Die snelkookpan heeft een dak.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dat moet kunnen. Alleen hopen dat het geen noodweer is of zo
zogehetequote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:40 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Is dit de zogehete kampioenswedstrijd?
Zelfs in deze post had ik pas na 3 keer lezen door wat er fout was.quote:
Dat denken @onlogisch en ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 14:40 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Is dit de zogehete kampioenswedstrijd?
Alleen tijdens het opwarmen wordt er al beter gevoetbald dan ooit bij ADOquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze aids gaat toch geen hond naar zitten kijken?
Jij niet, opdonderen uit dit topic dus!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opwarmen???quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen tijdens het opwarmen wordt er al beter gevoetbald dan ooit bij ADO.
Ghehehequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:39:17Ajax niet met Schone, Martinez speelt. Blind daardoor naar het middenveld, Veltman en Schuurs centraal. Bij PSV geen Viergever, Guti, Malen en Lozano. Boscagli, Hendrix, Lammers en Gakpo spelen. reageer retweet
twitter:markvanrijswijk twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 16:41:48Martinez centraal, Veltman rechtsback en Dest linksback kan uiteraard ook. reageer retweet
Door de vreemde formulering van deze zin ging ik kijken hoeveel wissels er dan precies opstonden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Irritant dat PSV niet meer de wissels erop zet sinds dit seizoen
Is het taaltechnisch voldoende? Of moet ik me zorgen maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de vreemde formulering van deze zin ging ik kijken hoeveel wissels er dan precies opstonden.
Je krijgt een 6jequote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is het taaltechnisch voldoende? Of moet ik me zorgen maken?
*op stondenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de vreemde formulering van deze zin ging ik kijken hoeveel wissels er dan precies opstonden.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je krijgt een 6je
En een extra sticker omdat je een vraagteken toevoegde.
BLACKEDtwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 17:03:36Hoewel hij nooit voor PSV of Ajax gespeeld heeft, zou een minuut stilte bij het duel om de Johan Cruijffschaal voor Humphrey Mijnals niet misstaan. Hij was in 1960 de 1e Surinaamse speler in de Eredivisie en de 1e in Oranje. Voorbeeld voor Gullit, Seedorf, Promes, Bergwijn.... reageer retweet
Moeten gullie weten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
@:kingroland en ik gaan genieten van Promessi.
Voorbeeld :’) alsof bergwijn hem kent. Niemand niet behalve tan en Sylvana kennen die piet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:04 schreef Caland het volgende:
BLACKEDtwitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 17:03:36Hoewel hij nooit voor PSV of Ajax gespeeld heeft, zou een minuut stilte bij het duel om de Johan Cruijffschaal voor Humphrey Mijnals niet misstaan. Hij was in 1960 de 1e Surinaamse speler in de Eredivisie en de 1e in Oranje. Voorbeeld voor Gullit, Seedorf, Promes, Bergwijn.... reageer retweet
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kom je van het toilet, was je handen tot en met !
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Dit is geen hoofdprijs.
Voor Feyenoord welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bent zelf geen hoofdprijs.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ibrahim Afellay zit op de bank bij PSV en kan dus eerder dan verwacht zijn rentree maken in het eerste elftal. Verder heeft trainer Mark van Bommel gekozen voor Robbin Ruiter, Nick Viergever, Donyell Malen, Hirving Lozano, Erick Gutiérrez, Joël Piroe, Trent Sainsbury, Mo Ihattaren, Bart Ramselaar, Zakaria Aboukhlal en Jordan Teze.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Irritant dat PSV niet meer de wissels erop zet sinds dit seizoen
Juridisch gezien een onjuiste uitspraak van Markie.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:30 schreef Zipportal het volgende:
Als je garantie wilt, koop je maar een wasmachine.
Wil je leren bekleding, een automaat?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:30 schreef Zipportal het volgende:
Als je garantie wilt, koop je maar een wasmachine.
Is er een lift? Groag.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wil je leren bekleding, een automaat?
Heb geen tv, dus wel stream aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:08 schreef Zipportal het volgende:
@:Drizzt_DoUrden deze wedstrijd wordt gratis uitgezonden op FOX. Dus geen stream act hier.
Thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay zit op de bank bij PSV en kan dus eerder dan verwacht zijn rentree maken in het eerste elftal. Verder heeft trainer Mark van Bommel gekozen voor Robbin Ruiter, Nick Viergever, Donyell Malen, Hirving Lozano, Erick Gutiérrez, Joël Piroe, Trent Sainsbury, Mo Ihattaren, Bart Ramselaar, Zakaria Aboukhlal en Jordan Teze.
Wie welquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Perez neemt Hansie totaal niet serieus.
Achteraf in ieder geval alvast een goed excuus klaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou PSV voluit gaan met het oog op Basel komende week?
Max Hopp genotquote:
Probeer dit maar niet weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:51 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff zelf vertikt het zeker weer om op te komen dagen bij dit potje?
Ranzig zwijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Zometeen even een kapsalon naar binnen werken.
Blijf je deze grap elk jaar weer maken?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:51 schreef Caland het volgende:
Johan Cruijff zelf vertikt het zeker weer om op te komen dagen bij dit potje?
Eén maar?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Zeker.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijf je deze grap elk jaar weer maken?
Deze porties zijn wel echt groot. Misschien krijg ik hem niet eens op!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén maar?
@:onlogisch zou dan nog steeds honger hebben.
picsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Deze porties zijn wel echt groot. Misschien krijg ik hem niet eens op!
Ik had het liever andersom gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk nog niet mee. Maar ik ben wel aanwezig!
Wat voor kapsalon?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:51 schreef MC-Morgan het volgende:
We zouden het verschil niet merken denk ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In de rust ook?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mijn excuses maat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De FA-hormonen stijgen weer naar je bolletje. Gedraag je eens.
Tina Turner had zeker geen tijd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat ze alleen maa nummers van ajax draaien,neutrale match dacht ik
Weet je waar ik het verschil niet tussen merk? De verlepte hangtieten van je moeder of je walgelijke hoofd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zouden het verschil niet merken denk ik.
Al 3 jaar niet meer Hans.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:55 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat ze alleen maa nummers van ajax draaien,neutrale match dacht ik
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tina Turner had zeker geen tijd.
Goeie genade zegquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je waar ik het verschil niet tussen merk? De verlepte hangtieten van je moeder of je walgelijke hoofd.
Dit is veel te vergezocht.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet je waar ik het verschil niet tussen merk? De verlepte hangtieten van je moeder of je walgelijke hoofd.
Döner.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Weet ik nog niet echt. Suggesties?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
quote:
Scrummie deelt een mokerslag uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die waar Milan op bezoek is geweestquote:
Maxi-mus wordt gesloopt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank makkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn excuses maat.
Bedankt dat je me met beide beentjes op de grond houdt.
Je verwart dom met boos.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef Caland het volgende:
Hey Dumfries, kijk eens een beetje dom
JA HO MAAR
PSV. Die vind ik wel een sympathiek team hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank makker. Voor wie ben je vanavond?
We keep in touchquote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog een 34e minuut?
Jawel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef dr_Pieters het volgende:
Lekker neutrale stadionspeaker. Dit is toch geen reguliere thuiswedstrijd van Ajax?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef dr_Pieters het volgende:
Lekker neutrale stadionspeaker. Dit is toch geen reguliere thuiswedstrijd van Ajax?
Jawel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef dr_Pieters het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef dr_Pieters het volgende:
Knvb = ajaxquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef dr_Pieters het volgende:
Een mongool als aanvoerder, lachwekkend ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Genot.
Dan gaat ie zich vast nog debieler gedragen.
alquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:04 schreef GGMM het volgende:
Dolberg nu al net zo vaak gescoord al vorig seizoen
KNJB*quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef Caland het volgende:
Doelpunt viel 2 seconden te laat, respectloos
@:zipportal
Na 5 minuten seizoen jankenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede aankoop die Boscagli.
Feyenoord wordt onze concurrent dus dit jaar. Als het mee zit.
Op basis van 6 minuten terwijl je niet met de vaste basis speelt. Genot.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede aankoop die Boscagli.
Feyenoord wordt onze concurrent dus dit jaar. Als het mee zit.
Die hadden het vorig jaar de eerste 6 minuten anders prima voor elkaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Het lijkt wel of ik naar Feyenoord in de Arena zit te kijken
Stonden toen al met 10 manquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hadden het vorig jaar de eerste 6 minuten anders prima voor elkaar.
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hadden het vorig jaar de eerste 6 minuten anders prima voor elkaar.
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Psv is dus nog slechter dan vorig jaar.
quote:
Geloven jullie echt dat PSV met dit beleid Ajax de baas kan? dan moeten jullie echt instorten hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op basis van 6 minuten terwijl je niet met de vaste basis speelt. Genot.
Je had het over die specifieke speler.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Geloven jullie echt dat PSV met dit beleid Ajax de baas kan? dan moeten jullie echt instorten hoor.
Dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Psv is dus nog slechter dan vorig jaar.
Ik denk dat PSV dichterbij Ajax komt te staan dan bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Geloven jullie echt dat PSV met dit beleid Ajax de baas kan? dan moeten jullie echt instorten hoor.
Nee, ik zou je TV direct verkopen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zit er bij jullie ook een dode pixel in de tv camera? Ongeveer een kwart vanaf links naar rechts op ongeveer een derde hoogte.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zit er bij jullie ook een dode pixel in de tv camera? Ongeveer een kwart vanaf links naar rechts op ongeveer twee derde hoogte.
Dat lachen om Boscagli was natuurlijk een beetje cynisch. In vijf minuten weet je niet of dat een goede speler is of niet. Maar jij ziet toch ook wel dat Ajax veel betere spelers in de selectie heeft dan PSV?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het over die specifieke speler.
Maar nu gaan we het over beleid hebben begrijp ik?
Ik zie geen Nouri in beeld hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zit er bij jullie ook een dode pixel in de tv camera? Ongeveer een kwart vanaf links naar rechts op ongeveer een derde hoogte.
nopequote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat sowieso, maar dat is maar relatief natuurlijk. Een lichtjaar VS een half lichtjaar achter blijft absoluut gezien tyfus ver.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV dichterbij Ajax komt te staan dan bij Feyenoord.
Dat is de penaltystip.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Nu je het zegt, ja inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zit er bij jullie ook een dode pixel in de tv camera? Ongeveer een kwart vanaf links naar rechts op ongeveer twee derde hoogte.
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:08 schreef Saekerhett het volgende:
Lololol Nouri 34 whoeHAHAquote:
PSV speelt niet eens met het basiselftal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lachen om Boscagli was natuurlijk een beetje cynisch. In vijf minuten weet je niet of dat een goede speler is of niet. Maar jij ziet toch ook wel dat Ajax veel betere spelers in de selectie heeft dan PSV?
Is dit de sterkste 11 van Ajax, dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt niet eens met het basiselftal.
Geen idee.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de sterkste 11 van Ajax, dan?
Zit er niet ver van af. Tagliafico op links, Ziyech erin; dat is het wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit de sterkste 11 van Ajax, dan?
eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:12 schreef Protoplanet het volgende:
Poll: Kenneth Taylor is de ideale opvolger van Vd Beek
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit van Kenneth Taylor gehoord.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:12 schreef Protoplanet het volgende:
Poll: Kenneth Taylor is de ideale opvolger van Vd Beek
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kijk jij alleen EK's en WK'squote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Kenneth Taylor gehoord.
Die kunnen we ook al afschrijven dus. Gaat hard zo.quote:
Iedereen.quote:
Dat is toch die darter?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Kenneth Taylor gehoord.
Veel te vele voor betaald door ajaxquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die kunnen we ook al afschrijven dus. Gaat hard zo.
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf ga verplaatsen naar de woonkamer zodat ik ook wat van deze grandioze wedstrijd zie.
Wéér een aardbeving.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf ga verplaatsen naar de woonkamer zodat ik ook wat van deze grandioze wedstrijd zie.
Dat zei @Caland net ook al inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:18 schreef Coco. het volgende:
Die megafoonmongool is ook dit seizoen er bij.
Leuk dat er mensen zijn die de posts van Caland lezenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zei @:caland net ook al inderdaad.
ik denk dat ik die debiel met zijn megafoon het grootste probleem vind van heel Ajax.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
Ah, die debiel met z’n megafoon is er ook dit seizoen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |