Bonjour. Comment ca va?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:50 schreef Faux. het volgende:
Faux.: Alles wat het digitale domein betreft. Plus: spreekt Frans
Tu ne parles pas Francais. Et en faite, mon francais est aussi terrible mais ca derange pas.quote:
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan goed in de weg lopen en broodjes bal eten.
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben trouwens een uitstekend slavendrijver![]()
Laatste keer dat ik in Normandië was, vier jaar terug waren ze druk bezig om de meest onmogelijke dorpen aan te sluitenquote:
Inderdaad, we willen wel de juiste mensen op de juiste plekquote:
Mijn werkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan goed in de weg lopen en broodjes bal eten.
Ik heb het alvast gekocht. Maak jullie geld maar naar mij overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef jpajs het volgende:
https://properties.lefigaro.com/announces/chateau-orne-basse+normandie-france/21126369/
This ad is no longer available
AL VERKOCHT ???? Kan geen link vinden verder
Hier nog wel de details
https://franceestateservices.com/property/alencon-2/
[X ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn werkEn ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn
![]()
Ik zie een rivier door Alencon lopen. Ik zie mogelijkheden voor een kanoclubje
Omdat het niet in Duitsland is, maar in Frankrijk natuurlijk!quote:
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb het alvast gekocht. Maak jullie geld maar naar mij over
Ja uiteraard, maar daar wonen Fransozenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Omdat het niet in Duitsland is, maar in Frankrijk natuurlijk!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[X ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Chef buitenactiviteiten en EHBO
Himbeerenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Hallojo het volgende:
Ich spreche auch ein bisschen Frambozisch.
En jij wordt de vaste kattenoppas.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn werkEn ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn
![]()
Ik zie een rivier door Alencon lopen. Ik zie mogelijkheden voor een kanoclubje
Maar dan vous etes en retard ....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef jpajs het volgende:
https://properties.lefigaro.com/announces/chateau-orne-basse+normandie-france/21126369/
This ad is no longer available
AL VERKOCHT ???? Kan geen link vinden verder
Hier nog wel de details
https://franceestateservices.com/property/alencon-2/
Ik ben goed in kaasplankjes. Chef fromagequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar de rivier had ik bedoeld voor Kano
Ik kan wel goed op luie stoelen hangen en wijn drinken-> chef sfeer
Daar komt een apart topic voorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn..
Reserveer alvast maar genoeg serverruimtequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar komt een apart topic voor
Klusblunders in chateau Fok!
Goeie .... en sponsors ..... @brico.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Reserveer alvast maar genoeg serverruimte
Danny sponsort ook mee met 10 terabytequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:48 schreef Hallojo het volgende:
Reserveer alvast maar genoeg serverruimte
Daar moet voor geloot wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook nog even belangrijk ......
Wat gaan we doen met de zolder![]()
Ik dacht meer aan therapie kamers voor autistische Fokkers die we onder begeleiding de buitenwereld leren kennen > vergoed door verzekering > extra inkomstenquote:
Afsluiten en dichttimmeren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook nog even belangrijk ......
Wat gaan we doen met de zolder![]()
Asbestquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:58 schreef Me_dusa het volgende:
Moet er nog iets gedemonteerd worden? Ben heel erg goed in het verwijderen van zaken
Chateautopiaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan therapie kamers voor autistische Fokkers die we onder begeleiding de buitenwereld leren kennen > vergoed door verzekering > extra inkomsten
Nu nog een chateau mama voor als het mis gaat
Huuuuuquote:
Dat is @kaasplankje al.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben goed in kaasplankjes. Chef fromage
Et voilaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik zorg er voor dat er altijd verse broden en stokjbrood is!
Hoe dan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:29 schreef stokj het volgende:
Zeker, ik zorg er voor dat er altijd verse broden en stokjbrood is!
Door het familierecept voor stokjbrood te bakken in de keuken van Chateau Fok.quote:
Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:59 schreef stokj het volgende:
Door het familierecept voor stokjbrood te bakken in de keuken van Chateau Fok.
Speciaal voor jullie ga ik vroeg op zodat je wat warms hebt bij het ontbijt.
Demoliteur/remorqueur! Altijd nuttig. Niet teveel slopen hè?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:43 schreef Postbus100 het volgende:
Ik kan slopen en slepen. Zeg me alleen even wat ik moet doen.
Laat mij los en dat kasteel is zo met de grond gelijkgemaakt hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Demoliteur/remorqueur! Altijd nuttig. Niet teveel slopen hè?
Ja nee, klopt. Ik bedoel ook eigenlijk meer dat ik manvrouwkracht kan leveren (en ook nog wel enigszins technisch praktisch inzicht heb), dus dat er een extra paar handen beschikbaar is, waarvoor dan ook maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Demoliteur/remorqueur! Altijd nuttig. Niet teveel slopen hè?
Maar wat gaan we dan neerzetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Laat mij los en dat kasteel is zo met de grond gelijkgemaakt hoor
Een enorme zolderkamer waar we met z'n allen kunnen FOK!ken!quote:
Et pas au revoirquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik bonjour ongenode gasten wel de deur uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |