Wist ik niet eens, niks van geleerd dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:41 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat zijn vrij lange ban een signaal had moeten zijn. Niets is minder waar.
En dan gewoon doorposten onder een kloon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wist ik niet eens, niks van geleerd dus.
Wie was hij eerstquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En dan gewoon doorposten onder een kloon.
Snappen jullie wel dat een hoop lui door dit gedoe hun handen van KLB aftrekken. Zijn die 5 trollen(als het niet een en dezelfde persoon is, zou mij ook niets verbazen) dat waard?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat dat commentaar achterwege aub. Ik snap jullie frustraties maar hij mag gewoon topics openen, dat het er een beetje veel zijn a la, of ze kut zijn en er een slotje op moeten bepalen de mods wel. Komt goed mensen
Ik dacht dat kloons niet toegestaan waren trouwens?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat dat commentaar achterwege aub. Ik snap jullie frustraties maar hij mag gewoon topics openen, dat het er een beetje veel zijn a la, of ze kut zijn en er een slotje op moeten bepalen de mods wel. Komt goed mensen
Nieuw policy. Kloons zijn niet toegestaan maar lastig te bewijzen dit dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat kloons niet toegestaan waren trouwens?![]()
Snap overigens niet goed waarom hij gewoon zijn gang mag gaan.
Vroegah was het juist ''we hebben zo onze manieren om kloons te ontmaskeren''quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nieuw policy. Kloons zijn niet toegestaan maar lastig te bewijzen dit dat.
quote:
Ouwe koeienquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:11 schreef Chia het volgende:
Kan er misschien even naar deze post worden gekeken? Ik heb al een TR gedaan, maar die valt waarschijnlijk niet op omdat het een dicht topic is. Bij voorbaat dank.
[..]
Eens met ieder woord.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het een kwalijke zaak dat een zo'n goede mod als VK wordt weggebonjourd en we krijgen een ukkie uit maart die niks weet en zelfs het fatsoen niet in zijn kloten heeft om zich voor te stellen.
Dan kom je al totaal verkeerd binnen.
Ik stoor me hieraan.
donequote:Op zondag 25 augustus 2019 18:02 schreef Luppie0110 het volgende:
De televisiekijker ontspoort een beetje. Kan iemand hem weer ff tot bedaren brengen?
Solotovski is een OG bekend van andere accounts, o.a. NoelGallagher. Ik vind het een uitstekende keuze, ik zou 'm eens het voordeel van de twijfel gevenquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het een kwalijke zaak dat een zo'n goede mod als VK wordt weggebonjourd en we krijgen een ukkie uit maart die niks weet en zelfs het fatsoen niet in zijn kloten heeft om zich voor te stellen.
Ik stoor me hieraan.
Ik zit hier sinds 2007, eerst onder NoelGallagherquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stoor me hieraan.
Gebruik dat account dan gewoon. Met je hoofd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2007, eerst onder NoelGallagher
quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stoor me hieraan.
Oh, dat figuur dat alleen in de slowchat kwam?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom ook gezellig eens langsquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Oh, dat figuur dat alleen in de slowchat kwam?
Tegenwoordig welquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Nee dankje, de slowchat van klb staat nou niet per se bekend om de gastvrijheid.
Ik snap waar je kritiek vandaan komt, al denk ik dat solo wel oke is sigaartje. Komt wel goed gewoon een beetje over oasis praten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:48 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stoor me hieraan.
Noelquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We gaan het vast prima vinden met elkaarquote:
Telivisiequote:Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Questular het volgende:
Detelivisiekijker heeft z'n medicijnen weer niet gebruikt zo te zien.
G-Klasse al betaald?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Questular het volgende:
Breng maar per G63.quote:
CTRL+F DETELEVISIEKIJKER levert 109 hits op in de topic lijst.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:27 schreef Questular het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ziekelijk irritant dat gespam. Kan een FA niet met bans gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |