Nouuuuuquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..], moet kunnen.
Allang blij dat ik geen gênante berichten naar bekenden heb gestuurd.
33 graden hier in huis en ik zit ook bier te tikken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:55 schreef Geerd het volgende:
HOPAA BIERTJES!!!!! 26C graden in huis... lekker
hj?quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
33 graden hier in huis en ik zit ook bier te tikken.
Beterquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:58 schreef Puk1234 het volgende:
Nou laat ik ook maar ff een koud biertje open trekken. Heb het 24,5 graden binnen nu.
Ideaal!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:03 schreef Geerd het volgende:
Echt eens zien dat ik een dakraam krijg een keer op zolder...daar zit alle warmte nu..ramen op de slaapkamer maar opengezet...
HAAAAAAAAAAAAG KWARTIERTJEquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Wat een toettieeeee!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 blije mini-ToT voor je vroege weekend-stemming!
Ik heb er pas eentje op, en ben sowieso niet van plan nog eentje open te trekken tot na etenstijd.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol hoeveel tik je der weg op zoon middag?
Ze gaan eerst hier de hele voorgevel nog aanpakken en hele huis schilderen(buitenkant) a 5400,- dus, en de motor misschien nog inruilen volgend jaar dat is leuker natuurlijk dan een dakraamquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal!Zorg ook dat je een leeg colaflesje hebt die je na gebruik weer uit het raampje kunt legen!
En je hebt zoals het een eckte FOK!ker betaamt toch ook wel een washandje op de wc liggen?
Hij kijkt ook echt tof hèquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"I will eat your spleen!"
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze gaan eerst hier de hele voorgevel nog aanpakken en hele huis schilderen(buitenkant) a 5400,- dus, en de motor misschien nog inruilen volgend jaar dat is leuker natuurlijk dan een dakraam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |