Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd. Is het een beetje gelukt?
Hoezo zou je fan zijn van een Villa?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die jongen is Aston Villa fan en derhalve niet kapot te krijgen
Zelfde reden waarom jij van gedateerde oma-kapsels houdt denk ik, een onverklaarbare harde piemel in de broekquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo zou je fan zijn van een Villa?
Jawel maar ik zie alleen rook uit de schoorsteen van Shellquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu kijk je zeker niet meer naar de lucht
Ben je op doorreisquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie alleen rook uit de schoorsteen van Shell
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom jij van gedateerde oma-kapsels houdt denk ik, een onverklaarbare harde piemel in de broek
Het gaat om het eindresultaat vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo, die zit weer binnen, man wat een kutwedstrijd op het einde
Geniet er van meidquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:55 schreef Chloroform het volgende:
Pantosti gemaakt, echt lekker deze vakantieleef
Kwaliteit mag best erkend wordenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben blij dat je het leuk vindt
Daar zorg je ook uitstekend voor met al dat fietsenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn hart moet ook nog even mee
Komt goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn hart moet ook nog even mee
ow ja, bedankt vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zorg je ook uitstekend voor met al dat fietsen
Hoeveel uur nogquote:
Heyquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn je pijnklachten inmiddels al verdwenen?
Nee dat is allemaal nog steeds hetzelfde helaasquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn je pijnklachten inmiddels al verdwenen?
Ooh zo. Heb wel best erge add he dus doe qua opruimen alles door elkaar van meest in het oog springende irritaties naar klein spul en daarna minutieus schoonmaken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dacht jij heel georganiseerd te werk ging
Zo herkenbaar.quote:Op woensdag 24 april 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooh zo. Heb wel best erge add he dus doe qua opruimen alles door elkaar van meest in het oog springende irritaties naar klein spul en daarna minutieus schoonmaken.
Ik stouw alles dat me niet zint heel woedend in tassen, dan pleur ik klein spul wat meestal schroeven en gereedschap is in een lade om later uit te zoeken. Bed opmaken. Kleding vouwen. Stoffen, nat afnemen, droog maken en stofzuigen dweilen. Ramen wijd open.
Maar in de lades is het dus nooit netjes, dat is een klein Aleppo en een goede weergave van mijn brein.
De enige lade die georganiseerd en altijd schoon is is de bestekla. De rest is openen op eigen risico als ie überhaupt niet klemt door een hamer of een koker ofzo.
Wij pakken gewoon twee schalen en twee bekers vriendquote:
En de wereldbeker dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 09:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij pakken gewoon twee schalen en twee bekers vriend
Geeft er iemand een neuk om dat ding? Zo ja kunnen we die ook nog wel even regelen.quote:
- JC Schaalquote:Op woensdag 24 april 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geeft er iemand een neuk om dat ding? Zo ja kunnen we die ook nog wel even regelen.
kappen anders ga ik die quote van je zoekenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het weer over die neuzen
Doe dat.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
kappen anders ga ik die quote van je zoeken
Ik heb er ook nog wel 1quote:Op woensdag 24 april 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
kappen anders ga ik die quote van je zoeken
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
got niet nee. Disneyfilms wel, mijn dochter ook
Ajax hoop ik in CL en kampioen want ik vind psv 100x niks.
Echt he.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
40+ / [40+ SC #1306] Kort geslapen.. Zondagochtend is zonnig maar kout
Ik kan die andere zo gauw niet vinden, maar dit zegt toch al genoeg
A C Tquote:Op woensdag 24 april 2019 09:57 schreef HPLC het volgende:
ben benieuwd wat neus_kwartiertje hier op heeft te melden
Welnee.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey vriend. Zijn ze gemeen tegen je?
Haags zou gillend wegrijdenquote:Op woensdag 24 april 2019 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Cachet en Haags zouden wel een mooi ANWB stelletje vormen samen.
pfff met die ecto-armen van jou zekerquote:Op woensdag 24 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké, anders zeg je ‘t maar hoor. Dan maak ik ze even een koppie kleiner.
Geen idee.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ze zoooooo gruwelijk lekker dan?
is het vakantieboekkwartiertje aangebroken?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of is deze post niet volgens de policy @:Danny ?
Kickequote:Op woensdag 24 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké, anders zeg je ‘t maar hoor. Dan maak ik ze even een koppie kleiner.
Regel 1quote:Op woensdag 24 april 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of is deze post niet volgens de policy @:Danny ?
Ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een jas aan gedaan. Grootste fout van de dag.
Ja, veel te warm. Maar heb je jas nodig vanwege de zakken voor m’n mobiel, ov etc.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook
Wel lekker zomers jasje, maar was ook best fris nog vanochtend. Nu breekt het een beetje open chick
Ik ook. ‘s Ochtends mag dat wel. Op de fiets zeker. Maar ik heb een dun jasje.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:40 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een jas aan gedaan. Grootste fout van de dag.
Je bent een vrouw. Pak je voordeel en gebruik een tas.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, veel te warm. Maar heb je jas nodig vanwege de zakken voor m’n mobiel, ov etc.
Precies. Jasje aan is niks mis mee hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, veel te warm. Maar heb je jas nodig vanwege de zakken voor m’n mobiel, ov etc.
Ja true is maar 21 graden en windstil.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies. Jasje aan is niks mis mee hoor
Als je nu net opstaat wel jaquote:Op woensdag 24 april 2019 11:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja true is maar 21 graden en windstil.
Was om 6 uur wakker pik, maar dit soort dagen doe ik gewoon even bikkelen in de ochtend.quote:
Want mannen kunnen dat niet?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Pak je voordeel en gebruik een tas.
Samequote:Op woensdag 24 april 2019 09:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt mensen met 1 rommella en je hebt mensen met 1 nette la.
Lekkere lap tekst, bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 24 april 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooh zo. Heb wel best erge add he dus doe qua opruimen alles door elkaar van meest in het oog springende irritaties naar klein spul en daarna minutieus schoonmaken.
Ik stouw alles dat me niet zint heel woedend in tassen, dan pleur ik klein spul wat meestal schroeven en gereedschap is in een lade om later uit te zoeken. Bed opmaken. Kleding vouwen. Stoffen, nat afnemen, droog maken en stofzuigen dweilen. Ramen wijd open.
Maar in de lades is het dus nooit netjes, dat is een klein Aleppo en een goede weergave van mijn brein.
De enige lade die georganiseerd en altijd schoon is is de bestekla. De rest is openen op eigen risico als ie überhaupt niet klemt door een hamer of een koker ofzo.
Akelig zeg, lijkt erop dat het voor altijd zal blijvenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal nog steeds hetzelfde helaas
Oranje-achtige glazen?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:56 schreef Myrr het volgende:
Al dat groen buiten met hd+ vision is echt genieten.
bijna niemand lijkt mequote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Wie schrijft er nog aan elkaar oftewel schoonschrift?
Ikquote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Druk druk druk je kent het wel hahahquote:
Het is de dag van de zalm gek. Daarbovenop is het ook nog eens de dag waarop EA haar nieuwste TOTW bekend maaktquote:
Ja jonge kk boeiequote:Op woensdag 24 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is de dag van de zalm gek. Daarbovenop is het ook nog eens de dag waarop EA haar nieuwste TOTW bekend maakt
Schoolkinderen en Haagsquote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Druk druk druk je kent het wel hahah
Wejooooquote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
@:der_mann laffe hond ik trap je de vernieling in
mooi verwoort!:)quote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
@:der_mann laffe hond ik trap je de vernieling in
ik wordt zuur van jou domheidquote:Op woensdag 24 april 2019 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee gast, niemand had om een grammar nazi gevraagt-.-
heb je ook nog dyslexie naast je autisme en je ondergemiddelde penisquote:Op woensdag 24 april 2019 15:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee gast, niemand had om een grammar nazi gevraagt-.-
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb je ook nog dyslexie naast je autisme en je ondergemiddelde penis
jij gaat helemaal door het lint om gefopte spelfouten, wie heeft hier nou autisme?quote:
Vriend, ik ben nog niet eens begonnen met door het lint te gaan. Zodra ik door het lint ga, ga ik zo hard door het lint dat iedereen op FOK! het voelt.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
jij gaat helemaal door het lint om gefopte spelfouten, wie heeft hier nou autisme?
hard gewordequote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, ik ben nog niet eens begonnen met door het lint te gaan. Zodra ik door het lint ga, ga ik zo hard door het lint dat iedereen op FOK! het voelt.
nquote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo moet het altijd per sé ergens over gaan? soms moet je gewoon geniete
Waarvan?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo moet het altijd per sé ergens over gaan? soms moet je gewoon geniete
GAY...quote:Op woensdag 24 april 2019 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben zelf altijd meer van augustus geweest.
ik nietquote:Op woensdag 24 april 2019 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
Zin om me te vermommen als Dion Grauss en dan hele tijd in Den Haag te gaan slapen op een bankje
iedereen is anders ! stel je vor dat iedereen hetzelfde dacht zouden we allemaal dezelfde muziek luisteren of dezelfde vrouw verliefd op wordenquote:
allemala grammar nazisquote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iedereen is anders ! stel je vor dat iedereen hetzelfde dacht zouden we allemaal dezelfde muziek luisteren of dezelfde vrouw verliefd op wordenzou ook maar saai worden. haha
Wat let je?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:43 schreef Pensylvania het volgende:
Zin om me te vermommen als Dion Grauss en dan hele tijd in Den Haag te gaan slapen op een bankje
Je sprak me net nog op discordquote:Op woensdag 24 april 2019 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
guuslang nie meer gezien matti
sprak helemaal niemand heb mijn mondje dicht:)quote:
ik kan me wel ff installeren om jou te edgenquote:
Klinkt verleidelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sprak helemaal niemand heb mijn mondje dicht:)
[..]
ik kan me wel ff installeren om jou te edgen
Gewoon 2 users die nooit hebben gepost hierquote:Op woensdag 24 april 2019 16:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt de fa's en moderstors taggen?
ze hebben het te druk met caren eldersquote:Op woensdag 24 april 2019 16:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kan een modje deze kk trieste rotzooi ff verwijderen?
Ach ja, ieder zijn dingquote:Op woensdag 24 april 2019 16:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
superheldenfilms zijn stom vind ik
Wat nu weerquote:Op woensdag 24 april 2019 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze hebben het te druk met caren elders
Gestopt na de eerste alineaquote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef Trollscience het volgende:
Goedemiddag,
momenteel doe ik een opleiding, ik ga niet te specifiek zijn welke aangezien dit mij in de problemen zou kunnen brengen. Het probleem is dat ik stage moet lopen, ik zit nu in het eerste jaar. Normaal zou stage niet zo'n probleem zijn, maar dit jaar ligt het anders. Heel veel gedoe, en veel moeite voor uiteindelijk zeer weinig.
In het verleden heb ik meerdere malen stages succesvol kunnen vervalsen, wel met de hulp van mijn vader. Alleen moet ik dit jaar een stage hebben die verbonden is aan mijn opleidingsnummer. En helaas kent hij niemand die een bedrijf heeft die deze stage ook aanbiedt. Ook al bij de familie rondgevraagd, maar ze kennen niemand.
Nu is moet ik het dus zelf regelen. Ik wou eerste instantie wel stage lopen, maar het verloopt allemaal zeer moeizaam, en daardoor heb ik er eigenlijk geen zin meer in. Papieren zelf vervalsen is geen probleem, uren ook niet, alleen het bedrijf is erg lastig. Mijn naam moet aan een bedrijf gebonden zijn die deze stage aanbiedt. Nou kan ik mij voorstellen dat als je bij een bedrijf binnenloopt met een dergelijke vraag, ze je keihard uitlachen.
Waar het dus op neer komt, hoe pak ik dit het beste aan? Geld is geen probleem, ik wil een bedrijf best riant betalen als ze dit kunnen regelen. Maar hoe formuleer je zo'n vraag zonder dat er contact met mijn school wordt opgenomen?
Deed hij ook.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was jouw pa maar gestopt na de eerste stoot
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was jouw pa maar gestopt na de eerste stoot
Ik vond die reactie maar niksquote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rustig aan Moon, zo gaat het er hier aan toe![]()
Ja natuurlijk.quote:
Mijn moeder was de stoot, vriend.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
toen was ie al klaar stomme noob!
stoot uitlaatgassen misschienquote:Op woensdag 24 april 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn moeder was de stoot, vriend.
Zo nu en dan kan ze wel een opkikker gebruiken ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hadden ze haar maar een stoot gas gegeven ;p
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo nu en dan kan ze wel een opkikker gebruiken ja.
Gast heb je gekotstquote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
zo, nog even een snackje op het werk en dan kunnen we er weer tegenaan:
[ afbeelding ]
Wat een sensatiequote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Toen ik mijn browser dicht deed had dit topic nog 10 pagina's
Wel fijn dat ze niet meer meeposten.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Hou toch je oudemannensmoel dicht johquote:
Trollscience had al 3 jaar gen note gehad dus die probeerde het te hard vandaagquote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Oei, wat een blunderquote:Op woensdag 24 april 2019 18:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter een stage zoeken die je wel leuk vind.
Haha heyquote:Op woensdag 24 april 2019 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hou toch je oudemannensmoel dicht joh
ben ik zo voorspelbaar gewordenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is vast weer zo'n Braddie plaatje
@Der_Mannquote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
Is grapje voordat iedereen me weer feminist gaat noemen.
Ahumquote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Myrr het volgende:
Ben echt een goede moeder. Zou single mommy zijn echt keihard rocken.
![]()
Laat je vriend dit maar niet lezen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Myrr het volgende:
Ben echt een goede moeder. Zou single mommy zijn echt keihard rocken.
![]()
die is even 4 weken buiten de deur etenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je vriend dit maar niet lezen.
Heb al gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je vriend dit maar niet lezen.
Zou hij net zo'n goede single father zijn?quote:
Mooi is dat, moet je eens rechts geluid laten horen dan pak je note na notequote:Op woensdag 24 april 2019 18:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience had al 3 jaar gen note gehad dus die probeerde het te hard vandaag
Ik ben zeker blij maar word verdrietig van de benzinemeterquote:Op woensdag 24 april 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je echt niet willen
Ben je blij met de auto?
Ga door begin een erectie te krijgen hahaquote:Op woensdag 24 april 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die smekgeluiden als ze hard gaat rennen.
Had je toch voor elektrisch moeten gaanquote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben zeker blij maar word verdrietig van de benzinemeter
Volgende generatie misschienquote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je toch voor elektrisch moeten gaan
Zou beter zijn als het hier weer gewoon blank was.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_en_filmen_het.html
Klote buitenlanders
ghehe Panteraquote:Op woensdag 24 april 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_en_filmen_het.html
Klote buitenlanders
De allerbeste.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou hij net zo'n goede single father zijn?
Ja dat is niks, je moet altijd wat te vreten hebben als je een serie/film kijkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Even een drankpauze ingelast en mis nu toch wel dat wijntje op de bank in de avond. Heb ook al geen versnapering. Wordt saai Netflixen zo.
Zit 0.0% bier te drinken hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Even een drankpauze ingelast en mis nu toch wel dat wijntje op de bank in de avond. Heb ook al geen versnapering. Wordt saai Netflixen zo.
Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Wij weten wel beter.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou beter zijn als het hier weer gewoon blank was.
Iedereen weet ook wel dat het gewoon zo is.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Wij weten wel beter.
Maar nu heb je zo'n tussenoplossing, dat is ook niks.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Drink geen alcohol meer door de week, maar had enorm zin in bier.
Ik ben er wel content mee. Je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar nu heb je zo'n tussenoplossing, dat is ook niks.
Ja heb wel fruit en komkommer maarja en dan. Wil gewoon zout. Calorieën.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is niks, je moet altijd wat te vreten hebben als je een serie/film kijkt.
Dat kan dus wel en dat is het probleem.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben er wel content mee. Je kunt niet alles hebben.
Je kunt niet én door de week geen alcohol drinken én op woensdag alcohol drinken.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat kan dus wel en dat is het probleem.
Die termen zijn ook maar gewoon verzonnen om opeenvolgingen van momenten aan te duiden.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt niet én door de week geen alcohol drinken én op woensdag alcohol drinken.
Doe niet slimmer dan je bent.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die termen zijn ook maar gewoon verzonnen om opeenvolgingen van momenten aan te duiden.
Alles kan Jimmy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |