Ik vond die reactie maar niksquote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rustig aan Moon, zo gaat het er hier aan toe![]()
Ja natuurlijk.quote:
Mijn moeder was de stoot, vriend.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
toen was ie al klaar stomme noob!
stoot uitlaatgassen misschienquote:Op woensdag 24 april 2019 16:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn moeder was de stoot, vriend.
Zo nu en dan kan ze wel een opkikker gebruiken ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hadden ze haar maar een stoot gas gegeven ;p
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo nu en dan kan ze wel een opkikker gebruiken ja.
Gast heb je gekotstquote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
zo, nog even een snackje op het werk en dan kunnen we er weer tegenaan:
[ afbeelding ]
Wat een sensatiequote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Toen ik mijn browser dicht deed had dit topic nog 10 pagina's
Wel fijn dat ze niet meer meeposten.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Hou toch je oudemannensmoel dicht johquote:
Trollscience had al 3 jaar gen note gehad dus die probeerde het te hard vandaagquote:Op woensdag 24 april 2019 17:36 schreef Catkiller het volgende:
Oei, wat een blunderquote:Op woensdag 24 april 2019 18:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter een stage zoeken die je wel leuk vind.
Haha heyquote:Op woensdag 24 april 2019 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hou toch je oudemannensmoel dicht joh
ben ik zo voorspelbaar gewordenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is vast weer zo'n Braddie plaatje
@Der_Mannquote:Op woensdag 24 april 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
Is grapje voordat iedereen me weer feminist gaat noemen.
Ahumquote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Myrr het volgende:
Ben echt een goede moeder. Zou single mommy zijn echt keihard rocken.
![]()
Laat je vriend dit maar niet lezen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Myrr het volgende:
Ben echt een goede moeder. Zou single mommy zijn echt keihard rocken.
![]()
die is even 4 weken buiten de deur etenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je vriend dit maar niet lezen.
Heb al gezegd.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat je vriend dit maar niet lezen.
Zou hij net zo'n goede single father zijn?quote:
Mooi is dat, moet je eens rechts geluid laten horen dan pak je note na notequote:Op woensdag 24 april 2019 18:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience had al 3 jaar gen note gehad dus die probeerde het te hard vandaag
Ik ben zeker blij maar word verdrietig van de benzinemeterquote:Op woensdag 24 april 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je echt niet willen
Ben je blij met de auto?
Ga door begin een erectie te krijgen hahaquote:Op woensdag 24 april 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die smekgeluiden als ze hard gaat rennen.
Had je toch voor elektrisch moeten gaanquote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben zeker blij maar word verdrietig van de benzinemeter
Volgende generatie misschienquote:Op woensdag 24 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had je toch voor elektrisch moeten gaan
Zou beter zijn als het hier weer gewoon blank was.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_en_filmen_het.html
Klote buitenlanders
ghehe Panteraquote:Op woensdag 24 april 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)k_en_filmen_het.html
Klote buitenlanders
De allerbeste.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou hij net zo'n goede single father zijn?
Ja dat is niks, je moet altijd wat te vreten hebben als je een serie/film kijkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Even een drankpauze ingelast en mis nu toch wel dat wijntje op de bank in de avond. Heb ook al geen versnapering. Wordt saai Netflixen zo.
Zit 0.0% bier te drinken hier.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
Even een drankpauze ingelast en mis nu toch wel dat wijntje op de bank in de avond. Heb ook al geen versnapering. Wordt saai Netflixen zo.
Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Wij weten wel beter.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou beter zijn als het hier weer gewoon blank was.
Iedereen weet ook wel dat het gewoon zo is.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat mag je dan weer niet zeggen. Wij weten wel beter.
Maar nu heb je zo'n tussenoplossing, dat is ook niks.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Drink geen alcohol meer door de week, maar had enorm zin in bier.
Ik ben er wel content mee. Je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar nu heb je zo'n tussenoplossing, dat is ook niks.
Ja heb wel fruit en komkommer maarja en dan. Wil gewoon zout. Calorieën.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is niks, je moet altijd wat te vreten hebben als je een serie/film kijkt.
Dat kan dus wel en dat is het probleem.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben er wel content mee. Je kunt niet alles hebben.
Je kunt niet én door de week geen alcohol drinken én op woensdag alcohol drinken.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat kan dus wel en dat is het probleem.
Die termen zijn ook maar gewoon verzonnen om opeenvolgingen van momenten aan te duiden.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je kunt niet én door de week geen alcohol drinken én op woensdag alcohol drinken.
Doe niet slimmer dan je bent.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die termen zijn ook maar gewoon verzonnen om opeenvolgingen van momenten aan te duiden.
Alles kan Jimmy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |