warmte in de muren heej heb ik hier ook. Kan het af laten koelen wat ik wil maar helpt ook wel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef deadly_kiss het volgende:
Gister tot 27.5
Vannacht afgekoeld tot 24
Net alles weer dicht gedaan en meteen weer 26![]()
Vanavond gaat het trouwens amper afkoelen dus misschien houden we alles wel dicht.
Gek he, als het buiten ook zo warm isquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:21 schreef maryen65 het volgende:
Alles al een tijdje tegen mekaar open staan maar tis warm. 31.1 in huis
Ik woon 8 hoog dus het waait wel doorquote:Op donderdag 25 juli 2019 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Gek he, als het buiten ook zo warm is.
Warme wind koelt alleen niet zo hard denk ik?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:45 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik woon 8 hoog dus het waait wel door
Nee klopt, alleen voor je gevoel is de wind wel lekkerquote:Op donderdag 25 juli 2019 12:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Warme wind koelt alleen niet zo hard denk ik?
Lekker! Hier is het momenteel 27,4 en buiten 39,2quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:30 schreef SeLang het volgende:
Hier daalt het weer (door bewolking): 26.4 nu
Ja, maar als er warme lucht doorwaait wordt het alsnog bloedheet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:45 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik woon 8 hoog dus het waait wel door
Het is veilig in mijn flat maar de buitendeur open laten staan, nee dan slaap ik niet. En dan gaan mijn katten ook op vogeltocht en dat is niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als er warme lucht doorwaait wordt het alsnog bloedheet.
Je kunt beter 's nachts de boel openzetten (dat is op 8 hoog ook niet zo'n risico) en overdag (vooral aan de zuidkant) de zon weren.
Maar de ramen is geen probleem toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het is veilig in mijn flat maar de buitendeur open laten staan, nee dan slaap ik niet. En dan gaan mijn katten ook op vogeltocht en dat is niet zo'n goed idee
32.8 nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |