Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 09:00 schreef Paul het volgende:
-reclame-
ONZ / Topic voor dikke mensen #2
-reclame-
Morgen weer naar huis. Donderdag werkgenot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE HEBT VAKANTIE. JE HOORT SCHERP TE ZIJN.
Je ontwijkt mooi de hittequote:Op donderdag 25 juli 2019 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Morgen weer naar huis. Donderdag werkgenot.
Hup naar huis dan maar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:20 schreef noodgang het volgende:
de airco stopt ermee als het te warm wordt op kantoor
Ja was een reclame in de jaren '90 of zo; een echtpaar dat puffend van de hitte in bed lag en toen besloot om maar rondjes op de rotonde te rijden in hun nieuwe [insert merk en type van de auto] omdat die wel een airco had en hun huis niet.quote:
Ja tinypic is gestopt en ik weet nog niet welke goed werkt met FOK! dus moest ff zoekenquote:
Je hebt het gevonden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja tinypic is gestopt en ik weet nog niet welke goed werkt met FOK! dus moest ff zoeken
Nou niet echt want die gaf een href link of iets en daar moest ik dan zelf de juiste .jpg link tussenuit kopieren en de rest weg maken enzo. Dus ik hou me aanbevolenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2019 10:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou niet echt want die gaf een href link of iets en daar moest ik dan zelf de juiste .jpg link tussenuit kopieren en de rest weg maken enzo. Dus ik hou me aanbevolen
Ja dat was nog een heel gedoe. Gelukkig is uiteindelijk wel alles goed gekomenquote:
Jij bent echt mijn heldquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat was nog een heel gedoe. Gelukkig is uiteindelijk wel alles goed gekomen
Nope nergens last van.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef vosss het volgende:
Heb je een kater @:Flippiee of valt het mee?
Was bijna niks van te merkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nergens last van.
Had wel echt slokje te veel op lol
Naar onbekenden sturen is geen probleemquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..], moet kunnen.
Allang blij dat ik geen gênante berichten naar bekenden heb gestuurd.
Die ken je toch nietquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar onbekenden sturen is geen probleem
Nee precies die zie of hoor ik toch nooit meer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Naar onbekenden sturen is geen probleem
Pils of wat ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope nergens last van.
Had wel echt slokje te veel op lol
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.quote:
Je zit al aan de schultenbrau?quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik drink echt nooit doordeweeks tenzij vakantie maar tijdens deze hitte heb ik er echt schijt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |