Das kut idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, met vrienden van m'n zus, dus ik zit tussen mensen die ik niet ken
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jamai heeft de vierdaagse uitgelopen jongens.
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebbenquote:
Shownieuwsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel in het nieuws komen.
Oh god, pizza slecht voor kinderenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebben
kringverjaardagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:51 schreef devzero het volgende:
[..]
pizza party voor mijn dochtertje. Dus dat wordt gezellig met de ouders kletsen over football, hoe slecht pizza is voor kinderen, dat Amsterdam niet in denemarken ligt. De gebruikelijke dingen waar ouders het over hebben
Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga gewoon het licht uit mijn ogen zuipen
Dat doe ik al als ik nuchter benquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?
Slechter kan bijna niet inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doe ik al als ik nuchter ben
Hij gaat de dijen van tante miep wel even kletsen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?
Gelukkig heb ik haast niet te maken met verjaardagen van anderen in deze setting. Lijkt me best vervelend zo een kringverjaring.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb me vroeger zeker 80x per jaar ziekgemeld.
Voordrinken voordat je de kring in stapt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga gewoon het licht uit mijn ogen zuipen
Je hebt geen grote kennissenkring?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haast niet te maken met verjaardagen van anderen in deze setting. Lijkt me best vervelend zo een kringverjaring.
Kleine kennissenkring die niet aan dit soort dingen doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt geen grote kennissenkring?
Ruilen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleine kennissenkring die niet aan dit soort dingen doen.
Wat zou je gaan doen als die verjaardag er niet was?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Oke het is geen kringverjaardag, maar toch
Het licht uit zijn ogen zuipenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen als die verjaardag er niet was?
Oh dacht dat ie dat als voorbereiding zou doen voor die kringloop.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het licht uit zijn ogen zuipen
Weetniequote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dacht dat ie dat als voorbereiding zou doen voor die kringloop.![]()
![]()
Rookworst zonder R is ook worst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval zijn rookworst meenemen naar de kring. Hebben ze wat te snacken.![]()
![]()
Er is vast wel een single tante die aan hem wil knabbelenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval zijn rookworst meenemen naar de kring. Hebben ze wat te snacken.![]()
![]()
Verschilt in smaak waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rookworst zonder R is ook worst.
Ongetwijfeld, met mosterd dip erbijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is vast wel een single tante die aan hem wil knabbelen
beetje chillen en zoquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen als die verjaardag er niet was?
Jezelf?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand op het oog om te redden.
Succes!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet Haags 2.0 een beetje opvoeden.
Komt goed joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar niet zo goed als wat ik in restaurants eet.
Die diepvries jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Komt goed joh.
Heb je weleens gefrituurde mosselen gegeten?
Volgens mij bij gekookte mosselen eet je alleen het mosselvlees maar bij die gefrituurde eet je alles (inclusief schelp)quote:
Oh ja? Lekker!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij bij gekookte mosselen eet je alleen het mosselvlees maar bij die gefrituurde eet je alles (inclusief schelp)![]()
![]()
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik krijg over een uur de nieuwe inlichtingen binnen om te bestuderen. Dan ga ik werken.
Waarin had je ze gekookt? Gewoon water, water met groenten, bier, wijn? Wat smaakte er minder aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar niet zo goed als wat ik in restaurants eet.
Een mosselschelp zal ook gefrituurd niet smaken hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij bij gekookte mosselen eet je alleen het mosselvlees maar bij die gefrituurde eet je alles (inclusief schelp)![]()
![]()
Bier, bleekselderij, prei en een mosselen kruidzakje. En wortels. Ik denk dat het met wijn lekkerder zou zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarin had je ze gekookt? Gewoon water, water met groenten, bier, wijn? Wat smaakte er minder aan?
Daar was ik inderdaad achter gekomen (gefrituurde mosselen van de viswinkel).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een mosselschelp zal ook gefrituurd niet smaken hoor
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Wat smaakte er minder aan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bier, bleekselderij, prei en een mosselen kruidzakje. En wortels. Ik denk dat het met wijn lekkerder zou zijn
Bijna pasenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Je hebt iemand nodig die jou warmte geeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zo geen zin in de donkere dagen en al helemaal niet die vleesch noch visch winter afgelopen jaar waarin het meer dan een week ofzo grijs en mistig was
Dat klopt welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt iemand nodig die jou warmte geeft.
Nou...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je een koe hebt, heb je wel altijd verse melk.
Wat voor bier heb je?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Te flauw? Te veel bier?
Heb je ook opblaasbare steak?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Een opblaasbare koe voor de liefhebber.
1. Waren gewoon geen lekkere mosselen om mee te beginnenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Te flauw? Te veel bier?
Dit klinkt best logisch.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
4. Het is de schuld van de Rabobank
Er waren geruchten dat de hema en de rabobank zouden samengaan. Dat is gelukkig niet doorgegaan, want zo'n worst uit een pinautomaat lijkt me maar niets.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
4. Het is de schuld van de Rabobank
Wat dev hierboven zegt. Maar was gewoon ff benieuwdquote:
Lijkt me wel fijn zo'n worst uit de muur trekken 24/7quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat de hema en de rabobank zouden samengaan. Dat is gelukkig niet doorgegaan, want zo'n worst uit een pinautomaat lijkt me maar niets.
Ik heb niets toegevoegd behalve die kruiden. Maar de mosselen waren wel vers lekker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
1. Waren gewoon geen lekkere mosselen om mee te beginnen
2. Restaurants gooien graag heel veel zout in het eten en/of je hebt geen zout gebruikt.
Te veel bier lijkt me sterk. Kan wel zijn dat je een ander bier had moeten gebruiken, donkere bieren smaken veel beter dan lichter (pils) bier.
Warsteiner?quote:
Een tripel wordt ook vaak gebruiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een donker bier geeft veel meer smaak.
Ik zal eerst maar witte wijn proberen volgende keer. Dan heb ik ook meer ervaringquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een donker bier geeft veel meer smaak.
Morgenochtend weer chateau de migraine?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zal eerst maar witte wijn proberen volgende keer. Dan heb ik ook meer ervaring
Ik moest googlen wat dat wasquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend weer chateau de migraine?
Als je zo'n pak Liebfraumilch wegklapt wel jaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend weer chateau de migraine?
Kan inderdaad prima, maar die hebben ook een stuk meer smaak dan gewone pilsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een tripel wordt ook vaak gebruikt
Dat is de ultieme klassieke tripelquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan inderdaad prima, maar die hebben ook een stuk meer smaak dan gewone pils
trek in westmalle tripel nu
Ik ben allergisch voor 0.0quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Was vandaag in de AH en toen kon ik Brand IPA 0.0 proeven en die was best wel te pruimen
Vind het prima om het zo nu en dan doordeweeks overdag te drinken, als ik genoeg heb van water drinken maar wel trek heb in iets fris zonder kilo's suikerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor 0.0
Vraag me niet waarom maar ik drink het liever niet.
Het wordt voornamelijk door oude mensen gebruikt die wel wijn willen drinken, maar te zuinig zijn om meer dan 2 euro voor een fles neer te leggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo wereldwijs als je denkt
Dan is het een prima alternatief ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het prima om het zo nu en dan doordeweeks overdag te drinken, als ik genoeg heb van water drinken maar wel trek heb in iets fris zonder kilo's suiker
Voor sommige mensen kan het maken van een keuze al een hele dagtaak zijn hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:14 schreef devzero het volgende:
Is dit het nieuwe niveau in KLB?
ONZ / Keuzestress
Tuurlijk. Maar echt een klacht is dat topic niet he.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor sommige mensen kan het maken van een keuze al een hele dagtaak zijn hoor
>ONZquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:14 schreef devzero het volgende:
Is dit het nieuwe niveau in KLB?
ONZ / Keuzestress
Haags heeft al ingegrepen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar echt een klacht is dat topic niet he.
Die kans zit er in ja. Niet alles hoeft gesloten te worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar @:flippiee het binnen 20 seconden zal sluiten
Nee, idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kans zit er in ja. Niet alles hoeft gesloten te worden.
In ONZ. LOLquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, idd.
Soms kan het tot een mooi gesprek leiden
Ja ik weet bijvoorbeeld precies wanneer jij kut slaapt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja toch. Je weet niet hoeveel (info) ik haal uit ONZin gesprekken
Je leert er in ieder geval wel straattaal mee, in ieder geval met dat topic!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja toch. Je weet niet hoeveel (info) ik haal uit ONZin gesprekken
Dat komt omdat iemand mij altijd uit mijn slaap houdt. Haha! Ik slaap meestal wel goedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik weet bijvoorbeeld precies wanneer jij kut slaapt.
Ja, precies. Zo zou je ook misschien ook weten welke trinna nou eigenlijk de beste isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je leert er in ieder geval wel straattaal mee, in ieder geval met dat topic!
trinna?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo zou je ook misschien ook weten welke trinna nou eigenlijk de beste is
quote:
quote:Trinna
sex
It is a very loose female. A female that havs relations with many males
Yo, that girl is a Trinna. She was been with Tom, Dick, Harry, Mike, Pookie, and Jon Jon
Niet volgens urban dictionaryquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, net geleerd. Zie?
Als ik het goed begrijp is het een trainingspak.
Oh......wie houdt jou uit je slaap dan??quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat iemand mij altijd uit mijn slaap houdt. Haha! Ik slaap meestal wel goed
Mijn sayang. Haha!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh......wie houdt jou uit je slaap dan??
Nee, deze draait niet op batterijen. Haha!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Jouw liefste teddybeer? Misschien nieuwe batterijen nodig?
Op kleingeld dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, deze draait niet op batterijen. Haha!
Geef me iets meerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar @:flippiee het binnen 20 seconden zal sluiten
Waar haal je die toch altijd vandaanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Variant:
[ afbeelding ]
(Die geeft kleingeld op het eind.)
Heeey cadeautje haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mooi kleurrijk
[..]
Wat zou jij kiezen?
Zelfs voor KLB was het een matig topic, dus het voegt weinig aan ONZ toe. Hoewel jullie weinig meer sluiten zag ikquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mooi kleurrijk
[..]
Wat zou jij kiezen?
Eve&Adam natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel mooi kleurrijk
[..]
Wat zou jij kiezen?
Hahahaha dankquote:
We sluiten alleen nog maar reeksen. Dus ik wil je niet zenuwachtig maken, maar bereid je maar alvast voorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfs voor KLB was het een matig topic, dus het voegt weinig aan ONZ toe. Hoewel jullie weinig meer sluiten zag ik
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha dank
[..]
We sluiten alleen nog maar reeksen. Dus ik wil je niet zenuwachtig maken, maar bereid je maar alvast voor
Ik vertrouw die nieuwe run niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Zo geen zin in die hitte volgende week.
Ik viel van mijn stoel van verbazingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha dank
[..]
We sluiten alleen nog maar reeksen. Dus ik wil je niet zenuwachtig maken, maar bereid je maar alvast voor
Of je moet van heel veel zweten houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zo heerlijk sprintjes getrokken op de fiets deze dagen, dat kan ik volgende week vergeten
Lekker glibberenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of je moet van heel veel zweten houden.
Ik wou naar een festivalquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk eerst uit naar morgen. Mooi onweer misschien.
Dat was een jaren '90 merk voor trainingspakken enzo.quote:
Ik wel hoor! Jacuzzi weer vullen, op 35 graden zetten en er maar Schultenbräutjes in zitten klappen!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
Zo geen zin in die hitte volgende week.
Iran is druk bezig andermans olietankers te verzamelen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://twitter.com/obk/status/1152306105227386881?s=19
The fuck
Tis nie best iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Iran is druk bezig andermans olietankers te verzamelen?
quote:Dan kun je later je kleinkinderen vertellen dat wat zij de "stralingszone" noemen, vroeger een land was dat Iran heette.
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Iran is druk bezig andermans olietankers te verzamelen?
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was een jaren '90 merk voor trainingspakken enzo.
Je werd er nog net niet voor in elkaar geslagen als je het droeg, maar het scheelde niet veel.
Oke.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iran heeft mogelijk 3 schepen/tankers gekaapt.
Wel wat ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nooit geweten.Beetje gabber achtig?
Altijd avontuur daar in die straat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iran heeft mogelijk 3 schepen/tankers gekaapt.
Het nieuws komt wel naar jou toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke.
Ik volg het nieuws al een tijdje niet echt meer
Moet dan wel een heel speciaal iemand zijn als hij jou van je schoonheidsslaapje mag beroven 😜😏quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel speciaal iemand zijn als hij jou van je schoonheidsslaapje mag beroven 😜😏
Hatseflats.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Gewoon recht op je doel af maar met tact en passie!
He isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet dan wel een heel speciaal iemand zijn als hij jou van je schoonheidsslaapje mag beroven 😜😏
Geduld?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor klef klef moet je wel geduld hebben
Oh zo, maar dan vergeet ik juist de tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Om klef klef te doen neem je de tijd (toch)
Ja kende dat toen ik nog een vriendin had. Man man man je bent even aan het knuffelen en hup de film is afgelopenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh zo, maar dan vergeet ik juist de tijd
Ah zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zei : he is.
Ik bedoelde: ja, hij is speciaal
Ha haquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja kende dat toen ik nog een vriendin had. Man man man je bent even aan het knuffelen en hup de film is afgelopen![]()
![]()
Bij haar kon dat nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha![]()
, blijven oefenen.....knuffelen en film kijken kan best tegelijk
Ook niet lief van haar.....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij haar kon dat niet![]()
![]()
Die werd boos als ik meer aandacht aan de film gaf dan aan haar.
Tja, de weinige momenten die we samen hadden wou zij letterlijk optimaal benuttenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook niet lief van haar.....
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, de weinige momenten die we samen hadden wou zij letterlijk optimaal benutten
Welterusten!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga intussen m'n slaapmandje opzoeken......trusten!
Zometeen, nog even spelletje met Aloa spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moeten jullie niet slapen of zo
Dat doe je toch al?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zometeen, nog even spelletje met Aloa spelen.
Gezelligquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zometeen, nog even spelletje met Aloa spelen.
Geniet van je dag morgen. Laat je plannen niet beïnvloeden door het weer, straks blijven de buien wegquote:
8 uurtjes slaap is wel genoegquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroege vogel..
Straks lekker feesten he
Feestbeest ben je ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
8 uurtjes slaap is wel genoeg
Jaja feesten..
Trein van 12u oid en laat weer thuis.
Wat voor feestje heb je?quote:
Dobre utro moenquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet van je dag morgen. Laat je plannen niet beïnvloeden door het weer, straks blijven de buien weg![]()
Even naar die line up gekeken maar ken er niks vanquote:
Hee stokjquote:
Ja alles wel okayquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Alles goed?
Iedereen is vroeg wakker voor een zaterdag😝
Ook in den weekend gaat het arbeid door.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja alles wel okayjaa werken he, anders had ik nog wel op bed gelegen.
Hoe is het met jou? Nog plannen vandaag?
Herrie is herrie :pquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even naar die line up gekeken maar ken er niks vanveel plezier
Winkelen met mijn zusjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dobre utro moen
Jij nog leuke plannen?
WAT HEB JE GEDAAN DAT JE ZO WEINIG HEBT GESLAPEN? GAAT HET WEL GOED MET JE?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NEE, HEB MAAR 2-3 UURTJES GESLAPEN![]()
EN JIJ DAN? ZIN OM TE WERKEN?
ik heb niks gedaan, lukte gwn niet om terug in slaap te vallen nadat ik was wakker geworden snachtsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:59 schreef stokj het volgende:
[..]
WAT HEB JE GEDAAN DAT JE ZO WEINIG HEBT GESLAPEN? GAAT HET WEL GOED MET JE?
JA IK GA NU DENK IK OPSTAAN EN DAN BOODSCHAPPEN DOEN EN DE INKUCHTINGEN/DOSSIERS DOORNEMEN. HOOP DAT ER NIET AL TE VEEL GEBEURD IS VANNACHT, SCHEELT LEESWERK😛
Dat was gisteren alquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Winkelen met mijn zusje![]()
Hoe gaat het met u? Vandaag weer op date he
oelalaquote:
HAHa net uit de badkamer gestapt. Ik ga zo ontbijten. Tosti met kaas en thee en dan de deur uit voor de boodschappen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan, lukte gwn niet om terug in slaap te vallen nadat ik was wakker geworden snachts
Niet eerst ontbijten voor je boodschappen gaat doen? Ik zal voor je duimen dat er NIKS is gebeurd dan![]()
Oe.. misschien ook straks een tostiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:21 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHa net uit de badkamer gestapt. Ik ga zo ontbijten. Tosti met kaas en thee en dan de deur uit voor de boodschappen.
Je hebt niet naar je ademhaling geluisterd toen je in bed lag he. Dat is zo saai dat je daar wel van in slaap valt
Ik zit altijd mobiel dus ik zie ze wel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, die emoticons op de mobiele telefoon zijn ook verrot zeg...![]()
![]()
💪👊quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, die emoticons op de mobiele telefoon zijn ook verrot zeg...![]()
![]()
Thanks Limoenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oe.. misschien ook straks een tosti![]()
Eet smakelijk zo![]()
Zaterdag is wel echt een rotdag om boodschappen te doen, maar rond dit tijdstip is het nog wel even rustig
Nee ik was te onrustig, en klaarwakkerHelpt dat wel om naar ademhaling te luisteren?
Haha je ziet het wel inderdaad alleen de emoticons die er staan was niet wat ik daar wou zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel dus ik zie ze wel hoor🎊 🎉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |