daarquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:21 schreef Momo... het volgende:
Waar is tranten? Hij moet winnen voor mijn doekoe
Iemand in Sevilla vindt dat leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Asgreen zit erbij, die zou zomaar kunnen winnen
Ik kan 300 euro winnen dus graag jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Trentin mag zichzelf wel kapotschamen als hij hier het onderspit delft.
Logisch je hebt geen kennis over deze sportquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:26 schreef Max23 het volgende:
5 van mijn 6 renners zitten in de groep erachter
Of de ultieme kans om Krek te pleasen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
Trentin mag zichzelf wel kapotschamen als hij hier het onderspit delft.
SKUJIҦ zit mee, dus misschien was het de bedoeling om iemand van Trek in een kleinere groep te krijgen.quote:
Schitterend. Ik pink een traan weg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PolittGod in de chasse, wat een held.
Alcohol komt hard aan met deze temperaturen.quote:
Glazen bol is netjes opgepoetst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga voor iemand anders.
Nietsquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Sunri5e het volgende:
Ik schakel net in. Ook nog eens zonder geluid.![]()
Kan iemand een update geven wat er aan de hand is?
We zien hetquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Ben King gaat hier eigenhandig de Tour van DiData redden. Klep, Yates, Pau, Impey, De Gendt, Gap, Teuns. Wat een Tour beleeft Rellende_Rotscholier.
Jammer Wim!quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Ben King gaat hier eigenhandig de Tour van DiData redden. Klep, Yates, Pau, Impey, De Gendt, Gap, Teuns. Wat een Tour beleeft Rellende_Rotscholier.
Prima jinxquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef wimderon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |