Gezopen vannacht ?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik leef nog......soort van.......
Jij wilde de hittequote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik leef nog......soort van.......
dat zal welquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:23 schreef Geerd het volgende:
DE was is klaar !!!!
Wel een voordeel met dit weer snel droog![]()
Ik wilde zomer........geen 42 graden en ook geen twee werkadressen waar het binnen 30 graden is.......quote:
Haha nee nee, jij was heel blij met de vooruitzichten en nu moet je op de blaren zittenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wilde zomer........geen 42 graden en ook geen twee werkadressen waar het binnen 30 graden is.......
Dat heb ik echt nooit gezegdquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee nee, jij was heel blij met de vooruitzichten en nu moet je op de blaren zitten
quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gezegd
HEEEEEEERLIJKquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag het 11 maanden per jaar 25-30 graden zijn, maar dit is wel echt extreem hoor.....
De hele zomer minimaal en dan in de winter een min ervoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Van mij mag het 11 maanden per jaar 25-30 graden zijn, maar dit is wel echt extreem hoor.....
Moet ik nog steeds naar buiten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja.......omdat jij airco op je werk en thuis hebt.......
Nee zeg.......quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:40 schreef aloa het volgende:
[..]
De hele zomer minimaal en dan in de winter een min ervoor
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds naar buiten.
Mag van mij welquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee zeg.......
[..]
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komenquote:Op donderdag 25 juli 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee zeg.......
[..]
Maar dan kom je wel in een koel huis thuis......
Daarom mag ik dit nu best héél even dit te warm weer vinden.........quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komen
Zat er nog wel aan te denken om na het sporten, ff hier na een plas te gaan maar..beetje levendverbranden. allemaal kut kinderen natuurlijk..weet nie...quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik met de auto ga, rijd ik met airco van garage naar garage dus dan zou ik helemaal niet in de hitte komen
Sporten met dit weer, dan ben je dus echt niet goed in je paasei.quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zat er nog wel aan te denken om na het sporten, ff hier na een plas te gaan maar..beetje levendverbranden. allemaal kut kinderen natuurlijk..weet nie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |