Bonjour. Comment ca va?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:50 schreef Faux. het volgende:
Faux.: Alles wat het digitale domein betreft. Plus: spreekt Frans
Tu ne parles pas Francais. Et en faite, mon francais est aussi terrible mais ca derange pas.quote:
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan goed in de weg lopen en broodjes bal eten.
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben trouwens een uitstekend slavendrijver![]()
Laatste keer dat ik in Normandië was, vier jaar terug waren ze druk bezig om de meest onmogelijke dorpen aan te sluitenquote:
Inderdaad, we willen wel de juiste mensen op de juiste plekquote:
Mijn werkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan goed in de weg lopen en broodjes bal eten.
Ik heb het alvast gekocht. Maak jullie geld maar naar mij overquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef jpajs het volgende:
https://properties.lefigaro.com/announces/chateau-orne-basse+normandie-france/21126369/
This ad is no longer available
AL VERKOCHT ???? Kan geen link vinden verder
Hier nog wel de details
https://franceestateservices.com/property/alencon-2/
[X ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn werkEn ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn
![]()
Ik zie een rivier door Alencon lopen. Ik zie mogelijkheden voor een kanoclubje
Omdat het niet in Duitsland is, maar in Frankrijk natuurlijk!quote:
[ ] Geschiktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:34 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb het alvast gekocht. Maak jullie geld maar naar mij over
Ja uiteraard, maar daar wonen Fransozenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Omdat het niet in Duitsland is, maar in Frankrijk natuurlijk!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[X ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Chef buitenactiviteiten en EHBO
Himbeerenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Hallojo het volgende:
Ich spreche auch ein bisschen Frambozisch.
En jij wordt de vaste kattenoppas.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn werkEn ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn
![]()
Ik zie een rivier door Alencon lopen. Ik zie mogelijkheden voor een kanoclubje
Maar dan vous etes en retard ....quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:23 schreef jpajs het volgende:
https://properties.lefigaro.com/announces/chateau-orne-basse+normandie-france/21126369/
This ad is no longer available
AL VERKOCHT ???? Kan geen link vinden verder
Hier nog wel de details
https://franceestateservices.com/property/alencon-2/
Ik ben goed in kaasplankjes. Chef fromagequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar de rivier had ik bedoeld voor Kano
Ik kan wel goed op luie stoelen hangen en wijn drinken-> chef sfeer
Daar komt een apart topic voorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik kan goed verbandjes aanleggen en slagaderlijke bloedingen stelpen en ben bevoegd burgerhulpverlener. Het zal vast nodig zijn..
Reserveer alvast maar genoeg serverruimtequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar komt een apart topic voor
Klusblunders in chateau Fok!
Goeie .... en sponsors ..... @brico.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Reserveer alvast maar genoeg serverruimte
Danny sponsort ook mee met 10 terabytequote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:48 schreef Hallojo het volgende:
Reserveer alvast maar genoeg serverruimte
Daar moet voor geloot wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook nog even belangrijk ......
Wat gaan we doen met de zolder![]()
Ik dacht meer aan therapie kamers voor autistische Fokkers die we onder begeleiding de buitenwereld leren kennen > vergoed door verzekering > extra inkomstenquote:
Afsluiten en dichttimmeren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook nog even belangrijk ......
Wat gaan we doen met de zolder![]()
Asbestquote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:58 schreef Me_dusa het volgende:
Moet er nog iets gedemonteerd worden? Ben heel erg goed in het verwijderen van zaken
Chateautopiaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan therapie kamers voor autistische Fokkers die we onder begeleiding de buitenwereld leren kennen > vergoed door verzekering > extra inkomsten
Nu nog een chateau mama voor als het mis gaat
Huuuuuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |