Lekkere lap tekst, bedankt voor de moeitequote:Op woensdag 24 april 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ooh zo. Heb wel best erge add he dus doe qua opruimen alles door elkaar van meest in het oog springende irritaties naar klein spul en daarna minutieus schoonmaken.
Ik stouw alles dat me niet zint heel woedend in tassen, dan pleur ik klein spul wat meestal schroeven en gereedschap is in een lade om later uit te zoeken. Bed opmaken. Kleding vouwen. Stoffen, nat afnemen, droog maken en stofzuigen dweilen. Ramen wijd open.
Maar in de lades is het dus nooit netjes, dat is een klein Aleppo en een goede weergave van mijn brein.
De enige lade die georganiseerd en altijd schoon is is de bestekla. De rest is openen op eigen risico als ie überhaupt niet klemt door een hamer of een koker ofzo.
Akelig zeg, lijkt erop dat het voor altijd zal blijvenquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal nog steeds hetzelfde helaas
Oranje-achtige glazen?quote:Op woensdag 24 april 2019 11:56 schreef Myrr het volgende:
Al dat groen buiten met hd+ vision is echt genieten.
bijna niemand lijkt mequote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Wie schrijft er nog aan elkaar oftewel schoonschrift?
Ikquote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Druk druk druk je kent het wel hahahquote:
Het is de dag van de zalm gek. Daarbovenop is het ook nog eens de dag waarop EA haar nieuwste TOTW bekend maaktquote:
Ja jonge kk boeiequote:Op woensdag 24 april 2019 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is de dag van de zalm gek. Daarbovenop is het ook nog eens de dag waarop EA haar nieuwste TOTW bekend maakt
Schoolkinderen en Haagsquote:Op woensdag 24 april 2019 13:03 schreef Che_ het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Druk druk druk je kent het wel hahah
Wejooooquote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
@:der_mann laffe hond ik trap je de vernieling in
mooi verwoort!:)quote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef TARDIS. het volgende:
@:der_mann laffe hond ik trap je de vernieling in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |