Daarom mogen jullie wel kiezen wie er in de OP komt te staan. Meeste stemmen wintquote:
Maisie Williamsquote:Op zondag 21 juli 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom mogen jullie wel kiezen wie er in de OP komt te staan. Meeste stemmen wint
Geen idee eigenlijk, het is er gewoon nooit van gekomenquote:
Cristiano Ronaldoquote:Op zondag 21 juli 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom mogen jullie wel kiezen wie er in de OP komt te staan. Meeste stemmen wint
oh, zondequote:Op zondag 21 juli 2019 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, het is er gewoon nooit van gekomen
Jij wilt een of ander Drents veenlijk zekerquote:
nou nouquote:Op zondag 21 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt een of ander Drents veenlijk zeker
Daar maak je geen grapjes overquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt een of ander Drents veenlijk zeker
Ronaldoquote:Op zondag 21 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke. 3-2 voor Maisie. Ik geef het nog tot 11 uur
CR7quote:Op zondag 21 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Al gestemd maatquote:
Goatquote:Op zondag 21 juli 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Wat krijg je bij Maisie Ronaldo?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Of we doen hem, dit is Cristiano Williams
Ronaldoquote:
Duh, ze is gevonden vlakbij waar Vliegveld Eelde nu isquote:Op zondag 21 juli 2019 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel groot voorhoofd man
kan sowieso passagiersvliegtuig op landen
10/10 zou rakenquote:
dat verklaart wel het een en anderquote:Op zondag 21 juli 2019 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Duh, ze is gevonden vlakbij waar Vliegveld Eelde nu is
Die rechter heeft tepels als sigarenpeukenquote:
Vind het een vrij traag, langdradig, en saai verhaal.. En visueel maar op een paar puntjes interessant. Juist die puntjes worden overal geprezen, mja. Da's dan ook alles wat boeiend is aan die film.quote:
Yes.quote:
vind hem wel mooiquote:
Wowquote:Op zondag 21 juli 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Aidsclub en ook nog eens een aidsshirt.
Het is de combi visueel, soundtrack en symboliek die het m doet. Het is geen hapsnap film ook al zit er veel actie in. Het is een soort van arthouse actiefilm die een groter publiek weet aan te spreken. Heel anders dan marvel/dcquote:Op zondag 21 juli 2019 23:01 schreef I. het volgende:
[..]
Vind het een vrij traag, langdradig, en saai verhaal.. En visueel maar op een paar puntjes interessant. Juist die puntjes worden overal geprezen, mja. Da's dan ook alles wat boeiend is aan die film.
Je hebt je orgasme langer dan 5 minuten kunnen ophouden?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Dit was een mooi gedenkwaardig avondje
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die rechter heeft tepels als sigarenpeuken
Ben blij voor jequote:Op zondag 21 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Prachtige vent, prima shirt vanaf de voorkantquote:Op zondag 21 juli 2019 23:00 schreef JanCees het volgende:
@:Flippiee
Wat vind je van dit shirt
[ afbeelding ]
En van die vent die hem aanheeft?
Je zei voor het eerst hoi tegen iemand van het vrouwelijk geslacht die niet je moeder was?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is de combi visueel, soundtrack en symboliek die het m doet. Het is geen hapsnap film ook al zit er veel actie in. Het is een soort van arthouse actiefilm die een groter publiek weet aan te spreken. Heel anders dan marvel/dc
@:JR-style-93
helaas geen grote postzakkenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die rechter heeft tepels als sigarenpeuken
Mooie vrouw ja.quote:
Walgelijkquote:
Oh ja? Had er wel wat over gelezen.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Amerikanen investeren in feyenoord maat
Gaan ze nu Neymar kopen?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Amerikanen investeren in feyenoord maat
Voor Feyenoord te hopen dat het geen nieuwe Glazers zijn dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:11 schreef JanCees het volgende:
Amerikaanse investeerders willen in Feyenoord stappen
Feyenoord wil de achterstand op PSV en Ajax gaan verkleinen met hulp van Amerikaanse miljoenen. De clubleiding van de Rotterdammers is in serieus gesprek met een Amerikaanse investeringsmaatschappij die bereid is een minderheidsaandeel in de club te verwerven.
De vele miljoenen die de club daarmee ophaalt, moeten van Feyenoord weer een volwaardige concurrent van de andere twee Nederlandse topclubs maken.
President-commissaris Toon van Bodegom is de grote aanjager van het plan. De naderende komst van de dollars is de reden van de onherstelbare aanvaring tussen Jan de Jong en de raad van commissarissen. De inmiddels vertrokken algemeen directeur was ook enthousiast over de miljoenen die naar de Kuip zouden komen, maar de Hagenaar was wel zeer huiverig voor het afstaan van (teveel) macht aan de Amerikanen
Volgens insiders deinzen Van Bodegom en zijn raad van commissarissen er niet voor terug om de Amerikanen de mogelijkheid te geven om in de Kuip te kunnen meebepalen wie er trainer wordt, wie op de stoel van de technisch directeur gaat zitten en hoe het aan- en verkoopbeleid in Rotterdam-Zuid er uit moet zien, mits daar voldoende miljoenen tegenover staan.
Die laatste alinea haha
Niet gelezenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:11 schreef JanCees het volgende:
Feyenoord wil de achterstand op PSV en Ajax gaan verkleinen met hulp van Amerikaanse miljoenen. De clubleiding van de Rotterdammers is in serieus gesprek met een Amerikaanse investeringsmaatschappij die bereid is een minderheidsaandeel in de club te verwerven.
De vele miljoenen die de club daarmee ophaalt, moeten van Feyenoord weer een volwaardige concurrent van de andere twee Nederlandse topclubs maken.
President-commissaris Toon van Bodegom is de grote aanjager van het plan. De naderende komst van de dollars is de reden van de onherstelbare aanvaring tussen Jan de Jong en de raad van commissarissen. De inmiddels vertrokken algemeen directeur was ook enthousiast over de miljoenen die naar de Kuip zouden komen, maar de Hagenaar was wel zeer huiverig voor het afstaan van (teveel) macht aan de Amerikanen
Volgens insiders deinzen Van Bodegom en zijn raad van commissarissen er niet voor terug om de Amerikanen de mogelijkheid te geven om in de Kuip te kunnen meebepalen wie er trainer wordt, wie op de stoel van de technisch directeur gaat zitten en hoe het aan- en verkoopbeleid in Rotterdam-Zuid er uit moet zien, mits daar voldoende miljoenen tegenover staan.
Die laatste alinea haha
AZ was ook al opzoek naar Amerikaanse investeerdersquote:Op zondag 21 juli 2019 23:11 schreef JanCees het volgende:
Die laatste alinea haha
Zo lang het bij minderheidsaandeel blijftquote:Op zondag 21 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord te hopen dat het geen nieuwe Glazers zijn dan.
Zou dat lukkenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ was ook al opzoek naar Amerikaanse investeerders
Die mogen ook nog wel wat aankopen doen, anders vroegtijdig weer Europa uit.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ was ook al opzoek naar Amerikaanse investeerders
Als je geen voetbal wilt ga je toch lekker naar vbl scquote:Op zondag 21 juli 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Geen voetbal jongens, vind alleen Flippie nog wel leuk.
De rest die hier post houdt alleen van melkuiers lees ik. Ik wil nog wel fatsoenlijk kunnen slapen straksquote:Op zondag 21 juli 2019 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Geen voetbal jongens, vind alleen Flippie nog wel leuk.
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:yvonne
Mensen worden ongeduldig!!!!!
Ooooh ja jij bent van de ontbrekende borsten.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest die hier post houdt alleen van melkuiers lees ik. Ik wil nog wel fatsoenlijk kunnen slapen straks
Tja als het goed gaat met die miljoenen zullen ze vanzelf wel meer invloed willen hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo lang het bij minderheidsaandeel blijft
Trustequote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
Ik vertrek tussen de zure lappen
Welterusten beste mensen
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja jij bent van de ontbrekende borsten.
Lekker toch.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest die hier post houdt alleen van melkuiers lees ik. Ik wil nog wel fatsoenlijk kunnen slapen straks
gngnquote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
Welterusten beste mensen
Slaap lekker speklapquote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef JanCees het volgende:
Welterusten beste mensen
bedorven moedermelk misschienquote:Op zondag 21 juli 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel veel zoete moedermelk in of werkt dat niet zo?
Ik heb geen idee. Ik heb de fascinatie voor moedermelk van mannen nooit begrepen eigenlijk. Vind het echt smerigquote:Op zondag 21 juli 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel veel zoete moedermelk in of werkt dat niet zo?
Had een collega die dronk dat en die vertelde er hele verhalen overquote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb de fascinatie voor moedermelk van mannen nooit begrepen eigenlijk. Vind het echt smerig
ik zie nu pas dat je geen \Maisie in je UI hebtquote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb de fascinatie voor moedermelk van mannen nooit begrepen eigenlijk. Vind het echt smerig
Ja, bleek dat ze in die UI nog beetje jong was dus, dit is een tijdelijke oplossingquote:Op zondag 21 juli 2019 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat je geen \Maisie in je UI hebt
Zit jij bij een dagbesteding dan ofzo?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een collega die dronk dat en die vertelde er hele verhalen over
https://www.voetbalprimeu(...)o-voor-maguire-.htmlquote:Op zondag 21 juli 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord te hopen dat het geen nieuwe Glazers zijn dan.
Gadverdamme man.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een collega die dronk dat en die vertelde er hele verhalen over
Weet niet meer hoe het smaakt.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een lachwekkend beleid daar.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)o-voor-maguire-.html
89 miljoen![]()
Duurste verdediger ter wereld straksquote:
Gianni?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een afwezige muisgrijze Limburger.
Sociale werkplaats.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zit jij bij een dagbesteding dan ofzo?
Ja maar Engels hè.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurste verdediger ter wereld straksVan Dijk toch wel heel wat beter dan deze pipo
Hey beste uitstralingquote:
Denk het nietquote:
Pfff. Verdediging zeer matigquote:Op zondag 21 juli 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mogen ook nog wel wat aankopen doen, anders vroegtijdig weer Europa uit.
Het is zo lekker en zo rustig en heb gvd goed geslapenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey Noel, lekker aan het genieten in je nieuwe optrekje?
Liever Ron Beton dan in mijn teamquote:
Ik ook.quote:
Dat laatste volgens mij.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef dud0r het volgende:
Is hier nog wat te beleven of kan ik beter Netflix weer aan zetten?
Met de vlam in de pijpquote:
Okequote:
Tijd voor weer wat goeie gespreksstof op de late avondquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga richting m'n ouders, niet naar de VU
Hij is piloot?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
En er komt zometeen een maat langs die ff de turbulentie in z'n leven op tafel moet leggen, dus kans is groot dat ik laat slaap
Ja klopt, ik ben ook wel beetje fanquote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wat een fysiek en niveau heeft die gozer
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
M'n ouders gaan me helpen met m'n scriptie
Hi ha hoquote:
Dat is kut ja. Echt zoveel studenten met een burn outquote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hi ha hoHij hikt tegen een burnout aan (iets met recent gescheiden ouders en een hernia) en vandaag was er een nieuw probleem wat op z'n bord werd gelegd
Ik ook, zijn docu vol bewondering zitten kijkenquote:Op maandag 22 juli 2019 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind dat bewonderenswaardig, de toewijding
Nog niet gezienquote:Op maandag 22 juli 2019 00:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, zijn docu vol bewondering zitten kijken
Maakt het ook allemaal uit.quote:
Wat een idioot.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/video/m(...)-voor-vertrek~p92330
Mission Impossible Nigeria Style
Kort geleden nog gezien, genotquote:Op maandag 22 juli 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt het ook allemaal uit.
Matt Damon legt het even haarfijn uit
Heerlijke film jaquote:
wtf is ditquote:
Nee geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit komt van de trolley problem meme pagina afJe kent Trolley Problem wel toch?
Zijn gewoon dealers. Was laatst aanrijding op de rotonde met een taxi en scooter. Toen gingen ze vechten op de rotonde.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden die taxibedrijven een front zijn, vraag je je dan af...
Wat een ondernemend buurtjequote:Op maandag 22 juli 2019 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
4 taxibedrijven en 3 rijscholen
De pinautomaat op Lambertus Zijlplein is er weer, het is gewoon wachten op de volgende plofkraakquote:
Ik moet nu 15 minuten lopen voor een pinautomaat. Die moord laatst op plein 40 45 hoorde bij die groep oid.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De pinautomaat op Lambertus Zijlplein is er weer, het is gewoon wachten op de volgende plofkraak
Zit gewoon een ATM in de appie, genotquote:Op maandag 22 juli 2019 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet nu 15 minuten lopen voor een pinautomaat. Die moord laatst op plein 40 45 hoorde bij die groep oid.
Als ik hier uit moet ga ik naar een kleinere stad denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 02:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zit gewoon een ATM in de appie, genotSowieso is zo'n beetje alles in de appie te vinden, kan daar ook OV opladen en is bol.com afleverpunt
Net op wat crackers gegeten, met een beetje zout.quote:
Geen hummus vandaag?quote:Op maandag 22 juli 2019 02:22 schreef I. het volgende:
[..]
Net op wat crackers gegeten, met een beetje zout.Genot.
Stiekem ook een beetje om weer een poging te doen om vanuit de pit een avocadoplant te groeien.
Dit klinkt lekkerder dan hummusquote:
Kan ook lekker zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Vrij rustig en saai, maar prima
Voor de verandering nietquote:Op maandag 22 juli 2019 07:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je niet al uren wakker bent...
Maar ik ging pas rond Half één slapen dus alsnog geen zes uur slaap gehadquote:
Ik dacht al, hier zit nog iets achter.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ik ging pas rond Half één slapen dus alsnog geen zes uur slaap gehad
Ja. Je dacht toch niet dat ik daadwerkelijk heel lang geslapen hadquote:Op maandag 22 juli 2019 07:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht al, hier zit nog iets achter.
Zeker, maar de duur van slapen is bij iedereen nogal verschillendquote:Op maandag 22 juli 2019 07:23 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je jezelf die slaap ontzeggen? Slapen is hemels
Dat blijkt.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, maar de duur van slapen is bij iedereen nogal verschillend
Ik heb wel de volle 7 uur gepaktquote:Op maandag 22 juli 2019 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Je dacht toch niet dat ik daadwerkelijk heel lang geslapen had
Ik ontzeg mezelf niks. Ik slaap gewoon niet veel meer dan zes uur op een nacht.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:23 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je jezelf die slaap ontzeggen? Slapen is hemels
Lekker hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 07:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb wel de volle 7 uur gepakt
Nou ja als je pas om half 1 gaat slapen, dan kun je al niet meer heel lang slapen.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ontzeg mezelf niks. Ik slaap gewoon niet veel meer dan zes uur op een nacht.
[..]
Lekker hoor
Eerste week viel zwaarder dan verwacht of zo, geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 07:33 schreef dud0r het volgende:
Je moest nog even extra bijkomen van je vakantie?
Krap was het zekerquote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......hier was het ook krap aan zes uurtjes.....
Jaaaaquote:
Kom dan ook eens wat vakerquote:Op maandag 22 juli 2019 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaadeze heb ik paar dagen alweer moeten missen joh
Goedemorgen goudvisjequote:Op maandag 22 juli 2019 07:33 schreef dud0r het volgende:
Je moest nog even extra bijkomen van je vakantie?
Hoi Moenquote:
Ja ik kreeg hem eerst 1x per dag minimaal.. soms 3xquote:
Sorryquote:Op maandag 22 juli 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik kreeg hem eerst 1x per dag minimaal.. soms 3x(wat luister je nu, dagbagger, en onz sc)
Nu is het heel soms maar als je het niet vergeet
Prima hoor. Totdat je me u noemde en ik me nu heel bejaard voel.quote:
Ben je ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Totdat je me u noemde en ik me nu heel bejaard voel.
Ordinair ben je ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dat in combinatie met deze post is wel dirty hè
Sorryquote:Op maandag 22 juli 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Totdat je me u noemde en ik me nu heel bejaard voel.
Je vergeet er een tiental.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Misschien kan iemand mij even troosten.
@:flippiee
@:madam-april
@:mickytjuh
🤫🤫🤫quote:
quote:
Die heb ik toch allang gezien johquote:
Hey.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik toch allang gezien joh
Niet zulke enge dingen zeggen.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat je zou gaan werken.
Ik ben zo toch wel even weg. Van de dag genieten.. Morgen misschien naar Eindhoven BBQquote:Op maandag 22 juli 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er even aan wennen dat je niet al om 08.15 weg bent.
G E N O Tquote:Op maandag 22 juli 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo toch wel even weg. Van de dag genieten.. Morgen misschien naar Eindhoven BBQ
Ja komen weer van de hoge temperaturen aan hequote:
Verschilt nog weleens. Nu is het wel rustiger ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat een rust hier trouwens in de ochtend.. Altijd zo? @:haags_kwartiertje
Ja klopt, moest in Harderwijk (vlakbij Dolfinarium) cursus geven de hele dag. Was eerst op een buiten locatie maar hebben verplaatst naar binnen.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja komen weer van de hoge temperaturen aan he![]()
Afgelopen weekend was het wel mooi. Warm en toch fris![]()
En zaterdag regen regen regen
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, moest in Harderwijk (vlakbij Dolfinarium) cursus geven de hele dag. Was eerst op een buiten locatie maar hebben verplaatst naar binnen.
Ik snap mensen niet die met die hoge temperaturen gaan barbecueën. Het is al helsheet dus ga je dan maar een barbecue aansteken die driehonderd miljoen miljard graden wordt want het is nog niet warm genoeg?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja komen weer van de hoge temperaturen aan he![]()
Afgelopen weekend was het wel mooi. Warm en toch fris![]()
En zaterdag regen regen regen
Zat in hotelletje daar van vrijdag op zaterdag. Ja komt goed. Had het gewoon druk.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wilde je net vragen naar zaterdag.. want je was er weer eens niet
![]()
Maar vanwege werk dus.. je haalt die uurtjes wel in he
Que?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef dud0r het volgende:
Dat getroost worden duurt wel verrot lang zeg
Dat er nog geen dame is gekomen om mij te troostenquote:
Oh zo. Ahw moet ik het doen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat er nog geen dame is gekomen om mij te troosten
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die met die hoge temperaturen gaan barbecueën. Het is al helsheet dus ga je dan maar een barbecue aansteken die driehonderd miljoen miljard graden wordt want het is nog niet warm genoeg?
Ja ik merk het.. iedere dag werken. Maar ik verwacht niks anders van jouquote:Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zat in hotelletje daar van vrijdag op zaterdag. Ja komt goed. Had het gewoon druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |