Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:00 schreef Paul het volgende:
-reclame-
ONZ / Topic voor dikke mensen #2
-reclame-
Morgen weer naar huis. Donderdag werkgenot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE HEBT VAKANTIE. JE HOORT SCHERP TE ZIJN.
Je ontwijkt mooi de hittequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis. Donderdag werkgenot.
Hup naar huis dan maar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef noodgang het volgende:
de airco stopt ermee als het te warm wordt op kantoor
Ja was een reclame in de jaren '90 of zo; een echtpaar dat puffend van de hitte in bed lag en toen besloot om maar rondjes op de rotonde te rijden in hun nieuwe [insert merk en type van de auto] omdat die wel een airco had en hun huis niet.quote:
Ja tinypic is gestopt en ik weet nog niet welke goed werkt met FOK! dus moest ff zoekenquote:
Je hebt het gevonden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja tinypic is gestopt en ik weet nog niet welke goed werkt met FOK! dus moest ff zoeken
Nou niet echt want die gaf een href link of iets en daar moest ik dan zelf de juiste .jpg link tussenuit kopieren en de rest weg maken enzo. Dus ik hou me aanbevolenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2019 10:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou niet echt want die gaf een href link of iets en daar moest ik dan zelf de juiste .jpg link tussenuit kopieren en de rest weg maken enzo. Dus ik hou me aanbevolen
Ja dat was nog een heel gedoe. Gelukkig is uiteindelijk wel alles goed gekomenquote:
Jij bent echt mijn heldquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was nog een heel gedoe. Gelukkig is uiteindelijk wel alles goed gekomen
Nope nergens last van.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef vosss het volgende:
Heb je een kater @:Flippiee of valt het mee?
Was bijna niks van te merkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nergens last van.
Had wel echt slokje te veel op lol
Naar onbekenden sturen is geen probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..], moet kunnen.
Allang blij dat ik geen gênante berichten naar bekenden heb gestuurd.
Die ken je toch nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar onbekenden sturen is geen probleem
Nee precies die zie of hoor ik toch nooit meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar onbekenden sturen is geen probleem
Pils of wat ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nergens last van.
Had wel echt slokje te veel op lol
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.quote:
Je zit al aan de schultenbrau?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.
Nouuuuuquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..], moet kunnen.
Allang blij dat ik geen gênante berichten naar bekenden heb gestuurd.
33 graden hier in huis en ik zit ook bier te tikken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef Geerd het volgende:
HOPAA BIERTJES!!!!! 26C graden in huis... lekker
hj?quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
33 graden hier in huis en ik zit ook bier te tikken.
Beterquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:58 schreef Puk1234 het volgende:
Nou laat ik ook maar ff een koud biertje open trekken. Heb het 24,5 graden binnen nu.
Ideaal!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:03 schreef Geerd het volgende:
Echt eens zien dat ik een dakraam krijg een keer op zolder...daar zit alle warmte nu..ramen op de slaapkamer maar opengezet...
HAAAAAAAAAAAAG KWARTIERTJEquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wat een toettieeeee!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 blije mini-ToT voor je vroege weekend-stemming!
Ik heb er pas eentje op, en ben sowieso niet van plan nog eentje open te trekken tot na etenstijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol hoeveel tik je der weg op zoon middag?
Ze gaan eerst hier de hele voorgevel nog aanpakken en hele huis schilderen(buitenkant) a 5400,- dus, en de motor misschien nog inruilen volgend jaar dat is leuker natuurlijk dan een dakraamquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal!Zorg ook dat je een leeg colaflesje hebt die je na gebruik weer uit het raampje kunt legen!
En je hebt zoals het een eckte FOK!ker betaamt toch ook wel een washandje op de wc liggen?
Hij kijkt ook echt tof hèquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will eat your spleen!"
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze gaan eerst hier de hele voorgevel nog aanpakken en hele huis schilderen(buitenkant) a 5400,- dus, en de motor misschien nog inruilen volgend jaar dat is leuker natuurlijk dan een dakraam
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will eat your spleen!"
Daarom altijd van dat bekkie. Doe eens een keer boos snoetjequote:Op donderdag 25 juli 2019 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is erg fotogeniek ja!Ja ik zit hem ook wel wat op te zwepen en uit te dagen hoor,
Hij heeft nog nooit boos gekeken, maar kan natuurlijk wel huilen enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daarom altijd van dat bekkie. Doe eens een keer boos snoetje
Zie niets hoor. Kan niet zover inzoomenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:25 schreef ToT het volgende:
Je ziet mij zitten in de reflectie in zijn ogen trouwens!
Huilen dus!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit boos gekeken, maar kan natuurlijk wel huilen enzo.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]Sodeknetters! Dat zijn me idd nogal uitgaven, ja!
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zie niets hoor. Kan niet zover inzoomen
Proost ouwe homo !!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekkah zeg zo'n kouwe kletser.
Gezopen vannacht ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik leef nog......soort van.......
Jij wilde de hittequote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik leef nog......soort van.......
dat zal welquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Geerd het volgende:
DE was is klaar !!!!
Wel een voordeel met dit weer snel droog![]()
Ik wilde zomer........geen 42 graden en ook geen twee werkadressen waar het binnen 30 graden is.......quote:
Haha nee nee, jij was heel blij met de vooruitzichten en nu moet je op de blaren zittenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wilde zomer........geen 42 graden en ook geen twee werkadressen waar het binnen 30 graden is.......
Dat heb ik echt nooit gezegdquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee nee, jij was heel blij met de vooruitzichten en nu moet je op de blaren zitten
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gezegd
HEEEEEEERLIJKquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag het 11 maanden per jaar 25-30 graden zijn, maar dit is wel echt extreem hoor.....
De hele zomer minimaal en dan in de winter een min ervoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag het 11 maanden per jaar 25-30 graden zijn, maar dit is wel echt extreem hoor.....
Moet ik nog steeds naar buiten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.......omdat jij airco op je werk en thuis hebt.......
Nee zeg.......quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:40 schreef aloa het volgende:
[..]
De hele zomer minimaal en dan in de winter een min ervoor
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds naar buiten.
Mag van mij welquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee zeg.......
[..]
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee zeg.......
[..]
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......
Daarom mag ik dit nu best héél even dit te warm weer vinden.........quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komen
Zat er nog wel aan te denken om na het sporten, ff hier na een plas te gaan maar..beetje levendverbranden. allemaal kut kinderen natuurlijk..weet nie...quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komen
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zat er nog wel aan te denken om na het sporten, ff hier na een plas te gaan maar..beetje levendverbranden. allemaal kut kinderen natuurlijk..weet nie...
Gewoon in de sportschool he..airco alles..lekker zwemmen daarnaquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.
Nog ff een rondje hardlopenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.
De echte diehards gaan gewoon hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat je een ambu kunt gaan bellen dan....
Ja oke beetje de echte wedstrijd lopers ofzo...henk die 3x in de week rondje park doet 5km die zit gewoon bier te klappenquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja oke beetje de echte wedstrijd lopers ofzo...henk die 3x in de week rondje park doet 5km die zit gewoon bier te klappen
Ja, iedereen wordt strak en zwartquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is aan het schroeien.
Nee, er is niemand die ik kan spetterenquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw , ja nee ja goeie wel,,,dacht dat je sws wel ging
Zie ik weleens mensen doen, maar mij trekt dat niet echt...gaat je rug toch naar de tering manquote:Op donderdag 25 juli 2019 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Powerliften wie eine boss, schijt aan de temperatuur!
Ik sport niet. Gewoon wandelen enzo.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan liever niet sporten nu. Gewoon lekker zweten
Zeker wetenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das het lekkerste met dit weer.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Mijn autocorrect kent het woord niet blijkbaar
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker toch mooie roze anus tong erin
Of gebleekte!quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen als het een schone tong is natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als het een schone tong is natuurlijk
tong80?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als het een schone tong is natuurlijk
Wat zijn tarrelsquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen,,,zo een behaarde kont...met tarrels..nee
Ff mondwater gebruiken zou handiger zijn in dat geval!quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Begrijp je nu pas waarom hij 4x per dag in bad ging?
Een vrouw met een behaarde kont is wel erg sexy hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja voor vrouwen,,,zo een behaarde kont...met tarrels..nee
Beetje weg vegenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Een vrouw met een behaarde kont is wel erg sexy hoor
Had ik maar niets gevraagdquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die opgedroogde klonten kak die aan je kontharen blijven bungelen.
En stukken stof zoals die je welleens in je navel vindquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die je als man dan liefdevol los kunt trekkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Smoesjesquote:
Dat wel idd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij post anders aardig weg op de Frontpage / Weblog.
Och man jij zit nooit mobiel zekerquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
Over ergens schijt aan hebben gesproken: loopt FOK! ook zo te kutten bij jullie? Ik moet regelmatig F5'en als ik iemand quote of zo.
Regelmatig. Gaat even goed na een refresh, maar daarna hangt het weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
Over ergens schijt aan hebben gesproken: loopt FOK! ook zo te kutten bij jullie? Ik moet regelmatig F5'en als ik iemand quote of zo.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Regelmatig. Gaat even goed na een refresh, maar daarna hangt het weer
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit mobiel. Vind desktop/laptop veel makkelijker
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?
zal even geen tetten posten danquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.
GMTAquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?
Gek hequote:Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef ToT het volgende:
Sjezus, nog steeds 33 graden hier in huis. Geen graad veranderd.
Typisch mini ToTquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.
Hahaquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.
:quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gek hehet wordt vannacht niet kouder dan 30 toch
'(quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gek hehet wordt vannacht niet kouder dan 30 toch
Typisch Fok!quote:
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij het ook geen F5 toets op je telefoon
Lastig lijkt me datquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een laptop/desktop meestal ook niet, maar Tot heeft problemen met de refresh.
Quoten gaat gewoon zwaar ruk nu, op een paar momenten na. (Vandaar nu maar ff zo op deze manier!quote:Op een laptop/desktop meestal ook niet, maar Tot heeft problemen met de refresh.
Andere browser?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Quoten gaat gewoon zwaar ruk nu, op een paar momenten na. (Vandaar nu maar ff zo op deze manier!)
kinderenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
En toen trok mini-ToT de kabel van m'n monitor er uit!
pics?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf denk ik weer tot een uur of 1 in zwembroek zitten in de achtertuin.
Beetje bi is niet bahquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Van een kort mannetje in een speedo? Van mij hoeft het niet hoor
áltijd blijven opletten papa!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
En toen trok mini-ToT de kabel van m'n monitor er uit!
Heb er 3 gewerkt, vandaag vrij, vrijdag en het weekend weer !! MONEYS MAKENquote:
Wat doe je met al dat geld?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb er 3 gewerkt, vandaag vrij, vrijdag en het weekend weer !! MONEYS MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net nog verteldquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat doe je met al dat geld?
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN TOCH
Ow okayquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net nog verteldpost 73, en motor inruilen wil ik nog misschien
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom mag je toch nog wel een beetje kritisch zijn
Ipv @markdeajaxfan die ieder half uur de top 10 van meeste posts vermelde, kom jij nu de binnen en buiten temperatuur melden?quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ipv @:markdeajaxfan die ieder half uur de top 10 van meeste posts vermelde, kom jij nu de binnen en buiten temperatuur melden?
Denk dat het met deze temps niet zoveel meer uitmaakt , of je moet airo hebbenquote:
Toch wel hoor. Kan nu misschien wel open. Begint koel te worden buitenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat het met deze temps niet zoveel meer uitmaakt , of je moet airo hebben
Had jij dat plaatje gepost een paar dagen geleden?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Geerd het volgende:
Maarja een voordeel..als je een chikie hebt...je hoeft je waterbed niet te vullen met zeewater !!
Met al dat zweet gaat die mossel nu vanzelf wel open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heh?quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef Geerd het volgende:
Maarja een voordeel..als je een chikie hebt...je hoeft je waterbed niet te vullen met zeewater !!
Met al dat zweet gaat die mossel nu vanzelf wel open![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIe gaat elk jaar overal 450 keer wel rond volgens mijquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Had jij dat plaatje gepost een paar dagen geleden?
Ik dacht maar 40-45 keerquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
DIe gaat elk jaar overal 450 keer wel rond volgens mij
Zonder wrijving geen glansquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij moet je wel flink spugen met dit weer want zweet glijd niet
Op wie?quote:
Zonde welquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:27 schreef devzero het volgende:
Wat is er trouwens met @:homijn gebeurt? Toch uiteindelijk op het spit?
Ik weet nog steeds niet wie dat was.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn baasje wilde zonder die kloon verder?
Wie tot 11 kan tellenquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie dat was.
Hebben we allemaal wel eensquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Scrupuleus. Groet ik hem netjes, gaat hij als een idioot praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |