SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent het gewend, m'n jongen. Hoe kan het tussen mijn oren zitten?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend leven met alle omstandigheden. 90% zit ook tussen je oren denk ik.
We worden beflikkerdquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Wtf het is hier bijna 40 graden en in Frankrijk regent het.
Je doet net of ik nooit voet heb gezet in Nederland. Warm, koud, wind of sneeuw, allemaal prima. Relativeren is een kunst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar jij bent het gewend, m'n jongen. Hoe kan het tussen mijn oren zitten?
Zou Thierry kijken?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Wtf het is hier bijna 40 graden en in Frankrijk regent het.
Alsof met relativeren de hitte verdwijnt, gekkie.quote:
Domme vraag.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef byah het volgende:
Is er ooit wel eens een spectaculaire etappe naar Gap geweest?
Kom terug dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je doet net of ik nooit voet heb gezet in Nederland. Warm, koud, wind of sneeuw, allemaal prima. Relativeren is een kunst.
Nee, maar je hebt er wel minder last van gok ik. Die hekel aan maakt het allemaal nog net wat warmer, vind ik dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof met relativeren de hitte verdwijnt, gekkie.
Zo ervaar ik dat niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt er wel minder last van gok ik. Die hekel aan maakt het allemaal nog net wat warmer, vind ik dan.
Gaan we dan een meet doen met de hele Discord groep?quote:
De Beloki-krakeling?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:16 schreef byah het volgende:
Is er ooit wel eens een spectaculaire etappe naar Gap geweest?
Welk van de twee?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan we dan een meet doen met de hele Discord groep?
Dat ligt er aan hoe de subleague het doet in de Vuelta.quote:
Antonie Kamerlingquote:
Slob is woest.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe de subleague het doet in de Vuelta.
Wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter de Tour op NPO1 wordt nu afgekapt voor een HITTE update.
Laatst nog opgebeld maar er werd gelijk opgehangen.quote:
Ik dacht dat jij dat wel voor te lachen zou vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze informatie?
Belde je naar Antonie Dieindekamerhing?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laatst nog opgebeld maar er werd gelijk opgehangen.
xDquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laatst nog opgebeld maar er werd gelijk opgehangen.
Het maakt mij niet uit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat wel voor te lachen zou vinden.
Alle fietsen waren gestolen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Cattivo het volgende:
Nederland word warmer, waarom was het dan 70+ jaar geleden zo warm? Reden er zoveel auto's toen.
tsja kunnen ze t net zo goed doen voor het feit dat Humberto Tan stopt met zijn voetbalsjowquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het plenst lekker door daar. Geen idee of het ook echt verkoeling brengt
Toen stond alles letterlijk in de fik door de oorlogquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Cattivo het volgende:
Nederland word warmer, waarom was het dan 70+ jaar geleden zo warm? Reden er zoveel auto's toen.
Ik heb gisteren een kwartier met een vrouw lopen praten die vertelde dat ze plastic flesjes heel schadelijk vindt. Je maakt wat mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nu nog aan global warming twijfelen.
De ovens draaiden toen op volle toeren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Cattivo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in 1940 t/m 1942 een elfstedentocht. Plus nog in 1947. Niet echt een boven gemiddeld warme periode dusquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:24 schreef Cattivo het volgende:
Dus ook geen Erben met natuurijskoorts. Prima dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Als het zo warm blijft gaan we nooit meer een elfstedentocht krijgen.
https://streamable.com/epac8quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
"Voor de rest weet ik niet zo veel."
Truer words have never been spoken.
Daarom, de natuur doet wat ie wil. Wij hebben een behoorlijk grote eigendunk om te denken dat wij de natuur kunnen veranderen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
En in 1940 t/m 1942 een elfstedentocht. Plus nog in 1947. Niet echt een boven gemiddeld warme periode dus
josebeendikquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik trek een Coronaatje open en een schaaltje kroepoek bij.
Op zo'n warme dag moet je goed blijven drinken en eten
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://streamable.com/epac8
Opdat we nooit vergeten.
-> BNWquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Daarom, de natuur doet wat ie wil. Wij hebben een behoorlijk grote eigendunk om te denken dat wij de natuur kunnen veranderen.
Maarten vd Weijden Elfstedentocht zwemmen genotquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat is zweetquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Opdat we nooit vergeten.
Hoe beoordeel jij Desperados (de drank)?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik trek een Coronaatje open en een schaaltje kroepoek bij.
Op zo'n warme dag moet je goed blijven drinken en eten
Er komen juist meer extreme weersomstandigheden, dus ijskoude winters komen tegenover superhete zomers te staan, volgens mijquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Bij gebrek aan beter acceptabel, maar dan liever een Radlerquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe beoordeel jij Desperados (de drank)?
OK bedankt Erwin!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen juist meer extreme weersomstandigheden, dus ijskoude winters komen tegenover superhete zomers te staan, volgens mij
Hoe doe je dat zo snel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Opdat we nooit vergeten.
Die ijskoude winters komen niet. Wel meer neerslag, maar dat valt dan weer in kortere tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er komen juist meer extreme weersomstandigheden, dus ijskoude winters komen tegenover superhete zomers te staan, volgens mij
Over het algemeen heb je wel gelijk met die extremen, alleen weet niet of dat ook voor NL geldt vanwege onze ligging (dichtbij de Noordzee).quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Genot.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genot.Wat een stalpoten jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Genot.De tyfus wat een stalpoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
wat zij zeggenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De tyfus wat een stalpoten.
Het is daar ook code rood.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onze Belgische vrienden hebben de 40 graden overschreden.
Geen capuchon weertjequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Onze Belgische vrienden hebben de 40 graden overschreden.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het koelde af door de regen.
Bedankt Carl.
Sorry voor mijn onwetendheid, maar wie is die debiel in je profielpica?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het koelde af door de regen.
Bedankt Carl.
Dat klopt nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij kent Dielon niet? Ga je schamen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry voor mijn onwetendheid, maar wie is die debiel in je profielpica?
Is da Theuns of wat? Of wie is Dielon ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kent Dielon niet? Ga je schamen.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 24-07-2019 om 15:43:51De vlag gaat kennelijk uit bij de meteorologen. Voor nog meer records nu allemaal de airco op tien en de barbecue in de fik. https://t.co/4aIqV6erHL reageer retweet
Teuns ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is da Theuns of wat? Of wie is Dielon ?
Ik haat Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:44 schreef Slobeend het volgende:
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op woensdag 24-07-2019 om 15:43:51De vlag gaat kennelijk uit bij de meteorologen. Voor nog meer records nu allemaal de airco op tien en de barbecue in de fik. https://t.co/4aIqV6erHL reageer retweet
Je hebt subjectieve journalisten en je hebt Jeroen Grueter.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik haat Jeroen Grueter.
Jeroen met het bij zwemmen houden. En anders niks.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik haat Jeroen Grueter.
Dan moet je binnenkort geen Fifa spelen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik haat Jeroen Grueter.
Ja hoe moet ik dat zien? Wat een mongolenplaatje. Op de fiets herken ik 'Dielon' wel, maar niet aan de hand van een slechte profielpica van 1,5 bij 1,5 cm. Excusez.quote:
Jeroen Grueter die weer begint te schreeuwen als de spits van Fortuna de bal tien meter over de goal schiet in de wedstrijd tegen ADO. Krijg toch de tyfus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt subjectieve journalisten en je hebt Jeroen Grueter.
Wat?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet je binnenkort geen Fifa spelen.
Fifa metquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heb ik al een jaar of 10 niet meer gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat zien? Wat een mongolenplaatje. Op de fiets herken ik 'Dielon' wel, maar niet aan de hand van een slechte profielpica van 1,5 bij 1,5 cm. Excusez.
Hij zet een tackle in.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sierd de Vos en Grueter nieuwe commentatoren in Fifa 20.
Er is onmogelijk een commentator die nog meer zijn mening opdringt dan Jeroen Grueter. Dat is onmogelijk. Ik heb zo'n extreme hekel aan die man. Ik zit nooit een wedstrijd met commentaar van hem uit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeroen Grueter die weer begint te schreeuwen als de spits van Fortuna de bal tien meter over de goal schiet in de wedstrijd tegen ADO. Krijg toch de tyfus.
Zegt ie dat?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Atleti wordt een beleving.
~ElSierd
OOOOWOOOOWOOOOOWWWWquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is onmogelijk een commentator die nog meer zijn mening opdringt dan Jeroen Grueter. Dat is onmogelijk. Ik heb zo'n extreme hekel aan die man. Ik zit nooit een wedstrijd met commentaar van hem uit.
Alsof je aids en tyfus mixed tot een nieuw virus. Godverdomme zeg, wie bedenkt zoiets?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sierd de Vos en Grueter nieuwe commentatoren in Fifa 20.
Niet Sevilla met Luuk en Neno?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga sowieso met Atleti spelen als ik uberhaupt FIFA 20 ga kopen
Waarom spreekt Gudelj vloeiend Spaans?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet Sevilla met Luuk en Neno?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je aids en tyfus mixed tot een nieuw virus. Godverdomme zeg, wie bedenkt zoiets?
Ik zou hun contracten gelijk ontbindenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet Sevilla met Luuk en Neno?
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond René Froger bij de Avondetapppe.
FROGER GODquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Oh jeequote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom kijk je nog naar de NOS. Laat het varen, Slob.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog naar de NOS. Laat het varen, Slob.
Soms kijk ik omdat ze vaak betere gasten hebben dan VLV. Vanavond dus niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom kijk je nog naar de NOS. Laat het varen, Slob.
Waarom geef je je ziel over aan Dione de Graaff?quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms kijk ik omdat ze vaak betere gasten hebben dan VLV. Vanavond dus niet.
Met een beetje algemene kennis en wat taalgevoel zeker.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je weet waar het over gaat, dan is het nog wel aardig te volgen eigenlijk.
Vervaake is ook geen fenomeenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms kijk ik omdat ze vaak betere gasten hebben dan VLV. Vanavond dus niet.
Niet je 20 cm aan Dione gevenquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom geef je je ziel over aan Dione de Graaff?
Soms moet je door zure appels heen bijten in je leven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom geef je je ziel over aan Dione de Graaff?
Maar dat doe je niet 24 dagen achtereen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms moet je door zure appels heen bijten in je leven.
Cassaniquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik herken deze stem, wie is deze pizzabakker?
De grootste nachtmerrie van Rasmussen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik herken deze stem, wie is deze pizzabakker?
Ik ben het met je eens dat Dione totaal ongeschikt is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet 24 dagen achtereen.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De grootste nachtmerrie van Rasmussen.
Nouquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Dione totaal ongeschikt is.
Waarom kijk je dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Dione totaal ongeschikt is.
wie zegt datquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een goede sprinter; Wout van Aert
Hou toch op man
Je kijkt naar de NOS.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:04 schreef Max23 het volgende:
Clement geeft Bauke de grootste kans van alle renners in de kopgroep. Hij is een erkend regendaler!
Logisch, er is een hele klaagzang op de Belgen in deze topics, maar overstappen, ho maar bij de meesten!quote:
Kan je dat als er een anchor zit die je niet uit kan staan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lezen, dat zeg ik net. Soms zijn er gasten die ik graag wil horen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Logisch, er is een hele klaagzang op de Belgen in deze topics, maar overstappen, ho maar bij de meesten!
Je zou zeggen dat je Belgisch kampioen wel een sterretje geeft ja...quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:06 schreef Doevelaer het volgende:
Is Merlier geen goede optie voor de Belgen op het EK?
Ik erger me er niet permanent aan. Ik stel me gewoon in op doremifasol vragen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je dat als er een anchor zit die je niet uit kan staan?
En wordt niet eens genoemd, in plaats daarvan stellen ze voor om Philipsen nog verder uit te wringenquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je Belgisch kampioen wel een sterretje geeft ja...
Die heeft een doel gemaakt van het EK jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:06 schreef Doevelaer het volgende:
Is Merlier geen goede optie voor de Belgen op het EK?
Ik kan dat lastig uitschakelen. Doremifasolvragen bij een interessante gast zijn buitengewoon frustrerend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik erger me er niet permanent aan. Ik stel me gewoon in op doremifasol vragen.
Karl is ook niet heilig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan dat lastig uitschakelen. Doremifasolvragen bij een interessante gast zijn buitengewoon frustrerend.
Het spel zit op de wagen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
De niet-klimmers mogen de koers onderhand gaan openbreken.
Mart was dat ook altijd. Effe op en neer vliegen om commentaar te geven zodat hij 's avonds kon schransen in San Sebastian.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel is een fan van het Baskenland. Verstandige man.
Maar bij Karl is het niet voor eeuwig Sesamstraat. Bij iedere medewerker van de NOS bestaat de heilige overtuiging dat wij te dom zijn om te poepen en iedere dag nog in de kinderstoel een potje Olvarit gevoed krijgen.quote:
Lau had ook nog een annekedote gisteren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Michel is een fan van het Baskenland. Verstandige man.
quote:Ondersteund door twee verzorgers werd onze buschauffeur naar boven getild. Het was een uur of zes ‘s avonds tijdens de eerste rustdag uit mijn carrière en ik keek lachend toe hoe hij in zijn bed werd gelegd. Wat was er gebeurd? Blijkbaar is het traditie bij de Baskische wielerploegen om op de rustdag uitgebreid te lunchen en enorme hoeveelheden Baskische wijn, Txacoli, te drinken. Op deze dag in Pau werden de begeleiders van de Rabobank-ploeg uitgenodigd en omdat voor de buschauffeur de rustdag ook een échte rustdag is, maakte die iets te gretig gebruik van dat aanbod. De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien. Maar de volgende dag stonden we gewoon op tijd aan de start. Moet een keer kunnen, toch? Wij hadden een goed verhaal.
Geef hem eens ongelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mart was dat ook altijd. Effe op en neer vliegen om commentaar te geven zodat hij 's avonds kon schransen in San Sebastian.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar bij Karl is het niet voor eeuwig Sesamstraat. Bij iedere medewerker van de NOS bestaat de heilige overtuiging dat wij te dom zijn om te poepen en iedere dag nog in de kinderstoel een potje Olvarit gevoed krijgen.
Deed die ook altijd commentaar?quote:
Lekker man, beetje Txakoli. Niks mis mee, laat gaan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lau had ook nog een annekedote gisteren.
[..]
Maar ook heel vroeger? Want ik herken zijn stem onder youtube filmpjes van oude Giro etappes.quote:
Vindt de Belgen dan weer helemaal niks (met de Cauwer als enige uitzondering), maar gelukkig zijn we allemaal verschillendquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zo is het maar net.
Er is best het een en ander op de Belgen aan te merken maar ze doen het nog altijd 100 keer beter dan de NOS.
Geen idee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe ver sta je inmiddels achter bij de tour de France ronde in de premier cycling league?
Bankrekening maakt veel goed genotquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je zult je maar leeg moeten rijden voor Stuyven. Brrrrrr
Ook heel vroeger.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ook heel vroeger? Want ik herken zijn stem onder youtube filmpjes van oude Giro etappes.
Keukenlaquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
Gekke naam voor een wielrenner Cuckelaere @:Wereldgozer
Op elk gebied vind ik de NOS zo ontzettend amateuristisch; niet alleen in wielrennen. Bij de geschreven artikelen zie je met enige regelmaat ook bizarre fouten voorbijkomen, of ze kiezen ervoor om 'achtergrond' te zoeken bij een onderwerp door middel van een ontzettende opendeurenkoning.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zo is het maar net.
Er is best het een en ander op de Belgen aan te merken maar ze doen het nog altijd 100 keer beter dan de NOS.
Mollema domme kracht noemenquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Domme krachten Mollema en Poliep
daarquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:21 schreef Momo... het volgende:
Waar is tranten? Hij moet winnen voor mijn doekoe
Iemand in Sevilla vindt dat leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Asgreen zit erbij, die zou zomaar kunnen winnen
Ik kan 300 euro winnen dus graag jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Trentin mag zichzelf wel kapotschamen als hij hier het onderspit delft.
Logisch je hebt geen kennis over deze sportquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:26 schreef Max23 het volgende:
5 van mijn 6 renners zitten in de groep erachter
Of de ultieme kans om Krek te pleasen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Trentin mag zichzelf wel kapotschamen als hij hier het onderspit delft.
SKUJIҦ zit mee, dus misschien was het de bedoeling om iemand van Trek in een kleinere groep te krijgen.quote:
Schitterend. Ik pink een traan weg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PolittGod in de chasse, wat een held.
Alcohol komt hard aan met deze temperaturen.quote:
Glazen bol is netjes opgepoetst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga voor iemand anders.
Nietsquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ik schakel net in. Ook nog eens zonder geluid.![]()
Kan iemand een update geven wat er aan de hand is?
We zien hetquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Ben King gaat hier eigenhandig de Tour van DiData redden. Klep, Yates, Pau, Impey, De Gendt, Gap, Teuns. Wat een Tour beleeft Rellende_Rotscholier.
Jammer Wim!quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Ben King gaat hier eigenhandig de Tour van DiData redden. Klep, Yates, Pau, Impey, De Gendt, Gap, Teuns. Wat een Tour beleeft Rellende_Rotscholier.
Prima jinxquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |