abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188091107
pi_188091128
@Lot_1 ik heb een kast met glazen deur: boeken, lijstjes met foto's, puzzeltjes die er mooi genoeg uitzien, leuke ansichtkaarten.
pi_188091155
@minilot ik moet zeggen dat je wel pech hebt met de print op je slippers, want ze zien er behoorlijk goor uit zo :X
Wel knap dat ze zo lang meegaan, al moet ik zeggen dat ik mijn Hemaslippers nu ook al een jaar of zes heb. Die zijn donkerblauw met wit geruit en ook deels afgesleten tot effen donkerblauw :D
pi_188091187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:08 schreef Lot_1 het volgende:
babyhertje! O+ wat aandoenlijk.

Ik heb ook een vraag. Wat zouden jullie achter glazen deurtjes van een dressoir zetten?
Er stond drank + glazen, maar dat vind ik inmiddels stom. Maar nu staat er al maanden niets omdat ik niet kan bedenken wat ik daar tentoon zou willen stellen. Ik heb geen mooi servies en we verzamelen niets, dus dat valt af.
Boeken? Foto's?
pi_188091193
Ik had zonet familiegesprek: ouders en psychiater. Ging okee, we hebben wel een soort consensus kunnen bereiken: ze laten mij wat meer los en met rust, en ik werk eraan om er minder sterk van overtuigd te zijn dat ik het fout doe (m'n moeder: "want zo kom ik wel over maar ik bedoel het niet") :)
pi_188091202
Ik heb een warm huis.
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:27:30 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091214
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
pi_188091229
Men, ik kijk een programma over trouwen in het buitenland. Leek me wel tof om te zien waar mensen tegenaan lopen. Maar dit zijn mensen die naar een all inclusive in Turkije gaan, niets afspreken met het hotel, en dan boos zijn dat de hele trouwerij niet all-inclusive is. :')
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:32:22 #10
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188091308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:10 schreef Molo het volgende: [..] Is dat door vocht in je voeten ofzo? Of door overgewicht?
Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.

Daarnaast houd ik bij warmte vocht vast en dan heb ik kenkels en dikke voeten. Dan paste ik voorheen nog net in mijn teva’s (klitteband dat elkaar bij t puntje nog net raakt) en nu ik wat afgevallen ben wordt dat wel minder (maar nog lang niet over).

Ook altijd gehad trouwens, al toen ik een mollige maar niet ontzettend dikke tiener was.
Kwak
pi_188091355
Ik loop nog steeds niet met blote benen buiten :D
Zo'n stom gezicht met 1 (zwarte-) steunkous.. maar het helpt enorm goed dus ik draag m wel, ook met deze temps en heb 3 hele dunne 'zomerbroeken' die lekker luchtig zitten.
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:00 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188091380
@Myraela jeetje dat klinkt wel heel kansloos.

@Kreator mijn ex-vriendje kocht ooit een nieuw bed, weer een een-persoons. Dat was achteraf een heel goed teken van hoe hij in de relatie stond :') ik zou t denk ik niet waarderen als mijn vriend een huis koopt in t oosten als we net besproken hebben om in de toekomst wat meer in t midden van t land te gaan wonen.
Aan de andere kant, als t echt nog pril is en je denkt het weer goed te kunnen verkopen... zou er in elk geval wel eerst over praten.
Kwak
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:35:13 #13
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188091383
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Bedankt voor alle inzichten trouwens. Ik ga sowieso even kijken en ik zal dit weekend eens voorzichtig polsen bij de kleine blonde dood.
Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?
pi_188091401
Jezus, ze knippen nu zelfs gewoon de bloemen uit de planten bij het hotel voor het bruidsboeket. :') :') :') :') :') :')
pi_188091409
Ik dacht inspiratie op te doen voor het geval dat ik ooit ga trouwen, maar dit gaat het dus niet worden. :')
  woensdag 24 juli 2019 @ 12:38:06 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188091441
Ik heb 2 paar slippers.
deze:

en deze
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:54:09 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091846
quote:
12s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je hebt haar, net als Boudewijn Buch zijn zoon, verzonnen?
Uiteraard.
pi_188091867
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:27 schreef Kreator het volgende:
Kijken kan altijd toch. En als je niet binnen een maand of 3 wilde samenwonen kan je het toch ook kopen. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 12:56:11 #19
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188091889
En nog even over al die hippe slippers.

Gewoon goedkope teenslippers zijn wel ok. álle overige, állemaal, zijn lelijk. Sandalen zijn lelijk, leren slippers zijn lelijk, merkslippers zijn lelijk, overige vormen zijn ook allemaal lelijk. Met sokken nog lelijker.

Overigens zijn goedkope teenslippers ook lelijk, maar dan heb je er tenminste niet meer dan 10 euro aan uitgegeven.

Ik haat alle mensen met dure sandalen.
pi_188091928
Ik heb vorig jaar dure o’ neil slippers van kurk gekocht. Even er op lopen is geen probleem maar een stuk wandelen doen gewoon mn poten pijn. Ik heb nog oude goedkope adidasjes liggen. Slippers ook. Daar kan ik kilometers op maken O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188092147
M'n ex kocht toen we 9 maanden samen waren een gezinswoning en rekende erop dat ik een grote bijdrage zou leveren aan de inrichting van het huis en er vast gauw zou willen wonen :X dat was iets waar ik na nog geen jaar samen nog helemaal niet mee bezig was...
Lag ook wel een beetje aan het leeftijdsverschil: hij eind 20, ik begin 20. Dan zit je toch in andere leeftijdsfases.
pi_188092187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:08 schreef Tele6 het volgende:
M'n ex kocht toen we 9 maanden samen waren een gezinswoning en rekende erop dat ik een grote bijdrage zou leveren aan de inrichting van het huis en er vast gauw zou willen wonen :X dat was iets waar ik na nog geen jaar samen nog helemaal niet mee bezig was...
Lag ook wel een beetje aan het leeftijdsverschil: hij eind 20, ik begin 20. Dan zit je toch in andere leeftijdsfases.
Zomaar of werd je er wel in gekend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_188092190
Ik stem ervoor om slippers voortaan flipflops te noemen, zoals de Duitsers o.a. doen. Onomatopeeën O+

Wat voor schoenen draagt een Duitser met twee linkerbenen in de zomer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188092205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zomaar of werd je er wel in gekend?
Het was iets als "oh ja, ik ga komende week met m'n vader bij een huis kijken voor de tweede keer, want ik wil het kopen, heb je in januari tijd om te helpen met mijn verhuizing en de inrichting?"
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:14:15 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188092252
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Combi, heb altijd brede voeten gehad. Paste in mijn slankste tijd ook maar netaan in de breedste Birkenstocks.

Daarnaast houd ik bij warmte vocht vast en dan heb ik kenkels en dikke voeten. Dan paste ik voorheen nog net in mijn teva’s (klitteband dat elkaar bij t puntje nog net raakt) en nu ik wat afgevallen ben wordt dat wel minder (maar nog lang niet over).

Ook altijd gehad trouwens, al toen ik een mollige maar niet ontzettend dikke tiener was.
Dat is ook mooi ruk zeg :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:14:42 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188092259
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
@:myraela jeetje dat klinkt wel heel kansloos.

@:kreator mijn ex-vriendje kocht ooit een nieuw bed, weer een een-persoons. Dat was achteraf een heel goed teken van hoe hij in de relatie stond :') ik zou t denk ik niet waarderen als mijn vriend een huis koopt in t oosten als we net besproken hebben om in de toekomst wat meer in t midden van t land te gaan wonen.
Aan de andere kant, als t echt nog pril is en je denkt het weer goed te kunnen verkopen... zou er in elk geval wel eerst over praten.
Ze zijn net pas een paar weken samen toch? 😅😅

En jouw vriendje, damn!
pi_188092280
Iemand die heel lang geleden deel uitmaakte van mijn vrienden groep liep toen al altijd op sandalen, zomer en winter. Tijd geleden zat hij in de gemeenteraad en werd hij omschreven als "de altijd op sandalen lopende ...". Ik kom 'm regelmatig tegen als ik naar kantoor fiets en ja hoor, zomer en winter, regen of sneeuw, hij loopt op sandalen. Weliswaar sandalen met kleine gaatjes maar toch sandalen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:16:02 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188092287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:08 schreef Tele6 het volgende:
Je hebt toch een mond gekregen om mee te praten zodat je het kunt bespreken zou ik zo zeggen _O-
Wat een mafkees hij :D
pi_188092344
Ik had het andersom qua huizen en ex. Hij had iemand nodig om het huis samen mee te kopen en dat deed ik met mijn naïeve dozenhoofd. Hij wekte de indruk dat ik binnenkort ook in dat huis zou gaan wonen. Ik kon wel helpen met klussen en schoonmaken uiteraard maar ik had geen enkele inspraak in de spuuglelijke dingen die hij kocht. Ik geloof dat ik niet helemaal snugger in die relatie stond :')
Spoilers!
pi_188092381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had het andersom qua huizen en ex. Hij had iemand nodig om het huis samen mee te kopen en dat deed ik met mijn naïeve dozenhoofd. Hij wekte de indruk dat ik binnenkort ook in dat huis zou gaan wonen. Ik kon wel helpen met klussen en schoonmaken uiteraard maar ik had geen enkele inspraak in de spuuglelijke dingen die hij kocht. Ik geloof dat ik niet helemaal snugger in die relatie stond :')
Wauw wauw. Heb je ook financieel geholpen?
pi_188092404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
;( Dat is wel sneu.
pi_188092407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw wauw. Heb je ook financieel geholpen?
Nee, volgens mij niet. Ik heb wel zijn vakantie betaald maar daar stond wat tegenover volgens mij. Die vakantie was geboekt via Teletekst O+ herinnerde ik me laatst.
Spoilers!
pi_188092430
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

;( Dat is wel sneu.
Ja. Ik heb veel geleerd van die relatie dus hij is wel belangrijk geweest. Ik denk ook niet dat hij het met opzet deed, dingen liepen gewoon zo en we hadden blijkbaar dingen toch niet goed genoeg besproken.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 13:23:39 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188092433
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:14 schreef Molo het volgende:
Ze zijn net pas een paar weken samen toch? 😅😅
Correct. Maar het voelt als jaren.
pi_188092452
Ik zou een hele andere (lees: slechte) smaak qua inrichting wel een enorme afknapper vinden, trouwens.

Ik had ooit een scharrel die van heeeeel veel en felle kleuren hield, geen enkele witte muur en alles druk. Toen wist ik zeker dat het nooit meer dan een scharrel zou worden. :')
pi_188092555
Ik had toen nog helemaal geen smaak qua inrichting. Dat ben ik nu pas een beetje aan het ontwikkelen eigenlijk. Ik ging grotendeels met hem mee qua koloniale inrichting. Maar ik wist toen wel wat ik lelijk vond. Ik zie die ene lamp nog zo voor me, wat een refoding zeg, niet normaal.

J geeft niet om inrichting. Ik mag alles uitkiezen. Dat vind ik wel jammer. Maar ja, verder is hij wel leuk gelukkig *;
Spoilers!
pi_188092643
Zoooo... Even bijlezen..
Kantoren met airco zijn vast prettig, maar ik heb schaduw en ijskoffie, het kind heeft een tuinslang waar zachtjes koud water uit stroomt en de koelkast ligt vol met gesneden en ontpitte watermeloen en ananas. Makkie zo, die hitte :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188092676
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:24 schreef Myraela het volgende:
Ik zou een hele andere (lees: slechte) smaak qua inrichting wel een enorme afknapper vinden, trouwens.

Ik had ooit een scharrel die van heeeeel veel en felle kleuren hield, geen enkele witte muur en alles druk. Toen wist ik zeker dat het nooit meer dan een scharrel zou worden. :')
Hier één die van design hield om het design. Van de banken (totaal niet bij elkaar passend) kreeg je compleet een hernia (hij had een wanstaltige lekker zittende stoel voor zichzelf). Een eettafel die hij samen met z'n ex had gekocht met opklapstoelen erbij. En overal werd de prijs bij genoemd _O- . Bij mij thuis werd van alles aangewezen wat niet mee mocht als ik bij hem kwam wonen (duh...wilde ik helemaal nog lang niet)
pi_188092699
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier één die van design hield om het design. Van de banken (totaal niet bij elkaar passend) kreeg je compleet een hernia (hij had een wanstaltige lekker zittende stoel voor zichzelf). Een eettafel die hij samen met z'n ex had gekocht met opklapstoelen erbij. En overal werd de prijs bij genoemd _O- . Bij mij thuis werd van alles aangewezen wat niet mee mocht als ik bij hem kwam wonen (duh...wilde ik helemaal nog lang niet)
Dat klinkt helemaal niet als een typje voor jou. :D
pi_188092735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat klinkt helemaal niet als een typje voor jou. :D
Niet echt nee.
Hij had mooie keukenmessen, in een foudraal. Mocht ik alleen naar kijken, mocht die doos niet eens uit de lade halen o|O
pi_188092737
Ik noem overigens ook vaak de prijs van sommige dingen. Maar dat is vooral wanneer ik blij ben dat ik iets heel goedkoop ergens heb gevonden. :D
pi_188092759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:39 schreef Myraela het volgende:
Ik noem overigens ook vaak de prijs van sommige dingen. Maar dat is vooral wanneer ik blij ben dat ik iets heel goedkoop ergens heb gevonden. :D
Die eettafel was 10.000 euro geweest, hadden ze een jaar op gewacht voordat die klaar was.
pi_188092765
Oeeee, spannend, perfect huis voor Krea! Gauw verder lezen :D
Ik vind alvast met pas één derde bijgelezen dat als ze echt verzot op 'm is, naar Hengelo verhuizen geen punt zal wezen. O+ Home is where the heart is, tenslotte :+

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:40 schreef Aure het volgende:

[..]

Hertje doet aan twinning met zijn vader :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk looptie alleen maar op blote voeten :P
:D O+
pi_188092775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die eettafel was 10.000 euro geweest, hadden ze een jaar op gewacht voordat die klaar was.
Wat een geld :o
pi_188092805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat een geld :o
Vond ik ook. En als hij (of zij) nou enorm rijk waren is het nog heel wat anders maar het ging bij hem (en waarschijnlijk ook bij z'n ex) alleen maar om het design/geld.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:42:56 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188092809
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Correct. Maar het voelt als jaren.
Dan kun je het vast bespreken met haar. Of zit je al in die fase van de relatie dat je voor elkaar denkt? :+
pi_188092944
Die verhalen van jullie _O- :D :X

Met mijn allereerste echte vriendje (ik 16, hij 18) heb ik iets van 6 of 7 jaar verkering gehad... in maart gingen we samenwonen op 2 kamers, hij trok bij mij in, en in april maakte ik het uit *)

Hij zou de bovenverdieping in het huis waar hij met zijn vader woonde voor ons gaan opknappen... en kocht af en toe hele dure Italiaanse designmeubels voor dat doel, en we hebben die netjes verdeelt toen het uit was.

Jaaaaaren later, hij was allang met iemand anders en had een zoon, ik was ook al lang married with children, kwam ik een keer bij hem thuis, die vader was inmiddels ook dooT, al jaaaaren en hij was het hele huis nog steeds aan het opknappen, alleen was dat een tig jaren plan/help mijn man is klusser. _O-
Overigens is ie nu zelf ook dooT.
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:50:49 #48
13783 Anthraxx
pi_188092952
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:40 schreef minilot het volgende:
Oeeee, spannend, perfect huis voor Krea! Gauw verder lezen :D
Ik vind alvast met pas één derde bijgelezen dat als ze echt verzot op 'm is, naar Hengelo verhuizen geen punt zal wezen. O+ Home is where the heart is, tenslotte :+
[..]

:D O+
Meestal is er nog een zeer klein puntje dat meespeelt, dat werk heet :+
pi_188092971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:50 schreef Anthraxx het volgende:

Meestal is er nog een zeer klein puntje dat meespeelt, dat werk heet :+
Ik ben van Utreg naar Bloemendaal verhuisd voor de liefde die g heet.
Heb nog 3 jaar heen en weer getreind voor werk omdat ik niets kon vinden in de buurt... dat was echt niet leuk nee :N
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:53:30 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093006
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben van Utreg naar Bloemendaal verhuisd voor de liefde die g heet.
Heb nog 3 jaar heen en weer getreind voor werk omdat ik niets kon vinden in de buurt... dat was echt niet leuk nee :N
Maar je krijgt er zoveel voor terug!!!
pi_188093021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Vond ik ook. En als hij (of zij) nou enorm rijk waren is het nog heel wat anders maar het ging bij hem (en waarschijnlijk ook bij z'n ex) alleen maar om het design/geld.
Dan is het helemaal zonde van je geld. Zo lang sparen voor een tafel. Bijzonder :o
pi_188093055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Dan is het helemaal zonde van je geld. Zo lang sparen voor een tafel. Bijzonder :o
Dat was hij. Hij was ook (toen) eigenaar van een sauna (ik ben niet van de sauna's, hou er niet van) en wilde mij ook voorstellen aan zijn personeel. Weet nog steeds niet of hij serieus was dat ik ook in mijn blote niksie daar rond moest lopen. :o
  woensdag 24 juli 2019 @ 13:56:21 #53
13783 Anthraxx
pi_188093062
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Maar je krijgt er zoveel voor terug!!!
Wel opletten Molo. Voor kinderen krijg je zoveel terug.
pi_188093095
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die waren net volwassen toen ik ging verhuizen ;) :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:02:25 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093142
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat was hij. Hij was ook (toen) eigenaar van een sauna (ik ben niet van de sauna's, hou er niet van) en wilde mij ook voorstellen aan zijn personeel. Weet nog steeds niet of hij serieus was dat ik ook in mijn blote niksie daar rond moest lopen. :o
Daar ben je toch zelf bij lijkt mij, om aan te geven wat je wilt? Of niet zo assertief toen?
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:02:57 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188093151
Boskippen gedaan met heerlijke airco in de auto, airco in de supermarkt en airco bij de viswinkel. Alleen...zodra je een stap er buiten doet loop je tegen een warme muur op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:02:58 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093152
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh ja, crap... Maar wie heb ik dan vanmorgen naar de crèche gebracht :X :o
pi_188093175
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar ben je toch zelf bij lijkt mij, om aan te geven wat je wilt? Of niet zo assertief toen?
Het is nooit zover gekomen dat ik nee zou zeggen. Er waren teveel dingen die me tegenstonden. En bij twijfel niet doen dus heb ik er (netjes) een eind aan gemaakt. Volgens mij was hij ook wel zover maar durfde (nog) niet.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:04:12 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188093179
Ik heb het wel getroffen met alle (toekomstige) exen die ik gekocht heb. O-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188093201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:

Oh help :B
pi_188093206
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef golfer het volgende:
Boskippen gedaan met heerlijke airco in de auto, airco in de supermarkt en airco bij de viswinkel. Alleen...zodra je een stap er buiten doet loop je tegen een warme muur op.
Op kantoor was het prima te doen maar toen ik naar buiten liep en naar huis fietste was het bar en boos heet. Zo op de fiets naar de "tietenpletter" en op de terugweg ga ik maar boodschappen doen, zijn die vast in huis en ik fiets toch langs de AH.
pi_188093217
Suc6 bij Tettenpletterij... brrr altijd vervelend en pijnlijk.
En nog wachten op die brief maar wel blij dat het er is ^O^
pi_188093223
Bloes :W wat zei de galblaas dokter?
pi_188093230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 bij Tettenpletterij... brrr altijd vervelend en pijnlijk.
En nog wachten op die brief maar wel blij dat het er is ^O^
En morgenochtend op zoek naar een wat hoger gesloten shirt, ik krijg altijd blauwe plekken.
pi_188093236
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:06 schreef AnneX het volgende:
Bloes :W wat zei de galblaas dokter?
Daar rijden we om 1430 naar toe :)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:08:04 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093240
Hoe lang duurt die wachttijd op brief eigenlijk bij mammografie?
pi_188093291
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja, crap... Maar wie heb ik dan vanmorgen naar de crèche gebracht :X :o
Vraagje. Wat is het verschil tussen een kinderdagverblijf, een crèche en een peuterspeelzaal?
Spoilers!
pi_188093296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:08 schreef Molo het volgende:
Hoe lang duurt die wachttijd op brief eigenlijk bij mammografie?
1,5 - 2 weken geloof ik
pi_188093315
Oh ja, ik moet eens een uitstrijkje regelen. Dat is al zeker meer dan 5 jaar geleden.
Spoilers!
pi_188093352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik moet eens een uitstrijkje regelen. Dat is al zeker meer dan 5 jaar geleden.
Daar krijg je toch een uitnodiging voor om een afspraak te maken bij de HA? Tenminste, dat had ik 3 jaar geleden (moest even rekenen, over 2 jaar dus weer)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:15:13 #71
13783 Anthraxx
pi_188093360
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vraagje. Wat is het verschil tussen een kinderdagverblijf, een crèche en een peuterspeelzaal?
Kinderdag verblijf en een crèche is hetzelfde. Peuterspeelzaal is schoolser opgezet. Op een kinderdag verblijf leren ze je kinderen niet echt iets, ze worden opgevangen in een huiselijke omgeving en zorgen er voor. Net zoals je thuis doet.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:17:19 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093397
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

1,5 - 2 weken geloof ik
Zo, dat is lang!
pi_188093408
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo, dat is lang!
Ik zal het laten weten wanneer ik het binnenkrijg.
pi_188093426
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar krijg je toch een uitnodiging voor om een afspraak te maken bij de HA? Tenminste, dat had ik 3 jaar geleden (moest even rekenen, over 2 jaar dus weer)
Ja, ik denk dat er iets niet goed is gegaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Kinderdag verblijf en een crèche is hetzelfde. Peuterspeelzaal is schoolser opgezet. Op een kinderdag verblijf leren ze je kinderen niet echt iets, ze worden opgevangen in een huiselijke omgeving en zorgen er voor. Net zoals je thuis doet.
Ah, op die manier. En dan heb je ook een gastouder en dat is theoretisch nog huislijker dan een kdv toch? Mijn buurvrouw is gastouder. Ik zou echt graag gastkind bij haar zijn. Zo gezellig. Gelukkig voor mij is het geneuzel in de marge voor haar, puur voor de lol. Ze heeft maximaal 3 dagdelen per week 1-3 kinderen. Huilen moet bij voorkeur binnen O+
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:20:44 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093455
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat klopt dan ook weer niet :+

Die voorschoolse vaardigheden/oefeningen doen ze bij ons ook op de crèche

Ik vind kinderdagverblijf een kutwoord, net of je apen in een dagverblijf en een nachtverblijf hebt associatie hier :')
Dus gebruik crèche, mijn kind zelf ook

Peuterspeelzaal is volgens mij alleen dagdelen en door de gemeente geregeld, afhankelijk van inkomen dacht ik ook.
Gaat mijn dochter niet heen want zit drie dagen op de crèche hier bij mijn werk, waar ze het enorm naar haar zin heeft :)
Dus wat een peuterspeelzaal precies is zal ik anno 2019 nooit weten geloof ik
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:22:58 #76
13783 Anthraxx
pi_188093486
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klopt dan ook weer niet :+

Die voorschoolse vaardigheden/oefeningen doen ze bij ons ook op de crèche

Ik vind kinderdagverblijf een kutwoord, net of je apen in een dagverblijf en een nachtverblijf hebt associatie hier :')
Dus gebruik crèche, mijn kind zelf ook

Peuterspeelzaal is volgens mij alleen dagdelen en door de gemeente geregeld, afhankelijk van inkomen dacht ik ook.
Gaat mijn dochter niet heen want zit drie dagen op de crèche hier bij mijn werk, waar ze het enorm naar haar zin heeft :)
Dus wat een peuterspeelzaal precies is zal ik anno 2019 nooit weten geloof ik
Het verschilt per crèche. Bij ons niet. Ik vond het van de zotte dat een kind al bij 2 jaar een taal test zou krijgen. En andere dingen. Wij zijn voor de crèche gegaan die gewoon een kind laat spelen en zijn gang laat gaan.
pi_188093493
Peuterspeelzaal is inderdaad alleen dagdelen en (doh) alleen voor peuters. Meestal zitten daar peuters die niet naar dagopvang gaan. Mijn neefje en nichtje gaan er 2 ochtenden heen. Maar het heeft niet echt toegevoegde waarde als je kind naar een kinderopvang gaat.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:23:19 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093499
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat er iets niet goed is gegaan.
[..]

Ah, op die manier. En dan heb je ook een gastouder en dat is theoretisch nog huislijker dan een kdv toch? Mijn buurvrouw is gastouder. Ik zou echt graag gastkind bij haar zijn. Zo gezellig. Gelukkig voor mij is het geneuzel in de marge voor haar, puur voor de lol. Ze heeft maximaal 3 dagdelen per week 1-3 kinderen. Huilen moet bij voorkeur binnen O+
Gastouder heb je ook ja

Teveel ellende van gezien om zelf voor te kiezen.
Plus gewoon meer mogelijkheden op de crèche dan in veel gewone woonhuizen, afhankelijk van de crèche dan.
Hier veel pedagogisch medewerkers, een chille orthopedagoog, voedingsmevrouw etc, wat ik niet overal hoor.
Zou er zo nog honderd kinderen naartoe brengen, als ik ze had :+
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:23:52 #79
13783 Anthraxx
pi_188093508
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Gastouder heb je ook ja

Teveel ellende van gezien om zelf voor te kiezen.
Plus gewoon meer mogelijkheden op de crèche dan in veel gewone woonhuizen, afhankelijk van de crèche dan.
Hier veel pedagogisch medewerkers, een chille orthopedagoog, voedingsmevrouw etc, wat ik niet overal hoor.
Zou er zo nog honderd kinderen naartoe brengen, als ik ze had :+
En je hebt een probleem als ze ziek zijn :+. Dat was voor ons de reden om geen gastouder te nemen.
pi_188093512
Hier andersom van @Molo, denk dat het van de crèche niet gaat komen, maar juist alleen de peuterspeelzaal (ter voorkoming van een al te malle en onaangepaste koter - zin heb ik er allerminst in :+ )
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:25:41 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het verschilt per crèche. Bij ons niet. Ik vond het van de zotte dat een kind al bij 2 jaar een taal test zou krijgen. En andere dingen. Wij zijn voor de crèche gegaan die gewoon een kind laat spelen en zijn gang laat gaan.
Oh jezus, nee dat zou ik ook niet willen.
Ze doen wel observaties hier maar dat is puur tijdens gewoon normaal spel.
Maar iets meer gericht op de kinderen van 2,5 en ouder, zoals je eigen lijf tekenen en benoemen wat de verschillen en overeenkomsten zijn met de anderen.
Zelf naar toilet, aan/uitkleden, brood maken, koken soms, en favoriet van mijn dochter, namelijk nagels lakken van elkaar *)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:26:41 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093566
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En je hebt een probleem als ze ziek zijn :+. Dat was voor ons de reden om geen gastouder te nemen.
Ja dat zat er bij in in mijn release :P
Megakut idd dat soort ellende.
pi_188093581
Tuindorp gegoogeld. #endorse O+
Doen, Krea! *O*
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:27:41 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093598
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:24 schreef minilot het volgende:
Hier andersom van @:Molo, denk dat het van de crèche niet gaat komen, maar juist alleen de peuterspeelzaal (ter voorkoming van een al te malle en onaangepaste koter - zin heb ik er allerminst in :+ )
Ja maar jij werkt niet, dat is wel andere situatie

Kinderen vinden het doorgaans enorm leuk om andere kinderen en leidsters te zien in andere omgeving, komt vanzelf wel joh 1,5 of 3 is een wereld van verschil wat dat betreft
pi_188093605
Hier ook een super fijne opvang. Laten je kind gewoon z'n ding doen, hebben uiteraard wel ook wat schoolse momenten waarbij ze samen knutselen ofzo. Warme lunch door het restaurant in hetzelfde gebouw (de machinist O+ O+). En verder gewoon hele toffe medewerkers. Zou er net als Molo nog honderd kinderen naar toe sturen :P
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:28:34 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093618
Plus die leidsters zijn bij ons echt debiel grappig creatief, wat ik dus totaal niet ben
Zulke toffe dingen die ze doen _O_
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:28:47 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093626
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:27 schreef Aure het volgende:
Hier ook een super fijne opvang. Laten je kind gewoon z'n ding doen, hebben uiteraard wel ook wat schoolse momenten waarbij ze samen knutselen ofzo. Warme lunch door het restaurant in hetzelfde gebouw (de machinist O+ O+). En verder gewoon hele toffe medewerkers. Zou er net als Molo nog honderd kinderen naar toe sturen :P
Oh toffe plek!
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:29:01 #88
13783 Anthraxx
pi_188093630
Marijn interesseert het niet. Zolang hij maar eten krijgt op tijd. Voor de rest speelt hij vooral :'). Makkelijke baby (op dit moment).

Ik vind het wel fijn voor het leren omgaan met andere kinderen. En het leren omgaan met andere omgevingen (andere regels, luisteren naar andere mensen etc). Ik ben erg blij met de 2 dagen opvang.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:31:26 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093687
Ze hobbelt vandaag in UV pakje door de tuin van de crèche met een waterslang in haar handen bij een water/zandtafel zag ik net. Dus die zal vanavond wel kapot moe en dolgelukkig zijn van deze dag _O-
pi_188093697
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja maar jij werkt niet, dat is wel andere situatie

Kinderen vinden het doorgaans enorm leuk om andere kinderen en leidsters te zien in andere omgeving, komt vanzelf wel joh 1,5 of 3 is een wereld van verschil wat dat betreft
Ik maak me er geen enkele zorgen om wat Günther betreft, die vindt alles prima en iedereen leuk, maar kijk er gewoon voor mezelf niet naar uit :)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:32:14 #91
13783 Anthraxx
pi_188093708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik maak me er geen enkele zorgen om wat Günther betreft, die vindt alles prima en iedereen leuk, maar kijk er gewoon voor mezelf niet naar uit :)
Je hoeft er zelf niet de hele ochtend te zitten :+.
pi_188093709
Een vriendin heeft een zoon op een peuterspeelzaal vanwege goedkoper dan kdv herinner ik me.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:32:49 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093721
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:29 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn interesseert het niet. Zolang hij maar eten krijgt op tijd. Voor de rest speelt hij vooral :'). Makkelijke baby (op dit moment).

Ik vind het wel fijn voor het leren omgaan met andere kinderen. En het leren omgaan met andere omgevingen (andere regels, luisteren naar andere mensen etc). Ik ben erg blij met de 2 dagen opvang.
Lekker toch :)
En dat makkelijke kan best blijven, als ik zie hoe chill die van ons is en hoe relaxt en lollig ze in het leven staat, awesome _O_

Over anderhalve week drie weken kamperen. Zo'n zin in met die flurp O+
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:33:02 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093726
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

_O-
pi_188093733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:P
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:33:20 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vriendin heeft een zoon op een peuterspeelzaal vanwege goedkoper dan kdv herinner ik me.
Ligt aan je inkomen, maar zou goed kunnen ja
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:36:18 #97
13783 Anthraxx
pi_188093794
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker toch :)
En dat makkelijke kan best blijven, als ik zie hoe chill die van ons is en hoe relaxt en lollig ze in het leven staat, awesome _O_

Over anderhalve week drie weken kamperen. Zo'n zin in met die flurp O+
Ik verwacht ook wel dat het blijft. Hij vind alles gewoon best. Kan zichzelf prima vermaken. Is alleen verschrikkelijk observatief (heeft die van Anna *)); hij wilt echt alles zien en meemaken.

Dit jaar gaan we een aantal dagen naar Texel. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met hem :)
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:36:47 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093809
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik verwacht ook wel dat het blijft. Hij vind alles gewoon best. Kan zichzelf prima vermaken. Is alleen verschrikkelijk observatief (heeft die van Anna *)); hij wilt echt alles zien en meemaken.

Dit jaar gaan we een aantal dagen naar Texel. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met hem :)
En terecht, leven is tof!

Leuk zeg, huisje ofzo daar?
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:37:29 #99
13783 Anthraxx
pi_188093824
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

En terecht, leven is tof!

Leuk zeg, huisje ofzo daar?
Ja, bij gebrek aan logeerplekken bij Familie. We gaan een aantal dagen op bezoek bij familie. Dus dan maar 300 meter verder een Airbnb hut gehuurd.
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:38:48 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188093847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja, bij gebrek aan logeerplekken bij Familie. We gaan een aantal dagen op bezoek bij familie. Dus dan maar 300 meter verder een Airbnb hut gehuurd.
LOL, nou ja, kun je tenminste makkelijker batsen dan wanneer je naast je tante ligt ;)

Positief bekijken die handel

Ik ga eens naar de hel die 'buiten' heet ( <--goeie woordgarp wel :') )

Laters
  woensdag 24 juli 2019 @ 14:49:53 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_188094072
Pompidom.. Ene dude ligt intussen onder zeil in de orkaan van de plafondventilator boven, andere dude zit met laptop onder parasol in de tuin + koud biertje te thuiswerken en ik zit onder de plafondventilator beneden maar mét dekentje wat administratie voor mijn moeder uit te pluizen :O
pi_188094232
Onder een dekentje. Ik zou haast denken dat je stuk bent, maar ik zat gisteravond met een trui en een lange broek buiten, dus daar kan ik niet echt wat van zeggen :+
pi_188094241
Ik zit in een rustige airco-trein op weg naar m'n mannen 8-)
Ik blijf vannacht daar slapen O+
pi_188094425
Gezellig Tele O+ geniet!
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:13:36 #105
221912 minilot
Nancy boy
pi_188094589
Have fun, Tele! :9
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:14:42 #106
221912 minilot
Nancy boy
pi_188094619
Hitterecord gebroken! *O* *O*
Momenteel 39,1 in Gilze-Rijen! :o
pi_188094743
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
En dat vind je *O* ?? 8)7 8)7
pi_188094787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
Dat is een *O* waard *O*
Alleen al omdat t niet hier in Roffa is *)
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:22:13 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_188094805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou ja - ik vind heftig weer, welke kant dan ook op, gaaf en boeiend. Woonde ik overzees, dan was ik vast storm chaser geworden. *) Tuurlijk scheelt het dat ik weinig last van de warmte heb, maar meteorologische records die eraan gaan vind ik afgezien van eventueel persoonlijk discomfort en/of belabberd voor Moeder Aarde uit pure sensatiezucht gewoon w00t! 8-)
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:23:46 #110
13783 Anthraxx
pi_188094847
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Veels te warm om te *O*'en.
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:31:37 #111
221912 minilot
Nancy boy
pi_188095019
Ik ga wel even in WKN lurken, waar men hypert. :9
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:38:18 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_188095146
Met 39,1 delen we momenteel schijnbaar een hoogterecord met.. Je verwacht het niet.. Cuba! :D :7
pi_188095195
Ik kruip zo maar eens richting zee.. ruim km breed strand. Naar het strand lopen is maar 500 meter... Dan tot het water 1 km 8)7
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:42:51 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_188095247
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:40 schreef Goitske het volgende:
Ik kruip zo maar eens richting zee..
Klinkt als een puik plan :9 Ik duim voor geen kwallen!
  woensdag 24 juli 2019 @ 15:57:15 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188095504
*O* *O* Ik ben morgen niet vrij *O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188095595
30.2 aangetikt op kantoor *O*

Heerlijk. Ik had net overleg in een ruimte waar het 33.6 graden was :'(

Dadelijk de auto met O+ airco O+ in en op naar Amsterdam.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:13:10 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188095750
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is tegenwoordig niet meer zo, ze hebben vrijwel in alle gemeentes kdv en peuterspeelzaal gelijkgetrokken.

Overigens is het dan voor minima nog steeds goedkoop want 95% kinderopvangtoeslag.

Bij mijnes op de peutergroep van de creche (de 2+ groep) kwamen we dus een paar ochtenden per week extra kinderen naar de peuterspeelzaal. Deden ook hetzelfde programma.

Bij zijn huidige BSO hebben ze ook s ochtends peuterspeelzaal.
Kwak
pi_188095760
Ik wil geloof ik niet weten hoe warm het hier binnen is. Maar goed, kind doet tweede dutje, tijd voor bier :9
pi_188095786
Airco in de pletterbus *O* Maar mijn hemel wat is het heet fietsen, alsof iemand boven een föhn op de hoogste stand had gezet.
Maar de boodschappen zijn binnen, ik ben ook binnen, t is hier 25 gr. en hopelijk blijft dat zo.

Tele en Mini....DEKENTJES???? Hier op het balkon was het gisteravond nog 28 graden.

Veel plezier Tele bij de heren (lekker een airco trein, hopelijk is het huis van de heren ook koel!)

Foto's maken ging als een tierelier dus ik verwacht geen blauwe plekken (de dame ook maar bedankt voor geen pijn doen). Volgens mij zijn momenteel alle dames boven de 50 van ons gebouw vandaag aan de beurt, toen ik klaar was zat er één te wachten, op de trap kwam ik een ander tegen, en weer een ander kwam aanrijden En er zijn 3 onderweg (die reden samen) _O-
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:19:05 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188095852
Het is hier best ok, parkeerterreinbij Pathe de Kuip was wel een soort hel qua temperatuur.

Net lekker in t badje in de tuin gelegen met de kleine meneer O+

Ik trek de warmte met 36 kilo minder dan vorige zomer wel echt een stuk beter!
Kwak
pi_188095864
Bezoek aan chirurg:
SPOILER
pi_188095868
Deze is leuk!
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:20:28 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188095880
Fijn dat alles in orde is Bluezz!
Kwak
pi_188095917
Goed nieuws Bluezz
pi_188095961
Mini jij kreeg toch iemand van het consternatiebureau op bezoek laatst? Hoe was dat en ben je door de test? :P
pi_188095966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze is leuk!
[ afbeelding ]
Ja :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:24:08 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188095967
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Bezoek aan chirurg:
^O^
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188095985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 14:36 schreef Anthraxx het volgende:

Wat een kadootje is dat kinT toch O+ :*
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:24:58 #129
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188095987
De tandjes wat een kloteweer. Toen ik vanuit de airco naar buiten liep dacht ik een paar minuten dat het wel mee viel. Maar toen ik eenmaal was opgewarmd bleek dat redelijk tegen te vallen :%
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188096019
Ik vind het nu toch wel een beetje warm, mensen. Ik heb nooit de moeite genomen om me te verdiepen in korte broeken/rokjes/open schoeisel, omdat het niet nodig was. Tot nu toe. Maar nu is het te laat. Binnen is het 32 graden. In de auto zonder airco was het 74 graden, is mijn behouden schatting.

Straks naar de film, misschien een trui meenemen om met het temperatuurverschil om te kunnen gaan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188096032
Hier binnen met airco zegt die dat het 27 graden is. Ruimte is ook veel te groot voor deze airco, maar het scheelt toch wel. Straks weer in m'n badje liggen, maar als m'n vriend op tijd thuis is straks eerst nog even een boodschapje doen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:29:03 #132
13783 Anthraxx
pi_188096044
quote:
Bezoek aan chirurg:
SPOILER
Goed nieuws ^O^
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:29:41 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188096058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:27 schreef mjan het volgende:
Ik vind het nu toch wel een beetje warm, mensen. Ik heb nooit de moeite genomen om me te verdiepen in korte broeken/rokjes/open schoeisel, omdat het niet nodig was. Tot nu toe. Maar nu is het te laat. Binnen is het 32 graden. In de auto zonder airco was het 74 graden, is mijn behouden schatting.

Straks naar de film, misschien een trui meenemen om met het temperatuurverschil om te kunnen gaan.
Mjan! Ik zag dat “mijn” ijssalon de enige genoemde uit Zuid-Holland is in die top 20z. Was je daar al geweest?

Ik vind t overigens wel terecht dat de Talamini’s van deze aardbol niet genoemd zijn, wat een overgewaardeers goor ijs hebben ze daar :(
Kwak
pi_188096066
Bluezs, goed nieuws *O*
Kaatje, fijn dat t meeviel. Nu hopen op een gunstige uitslag ;)
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:32:27 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188096107
Met mijn oude ventilator aan is het tot nu toe in de woonkamer beperkt tot 24,5 graden.
Boven, in de slaapkamer is het veel warmer.
Daar verhuizen we later vanavond de ventilator maar naartoe.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:32:47 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188096111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mjan! Ik zag dat “mijn” ijssalon de enige genoemde uit Zuid-Holland is in die top 20z. Was je daar al geweest?
Childhood memories! Ik neem tenminste aan dat je de echte italiaan aan de markt bedoelt?
pi_188096128
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:32 schreef golfer het volgende:
Met mijn oude ventilator aan is het tot nu toe in de woonkamer beperkt tot 24,5 graden.
Boven, in de slaapkamer is het veel warmer.
Daar verhuizen we later vanavond de ventilator maar naartoe.
Een ventilator maakt het toch niet koeler?
pi_188096144
28gr binnen, dat zal overmorgen wel 30gr zijn.
Ach ja in het badje/voor de aircooler is het goed te doen.
Alleen nog 4k stappen zetten ergens vandaag.
pi_188096158
Kantoor is vooralsnog heerlijk koel maar ik ben benieuwd zometeen buiten. En in de auto.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188096161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:32 schreef fietsie het volgende:
Childhood memories! Ik neem tenminste aan dat je de echte italiaan aan de markt bedoelt?
Volgens mij gaat t om Janssen's Ijssalon
pi_188096182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
28gr binnen, dat zal overmorgen wel 30gr zijn.
Ach ja in het badje/voor de aircooler is het goed te doen.
Alleen nog 4k stappen zetten ergens vandaag.
Ga je dat echt doen? Die stappen? Ik hou fysiofitness wel voor gezien vandaag. Ga straks m'n oefeningen wel doen voor de ventilator, dan vind ik het wel mooi.
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:39:11 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188096199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Volgens mij gaat t om Janssen's Ijssalon
-O-

Als het die 24 kitchen lijst is, geen idee hoe ze die gemaakt hebben maar de entry voor Friesland is verre van de beste in deze provincie.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2019 @ 16:40:11 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188096207
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188096210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ga je dat echt doen? Die stappen? Ik hou fysiofitness wel voor gezien vandaag. Ga straks m'n oefeningen wel doen voor de ventilator, dan vind ik het wel mooi.
Yep, wil ook deze dagen 10k stappen blijven halen.
Gewoon rustig aan wandelen als straks de zon een heel eind weg is :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2019 @ 16:40:24 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188096213
Goed nieuws Bloes *O*
Op kantoor was het goed uit te houden. Gisteren thuis ook wel. Ben benieuwd hoe het thuis zo is.
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:42:48 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188096270
We hebben net een duif doodgereden op Goeree Overflakkee.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:43:14 #147
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188096279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Een ventilator maakt het toch niet koeler?
In graden gemeten niet nee
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188096384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:40 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat de betekenis van de broche is?
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:49:25 #149
221912 minilot
Nancy boy
pi_188096394
Over kinderen en kadootjes: mijnes heeft besloten dat de bestrating in de tuin nodig bemest moet worden en ik heb in een uur tijd nu vier drollen opgeruimd :X :')
pi_188096446
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben net een duif doodgereden op Goeree Overflakkee.
Buiten neerleggen, gedroogde duiveborst vanavond.

Je hoeft momenteel niet eens een voedseldroger te kopen, buiten leggen gaat prima nu.
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:52:35 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188096460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je hoeft momenteel niet eens een voedseldroger te kopen, buiten leggen gaat prima nu.
Lol.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:53:14 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188096478
Mooi mals ook, mits goed geraakt...
pi_188096489
quote:

[..]

:D
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:58:35 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188096543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nope, in Boskoop! J.anssen.
Kwak
  woensdag 24 juli 2019 @ 16:59:42 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_188096570
@borisz Boris :X -O-
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:00:31 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188096581
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

-O-

Als het die 24 kitchen lijst is, geen idee hoe ze die gemaakt hebben maar de entry voor Friesland is verre van de beste in deze provincie.

Aangedragen door kijkers ;)

Maar Janssen is gewoon heel goed. In Gouda ken ik geen ijsboer aan de markt. Heb weleens iets bij David’s gelato gehaald maar vond de keuze daar zo beperkt. Citroen sorbet zaten ook harde stukjes in...
Kwak
pi_188096587
quote:
Bezoek aan chirurg:
SPOILER
Goeie berichten.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat de betekenis van de broche is?
👍. Horen we vast nog...
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 16:49 schreef minilot het volgende:
Over kinderen en kadootjes: mijnes heeft besloten dat de bestrating in de tuin nodig bemest moet worden en ik heb in een uur tijd nu vier drollen opgeruimd :X :')
Das veel. :D
quote:

[..]

In turkije hangen de paprika’s aan de waslijn op het balkon. w/
pi_188096655
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:00 schreef AnneX het volgende:

In turkije hangen de paprika’s aan de waslijn op het balkon. w/
Voorheen droogde ik ook vaak in de zomer tomaten op het balkon. Maar ik heb een flinke voorraad tomatenschijfjes en tomatenpoeder (uit de droger)
  woensdag 24 juli 2019 @ 17:07:04 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188096719
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 17:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Aangedragen door kijkers ;)

Maar Janssen is gewoon heel goed. In Gouda ken ik geen ijsboer aan de markt. Heb weleens iets bij David’s gelato gehaald maar vond de keuze daar zo beperkt. Citroen sorbet zaten ook harde stukjes in...
Ik zie net aan de foto's dat mijn oude favo ijssalon daar niet meer is.
pi_188096977
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Veels te warm om te *O*'en.
Dat sowieso.
pi_188097125
Och, jeetje, allemaal mensen voor de trein gesprongen. Depressieve dag dit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188097137
Vandaag op het werk wel gewandeld met de aios met wie ik De Wandelclub vorm :+ :Y

Binnen :+ 7 gebouwen door geslenterd die via bruggen verbonden zijn. En bijna overal aangenaam koel al won ons gebouw qua atmosfeer en geur :D de wiskundigen hebben blijkbaar allemaal stinksneakers aan :X wat een lucht daar op de gang _O-
We zijn nog even de olijfboomgaard ingelopen maar dat was letterlijk een kas dus een beetje te warm.
pi_188097603
Ik lol'de om je geurwandeling, Sun! Wel slim om binnen te wandelen.

Bluezz fijn om goed nieuws te lezen en fijn ook voor jou om te weten dat dit het probleem ook was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 juli 2019 @ 19:02:48 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188098527
Rutger Hauer is overleden -O-
Acteur Rutger Hauer (75) overleden - https://nos.nl/l/2294924
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188098689
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rutger Hauer is overleden -O-
Acteur Rutger Hauer (75) overleden - https://nos.nl/l/2294924
Hoorde het net ook. Meteen daarna appje van een vriendin die vroeger heel verliefd was op Floris (ik vond Sindala leuker)
pi_188099276
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik lol'de om je geurwandeling, Sun! Wel slim om binnen te wandelen.

Bluezz fijn om goed nieuws te lezen en fijn ook voor jou om te weten dat dit het probleem ook was.
Het was binnen prima te doen. Ga ik morgen weer doen denk ik. Wel met de neus dicht langs wiskunde ;)
Heb nu net even buiten gezeten met mijn voeten in een koud baf maar hield het niet langer dan 5 minuten vol :{ druk op de kop en in de nek en koppijn.. blech.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2019 @ 19:40:38 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188099279
Brits kabinet met Javid (Financiën), Patel (HomeSec) en Raab (BuZa) op de topplekken. :') Daar word ik niet vrolijk van.

Van dit weerkaartje wel. Het koelt hier lekker af :P.
pi_188099341
@borisz ...Boris . Ik snap hem.
Fijn zeg, we hebben europese trump. Not.

En ik heb gewoon eten klaargemaakt - in de keuken - met de ventilator op mij gericht, want honger.
Prima te doen. (8>

Straks de tuin in, want hortensa’s hangen hier en daar.
Lekker met water spelen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 19:48:18 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188099412
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:40 schreef borisz het volgende:

[ afbeelding ]
Van dit weerkaartje wel. Het koelt hier lekker af :P.
Nou, hier ook, nog maar 36 graden momenteel-
pi_188099421
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou, hier ook, nog maar 36 graden momenteel-
Koud hoor ;)
  woensdag 24 juli 2019 @ 19:52:44 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188099472
Wij aten pizza (de mannen) en spare ribs (ik, drie botjes zonder bijgerechten, van de restjes kan ik zeker nog 4 keer eten :+ ). Gewoon van de lokale pizzaboer / grillroom Haastrecht.

En ik spendeerde de middag naast en in het zwembadje O+
Kwak
  woensdag 24 juli 2019 @ 19:53:45 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_188099490
Tevens bewijs voor korte brede en dikke voetjes :P zie ik nu
Kwak
pi_188099502
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:44 schreef AnneX het volgende:
@:Borisz ...Boris . Ik snap hem.
Fijn zeg, we hebben europese trump. Not.

En ik heb gewoon eten klaargemaakt - in de keuken - met de ventilator op mij gericht, want honger.
Prima te doen. (8>

Straks de tuin in, want hortensa’s hangen hier en daar.
Lekker met water spelen.
Ik zag vanmiddag allemaal parasols in een tuin boven de hortensia's. Grappig gezicht.
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:21:33 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188100026
Nu wordt het weer dragelijk hier. Windje en buiten nog maar 25 graden. Lekker dus even een bak koffie op het balkon.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:21:54 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188100031
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 19:40 schreef borisz het volgende:
Brits kabinet met Javid (Financiën), Patel (HomeSec) en Raab (BuZa) op de topplekken. :') Daar word ik niet vrolijk van.

Why? (Geen verstand van)
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 20:23:39 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188100069
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Why? (Geen verstand van)
Zullen wel pro Brexit/anti Europa zijn?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:25:47 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188100121
Oow eigenlijk ook geen zin in politiek ook; 9Gag is er beter in

[ Bericht 64% gewijzigd door fietsie op 24-07-2019 20:32:46 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2019 @ 20:33:28 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188100286
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zullen wel pro Brexit/anti Europa zijn?
Sowieso. Vote Leave heeft DS nr 10 overgenomen.

Raab heeft in zijn half jaar als Brexitminister niets laten zien.
Patel is zo'n beetje het rechtse van de rechterflank binnen de Tories
Javid is ook iemand van de lijn Thatcher.

Kort samengevat: Het vorige kabinet was nog redelijk van het midden. Nu het is het rechts, rechtser en rechtst. Ben benieuwd wanneer de NHS in de verkoop gaat :+.
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:38:08 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188100388
Het is hier priiiiiima uit te houden

^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:39:35 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188100422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:33 schreef borisz het volgende:

[..]

Sowieso. Vote Leave heeft DS nr 10 overgenomen.

Raab heeft in zijn half jaar als Brexitminister niets laten zien.
Patel is zo'n beetje het rechtse van de rechterflank binnen de Tories
Javid is ook iemand van de lijn Thatcher.

Kort samengevat: Het vorige kabinet was nog redelijk van het midden. Nu het is het rechts, rechtser en rechtst. Ben benieuwd wanneer de NHS in de verkoop gaat :+.
Weet niks van Britse politiek maar dat klinkt wel heftig ja
pi_188100470
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef Barreltje het volgende:

[ afbeelding ]
^O^
Heerlijk
Het is dat de kinderen mee zijn en die naar bed moesten anders lag ik nog aan het strand O+
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:42:13 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188100491
Boh, ik heb het nu warmer dan ik de hele dag heb gehad. Ik moest even oogsten in de tuin. Wat een activiteit allemaal.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:42:41 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188100510
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:38 schreef Barreltje het volgende:

[ afbeelding ]
^O^
Like.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:49:25 #184
63722 z80
I fink you freaky
pi_188100671
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 15:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja - ik vind heftig weer, welke kant dan ook op, gaaf en boeiend. Woonde ik overzees, dan was ik vast storm chaser geworden. *) Tuurlijk scheelt het dat ik weinig last van de warmte heb, maar meteorologische records die eraan gaan vind ik afgezien van eventueel persoonlijk discomfort en/of belabberd voor Moeder Aarde uit pure sensatiezucht gewoon w00t! 8-)
En het mooie aan het verhaal is dat we er zelf schuldig aan zijn. De hitte.
Doordat er nu minder vervuiling en stof in de lucht zit kan de zon lekker op de aarde schijnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:52:20 #185
13783 Anthraxx
pi_188100762
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:49 schreef z80 het volgende:

[..]

En het mooie aan het verhaal is dat we er zelf schuldig aan zijn. De hitte.
Doordat er nu minder vervuiling en stof in de lucht zit kan de zon lekker op de aarde schijnen.
Dus we moeten meer vervuilen? :? 8)7
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 20:53:05 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188100778
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hup, de lucht in met dat vuurwerk
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 juli 2019 @ 20:57:55 #187
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188100885
33 buiten, 27 in de slaapkamer.
Toch eens een echte airco kopen ipv die gare unit op wieltjes.
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:58:51 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_188100905
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee. Minder klagen, aanpassen en wennen aan warmte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 24 juli 2019 @ 20:59:50 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188100920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 20:58 schreef z80 het volgende:

[..]

En standaard doe-het-zelf-setjes met voorgevulde airco leidingen standaard maken in de bouwmarkt, zodat je ook een doe-het-zelf airco kunt inbouwen met meer dan 4 meter leiding :P
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:01:55 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188100969
quote:

[..]

Klagen O+

Tyfuskutwarmte
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:11:39 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188101218
pi_188101226
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Klagen O+

Tyfuskutwarmte
Dat dus! Ik ben niet zo van schelden/vloeken/tieren. Maar dit is niet leuk meer.
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:13:06 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188101258
pi_188101389
Ik heb totaal geen last van de warmte, mag dat ook :?
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:21:37 #195
13783 Anthraxx
pi_188101431
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Nee. Je bent voor of tegen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:24:20 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188101493
Ik heb het zelfs koud... :o
pi_188101535
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit met hempje, kort sportbroekie en sloffen aan _O- snel kouwe tenen/slechte doorbloeding
pi_188101544
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:24 schreef Barreltje het volgende:
Moet je hier komen, in huis 25, buiten op het balkon 30. Zo niet leuk, wil eigenlijk met (het laatste beetje) wijn op het balkon zitten. Maar echt niet lekker daar.
pi_188101552
quote:
8s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:21 schreef Anthraxx het volgende:

Nee. Je bent voor of tegen.
Past niet bij m'n letters :6
pi_188101730
quote:
Het verschil met bij jou en hier is nu ook bijna 10gr. Dan zou ik ook geen last hebben :D
pi_188101844
Vanmiddag was het 35/36 graden... maar niet buiten geweest alleen een paar keer rustig van auto/airco in en uitstappen voor supermarkt/winkels en ziekenhuis en verder binnen gebleven, me rustig gehouden en niet gewandeld/gelopen buiten verder, dat doe ik mezelf niet aan nu.
pi_188101871
Ik ben benieuwd of we de 40gr morgen halen.
Vandaag in ieder geval de 39gr wel.
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:44:47 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188102021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zit met hempje, kort sportbroekie en sloffen aan _O- snel kouwe tenen/slechte doorbloeding
Sloffen? Holy shit :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:50:57 #204
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188102157
quote:

[..]

Ik stop direct met klagen over de hitte als de klagers over regen, sneeuw, kou, een weekje wisselvallig weer in de zomer etc ook stoppen. 8-)
Moet overigens zeggen dat ik er fysiek geen last van heb verder.
  woensdag 24 juli 2019 @ 21:55:35 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188102257
*O* Morgen lekker werken *O*

21,5 graad is het er nu; daar kan ik prima mn ding in doen
pi_188102316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik stop direct met klagen over de hitte als de klagers over regen, sneeuw, kou, een weekje wisselvallig weer in de zomer etc ook stoppen. 8-)
Moet overigens zeggen dat ik er fysiek geen last van heb verder.
Dan klaag ik ook. Kou is niet erg, regen is klagenswaardig, vooral als ik naar kantoor ga of ergens "netjes" moet zijn, sneeuw is eng want glad (leuk als ik nergens heen hoef). Dit is gewoon energievretend en ik kom er net achter dat ik vandaag boven op mijn hoofd ben verbrand. Gezocht naar een pet om morgen op de fiets op te doen maar niet gevonden. Een strooien flapperhoed lijkt me niet handig op de fiets.
pi_188102392
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan klaag ik ook. Kou is niet erg, regen is klagenswaardig, vooral als ik naar kantoor ga of ergens "netjes" moet zijn, sneeuw is eng want glad (leuk als ik nergens heen hoef). Dit is gewoon energievretend en ik kom er net achter dat ik vandaag boven op mijn hoofd ben verbrand. Gezocht naar een pet om morgen op de fiets op te doen maar niet gevonden. Een strooien flapperhoed lijkt me niet handig op de fiets.
Iets van een doek die je om je hoofd kan binden?

Op zich ben ik het wel eens met TAV.
Maar als je door regen/sneeuw moet snap ik wel dat je ook klaagt.
  woensdag 24 juli 2019 @ 22:01:15 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188102403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is een sjaaltje ofzo een optie? Mijn hoofdhuid is ook eens verbrand, ik voelde me er vrij elendig door.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2019 @ 22:04:38 #209
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188102487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 22:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Iets van een doek die je om je hoofd kan binden?

Op zich ben ik het wel eens met TAV.
Maar als je door regen/sneeuw moet snap ik wel dat je ook klaagt.
Daan kun je je wel op kleden .Ik had er vroeger ook een hekel aan maar inmiddels vind ik behalve hitte alles wel prima eigenlijk. En tegen hitte kan ik ook wel beter dan paar jaar geleden, vooral rustig aan doen.
pi_188102499
Ja, sjaaltje ligt klaar. Morgenochtend zal het niet zo'n probleem zijn maar morgenmiddag naar huis zal de zon feller zijn. Het is ook niet zo erg (veel erger gehad ooit) maar ik merkte het toen ik me op de kop moest krabben.
Snap alleen niet waar ik mijn pet heb gelaten (zo'n ding waar je met klitteband ook een doekje in je nek hebt om daar niet te verbranden, zo elegant not)
pi_188102709
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Sloffen? Holy shit :D
Ja ff die tenen warm krijgen _O-
pi_188103039
quote:
Dat mag en ik doe met je mee *O* Net nog 2x 8 km gefietst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188103145
Gaat lekker met de tourpooltjes *O* ondertussen al enkele tientjes teruggewonnen
pi_188103219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat mag en ik doe met je mee *O* Net nog 2x 8 km gefietst.
Die oppaspoes is wel goed voor de beweging!! :D
pi_188103294
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 22:36 schreef Bluezz het volgende:

Die oppaspoes is wel goed voor de beweging!! :D
Ja, dat is wel positief ja :') Morgen wilde ik eigenlijk extra vroeg gaan, nog voor het heet is zeg maar.
  woensdag 24 juli 2019 @ 23:21:12 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188103943
Airco aan op de slaapkamer O+
Spoilers!
pi_188103947
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Airco aan op de slaapkamer O+
Oordopjes voor J?
pi_188104011
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Oordopjes voor J?
Die heeft ze naar de bank verwezen 8-)
  woensdag 24 juli 2019 @ 23:27:27 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188104012
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oordopjes voor J?
Yup. Vindt hij geen probleem gelukkig.
Ik vond dat op de bank slapen ook niet heel problematisch. Die kat was het echte probleem.
Spoilers!
pi_188104126
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yup. Vindt hij geen probleem gelukkig.
Ik vond dat op de bank slapen ook niet heel problematisch. Die kat was het echte probleem.
De bank is ‘s nachts van Piep?
  Moderator woensdag 24 juli 2019 @ 23:39:43 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188104170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Gaat lekker met de tourpooltjes *O* ondertussen al enkele tientjes teruggewonnen
Ik heb een ploeg met allemaal subtoppers gekozen, onder het motto, dan pak je elke dag punten.

Of die tactiek werkt? Laat ik het zo zeggen, ik heb al enkele dagen niet gekeken hoe ik er voor staat. :')
  woensdag 24 juli 2019 @ 23:39:48 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188104173
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

De bank is ‘s nachts van Piep?
Nee maar ze is steeds aan het braken en heeft constante honger. Dan gaat ze over mij heen lopen en zeuren, mauwen en in het geheel irritant zijn. Want ze snapt na 11 jaar nog steeds niet dat ik helemaal niet over de ochtendbrokjes ga }:| En ze ging ook weer braken en luidruchtig drinken en weet ik veel wat nog meer. Zij en ik hadden het er zwaar mee in elk geval _O-
Spoilers!
pi_188104269
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee maar ze is steeds aan het braken en heeft constante honger. Dan gaat ze over mij heen lopen en zeuren, mauwen en in het geheel irritant zijn. Want ze snapt na 11 jaar nog steeds niet dat ik helemaal niet over de ochtendbrokjes ga }:| En ze ging ook weer braken en luidruchtig drinken en weet ik veel wat nog meer. Zij en ik hadden het er zwaar mee in elk geval _O-
Elin braakt momenteel niet meer gelukkig, maar zeker als ik vrij ben krijgen ze om 6 uur (dan miauwt ze me wakker) de helft van de ochtendbrokjes. En Nika drinkt ook erg luid, uit het bakje naast mijn slaapkamer. En dan ligt Elin ook nog eens de hele nacht dicht tegen me aan
  woensdag 24 juli 2019 @ 23:50:17 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188104342
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Elin braakt momenteel niet meer gelukkig, maar zeker als ik vrij ben krijgen ze om 6 uur (dan miauwt ze me wakker) de helft van de ochtendbrokjes. En Nika drinkt ook erg luid, uit het bakje naast mijn slaapkamer. En dan ligt Elin ook nog eens de hele nacht dicht tegen me aan
Het leven van een poezenmoeder... I hear ya sistah :Y

Je krijgt er zo veel voor terug :+
Spoilers!
pi_188104493
:D

Die ouwe hier ligt eigenlijk alleen maar te slapen overal en doet t rustig aan.

Wat vervelend van die kotsende katten!

Sterkte met het fietsen Kaat een leuk rieten hoedje met een redelijke rand een idee?
pi_188104549
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb een ploeg met allemaal subtoppers gekozen, onder het motto, dan pak je elke dag punten.

Of die tactiek werkt? Laat ik het zo zeggen, ik heb al enkele dagen niet gekeken hoe ik er voor staat. :')
Klinkt niet als de beste tactiek ;)
Ik heb 70% goede sprinters (zeker voor zware etappes zoals vandaag) en 30% klassementrenners (die toevallig allemaal in de top 5 staan nu)
pi_188104570
Het is nu trouwens heerlijk buiten in het water O+
pi_188104785
Onze kat slaapt ook de hele dag.
Ons kind ook, overigens ^O^
Ik hou normaal gesproken erg van hitte. Het helpt als je niets hoeft te doen. En anders gewoon alles erg traag doen, daar excelleer ik in :D Nu hoef ik momenteel vrij weinig te doen, maar het kind wordt minder blij van zulke warmte dus ik ben grotendeels binnen gebleven. Daar word ik minder blij van. De babyfoon redt het niet tot aan de hangmat in de tuin, helaas.

Morgen ben ik bij mijn ouders, dan kan ik gemakkelijker buiten rondhangen terwijl het kind binnen slaapt. Mijn moeder blijft toch binnen want hitte is eng.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lot_1 op 25-07-2019 03:39:12 ]
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188104871
Hoe kan men nou van hitte houden?
Ik niet in elk geval. Boven de 25o is niks voor mij.

Morgen zijn wij alletwee vrij.
Óf we iets leuks gingen doen buiten de deur...euh...denk het niet of we gaan stukkie rijden in een auto met airco. w/
pi_188105783
quote:
Bezoek aan chirurg:
SPOILER
^O^
pi_188106081
Duidelijk Bluezz. Nog even door genezen en klaar :)

AnneX; geeft toch niet dat je mog niet leest? Komt vanzelf als je er zin in hebt. Je hebt genoeg boeken.

Ik hou van zon en warmte maar 40 graden (in NL) vind ik wel overdreven. 23-30 is lekker.
En.... we hebben airco!!!! *O* *O* *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188106154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 07:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Duidelijk Bluezz. Nog even door genezen en klaar :)

AnneX; geeft toch niet dat je mog niet leest? Komt vanzelf als je er zin in hebt. Je hebt genoeg boeken.

Ik hou van zon en warmte maar 40 graden (in NL) vind ik wel overdreven. 23-30 is lekker.
En.... we hebben airco!!!! *O* *O* *O*
Wat heerlijk voor jullie! Dikke trui aan naar het werk *O*
pi_188106340
Mijn neefje werkt buiten in een beschermend pak, met helm en doet lichamelijk werk op het moment. Hij moest gisteren door werken tot 4 uur terwijl andere bedrijven die aanwezig waren rond 12 uur er mee stopten. Dus ik raad hem aan de FNV Werkklimaat app te installeren en vandaag gewoon te weigeren als het niet gaat. Ik kijk even wat die app precies doet, dus ik vul dingen in als 'buiten, 'beschermend pak' en 'helm' en hij neemt de temperatuur en luchtvochtigheid etc van nu over en kreeg nu al code rood _O- Stoppen met je werk _O-

Goedemorgen *O*
pi_188106952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 07:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje werkt buiten in een beschermend pak, met helm en doet lichamelijk werk op het moment. Hij moest gisteren door werken tot 4 uur terwijl andere bedrijven die aanwezig waren rond 12 uur er mee stopten. Dus ik raad hem aan de FNV Werkklimaat app te installeren en vandaag gewoon te weigeren als het niet gaat. Ik kijk even wat die app precies doet, dus ik vul dingen in als 'buiten, 'beschermend pak' en 'helm' en hij neemt de temperatuur en luchtvochtigheid etc van nu over en kreeg nu al code rood _O- Stoppen met je werk _O-

Goedemorgen *O*
Fijn zo'n baas. Da's vast geen meewerkende baas maar zit op een airco kantoor.

En ook mogge! Het gaat geloof ik een mooie zonnige dag worden *O*
pi_188106970
Ik ga naar oppaspoes wandelen *O* Vooral ook even kijken hoe het met het water staat.
pi_188106989
Ja, nee, ik ben er klaar mee. Godsamme. Is het al zaterdag?
pi_188107010
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar oppaspoes wandelen *O* Vooral ook even kijken hoe het met het water staat.
Heb de dames ook nog een extra bak water gegeven. Maar ik merk niet dat ze meer drinken door de warmte. Alleen als ik het bakje met "kippenwater" pak komen ze aanhollen _O- Maar die 2 mutsen liggen vrijwel de hele dag (met hun dikke vacht) dicht tegen elkaar aan in 1 mandje.
pi_188107022
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ja, nee, ik ben er klaar mee. Godsamme. Is het al zaterdag?
Maandag 23 graden *O* *O* Ik ben vrij en thuis en doe de hele dag alle deuren en ramen open
pi_188107158
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 07:57 schreef Isabeau het volgende:

Goedemorgen *O*
Dat is toch niet te doen joh....

Goedemorgen trouwens *O* slapen ging goed genoeg. Iets langer had gemogen maar 9u is een mooie tijd I guess :D
pi_188107170
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb de dames ook nog een extra bak water gegeven. Maar ik merk niet dat ze meer drinken door de warmte. Alleen als ik het bakje met "kippenwater" pak komen ze aanhollen _O- Maar die 2 mutsen liggen vrijwel de hele dag (met hun dikke vacht) dicht tegen elkaar aan in 1 mandje.
Rare beesten zijn het :D die van ons proberen ook nog de warme plekjes te zoeken om te gaan liggen.
pi_188107175
Ik weet inmiddels niet eens meer wat slaap is ;(
pi_188107411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 02:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^
Ja hé...ik zag je wel.
Ben je weer in het land?

Is het nou klagen over de hitte of delen van tips hoe men ermee omgaat.
Slim van de fnv om een app. te lanceren! _O_ het is geen doen om te werken zo.

En yeah voor de airco bij FFT. At last.👍

Oh ja, en ik ben blij met de “ hittebeveiliging” van de ventilator.
Heeft bijna 24 uur gedraaid.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:46:05 #243
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188107684
Zo fijn geslapen O+
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 juli 2019 @ 09:49:07 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188107723
Ik werd om 5 uur wakker met een arm die dood was omdat ik er een paar uur op had gelegen.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 09:52:44 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188107778
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn zo'n baas. Da's vast geen meewerkende baas maar zit op een airco kantoor.

En ook mogge! Het gaat geloof ik een mooie zonnige dag worden *O*
Tja, soms moet werk ook gewoon af. En als je 100 man hebt lopen kost het best wel wat geld om ze thuis te laten zitten. Ze beginnen hier nu ook om 6u, da's 1,5uur eerder. En krijgen een uur vrij.

Maar dan nog kun je niet voorkomen dat het redelijk warm is de laatste twee uur.
  donderdag 25 juli 2019 @ 09:55:39 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188107819
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, soms moet werk ook gewoon af. En als je 100 man hebt lopen kost het best wel wat geld om ze thuis te laten zitten. Ze beginnen hier nu ook om 6u, da's 1,5uur eerder. En krijgen een uur vrij.

Maar dan nog kun je niet voorkomen dat het redelijk warm is de laatste twee uur.
Als het onverantwoord is om in de hitte te werken voor een lijf vind ik het nogal onverantwoord werkgeverschap om toch te eisen dat gewerkt moet worden.
Flexibel omgaan met uren (in koelte werken of op andere dagen meer werken) prima, maar je opdrachtgever kan je toch in 80% van de gevallen heus wel uitleggen dat er iets om die reden vertraagd is
pi_188107828
quote:

[..]

Aan een medewerker bevangen door de hitte heb je nog minder.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 09:59:41 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188107878
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Als het onverantwoord is om in de hitte te werken voor een lijf vind ik het nogal onverantwoord werkgeverschap om toch te eisen dat gewerkt moet worden.
Flexibel omgaan met uren (in koelte werken of op andere dagen meer werken) prima, maar je opdrachtgever kan je toch in 80% van de gevallen heus wel uitleggen dat er iets om die reden vertraagd is
Ja zit ook wat in :Y maar om alles en iedereen vrij te geven is een ander uiterste.
pi_188107901
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn katten gaan ook rustig boven in de warmte liggen, sukkels.

Ik heb overigens heerlijk geslapen. O+ Eenmaal gewend aan de herrie van de airco, is het wel echt hemels.
pi_188108023
Toch wel heel blij dat ik een hele fijn werkgever heb. En dan hoef ik niet eens in beschermende kleding buiten in de hitte te werken maar op een kantoor met klimaatbeheersing, en toch vonden ze het niet meer dan logisch dat ik vanuit huis werk.

Scheelt wel dat ze van m'n paniek weten, natuurlijk. En het is nu ook gewoon een hele rustige periode.
pi_188108099
Vond het, toen ik zo'n probleem met m'n knie had ook heel fijn dat ik thuis kon werken. Heb ze ook bedankt (aan de andere kant, dan hadden zij een taxi moeten inzetten, dat was ook een prijzig grapje geweest).
Maar met deze temperaturen mensen in beschermende kleding laten werken zonder de mogelijkheid (ga ik dan vanuit) om zeer regelmatig in een koele ruimte bij te komen, da's net zo onverantwoord als je hond in een auto achterlaten.

Tja en vrij geven...het is geen vrije dag, het zijn omstandigheden die daar toe dwingen, net zoals het niet slim is om met een giga storm mensen in vrachtwagens de weg op laten gaan.
pi_188108131
Werk gewoon een beetje aangenaam en leuk houden voor je medewerkers, daar win je veel meer mee dan met ze maar door laten ploeteren.
pi_188108145
F. heeft gisteren 12 uur geploeterd met z'n kop in het systeemplafond van een plat dak met 3 glazen wanden aan die ruimte.
Vandaag ook. Morgen moeten ze het dak op.

;(
pi_188108156
@Isa...is je broer ook lid van de vakbond?

# vakbond w/

Ad. Alhoewel er ook wel mensen zullen zijn ( hier en daarbuiten) die iets ertegen hebben. B-)
pi_188108243
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:18 schreef AnneX het volgende:
@:Isa...is je broer ook lid van de vakbond?

# vakbond w/

Ad. Alhoewel er ook wel mensen zullen zijn ( hier en daarbuiten) die iets ertegen hebben. B-)
Zo is het leven he
Niet iedereen gaat het met je eens zijn
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:25:17 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108257
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja zit ook wat in :Y maar om alles en iedereen vrij te geven is een ander uiterste.
Zit een enorm gebied aan nuance tussenin
pi_188108279
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:18 schreef AnneX het volgende:
@:Isa...is je broer ook lid van de vakbond?

# vakbond w/

Ik ben er blij mee. Een paar keer een vraag gesteld, snel en duidelijk antwoord. Indertijd toen mijn werk naar Amsterdam ging en ik niet meewilde hebben ze er financieel iets beters uitgesleept dan aangeboden was. Later bleek dat, wanneer ik 7 maanden later weg was gegaan, ik geen 9 maanden maar 36 maanden had meegekregen. Da's jammer, maar ik had een baan in een lastige tijd en dat was wel belangrijker.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:27:23 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108292
SPOILER
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:28:19 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188108309
Ik heb eens een zomervakantie in de catering van een staalverwerkingsbedrijf gewerkt. Men was daar een booreiland in elkaar aan het lassen. Die mannen moesten elke 20 minuten verplicht naar beneden komen om een blikje fris leeg te drinken. Ik heb echt pallets met blikken naar die gasten versleept.
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:29:20 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108324
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eens een zomervakantie in de catering van een staalverwerkingsbedrijf gewerkt. Men was daar een booreiland in elkaar aan het lassen. Die mannen moesten elke 20 minuten verplicht naar beneden komen om een blikje fris leeg te drinken. Ik heb echt pallets met blikken naar die gasten versleept.
Fris? 8)7
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:29:25 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188108326
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
}:|
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 juli 2019 @ 10:31:56 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188108393
quote:
5s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:31 schreef Kreator het volgende:
Boor-eiland?
Boorei-land.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:35:38 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188108453
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Fris? 8)7
Ja, cola enzo. 21 Jaar geleden.

Wat is er nou weer mis met booreiland? Zo legde Jannie van de catering het aan me uit toen :Y
Spoilers!
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:39:31 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188108513
quote:

[..]

En fouten die gemaakt worden omdat concentreren niet meer goed gaat?
Hijswerkzaamheden die catastrofaal verlopen omdat mensen er met de kop niet meer bij kunnen zijn?
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:46:04 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188108613
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met booreiland? Zo legde Jannie van de catering het aan me uit toen :Y
Productieplatforruhm!
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:49:16 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108669
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ah, nu zou dat toch wel gewoon overal water zijn mag ik zo hopen :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 juli 2019 @ 10:51:59 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188108738
B-ooreiland
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:53:19 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hijswerkzaamheden die catastrofaal verlopen omdat mensen er met de kop niet meer bij kunnen zijn?
Woops

pi_188108764
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:27 schreef Molo het volgende:
SPOILER
Los van het hele stuk 'wel of niet thuisblijven door de warmte' is het natuurlijk vooral belachelijk dat je het op zo'n manier doet. Ziekmelden lijkt me al sterk overtrokken, maar het niet gewoon netjes van te voren laten weten is altijd not-done.
  donderdag 25 juli 2019 @ 10:59:24 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188108862
Oude eethoek afgevoerd, vanmiddag de nieuwe *O* IRL wel zonder dansje overigens :%

En nog even meer blij doen tussendoor.

SPOILER
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:03:11 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188108924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Los van het hele stuk 'wel of niet thuisblijven door de warmte' is het natuurlijk vooral belachelijk dat je het op zo'n manier doet. Ziekmelden lijkt me al sterk overtrokken, maar het niet gewoon netjes van te voren laten weten is altijd not-done.
Ja precies

Was niet het eerste ook, is altijd bij dit soort figuren. Patroontjes
Gaat er sowieso uit uiteindelijk, tijdelijk contract, maar als het aan mij ligt wat eerder :')
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:07:17 #274
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188108995
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Eens, er zijn gewoon beroepen die je echt niet verantwoord kunt uitvoeren in deze temperaturen. In onze vergaderzalen was het overigens gewoon koud gisteren.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:16:54 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188109146
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eens, er zijn gewoon beroepen die je echt niet verantwoord kunt uitvoeren in deze temperaturen. In onze vergaderzalen was het overigens gewoon koud gisteren.
Hier ook; daar hebben we nu de mensen geparkeerd die wel een (te) warm kantoor hebben.
Laptoppies in een cirkel, alstu enz.
pi_188109183
quote:

[..]

Neefje is constructieschilder. Zit boven in een electriciteitsmast. Met verf en thinnerdampen. Uitvoerder zit in keet met ventilator.
pi_188109290
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Neefje is constructieschilder. Zit boven in een electriciteitsmast. Met verf en thinnerdampen. Uitvoerder zit in keet met ventilator.
Mag hopen dat neefje nu naast de uitvoerder zit.
pi_188109296
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Productieplatforruhm!
Juist! # koelkast.

Ow. Dacht broer. Is neefje van Isa.
Blijft vervelend.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:25:56 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188109314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje basejumpen lijkt me nu betere bezigheid dan dat.
pi_188109335
Misselijk van de warmte *O* ;(
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:28:54 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188109364
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Misselijk van de warmte *O* ;(
Wat ben je aan het doen dan :o Of is het zo warm in jullie huis?
pi_188109385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:59 schreef TAV74 het volgende:
Oude eethoek afgevoerd, vanmiddag de nieuwe *O* IRL wel zonder dansje overigens :%

En nog even meer blij doen tussendoor.

SPOILER
Zijn jullie al eens in Ierland geweest als roadtrip?
Ik herinner mij een weekend Belfast.
Leuk hoor. Klinkt goed ( als Dubliners fan ooit).
pi_188109396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat ben je aan het doen dan :o Of is het zo warm in jullie huis?
Studeren. 29 graden in huis.

Het wisselt echt enorm per dag en per moment hoe goed ik warmte kan handelen. I dunno man. :'(
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:35:48 #284
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188109489
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:29 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zijn jullie al eens in Ierland geweest als roadtrip?
Ik herinner mij een weekend Belfast.
Leuk hoor. Klinkt goed ( als Dubliners fan ooit).
Belfast waren we eerder dit jaar, dat was een weekend in de stad met een optreden op zaterdag. Nu een rondje Cork, Limerick, Galway, Dublin met 9 man in de bus. Ben benieuwd.
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:36:19 #285
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188109496
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Studeren. 29 graden in huis.

Het wisselt echt enorm per dag en per moment hoe goed ik warmte kan handelen. I dunno man. :'(
Ventilatoren op full speed?
pi_188109513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ventilatoren op full speed?
:Y

even wat zouts eten zo, misschien helpt het. O+
pi_188109558
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:27 schreef Molo het volgende:
SPOILER
O wauw... :D

Nog niet eens het fatsoen te hebben uit zichzelf contact op te nemen ook. Buh-bye :W
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188109576
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Belfast waren we eerder dit jaar, dat was een weekend in de stad met een optreden op zaterdag. Nu een rondje Cork, Limerick, Galway, Dublin met 9 man in de bus. Ben benieuwd.
👍
  donderdag 25 juli 2019 @ 11:42:47 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188109593
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y

even wat zouts eten zo, misschien helpt het. O+
Teiltje koud voetenwater al geprobeerd?
pi_188109598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Teiltje koud voetenwater al geprobeerd?
Staat hier ook onder tafel. :Y
pi_188109838
Ik had anderhalf uur geleden een afspraak. Ze woont op een kwartiertje rijden van kantoor.
En is inmiddels anderhalf uur lang de weg aan het zoeken. 8)7 We hebben tussentijds contact gehad, ze heeft het adres op de mail gekregen en heeft navigatie.....
pi_188109882
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 09:28 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja hé...ik zag je wel.
Ben je weer in het land?
Zoals altijd, overal tegelijk 8-)
pi_188109912
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had anderhalf uur geleden een afspraak. Ze woont op een kwartiertje rijden van kantoor.
En is inmiddels anderhalf uur lang de weg aan het zoeken. 8)7 We hebben tussentijds contact gehad, ze heeft het adres op de mail gekregen en heeft navigatie.....
Zou mij ook kunnen overkomen. Ik ben laatst 4x langs het appartement van kennissen (voor het eerst daar op bezoek) gefietst. Straatnaambordje was niet te vinden.
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:00:40 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_188109918
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Omg :')

Hoi Frantic! Hoe is het leven?
Spoilers!
pi_188109967
quote:

[..]

Dit ja :7

Hoe ik 't regel: maximaal 3u achtereen werken, voldoende water mee. Zakken zoute chips uitdelen (scheelt weer van die ranzige zouttabletten slikken) Daarna 6u rust, dan wel in de schaduw werken. Zo kom je wel een aardig eindje. Op plekken waar wij komen dat het echt schreeuwend heet is, stopt men meestal toch op het heetst van de dag. We blijven 'afhankelijk' van stuwadoors.

In de kou gaat het overigens net zo :7
pi_188109981
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zou mij ook kunnen overkomen. Ik ben laatst 4x langs het appartement van kennissen (voor het eerst daar op bezoek) gefietst. Straatnaambordje was niet te vinden.
Straatnaambordje is goed te vinden. Adres moet in de navi te zetten zijn. Ik heb haar inmiddels gewezen op een publiek gebouw wat naast ons kantoor ligt, en dat ze me kan bellen als ze daar is.
Dat was drie kwartier geleden. Ik vind het... bijzonder.

En ook sneu, met dit weer al anderhalf uur rondcirkelen :X
pi_188110001
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoi Frantic! Hoe is het leven?
Het leven is goed, zoals altijd >:O Beetje met floorplanner aan het kloten. Het voordeel aan dit weer is dat de woonboulevards verlaten zijn 8-)

SPOILER
Hoe is het hier?
pi_188110095
Trouwens: paniek in de regio. Er is sinds gister een waterlek, maar ze kunnen niet vinden waar. In een aantal dorpen komt er geen water meer uit de kraan. Murphy :Y
pi_188110099
Wat een aparte plek voor een losse stoel.
pi_188110126
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:11 schreef Myraela het volgende:
Wat een aparte plek voor een losse stoel.
Ja beetje aan het spelen, wil 'm eigenlijk 'tegenover' de bank hebben. Zeg maar op de plek van de camera in de eerste screenshot. Maar er zit een uitstulping in de muur daar. Waardoor de doorgang wat te krap kan worden. Beetje afhankelijk van het formaat stoel dus ;)

Hier zou het een beetje een 'lege plek' langs de muur worden die opgevuld wordt met een leesstoel/tafeltje. Dan kan ik die stoel erbij schuiven wanneer er (veel) bezoek komt.
pi_188110246
B.O.O.R.E.I.L.A.N.D.

:B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')