De wallen is wel een populaire GRATIS attracties, het is immers GRATIESquote:
Waar het om gaat,(althans, waar ik vind dat het om gaat) is de achterliggende oorzaak, de oplossing en het voorkomen van een herhaling van soortgelijke problemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergo, de boel is kapot... Dat is toch precies waar het om gaat of niet dan?
Nogmaals, A'dam heeft er een puinhoop van gemaakt en probeert nu de ellende bij anderen op het bordje te leggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Waar het om gaat,(althans, waar ik vind dat het om gaat) is de achterliggende oorzaak, de oplossing en het voorkomen van een herhaling van soortgelijke problemen.
De achterliggende oorzaak denk ik wel te weten, het technische probleem niet, behalve dat het de water/stoomcyclus betreft en herhaling….da's echt lastig. Maar wel een uitdaging.
Geeft niets, wijffie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:18 schreef FANN het volgende:
ik wee niet eens meer waar het hier overgaat![]()
ben ik alweer vergeten
Met alle respect voor je idee; mijn idee is toch iets anders.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef AchJa het volgende:
Nogmaals, A'dam heeft er een puinhoop van gemaakt en probeert nu de ellende bij anderen op het bordje te leggen.
Proberen, ze dreigen in feite gewoon, anders loopt het met het afvalwater mee richting .....?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals, A'dam heeft er een puinhoop van gemaakt en probeert nu de ellende bij anderen op het bordje te leggen.
Geen flauw benul wat hier staat. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Proberen, ze dreigen in feite gewoon, anders loopt het met het afvalwater mee richting .....?
Dat is regelrecht dreigen!
Of proberen te dreigen, pokerspelen dus, kijken wie het hards bluffen kan!
Dat mag, ik baseer mijn mening op de berichtgeving zoals vermeld in de OP.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:22 schreef blomke het volgende:
Met alle respect voor je idee; mijn idee is toch iets anders.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:27 schreef Mariocash het volgende:
Geen flauw benul wat hier staat. Probeer het nog eens.
Daarin lees ik (maar wie ben ik) dat anderen er wel voor willen zorgen dat het afval wordt verwerkt, maar dat daar een prijskaartje aan hangt dat door Amsterdam moet worden betaald. En de VvAV (en dat vind ik kwalijk) gooit er wat verstorende info bovenop met als doel de prijs op te drijven. Terwijl er capaciteit genoeg is, hooguit het transport extra kost.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:33 schreef AchJa het volgende:
Dat mag, ik baseer mijn mening op de berichtgeving zoals vermeld in de OP.
Vergeet je het belangrijkste niet, waarvoor de meeste komen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:11 schreef FANN het volgende:
[..]
De wallen is wel een populaire GRATIS attracties, het is immers GRATIES
Dus als je naar de hoeren wil moet je wel betalen natuurlijk... dus da's een bummer
voor de meeste Fokkertjes![]()
https://amsterdam.org/nl/rosse-buurt-de-wallen.php
Maar...... Amsterdam heeft 60 meer dan verschillende Musea
Het Rijksmuseum, het Van Gogh Museum, het Stedelijk Museum en het Anne Frank Huis behoren tot de topmusea van Amsterdam. Ontdek klassieke en moderne kunst en de geschiedenis en het cultureel erfgoed van Amsterdam en Nederland in de twaalf grootste musea van de stad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]g
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we hebben Sail, wereldberoemd![]()
[ afbeelding ]
we hebben de gaypride
https://www.amsterdamgaypride.nl/
[ afbeelding ]
En het Vliegenbos natuurlijk![]()
én het vondelpark, maar daar kan je weer niet kamperen
en dat is?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vergeet je het belangrijkste niet, waarvoor de meeste komen?
ja dat staat ook ergens in de link....quote:
Sodom en gomorra, mocht het daar ook niet allemaal?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat staat ook ergens in de link....
DRANK, DRUGS EN SEX ....
hier mag dat allemaal.........
https://amsterdam.org/nl/rosse-buurt-de-wallen.php
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sodom en gomorra, mocht het daar ook niet allemaal?
De Randstad. Als er problemen zijn moet de provincie het voor die vismuilen opknappen. Altijd het grootste woord hebben en maar roepen dat alles buiten de randstad niet nodig is maar ondertussenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beetje ongenuanceerd…..denk aan verplaatsing PTT naar Groningen voor werkgelegenheid, idem CBS naar Limburg, ABP zit daar ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:00 schreef Cherni het volgende:
De Randstad. Als er problemen zijn moet de provincie het voor die vismuilen opknappen. Altijd het grootste woord hebben en maar roepen dat alles buiten de randstad niet nodig is maar ondertussen![]()
quote:Noodoplossing ophalen grofvuil kost Amsterdam mogelijk tonnen extra
De extra maatregelen die de gemeente neemt om ophalen van grofvuil weer op schema te krijgen, kost de gemeente mogelijk tonnen extra.
Dat laat een woordvoerder van de gemeente weten na vragen van AT5. Door de problemen bij het AEB werd grofvuil begin deze week later opgehaald dan normaal. De gemeente heeft twee afvalverwerkingsbedrijven, Paro en Union, moeten inhuren om het grofvuil te verwerken. De twee bedrijven zullen de verwerking in ieder geval op zich nemen tot duidelijk wordt wat er met het AEB gaat gebeuren.
https://www.at5.nl/artike(...)ogelijk-tonnen-extra
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |