? Ik had ook wel zonder gekund, maar dat geldt voor 90% van de dingen in mijn huis.
Ik Snap wel dat je geen vriendin hebt met zulke onrealistische eisen!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het me geen fuck uitmaakt in Thailand en het me dus enorm veel gedoe scheelt tijdens het reizen.
OK, dat is gewoon dom, die dingen kosten geen moerquote:
Ja, want vrouwen haten shoppen voor een nieuwe outfit op vakantiequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik Snap wel dat je geen vriendin hebt met zulke onrealistische eisen!
Klopt. Gewoon geen zin er een te halen. En ik word er ziek vanquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, dat is gewoon dom, die dingen kosten geen moer.
bol.com, kan nooit veel kostenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon geen zin er een te halen. En ik word er ziek van.
Nou, volgens mij zijn er genoeg die naar New York City gaan om vervolgens de hele week op 5th Avenue rond te hangen omdat het 30% goedkoper is xDquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen haten shoppen voor een nieuwe outfit op vakantie.
In een of andere bus naar een outlet toe daar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn er genoeg die naar New York City gaan om vervolgens de hele week op 5th Avenue rond te hangen omdat het 30% goedkoper is xD
nou ik heb het 1x moeten doen omdat ze mijn koffer kwijt waren en ik vond het super irritant jaquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen haten shoppen voor een nieuwe outfit op vakantie.
dat doe ik zelfs niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:22 schreef Allures het volgende:
Ik ken maar 1 niet reislustig mens en die doet ook wel weekendjes en midweekjes
Tegenwoordig zelfs ook naar steden in het buitenland maar dan wel maar max een uurtje vliegen of zo
TL;DR: vrouwen hebben het zwaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
nou ik heb het 1x moeten doen omdat ze mijn koffer kwijt waren en ik vond het super irritant ja
En ik ben denk ik wel de shop koningin hier
Maar dan moet je meteen op dag 1 aan de bak terwijl je moe bent, je moet slagen, je hebt een hele boel nodig, een hele boel dingen zitten niet zoals je het graag hebt maar je moet het er maar mee doen want anders heb ie letterlijk niks etc
Vrouwen vinden dat ze het zwaar hebben.quote:
Een straf van DEN HERE voor het leven in zonde!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:22 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger dus bereid je er maar op voor.
Succes als Nederlandse vrouw in zo-Azie.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken hele outfits te moeten shoppen op vakantie...
Truequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat ze het zwaar hebben.
Gewoon naar UNIQLOquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Succes als Nederlandse vrouw in zo-Azie.
ondergoed, schoenen, bikini, iets om in te slapen als je het type bent die dat fijn vind of als het een koud land isquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True.
Gewoon elke dag even een nieuw jurkje oid uitzoeken, wat een keiharde opgave.
BH laten maken door wat kinderhandjes daar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ondergoed, schoenen, bikini, iets om in te slapen als je het type bent die dat fijn vind
Zoek maar eens een bh inderdaad in Azië
1 BH per tiet misschien?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ondergoed, schoenen, bikini, iets om in te slapen als je het type bent die dat fijn vind of als het een koud land is
Ja, maar dat hoef IK toch allemaal niet, en daar had ik het overquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ondergoed, schoenen, bikini, iets om in te slapen als je het type bent die dat fijn vind
jij begint met dat alle vrouwen dat vast wel zien zitten al dat shoppenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef IK toch allemaal niet, en daar had ik het over.
En het ligt ook aan het type vrouw natuurlijk, er zijn ook kleine nederlandse vrouwen die prima kunnen shoppen in Azie.
Misschien de vrouwen die hij meeneemt op vakantie wel. Of het zijn al kleine Thaise meisjes.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
[..]
jij begint met dat alle vrouwen dat vast wel zien zitten al dat shoppen
Ik gok dat de meeste er toch echt niet blij van worden om in rando bij elkaar geplukt ondergoed met verknipte thaise maten te moeten leuren
Ik ben blij dat je er een bloedserieuze discussie van maaktquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:32 schreef Allures het volgende:
[..]
jij begint met dat alle vrouwen dat vast wel zien zitten
Ik gok dat de meeste er toch echt niet blij van worden om in rando bij elkaar geplukt ondergoed met verknipte thaise maten te moeten leuren
Ladyboys zijn ook kleinquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien de vrouwen die hij meeneemt op vakantie wel. Of het zijn al kleine Thaise meisjes.
En die hebben al een hele outfitkast vol meestal, win winquote:
ik plaats gewoon een kanttekening bij de vrouwenkennis die je zelf altijd denkt te hebben maar die recht uit jaren 90 films lijkt te komen...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er een bloedserieuze discussie van maakt.
Maar dan neem ik niets mee en koop goedkope shit en ga ik met haar naar de Boss ofzo daar.
Pretty Womanquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik plaats gewoon een kanttekening bij de vrouwenkennis die je zelf altijd denkt te hebben maar die recht uit jaren 90 films lijkt te komen...
Er word zeker ook flink met creditcards gezwaaid en zo?
Nogmaals, ben blij dat je alles onder een microscoop houdt en me even flink op mijn plaats zet hier, was echt heel erg nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
ik plaats gewoon een kanttekening bij de vrouwenkennis die je zelf altijd denkt te hebben maar die recht uit jaren 90 films lijkt te komen...
Goed om dit ter discussie te stellenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Lekker kamperen met 35 gradenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:42 schreef gcjoel het volgende:
Zin om op vakantie te gaan .
Lekker airco hotel kamer.
Hier 27 graden morgenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is nog 1 dag, daarna is het weer prima te doen als het goed is.
Dan neem je in je handbaggage 1 of 2 BH's meequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zou iig niet blij zijn wanneer ik in een vreemd land een hele outfit bij elkaar moet shoppen. Ik pas al nauwelijks Italiaanse bh's.
Of 07:00 je tentje uit drijven van het zweet zoals op een beetje festival.quote:
Het is voor mijn heupen ook een behoorlijke opgave in zuidelijke maatjes te passenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan neem je in je handbaggage 1 of 2 BH's mee.
Ik beweer ook niet dat mijn reisstijl voor iedereen de beste is ofzo toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor mijn heupen ook een behoorlijke opgave in zuidelijke maatjes te passen. In Servië paste ik geen broek en zo enorm zijn m'n heupen niet
.
Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die nu in een tentje moeten slapenquote:
Ik ga denk ik in november. Niet teveel kakken in de sneeuw he.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgend jaar ga ik in de zomer wel naar Nieuw Zeeland ofzo, beetje skieen.
Goed samengevat.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Een straf van DEN HERE voor het leven in zonde!
Dat zeg ik ook niet hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat mijn reisstijl voor iedereen de beste is ofzo toch?.
Maar daar heb je toch ook gewoon een H&M waar je voor bijna niets een redelijk jurkje kan scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |