Dat wel idd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij post anders aardig weg op de Frontpage / Weblog.
Och man jij zit nooit mobiel zekerquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
Over ergens schijt aan hebben gesproken: loopt FOK! ook zo te kutten bij jullie? Ik moet regelmatig F5'en als ik iemand quote of zo.
Regelmatig. Gaat even goed na een refresh, maar daarna hangt het weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
Over ergens schijt aan hebben gesproken: loopt FOK! ook zo te kutten bij jullie? Ik moet regelmatig F5'en als ik iemand quote of zo.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Regelmatig. Gaat even goed na een refresh, maar daarna hangt het weer
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit mobiel. Vind desktop/laptop veel makkelijker
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?
zal even geen tetten posten danquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier naast me die juf Roos/Kinderdisco op het ene beeldscherm kijkt terwijl ik op het andere beeldscherm op FOK! zit.
GMTAquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou hij afgeleid raken als ik nu tetten ga posten?
Gek hequote:Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef ToT het volgende:
Sjezus, nog steeds 33 graden hier in huis. Geen graad veranderd.
Typisch mini ToTquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.
Hahaquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, hij ligt nu op de grond schattig te doen.
:quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gek hehet wordt vannacht niet kouder dan 30 toch
'(quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gek hehet wordt vannacht niet kouder dan 30 toch
Typisch Fok!quote:
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij het ook geen F5 toets op je telefoon
Lastig lijkt me datquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een laptop/desktop meestal ook niet, maar Tot heeft problemen met de refresh.
Quoten gaat gewoon zwaar ruk nu, op een paar momenten na. (Vandaar nu maar ff zo op deze manier!quote:Op een laptop/desktop meestal ook niet, maar Tot heeft problemen met de refresh.
Andere browser?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Quoten gaat gewoon zwaar ruk nu, op een paar momenten na. (Vandaar nu maar ff zo op deze manier!)
kinderenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
En toen trok mini-ToT de kabel van m'n monitor er uit!
pics?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik blijf denk ik weer tot een uur of 1 in zwembroek zitten in de achtertuin.
Beetje bi is niet bahquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Van een kort mannetje in een speedo? Van mij hoeft het niet hoor
áltijd blijven opletten papa!!quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
En toen trok mini-ToT de kabel van m'n monitor er uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |