Ja ik ook. D'n bossman denkt er anders over.quote:
quote:De gemeente Den Haag hoopt dat het evenement volgend jaar wel kan doorgaan.
Wat is het verschil tussen een baas en een manager?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Weetje het zal de meeste bazen en managers de reet roesten of je een korte broek aandoet.
Het probleem is dat ze bang zijn voor reacties van andere afdelingen die gaan roddelen (of zelfs officieel klagen). Nou die heeft zijn afdeling ook niet onder controle, daar doen ze maar.![]()
Mensen van de roddelsoort
Bedoel de gene die leiding geeft aan een bepaalde groep of afdeling. Of iig verantwoordelijk is. Bij kleinere bedrijven noemt men wel de naam “baas” bij andere bedrijven wordt veel met “manager” gescandeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een baas en een manager?
Bedrijfsleider vind ik zo'n mbo term voor de baas van een scapino filiaal in Cuijk ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel de gene die leiding geeft aan een bepaalde groep of afdeling. Of iig verantwoordelijk is. Bij kleinere bedrijven noemt men wel de naam “baas” bij andere bedrijven wordt veel met “manager” gescandeerd.
Er zijn ook bedrijven die een zo nl mogelijk naam aanhouden. Bedrijfsleider of afdelingsleider
quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nieuwe en natuurlijk duurste plant legt het loodje door de combinatie warmte en spint
Niets mis mee, de term dekt de lading perfect.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedrijfsleider vind ik zo'n mbo term voor de baas van een scapino filiaal in Cuijk ofzo
Losdop heeft honden op kantoor rondlopen, die hebben een baas. De mensen hebben managers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een baas en een manager?
En wat dacht je van mensen die menen het te koud te hebben bij 22 graden?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ze mogen lekker helemaal zelf weten of ze zweten, maar hierdoor gaat op de hele afdeling de klimaatbeheersing natuurlijk aan gortWant dat ding gaat extra hard er aan trekken hierdoor, dus daar waar mensen wel netjes ramen en deuren sluiten wordt t dan een vrieskist
Of van die mensen die menen continu amet hun tengels aan de stand/temp te moeten komen.
BLIJF. MET. JE. TENGELS. VAN. DIE. TECHNIEK. AF!
"Floormanager"quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedrijfsleider vind ik zo'n mbo term voor de baas van een scapino filiaal in Cuijk ofzo
Ik had in Singapore op kantoor altijd een jasje aan, omdat t zo bagger koud was daarquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:01 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
En wat dacht je van mensen die menen het te koud te hebben bij 22 graden?
Bedoel als je het koud hebt kan je je daar toch op kleden?
Bij het te warm hebben houd het ergens een keer op, althans niet iedereen vind het even smakelijk als mensen zich op het werk gaan uitkleden
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we wel wezen.
De meeste banen gaan helemaal nergens meer over. Gecreëerd als een moderne vorm van werkverschaffing. De art creators en communicatie goeroes van deze wereld. Die weer worden aangestuurd door managers van managers. Evangelisten. Mensen die zo mooi kunnen praten dat men denkt in grote bedrijven dat ze wel nuttig moeten zijn.
Wannneer ben je nog echt waardevol in je werk voor de basis van het bestaan?
- voedselproductie
- infra en energie
- basisvormen van dienstverlening
- basisvormen van onstspanningsdiensten.
De rest is gebakken lucht.
Lach me altijd weer dood in januari, er is geen handel maar iedereen moet weer alle contracten en prijzen openbreken om te onderhandelen of het 2 of 3 % indexatie wordt.
Same. Gaat hard nu. Mijn korenbloem heeft t loodje gelegd geloof ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef DrMarten het volgende:
Vanavond okk maar weer met de gieter de tuin door. In huis de planten ook maar een keer extra water geven
Volgens m'n jasmijn is het herfst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Gaat hard nu. Mijn korenbloem heeft t loodje gelegd geloof ik.
Ik wilde hier serieus op reageren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we wel wezen.
De meeste banen gaan helemaal nergens meer over. Gecreëerd als een moderne vorm van werkverschaffing. De art creators en communicatie goeroes van deze wereld. Die weer worden aangestuurd door managers van managers. Evangelisten. Mensen die zo mooi kunnen praten dat men denkt in grote bedrijven dat ze wel nuttig moeten zijn.
- voedselproductie
- infra en energie
- Ohja Loka: de zorg een van de pijlers niet te vergeten.
Lach me altijd weer dood in januari, er is geen handel maar iedereen moet weer alle contracten en prijzen openbreken om te onderhandelen of het 2 of 3 % indexatie wordt.
Werken in het onderwijs is niet nuttig?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we wel wezen.
- voedselproductie
- infra en energie
- Ohja Loka: de zorg een van de pijlers niet te vergeten.
Goede keuzequote:Op woensdag 24 juli 2019 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hier serieus op reageren.
Ik heb backspace gebruikt.
ja hoor, met je simplistische stellingen altijd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat maar, te filosofisch voor je.
Onderwijs keur ik goed.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Werken in het onderwijs is niet nuttig?
Oh echtquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens m'n jasmijn is het herfst.
Hadden we er maar meer als jij hierzoquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had in Singapore op kantoor altijd een jasje aan, omdat t zo bagger koud was daar
Bijna alles is op het balkon bezweken aan de warmte en nu al uitgebloeid. De aardbeiplanten geven ook niks meer en maken alleen maar nieuwe stekjes aan. Alleen de vlinderstruik en de kamperfoelie zijn nu in de bloei.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:05 schreef DrMarten het volgende:
De hortensia hangt altijd op half 7 als het zo warm is. De Japanse anemoon doet het wel heel goed. Ander dung waarvan ik de naam niet weet die altijd pas eind augustus gaat bloeien is nu al helemaal bruin
Hij heeft ook nog nooit van een supply chain of value chain gehoord denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Werken in het onderwijs is niet nuttig?
Hij bloeide als een tierelier, rook echt heel lekker. En nu zijn de bloemetjes weg en zijn de blaadjes donkerrood.quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:05 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Hadden we er maar meer als jij hierzo
Het leven is simpel maar niet makkelijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ja hoor, met je simplistische stellingen altijd.
Onderwijs is zo basaal, dat schiet de meest simpele mensen nog wel te binnen. Dus vond het opvallend dat dat niet werd genoemd.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit van een supply chain of value chain gehoord denk ik.
Want OM zorg te kunnen doen heb je een machien nodig, die gemaakt moet worden, die uit onderdelen bestaat die ook gemaakt moeten worden, die dan.............
Dus.
Net als ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is simpel maar niet makkelijk.
Het leven anno jaar 0 was simpel.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het leven is simpel maar niet makkelijk.
Die is wel mooi zegquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
philodendron hastatum
[ afbeelding ]
Maar dan groot.
Oh mijne begint weer overnieuwquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij bloeide als een tierelier, rook echt heel lekker. En nu zijn de bloemetjes weg en zijn de blaadjes donkerrood.
Als dino en Ang3l het eens zijn wordt er echt onzin verkondigdquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Goede keuze
Enige nuttige reactie hierop is hurrrduurrrrr
Ja natuurlijk, we maken in weze grotendeels deel uit van een chain of supply.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog nooit van een supply chain of value chain gehoord denk ik.
Want OM zorg te kunnen doen heb je een machien nodig, die gemaakt moet worden, die uit onderdelen bestaat die ook gemaakt moeten worden, die dan.............
Dus.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, we maken in weze grotendeels deel uit van een chain of supply.
Alleen het aantal mensen die daarvoor nodig is is veel kleiner dan de beroepsbevolking levert en is er dus ruimte voor vele nieuwe gecreëerde banen die eigenlijk niets toevoegen aan deze supplychain.
Dat geloof ik jaquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hagel van zaterdag was ook wel een slachting.
Ja, maar overdrijven (wat je dus weeeeer doet) is ook een kunst.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok ik hou op hoor. Hou soms van het reflexen naar wat we nu eigenlijk doen en waarom.
Maar er zijn hele boeken over geschreven. Over wat ik bedoelde te zeggen. Engelse term: bullshit jobs.
https://m.managementboek.nl/boek/9789047011767?
Ik moest m'n verwachtingen over wat jij ging bewerkstelligen met je levenswerk laatst aardig bijstellenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:17 schreef Californium het volgende:
Ik vind dat ik best een nuttige baan heb.
Hopelijk zie ik er over 10 jaar het effect van
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moest m'n verwachtingen over wat jij ging bewerkstelligen met je levenswerk laatst aardig bijstellen
Weet ik nog niet,eerst veel gezeik = stressen, nu minder gezeik = kost minder energie. Ik maak de balans wel op na een jaar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan voel jeje minder voldaan als je thuiskomt toch?
Omdat ik dacht jij de oplossing hadquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]! Omdat ik minder verdien dan jij denkt?
![]()
Maar ik ga geen nobelprijs winnen nee, maar hoop wel dat mijn onderzoek ergens mee helpt
Bij deze: DE oplossing bestaat nietquote:
Kanker is kanker toch, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij deze: DE oplossing bestaat nietWat bij patiënt a werkt werkt niet bij patiënt b-z. DAAROM doen we het onderzoek he
We gaan allemaal doodquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kanker is kanker toch, hoe moeilijk kan het zijn.
Hoge bloeddruk waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:24 schreef Rick0821 het volgende:
De vraag blijft alleen wanneer en waaraan.
Ergens deze eeuw en waarschijnlijk vanwege het levenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:24 schreef Rick0821 het volgende:
De vraag blijft alleen wanneer en waaraan.
Jij voelt je voldaan omdat je zulk nuttig werk gedaan hebt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan voel jeje minder voldaan als je thuiskomt toch?
Beetje middenkader baasje uithangen, heel nuttigquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij voelt je voldaan omdat je zulk nuttig werk gedaan hebt?
Jakkiequote:Op woensdag 24 juli 2019 11:27 schreef Keyos het volgende:
Shiiiit, ze zijn nu met noodrepairs bezig aan de ventilatie van de andere kant van het pand, maar ik heb het idee dat de gehele ventilatie nu uitstaat. Voelt net alsof ik in de Subway sta naast de broodjesoven.
Ik voel me meer voldaan als ik mensen blij kan maken, doe ik alleen zaterdags, doordeweeks maak ik er meer boosquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij voelt je voldaan omdat je zulk nuttig werk gedaan hebt?
Tijd om naar huis te gaan dusquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:27 schreef Keyos het volgende:
Shiiiit, ze zijn nu met noodrepairs bezig aan de ventilatie van de andere kant van het pand, maar ik heb het idee dat de gehele ventilatie nu uitstaat. Voelt net alsof ik in de Subway sta naast de broodjesoven.
Ik heb ook helemaal niet zo de behoefte nuttig bezig te zijnquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje middenkader baasje uithangen, heel nuttig
Ik heb zin in een dürum dönerquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:32 schreef Rick0821 het volgende:
En toen had ik ineens zin in een Subway broodje...
Skeer hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Het enige wat ik bij heb voor de lunch is een pot Skyr...
Haha ja, daar heb ik een warmtepomp. Met die hitte van paar weken terug iedereen klaag klaag dat het warm was in huis, allemaal een airco gekocht, terwijl het bij mij netjes 23 graden was.quote:
Doet een warmtepomp ook koelte pompen dan?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja, daar heb ik een warmtepomp. Met die hitte van paar weken terug iedereen klaag klaag dat het warm was in huis, allemaal een airco gekocht, terwijl het bij mij netjes 23 graden was.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Da's toch die luxe IJslandse hipster yoghurt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Ik 4 boterhammen, maar de donertent is 2 minuten lopenquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Is iets nog hipster als het al jaren in de supermarkt ligt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch die luxe IJslandse hipster yoghurt?
Mag je alleen eten als je in bezit bent van knotje, baard en muts?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat Skyr op, ziet er uit als kwark met een smaakje en ligt bij de Lidl...quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee pompt de warmte naar buiten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet een warmtepomp ook koelte pompen dan?
Zou je qua naam niet zeggen
Één van de drie telt niet toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mag je alleen eten als je in bezit bent van knotje, baard en muts?
Een airco is in principe ook een warmtepomp.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet een warmtepomp ook koelte pompen dan?
Zou je qua naam niet zeggen
Een warmtepomp is in principe ook een airco.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een airco is in principe ook een warmtepomp.
Wet tshirt contestquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wit shirt aan. Even kijken hoe lang het wit blijft.
Wet t-shirt met een twist?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wit shirt aan. Even kijken hoe lang het wit blijft.
In tien jaar 26 postsquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:43 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Staat Skyr op, ziet er uit als kwark met een smaakje en ligt bij de Lidl...
Hoe luxe wil je het hebben
Ok, introduceer je zelf maar ff zodat we kunnen bepalen of je meer een @Faxie bent of een @ElDinosaurquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:21 schreef Rick0821 het volgende:
Niet?
Ooit een account aangemaakt en deze weer afgestoft.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, introduceer je zelf maar ff zodat we kunnen bepalen of je meer een @:Faxie bent of een @:ElDinosaur
Neuh, niet persé behoefte aan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, introduceer je zelf maar ff zodat we kunnen bepalen of je meer een @:Faxie bent of een @:ElDinosaur
quote:Hyalommateken komen oorspronkelijk uit Afrika en Azië. Ze zijn ongeveer twee keer zo groot en veel sneller dan de in Nederland veelvoorkomende schapenteek. Ook kunnen ze, in tegenstelling tot gewone teken, heel scherp zien. Daardoor kunnen ze minutenlang achter hun prooi aanrennen. De teken zijn eerder al in Duitsland gesignaleerd.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Stadse bleekneusjes horen ook niet in het bos.
Arachnophobiataferelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n groepje van die beesten door het bos achter me aan hollen.
Lekker allerlei enge ziektes. Lyme is een pretje vergeleken met het congovirusquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Xenofoob van je hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker allerlei enge ziektes. Lyme is een pretje vergeleken met het congovirus
Kom jij in bossen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naast Jinek is zelfs zo'n teek nog aandoenlijk ja.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit horrorbeeld was laatst bij Jinek wel een beetje ontkracht gelukkig.
Alsof je haar je bed uit zou schoppen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naast Jinek is zelfs zo'n teek nog aandoenlijk ja.
Het gaat niet altijd alleen over uiterlijk hier.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof je haar je bed uit zou schoppen.
Zo lang ze haar kop houdt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof je haar je bed uit zou schoppen.
Als ze hun plek maar kennenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Niemand is illegaal.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naast Jinek is zelfs zo'n teek nog aandoenlijk ja.
Ga nou eens wat leuks doen met je gezin ipv te zitten fokken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Die teek komt mooi uit zo rond komkommertijd, is er eentje aangetroffen in NL.
Ik zie al die hongerende kindjes anders niet met lange broek en wandelschoenen rondlopen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Die teek komt mooi uit zo rond komkommertijd, is er eentje aangetroffen in NL.
Maar Krim-Congo virus is niet grappig.
Daarom hebben ze in Afrika ook allemaal een langebroek en stevige wandelschoenen aan.![]()
Volgende week gelukkig minder ellendig.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Dat onweer vrijdag en zaterdag en die koelere temperaturen hebben ze ook al weer ingetrokken. Blijft warm verdorie
Yes!quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Dat onweer vrijdag en zaterdag en die koelere temperaturen hebben ze ook al weer ingetrokken. Blijft warm verdorie
Hier het hele weekend regenquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:05 schreef DrMarten het volgende:
Is ook zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het ook geen woggen toch?
https://www.nu.nl/werk/59(...)oor-de-bore-out.html
Neuh, zou wel een mooi gecombineerd salaris zijn dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Zou jij het erg vinden als je minder verdiende als je vriendin?
haha, te laat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het ook geen woggen toch?
https://www.nu.nl/werk/59(...)oor-de-bore-out.html
quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.mountain-equipment.co.uk/lhotse-atmo-jacket
Wel met 30% korting.![]()
Voor als je gaat hiken dan toch, neem ik aan?quote:
Waarom zou ik zo een jas dagelijks gebruiken.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor als je gaat hiken dan toch, neem ik aan?
Op straat ziet dit er vooral erg ANWB Lesbisch uit.
10 jaar werken en dan rentenieren.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neuh, zou wel een mooi gecombineerd salaris zijn dan.
ja echt kut hoor. Maar goed vanmorgen 2 gesprekken gehad, maandag sowieso nog 1. En heb nog wat dingen uitstaan.quote:
Ja dta vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo een jas dagelijks gebruiken.
Oja, hoe ging het? Zat er wat tussen waarmee je verder zou willen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja echt kut hoor. Maar goed vanmorgen 2 gesprekken gehad, maandag sowieso nog 1. En heb nog wat dingen uitstaan.
Gesprek 1 was wel echt een leuk bedrijf volgens mij. Twijfel alleen of de functie interessant genoeg is voor de reistijd die ik ook ga hebben dan.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, hoe ging het? Zat er wat tussen waarmee je verder zou willen?
Hier kun je in lopen en claimen dat het retro is.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een wolvenshirt
Twijfel lijkt me niet zo best, zit je straks weer in hetzelfde schuitje. Hopelijk zijn die andere nog wat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gesprek 1 was wel echt een leuk bedrijf volgens mij. Twijfel alleen of de functie interessant genoeg is voor de reistijd die ik ook ga hebben dan.
Nummer 2 was kut, kakkers, zeiken over de afstand (nodig me dan niet uit) en veel te formeel allemaal. Wil wel gezellig kunnen hebben met collega's. Deze mensen keken allemaal zo zuur.
Maar goed maandag nog 1 lekker dichtbij Nijmegen en telefonisch nog contact gehad met 1 in Nijmegen en heb nog iets in Apeldoorn lopen.
Wel mooi hoe je dit analyseert.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gesprek 1 was wel echt een leuk bedrijf volgens mij. Twijfel alleen of de functie interessant genoeg is voor de reistijd die ik ook ga hebben dan.
Nummer 2 was kut, kakkers, zeiken over de afstand (nodig me dan niet uit) en veel te formeel allemaal. Wil wel gezellig kunnen hebben met collega's. Deze mensen keken allemaal zo zuur.
Maar goed maandag nog 1 lekker dichtbij Nijmegen en telefonisch nog contact gehad met 1 in Nijmegen en heb nog iets in Apeldoorn lopen.
Ja komt wel goed, straks gewoon kiezen welke het interessantst lijkt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Twijfel lijkt me niet zo best, zit je straks weer in hetzelfde schuitje. Hopelijk zijn die andere nog wat.
En geld.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, straks gewoon kiezen welke het interessantst lijkt.
waar anders naar?quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel mooi hoe je dit analyseert.
Puur kijk je naar werkgeluk.
zolang ze minimaal hetzelfde bieden (of ja heb natuurlijk alvast meer gezegd dan ik heb), en betere voorwaarden (en dat is al snel) vind ik het voor nu best. Ik ga gewoon dood hier aan die bore-out. Als er maar groei mogelijk is.quote:
Ik dacht dat het een fok dingetje was, totdat ik er laatst eentje in het wild zag:quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een wolvenshirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een fok dingetje was, totdat ik er laatst eentje in het wild zag:Waarom zou hij geen fokker kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is buiten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen fokker kunnen zijn?
quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een fok dingetje was, totdat ik er laatst eentje in het wild zag:is toch gewoon een nerd dingetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die buiten komen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen fokker kunnen zijn?
Ja. Van die metal achtige symfonische rock bands en zo.quote:
Ik ben dan ook geen fokker. Ik neuk en kom buiten enzo.quote:
Sprookjes!!!quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen fokker. Ik neuk en kom buiten enzo.
Hou op hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:58 schreef AirwiN het volgende:
Ik zit gewoon lekker buiten in de schaduw. Voeten in een badje met koud water, biertje en chips erbij. Heerlijk zo
Fris briesje erbij, windkracht 4. Gewoon bijna koud zo.quote:
Ja was leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe was roze maandag!
Ik had een top dag!
Die namenquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was leuk.
Eerst in t te tering drukke volksmuziek achtige straatje, daarna naar Holy Pink en geeindigd bij de Lollipop voor.
Tering drukke volksmuziek achtige straatje?quote:
Neequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tering drukke volksmuziek achtige straatje?
Bij ons heet t gewoon de Pallaz en de Regenboog.quote:
Ja ik ook vooral stadshuisstraatje en holy pink. Beetje op en neer. Was de perfecte combi ook voor ons groepje qua muziek en zoquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja was leuk.
Eerst in t te tering drukke volksmuziek achtige straatje, daarna naar Holy Pink en geeindigd bij de Lollipop voor.
Ja daar ben ik alleen t laatste uur geweest en echt meer aan de zijkant (bijna in t spookhuis where I belong zegmaar).quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik ook vooral stadshuisstraatje en holy pink. Beetje op en neer. Was de perfecte combi ook voor ons groepje qua muziek en zo
De lolli trok ik niet qua drukte en dat iedereen er door moest en zo
Ik ook niet hoor. Had de trein van half 1 geloof ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Zo lang heb ik het niet vol gehoudentot het eind
We waren vrij vroeg begonnen en mijn voeten waren op een gegeven moment echt op
Want de rails is uitgezet, gesmolten, er ligt as op?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil naar huis, maar er rijden geen treinen
Bloedsporen zo te lezenquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want de rails is uitgezet, gesmolten, er ligt as op?
Die beste vriend van me had laatst recht voor z'n neus op t perron iemand voor de trein zien duiken (had ik hier volgens mij vermeld). Die zit nu zelfs in therapiequote:
Lijkt me geen pretje neequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die beste vriend van me had laatst recht voor z'n neus op t perron iemand voor de trein zien duiken (had ik hier volgens mij vermeld). Die zit nu zelfs in therapieHad maandag met hem de trein genomen en dat ging niet echt heel smooth ook zegmaar.
Die's nu bezig met EMDR. Schijnt te werken.quote:
Lange treinen hebben bij binnenkomst nog wel genoeg snelheidquote:Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Californium het volgende:
EMDR is wel heftig en zeer effectief ja! Maar hoe Dan op Utrecht. Treinen rijden daar toch te langzaam![]()
![]()
Ben blij dat je niet in een defecte trein zit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik wil naar huis, maar er rijden geen treinen
Ja... Dat is waar.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lange treinen hebben bij binnenkomst nog wel genoeg snelheid
Niet voor iedereen, tho.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Californium het volgende:
EMDR is wel heftig en zeer effectief ja! Maar hoe Dan op Utrecht. Treinen rijden daar toch te langzaam![]()
![]()
Helemaal aan t einde van t perron (wat al buiten is, in t zonnetje), en geen idee wat voor trein t was. Misschien wel goederen? Of idd een hele lange die nog genoeg snelheid heeft helemaal bij t begin van t perron.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:38 schreef Californium het volgende:
![]()
Neequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heb je wel een flesje water bij je?
Eindhoven de gekstequote:Op woensdag 24 juli 2019 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met het nieuwe record jongens!! Op naar de 40
Ik haat die "slogan".quote:
Niets werkt altijd voor iedereen uiteraard... Maar naar het schijnt is dat redelijk effectief vooral in vergelijking met AD en andere methoden.quote:
Ik vond t nogal een heftige methode keuze na 1x trial therapie sessie voor een trein trauma..... maar ja, wie ben ikquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets werkt altijd voor iedereen uiteraard... Maar naar het schijnt is dat redelijk effectief vooral in vergelijking met AD en andere methoden.
Het werd hem te heet onder zijn voeten. Lolquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
Bij Maarssen een springer, wie pleegt er nou zelfmoord bij 39 graden
Is er een beter moment?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het werd hem te heet onder zijn voeten. Lol
Ja. Gaat vanzelf toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:13 schreef MCH het volgende:
Misschien een goede psycholoog die inzag dat conventionele therapie waarschijnlijk niet genoeg was?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t nogal een heftige methode keuze na 1x trial therapie sessie voor een trein trauma..... maar ja, wie ben ik
Nee klopt idd. Bij mams werkte het helaas niet. Heeft t alleen maar erger gemaakt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Niets werkt altijd voor iedereen uiteraard... Maar naar het schijnt is dat redelijk effectief vooral in vergelijking met AD en andere methoden.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee klopt idd. Bij mams werkte het helaas niet. Heeft t alleen maar erger gemaakt.
Jup! Voor mij was het echt een life-saver maar dat heeft andere redenen gehad waarschijnlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:20 schreef Lokasenna het volgende:
Langetermijnresultaat met of zonder AD is bijna hetzelfde toch?
Klopt. Begint wel beter te worden maar je therapie om anders te leren denken blijft in een groot deel van de gevallen de enige oplossing. Medicijnen is ook alleen maar de gevolgen behandelen en niet de oorzaak. Maar ze kunnen handig zijn om het ergste weg te Nemen...quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:27 schreef Allures het volgende:
Het is vooral een beetje kut als het niet werkt want zo veel andere opties zijn er dan (nog) niet
Maar anders leren denken als je een heftig trauma hebt dat je bijvoorbeeld s nachts herbeleeft heb je niet zo veel aan natuurlijkquote:Op woensdag 24 juli 2019 17:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Begint wel beter te worden maar je therapie om anders te leren denken blijft in een groot deel van de gevallen de enige oplossing. Medicijnen is ook alleen maar de gevolgen behandelen en niet de oorzaak.
Maar daar wordt geen AD voor gegeven. Ik had het over AD. Hiervoor is EMDR uitermate geschikt en medicijnen tegen angst of antipsychotica. Die zijn wel ok volgens mij.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar anders leren denken als je een heftig trauma hebt dat je bijvoorbeeld s nachts herbeleeft heb je niet zo veel aan natuurlijk
Zo zag ik gisteren op tv een man die kind soldaat was geweest
Ik weet oprecht niet wat hij aan anders denken heeft hoor
En hoe is dat relevant bij een trauma zoals de vriend van Ang3l?quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is bewezen dat kleine veranderingen in je denkpatroon andere verbindingen in je hersens aanlegt. Dus in patronen een andere keuze maken (wat enorm lastig is door ingesleten verbindingen) beetje bij beetje kan de complete bedrading van je hersens aanpassen.
Daarom is het ook gevaarlijk steeds ergens slecht over te denken. Of.slechte patronen aan te gaan. (Steeds Fokken)
Waarom is datquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu gaan ze Soldaat van Oranje zeker weer verlengen
Dat stopt nooit meer.quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Erge is nog dat ze die B-musical nog in Engeland gaan opvoeren ook.quote:
Komkommertijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
NOS verslaggeefster in Eindhoven vanwege de warmte. Kan ze morgen weer terug.
Handdoek mee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:07 schreef Samzz het volgende:
Ik wil morgen een korte broek aan, maar dan blijf ik aan de stoel plakken.
Nee. En waarom eigenlijk topless gaan als je ook gewoon volledig naakt kan? Als het meepakken van de zon op elk stukje huid zo belangrijk is.quote:
Dat mag in het bekrompen Nederland vaak in een veel beperkter gebiedquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. En waarom eigenlijk topless gaan als je ook gewoon volledig naakt kan? Als het meepakken van de zon op elk stukje huid zo belangrijk is.
Oh dat is een goed idee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Handdoek mee.
Ik ga ook in korte broek morgen
Omdat ik toples fijn vind. En compleet naakt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. En waarom eigenlijk topless gaan als je ook gewoon volledig naakt kan? Als het meepakken van de zon op elk stukje huid zo belangrijk is.
Topless zonnen/zwemmen is in veel zwembaden ook niet toegestaan. Alleen met mannentepels mag dat.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat mag in het bekrompen Nederland vaak in een veel beperkter gebied
Stom.quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Topless zonnen/zwemmen is in veel zwembaden ook niet toegestaan. Alleen met mannentepels mag dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |