Eén van de twee verkopen zou helemaal niet zo verkeerd zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef TehRocks het volgende:
Bologna zou in de markt zijn voor Hendrix en Rosario.
Gewoon allebei.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eén van de twee verkopen zou helemaal niet zo verkeerd zijn.
Understatement van de transferperiodequote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eén van de twee verkopen zou helemaal niet zo verkeerd zijn.
Spuit elfquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:27 schreef PSVCL het volgende:
https://twitter.com/fcdallas/status/1151650811556048896?s=21
Jij denkt dat een speler van 22 die net z'n eerste seizoen in de basis heeft gestaan, oranje heeft gehaald, niet meer beter kan worden?quote:
Bolognagodenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef TehRocks het volgende:
Bologna zou in de markt zijn voor Hendrix en Rosario.
Desnoods geld erbij leggenquote:
De bakermat van de bolognese-chips.quote:
Door afdankertjes van Feyenoord word je niet beterquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
Als je Jorrit voor 8 mil kan dumpen, dan heb je een gratis Berghuis @:Scrummie2.0
Ik kan nog steeds geen hoogte van MvB krijgen, maar heb nog steeds het idee dat spelers bang voor ‘m zijn. Met name spelers die het onder een relaxte Cocu toch wel aardig voor elkaar hadden, zoals Zoet en Hendrix. Die verkrampen onder een trainer die meer druk op de ploeg zet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef TehRocks het volgende:
Rosario kan nog wel groeien, die zou ik nog niet weg doen. Hendrix is nu al 3 jaar niet beter (eigenlijk alleen maar slechter) geworden.
_Oquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Rosario zou ik wel houden. Maar als het echt noet en dit de manier is om van Hendrix af te komen (en er geld voor te vangen!!), dan soit.![]()
BOLOGNAGODEN!
_O
Van de andere kant, 14 miljoen... ik zou beide direct verkopen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Rosario zou ik wel houden. Maar als het echt noet en dit de manier is om van Hendrix af te komen (en er geld voor te vangen!!), dan soit.![]()
BOLOGNAGODEN!
_O
Ik kan me niet voorstellen dat een keeper zonder enige concurrentie zo beinvloed wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen hoogte van MvB krijgen, maar heb nog steeds het idee dat spelers bang voor ‘m zijn. Met name spelers die het onder een relaxte Cocu toch wel aardig voor elkaar hadden, zoals Zoet en Hendrix. Die verkrampen onder een trainer die meer druk op de ploeg zet.
Hij heeft het bij Oranje ook moeilijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een keeper zonder enige concurrentie zo beinvloed wordt.
Zei het nog,Hendrix gaat naar Italiëquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij denkt dat een speler van 22 die net z'n eerste seizoen in de basis heeft gestaan, oranje heeft gehaald, niet meer beter kan worden?
Sjon heb een enorm netwerk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:25 schreef Buitendam het volgende:
Er zijn mensen geïnteresseerd in Hendrix en Rosario...? HOE DAN
Je lijkt wel een vrouw man. Die doen ook voorkomen dat ze zowat geld kunnen verdienen door koopjes af te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:58 schreef Doublepain het volgende:
Als je Jorrit voor 8 mil kan dumpen, dan heb je een gratis Berghuis @:Scrummie2.0
Bologna heeft ook Dijks gekocht.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:25 schreef Buitendam het volgende:
Dijks doet het daar meer dan prima en staat in de belangstelling van AC Milan, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bologna heeft ook Dijks gekocht.
Blijkbaar houden ze van Hollandse middelmaat.
Nederlandse* Hendrix komt uit Limburg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bologna heeft ook Dijks gekocht.
Blijkbaar houden ze van Hollandse middelmaat.
De Serie A is een parodie op een voetbalcompetitie.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dijks doet het daar meer dan prima en staat in de belangstelling van AC Milan, maar dit geheel terzijde.
Oh dan houden ze ook van Belgische middelmaat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nederlandse* Hendrix komt uit Limburg.
@Lange_Lansquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan houden ze ook van Belgische middelmaat.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, jij en @:jr-style-93 hebben elkaar gevonden. Veel succes met jullie bromance.
Heb jij dit zelf gezien of overgenomen van zogenaamde 'kenners'? Kan me herinneren dat in het Ajax topic toen enkele serie a-volgers dit ook wel opmerkelijk vonden (itt Hateboer/Gosens die het goed doen)quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dijks doet het daar meer dan prima en staat in de belangstelling van AC Milan, maar dit geheel terzijde.
Hendrix heeft best wel zijn waarde als hij in een goed draaiend middenveld speelt en alleen maar de ballen hoeft af te pakken. Zo heeft hij bij PSV best wel een lange tijd toch zijn nut gehad. Alleen zoals het middenveld nu staat heb je niks aan hem. Dan krijgt hij te veel taken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:25 schreef Buitendam het volgende:
Gezien ja, niet elke wedstrijd natuurlijk. In datzelfde topic vonden een aantal volgers het ook helemaal niet opmerkelijk trouwens.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gezien of overgenomen van zogenaamde 'kenners'? Kan me herinneren dat in het Ajax topic toen enkele serie a-volgers dit ook wel opmerkelijk vonden (itt Hateboer/Gosens die het goed doen)
Dan nemen we hem wel voor niksquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
20 miljoen voor Berghuis en anders niks.
quote:Corriere dello Sport omschrijft Hendrix als een speler die sterk is in balbezit en meestal de juiste keuzes maakt als het op passes aankomt. Daarnaast worden zijn verdedigende kwaliteiten geroemd, wat ook Walter Sabatini, sportief directeur van Bologna is opgevallen. Rosario moet het aanvalsspel van de Italianen juist wat verder versterken en is met zijn lengte van 1.88 m ook door de lucht een gevaarlijke speler.
Ja, een middenvelder bij een topclub die totaal afhankelijk is van de mensen naast hem vind ik behoorlijk zwak. Bij een spits en de aanvoer kan ik het nog begrijpen, maar een middenvelder bij PSV moet gewoon kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:13 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Hendrix heeft best wel zijn waarde als hij in een goed draaiend middenveld speelt en alleen maar de ballen hoeft af te pakken. Zo heeft hij bij PSV best wel een lange tijd toch zijn nut gehad. Alleen zoals het middenveld nu staat heb je niks aan hem. Dan krijgt hij te veel taken.
.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:13 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Hendrix heeft best wel zijn waarde als hij in een goed draaiend middenveld speelt en alleen maar de ballen hoeft af te pakken. Zo heeft hij bij PSV best wel een lange tijd toch zijn nut gehad. Alleen zoals het middenveld nu staat heb je niks aan hem. Dan krijgt hij te veel taken.
Je kan van een club als PSV niet verwachten dat ze elk jaar drie box-to-box middenvelders van niveau onder contract hebben staan helaas.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, een middenvelder bij een topclub die totaal afhankelijk is van de mensen naast hem vind ik behoorlijk zwak. Bij een spits en de aanvoer kan ik het nog begrijpen, maar een middenvelder bij PSV moet gewoon kwaliteit zijn.
Ja, daarom reageerde ik in eerste instantie ook met HOE DAN? Een simpele waterdrager die zich niet verder ontwikkeld. Hoe kan het zijn dat daar, als je de geruchten moet geloven, ácht miljoen voor wordt neergelegd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan van een club als PSV niet verwachten dat ze elk jaar drie box-to-box middenvelders van niveau onder contract hebben staan helaas.
Hendrix is met betere spelers om zich heen een prima waterdrager maar heeft zich helaas niet verder ontwikkeld.
Deze manquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:03 schreef Scarface88 het volgende:
Nee ik vind Limburg wel prima opzich. Veel beter dan alles boven de rivieren. Al kan ik Groningen best wel waarderen.
Tja, de markt is sowieso debiel. Maar ik denk niet dat de interesse concreet wordtquote:Op donderdag 18 juli 2019 20:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, daarom reageerde ik in eerste instantie ook met HOE DAN? Een simpele waterdrager die zich niet verder ontwikkeld. Hoe kan het zijn dat daar, als je de geruchten moet geloven, ácht miljoen voor wordt neergelegd.
quote:
quote:De Jong: 'Scouten in sterke competities werpt vruchten af'
Met Bruma, Toni Lato en Olivier Boscagli haalde PSV tot nu toe drie spelers uit Europese topcompetities naar het Philips Stadion. Het resultaat van jarenlang volgen en intensief scoutingswerk. Technisch manager John de Jong geeft een inkijkje over hoe PSV spelers naar Eindhoven probeert te halen. 'Het zijn stuk voor stuk jongens die we al jaren kennen.'
Net als Zoetquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hendrix blijft tot zijn pensioen bij PSV denk ik.
Je voelt aan alles dat hij niet de juiste man voor deze rol is en tot nu toe heeft ie met zijn daden nog niet kunnen overtuigenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Ja wat een toppers! Die Boscagli moeten we nog even afwachten maar die Lato was gisteren echt dramatisch. Gelukkig hebben we die niet gekocht maar gehuurd.
Inderdaad sowieso vreemde keuzes. Verhuren van Romero en Obispo bijvoorbeeld. Dan hadden we nu verdediger en spits gehad. Malen in spits werkt niet. Die jongen is geen spits. Ik denk dat we Romero daar goed hadden kunnen gebruiken. Evenals Obispo achterin. Dan hadden we in ieder geval opties gehad. Vooral verhuren van Romero voegt niks toe. 2 jaar nodig gehad om aan Nederland te wennen en dan sturen we m weer terug wat een logica zeg. Verhuur m dan aan Utrecht of desnoods een 2e bundesliga club. Obispo meer vertrouwen in dan Luckassen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je voelt aan alles dat hij niet de juiste man voor deze rol is en tot nu toe heeft ie met zijn daden nog niet kunnen overtuigen
Dan zal het wel Steven Berghuis voor Steven Bergwijn worden ben ik bang. Mooie club voor Stevie wel.quote:Steven Bergwijn kan PSV inruilen voor Sevilla, zo verzekert De Telegraaf vrijdag. Volgens het dagblad heeft de Zuid-Spaanse club aan technisch manager John de Jong laten weten graag opnieuw én snel zaken te willen doen.
Oke bedanktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft Johan Bakayoko vastgelegd. De zestienjarige aanvaller komt over van Anderlecht en tekent een contract voor drie seizoenen in Eindhoven. Bakayoko sluit aan bij PSV Onder-17.
De vleugelaanvaller wordt door PSV omschreven als een 'linksbenige, vaardige, beweeglijke en explosieve speler'. Bakayoko scoorde tot nu toe twee keer in zeven optredens voor België Onder-16.'Ik heb hier geen woorden voor', reageerde Bakayoko op de clubkanalen van PSV 'Ik ben begonnen met kijken naar de oude Ronaldo, die van PSV. Ik dacht: waarom zou ik hier niet naartoe gaan? De opleiding van PSV is een van de grootste van Europa.'
Bakayoko stelde zichzelf ook even voor. 'Ik houd van dribbelen. Op de eerste meters ben ik snel en ik ben creatief. Ik werk hard voor het team. Mijn doelstelling is om zo snel mogelijk naar Jong PSV te gaan en van daaruit naar het eerste.'Bakayoko speelde pas één seizoen bij Anderlecht. Daarvoor kwam hij uit in de jeugdopleiding van KV Mechelen en Club Brugge. De ouders van de in België geboren vleugelspeler komen uit Ivoorkust.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-over-van-anderlecht
#KOOPCLUBquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft Johan Bakayoko vastgelegd. De zestienjarige aanvaller komt over van Anderlecht en tekent een contract voor drie seizoenen in Eindhoven. Bakayoko sluit aan bij PSV Onder-17.
De vleugelaanvaller wordt door PSV omschreven als een 'linksbenige, vaardige, beweeglijke en explosieve speler'. Bakayoko scoorde tot nu toe twee keer in zeven optredens voor België Onder-16.'Ik heb hier geen woorden voor', reageerde Bakayoko op de clubkanalen van PSV 'Ik ben begonnen met kijken naar de oude Ronaldo, die van PSV. Ik dacht: waarom zou ik hier niet naartoe gaan? De opleiding van PSV is een van de grootste van Europa.'
Bakayoko stelde zichzelf ook even voor. 'Ik houd van dribbelen. Op de eerste meters ben ik snel en ik ben creatief. Ik werk hard voor het team. Mijn doelstelling is om zo snel mogelijk naar Jong PSV te gaan en van daaruit naar het eerste.'Bakayoko speelde pas één seizoen bij Anderlecht. Daarvoor kwam hij uit in de jeugdopleiding van KV Mechelen en Club Brugge. De ouders van de in België geboren vleugelspeler komen uit Ivoorkust.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-over-van-anderlecht
Zie het probleem niet, hij gaat toch een paar weken in de jeugdopleidingquote:
Ik word hier heel blij vanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
Nu al een baas door zijn kledingstijl bij de contractondertekening
[ afbeelding ]
op weg naar een bruiloftquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
Nu al een baas door zijn kledingstijl bij de contractondertekening
[ afbeelding ]
Als enige hier vind ik dit niet vreemd, geloof ik. Berghuis is snel in te passen, heeft een mooie trap en is met name een creatieve speler. Als Pereiro vertrekt, dan moet het op dat gebied van Lammers, Guti, Ihatarran en Afellay komen (of vergeet ik wat?). Van deze 4 is om verschillende redenen niemand 100% zeker een basisklant.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:04 schreef tja77 het volgende:
PSV schijnt 10-11 miljoen af te willen tikken voor Berghuis.
Ik zal Bergwijn meer missen dan Lozano.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als enige hier vind ik dit niet vreemd, geloof ik. Berghuis is snel in te passen, heeft een mooie trap en is met name een creatieve speler. Als Pereiro vertrekt, dan moet het op dat gebied van Lammers, Guti, Ihatarran en Afellay komen (of vergeet ik wat?). Van deze 4 is om verschillende redenen niemand 100% zeker een basisklant.
Komt bij dat Berghuis zowel links, recht als op 10 kan spelen. Mocht Bergwijn/Lozano de club verlaten wil je toch iemand die er meteen staat. Berghuis z'n restwaarde is verder inderdaad wel een minpunt, maar als hij andere jongens (Gakpo, Aboukhlal, Verreth, Ihatarran etc) beter kan maken, dan soit.
En wat is 10-12 miljoen als met de verkoop van Lozano rond 25 miljoen winst pakt.
Wel vreemd dat niemand hier echt baalt van de mogelijke verkoop van Chucky, of baalt er iemand wel van hier?
Je weet zijn mooie naam niet eens goed te spellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:35 schreef Ciscus het volgende:
Goeie naam: Babayoko.
Verder prima, we gaan het meemaken. Nu eerst die CV even binnenhengelen. Dat wordt sowieso iemand uit de Bundesliga, dus een verrassing.
Ik bedoelde dat ik het jammer vind dat Bakayoko geen Babayoko heet, want dat vind ik een mooie naam.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je weet zijn mooie naam niet eens goed te spellen.
Als ie echt mee zou lezen hier zou ie wel een CV halen en geen Berghuisquote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik word hier heel blij van
Fijn dat Sjon naar ons luistert, trouwens.
Je schrijft die 10-12 miljoen gewoon af omdat hij inderdaad geen restwaarde heeft. Dat is geen beleid. Ajax kan zich dat veroorloven, wij niet. We hebben al genoeg geld opgebrast de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als enige hier vind ik dit niet vreemd, geloof ik. Berghuis is snel in te passen, heeft een mooie trap en is met name een creatieve speler. Als Pereiro vertrekt, dan moet het op dat gebied van Lammers, Guti, Ihatarran en Afellay komen (of vergeet ik wat?). Van deze 4 is om verschillende redenen niemand 100% zeker een basisklant.
Komt bij dat Berghuis zowel links, recht als op 10 kan spelen. Mocht Bergwijn/Lozano de club verlaten wil je toch iemand die er meteen staat. Berghuis z'n restwaarde is verder inderdaad wel een minpunt, maar als hij andere jongens (Gakpo, Aboukhlal, Verreth, Ihatarran etc) beter kan maken, dan soit.
En wat is 10-12 miljoen als met de verkoop van Lozano rond 25 miljoen winst pakt.
Wel vreemd dat niemand hier echt baalt van de mogelijke verkoop van Chucky, of baalt er iemand wel van hier?
Nee dat Mexicanen beleid van jou werkt daarentegen wel zijn vruchten af.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je schrijft die 10-12 miljoen gewoon af omdat hij inderdaad geen restwaarde heeft. Dat is geen beleid. Ajax kan zich dat veroorloven, wij niet. We hebben al genoeg geld opgebrast de afgelopen jaren.
Daarnaast is het een enorme stoorzender in de groep en een arrogant vervelend ventje net als zijn vader.
Echt hè, die Guardado, Salcido, Moreno en Lozano, allemaal finaal mislukt bij PSV.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dat Mexicanen beleid van jou werkt daarentegen wel zijn vruchten af.
Eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voetballend zou Berghuis prima zijn. Maar als hij peperduur is moet je het niet doen als PSV zijnde vind ik ook.
Ook eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb liever eens een verdediger van +10 miljoen dan elke keer die half om half verdedigers waar je nooit van gehoord hebt
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dat Mexicanen beleid van jou werkt daarentegen wel zijn vruchten af.
Er was hier nog niet vermeld dat één van onze targets naar de grootste concurrent gaat. Kan me best voorstellen dat sommige mensen niet dat trollenhol van een ajax-topic volgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dat van jou trekt volle zalen Hennie.
Valide punt, mijn excuus.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er was hier nog niet vermeld dat één van onze targets naar de grootste concurrent gaat. Kan me best voorstellen dat sommige mensen niet dat trollenhol van een ajax-topic volgen
Hij houdt best wel van sidings maken.quote:
Wat was er met z'n vader dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je schrijft die 10-12 miljoen gewoon af omdat hij inderdaad geen restwaarde heeft. Dat is geen beleid. Ajax kan zich dat veroorloven, wij niet. We hebben al genoeg geld opgebrast de afgelopen jaren.
Daarnaast is het een enorme stoorzender in de groep en een arrogant vervelend ventje net als zijn vader.
Zou ik eerder voor Kempf gaan. 😳quote:
Hij lijkt me lang en lijkt op die reus van Arsenal toenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef Gutanoth het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-mandekker-baumgartl
Mein?quote:
Ricky gaat onze verdediging opetenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef RipCity het volgende:
Voor het vertrouwen FC Basel opent Zwitserse competitie met goede generale PSV-repetitie
https://www.ad.nl/buitenl(...)-repetitie~a9391b99/
PSV speelde er 0-0 tegen.
??quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Scarface88 het volgende:
DE VERDEDIGER WAAR WE OP ZATEN TE WACHTEN!
[ afbeelding ]
Tja...
Lulletje lampenkatoen. We hebben echte vent nodig niet zon jochie.quote:
Misschien kan jij er staan dan, ouwe tijgerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lulletje lampenkatoen. We hebben echte vent nodig niet zon jochie.
Eitje voor Basel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef RipCity het volgende:
Voor het vertrouwen:
FC Basel opent Zwitserse competitie met goede generale PSV-repetitie
https://www.ad.nl/buitenl(...)-repetitie~a9391b99/
PSV speelde er 0-0 tegen.
Staan kan zeker, maar jullie gaan wel billenkoek krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop dat we er dinsdag kunnen staan...
Dit is grindr niet hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lulletje lampenkatoen. We hebben echte vent nodig niet zon jochie.
Laat mij er buiten.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Scarface88 het volgende:
DE VERDEDIGER WAAR WE OP ZATEN TE WACHTEN!
[ afbeelding ]
Tja...
quote:
Welk "onderzoek" heb je precies gedaan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:14 schreef Scarface88 het volgende:
Naja goed ik heb wat onderzoek gedaan. Die Baumgartl moet dus 8-10 miljoen kosten en is alleen goed in ballen weg rossen en sliding maken. Kan blijkbaar totaal niet voetballen. Dus daar hebben we gewoon helemaal niks aan. Dan worden weer de ballen bij Hendrix of Rosario ingeleverd die m zonder druk in de voeten van de tegenstander spelen.
Het kan wel werken als we er een voetballende verdediger naast zetten. Maar zet dit naast Viergever en je schiet niks op ten opzichte van vorig seizoen. We hebben een verdediger nodig die kan opbouwen en in kan spelen.
Verdient trouwens bij Stuttgart 2.5 miljoen dus zal ook aan het salaris plafond zitten en is met Stuttgart gedegradeerd. Dus zoveel bijzonders kan het niet zijn als je je club niet in de Bundesliga kan houden.
Hmmm. Dat is niet handig nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nog een linkspoot... Lijkt me niet handig hoor.
Duitse forums.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk "onderzoek" heb je precies gedaan?
Heb je hem zien spelen?
Een jongen van 23 met bijna 100 BL wedstrijden in de benen die blijkbaar kort tegen der mannschaft aan zat.
wel weinig gespeeld het laatste half jaarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welk "onderzoek" heb je precies gedaan?
Heb je hem zien spelen?
Een jongen van 23 met bijna 100 BL wedstrijden in de benen die blijkbaar kort tegen der mannschaft aan zat.
Scarmeisje vindt Trump geweldig, dus zelf echt iets onderzoeken moet je niet te serieus nemen neequote:
Ben wel benieuwd. Dan lijkt het team me op orde voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ben eens even op Kicker aan het lezen over deze gast. Na 7 speeldagen in de BL vorig seizoen won hij 75% van zijn duels. Stond daarmee bovenaan in de lijstjes. Ook de rest van de berichtgeving geeft het vermoeden dat hij er wel iets van kan. Schwaab was gewoon een goede saaie verdediger. Ik heb op basis van de berichten die ik lees dat deze Duitser juist ook een investering kan zijn die zich op lange termijn terug gaat betalen.
Niks. Op Duitse fora staat dat hij er geen kut van kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ben eens even op Kicker aan het lezen over deze gast. Na 7 speeldagen in de BL vorig seizoen won hij 75% van zijn duels. Stond daarmee bovenaan in de lijstjes. Ook de rest van de berichtgeving geeft het vermoeden dat hij er wel iets van kan. Schwaab was gewoon een goede saaie verdediger. Ik heb op basis van de berichten die ik lees dat deze Duitser juist ook een investering kan zijn die zich op lange termijn terug gaat betalen.
https://www.reddit.com/r/(...)sted_in_signing_vfb/quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niks. Op Duitse fora staat dat hij er geen kut van kan.
Benieuwd wat er op Reddit staat over deze Duitser. @:jr-style-93
Ik blij bij Scarfacequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)sted_in_signing_vfb/
Lees zelf maar
Ik denk dat de algemene tendens is dat het een topper in spe is die er geen kut van kan en mogelijk naar Gladbach gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)sted_in_signing_vfb/
Lees zelf maar
hij doet iig dinsdag nog niet meequote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat de algemene tendens is dat het een topper in spe is die er geen kut van kan en mogelijk naar Gladbach gaat.
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is waarom PSV 15 miljoen voor Alvarez teveel vond, maximaal 8 wou bieden en daardoor afgehaakt is. Maar ze wel 15 Mio voor die Lyanco over hadden.quote:
Denk dat PSV niet volledig overtuigd wasquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is waarom PSV 15 miljoen voor Alvarez teveel vond, maximaal 8 wou bieden en daardoor afgehaakt is. Maar ze wel 15 Mio voor die Lyanco over hadden.
Dat zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat PSV niet volledig overtuigd was
bij die Lyanco was PSV al meteen overboden door andere clubs dus hoe serieus dat was weten we niet maar het lijkt me sowieso dat een speler die het in Europa al laat zien meer waard is dan eentje uit Mexicoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is waarom PSV 15 miljoen voor Alvarez teveel vond, maximaal 8 wou bieden en daardoor afgehaakt is. Maar ze wel 15 Mio voor die Lyanco over hadden.
Hij moet 20 Mio + opbrengen. Maar hij heeft het nog niet echt laten zien hè. Door Torino uitgeleend aan Bologna.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij die Lyanco was PSV al meteen overboden door andere clubs dus hoe serieus dat was weten we niet maar het lijkt me sowieso dat een speler die het in Europa al laat zien meer waard is dan eentje uit Mexico
maar hij is wel gewild, ik ken hem verder niet maar hij zal wel wat goeds gedaan hebben, zelfde geldt voor Alvarez overigens, die ken ik ook niet, ik ben geloof ik de enigequote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij moet 20 Mio + opbrengen. Maar hij heeft het nog niet echt laten zien hè. Door Torino uitgeleend aan Bologna.
Nah, vrijwel niemand hier kent die alvarez, lyanco of halter, maar als je de fora moet geloven zijn het allemaal Messiahs. Grappig hoe die spelers zo de hemel in geprezen worden voor ze hier iets hebben laten zien. Zie Gutierrezquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hij is wel gewild, ik ken hem verder niet maar hij zal wel wat goeds gedaan hebben, zelfde geldt voor Alvarez overigens, die ken ik ook niet, ik ben geloof ik de enige
grappiger vind ik nog als een target naar een andere club gaat dan blijkt die opeens een stuk minder te zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nah, vrijwel niemand hier kent die alvarez, lyanco of halter, maar als je de fora moet geloven zijn het allemaal Messiahs. Grappig hoe die spelers zo de hemel in geprezen worden voor ze hier iets hebben laten zien. Zie Gutierrez
Ja, hi-fucking-larisch.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappiger vind ik nog als een target naar een andere club gaat dan blijkt die opeens een stuk minder te zijn.
Ja, is uiteraard een beetje triest. Uiteindelijk moet je het toch allemaal nog zienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappiger vind ik nog als een target naar een andere club gaat dan blijkt die opeens een stuk minder te zijn.
PSV zal zelf een maximumbedrag in gedachten hebben gehad voor de betreffende spelers met hun specifieke kwaliteiten en doorgroeimogelijkheden. Uiteindelijk vond PSV Alvarez dus blijkbaar geen 15 miljoen waard en die Lyanco wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De bal is rond!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop dat we er dinsdag kunnen staan...
Maar kan er niets van. Aldus wat anonieme fans van andere clubs dan Stuttgart op een Duits forum. Jaja.quote:
Kan me voorstellen dat hij zich in de eredivisie wel als een vis in het water zal voelenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar kan er niets van. Aldus wat anonieme fans van andere clubs dan Stuttgart op een Duits forum. Jaja.
Je riep daar ook dat Luckassen een goede speler voor PSV was?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een kutforum dat PSVnetwerk2go
Lid: PSVLFC
Duur: Eeuwig
Reden: Ernstig overschrijden fatsoensnormen
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je riep daar ook dat Luckassen een goede speler voor PSV was?
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een kutforum dat PSVnetwerk2go
Lid: PSVLFC
Duur: Eeuwig
Reden: Ernstig overschrijden fatsoensnormen
Nee. Het vrouwtje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:02 schreef aTypisch het volgende:
Is Van Wolfswinkel nog het mannetje bij Basel?
Enige mening wat telt zijn de Mexicanen bij de Wallmartquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar kan er niets van. Aldus wat anonieme fans van andere clubs dan Stuttgart op een Duits forum. Jaja.
Piemel. Ik zei alleen dat Lammers in de jeugd op 10 heeft gespeeld. Dat hij op advies van Nilis in de spits is geposteerd. Piemel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ja dat roep ik al weken dat Lammers geen middenvelder is maar dan krijg ik hier te horen dat ie in de jeugd middenveld gespeeld heeft en dus middenvelder is. Van Nistelrooij begon ook als middenvelder.
Dit zal wel weer de nieuwe principekwestie van koppige Mark gaan worden. Tegen beter weten in zijn gelijk willen halen en Malen in de spits blijven zetten terwijl iedereen kan zien dat Malen totaal niks van een spits heeft. Lammers hoort voorin. Enige wat Malen kan is hard op de keeper afrennen en missen.
Ja,voorhuid dan maar.quote:
Als ik dat artikel op Vi lees staat Basel er helemaal niet sterk voor en is het daar een puinhoop. Ze hebben bv ook een heel nieuw centrum.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:17 schreef Moustachio het volgende:
Ik denk dat het dinsdag lastig gaat worden. Er wordt hier wel geroepen door sommige users dat Basel niet meer het Basel van een aantal jaren terug is. Ze wonnen wel dik van de tegenstander waar PSV niet verder kwam dan 0-0. Oké het zijn oefenwedstrijden maar het is wel een graadmeter. Basel staat er best sterk voor op dit moment en bij PSV rammelt het nog van alle kanten. Met Hendrix, Rosario en Lammers heb je te weinig voetbal op het middenveld. Lammers is geen middenvelder dat is duidelijk geworden, hoort in de spits.
Hoop dat Baumgartl het goed kan gaan invullen achterin. Helaas kan het na dinsdag al te laat zijn. Ik zie Luckassen van Wolfswinkel niet afstoppen.
Hun kunnen tenminste wel verdedigers kopenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik dat artikel op Vi lees staat Basel er helemaal niet sterk voor en is het daar een puinhoop. Ze hebben bv ook een heel nieuw centrum.
Dat lijkt me sterk. Het centrum van Basel staat in het UNESCO werelderfgoed beschreven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik dat artikel op Vi lees staat Basel er helemaal niet sterk voor en is het daar een puinhoop. Ze hebben bv ook een heel nieuw centrum.
Ik wist dat er een soortgelijke opmerking zou komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Het centrum van Basel staat in het UNESCO werelderfgoed beschreven.
Thuis ga je er echt niet hard af. Verwacht een gelijkspelletje of kleine winst.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
We moeten ons geen illusies maken. We gaan er dinsdag hard af. Ze wisten al een half jaar dat Schwaab vertrok en we voorronde moeten spelen. Als je dan niet op tijd je selectie op orde hebt dan gaan we maar weer lekker potjes in voormalig Sovjet landen spelen in de Europa League!
Rekenen is niet je sterkste punt he. Van dinsdagavond naar zondagmiddag zijn niet echt 3 dagen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens vorig seizoen werd er van alles verschoven door KNVB voor Ajax. Complete speelrondes "in het belang van Nederlandse voetbal". Waarom moeten we dan die Johan Neuzenschaal spelen op zaterdag terwijl drie dagen later een enorm belangrijke wedstrijd in het belang van Nederlands voetbal op het spel staat? Zien jullie de hypocrisie daarin? Verschuiven kan alleen als het in ons aller Ajax voordeel is. Toen wij tegen Atletico 120 minuten in benen hadden en drie dagen later Ajax op bezoek hoorde je niemand.
Ik hoop dat we tegen Ajax met B-elftal spelen.
Doe niet zo calimero-achtig. JCS hoort in begin van seizoen gespeeld te worden en kan niet verschoven worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens vorig seizoen werd er van alles verschoven door KNVB voor Ajax. Complete speelrondes "in het belang van Nederlandse voetbal". Waarom moeten we dan die Johan Neuzenschaal spelen op zaterdag terwijl drie dagen later een enorm belangrijke wedstrijd in het belang van Nederlands voetbal op het spel staat? Zien jullie de hypocrisie daarin? Verschuiven kan alleen als het in ons aller Ajax voordeel is. Toen wij tegen Atletico 120 minuten in benen hadden en drie dagen later Ajax op bezoek hoorde je niemand.
Hier regeert de angst al jaren. Sta ik ook steeds van te kijken. Kan me niet heugen dat we meer dan 1 speler hadden die werd begeerd door een Europese grootmacht en daarnaast wordt Angelino prima vervangen, is Luuk hier nooit onomstreden geweest en vonden we Schwaab in het beste geval solide.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:13 schreef XL het volgende:
Wat een negativiteit hier. Angelino en de Jong weg en verder het elftal wat we een halve competitieronde als halfgoden zagen.
Schwaab vonden we een saaie duitser en alleen maar degelijk en nu stort zonder Schwaab de wereld in.
Ik vind dat de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Lammers was afgelopen seizoen een hype bij Heerenveen. Bruma een verrijking van de selectie.
Basel was jarenlang beter dan PSV, maar als Basel de kwaliteit van afgelopen jaar heeft loop je er met 2x 3-0 overheen. Wat een armoede... als ze weer goed zijn, nou ja... pech gehad
In de competitie ga je met deze selectie overduidelijk in de top 2 eindigen en waar PSV kwalitatief gelijkwaardig lijkt aan het voorjaar is de andere top 2 kandidaat erg verzwakt.
Je reageert op Scarface88.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe niet zo calimero-achtig. JCS hoort in begin van seizoen gespeeld te worden en kan niet verschoven worden.
KNVB heeft wel keuze gegeven om speelronde 4 te verschuiven, dan speel je laatste voorronde CL/EL. Ajax heeft dat wel gedaan, PSV niet.
Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hier regeert de angst al jaren. Sta ik ook steeds van te kijken. Kan me niet heugen dat we meer dan 1 speler hadden die werd begeerd door een Europese grootmacht en daarnaast wordt Angelino prima vervangen, is Luuk hier nooit onomstreden geweest en vonden we Schwaab in het beste geval solide.
Inhoudelijk niet helemaal met je eens, maar snap je punt. Komt allemaal goedquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?
Ik snap wel dat we niet op de banken staan voor deze selectie. Hij is uit balans.
Geeft iemand überhaupt wat om de fruitschaal dan. Nota bene tussen 2x vCL in. Lekker de A1 naar Amsterdam sturen.quote:
Maar het is een prijs en alle prijzen moet je willen winnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geeft iemand überhaupt wat om de fruitschaal dan. Nota bene tussen 2x vCL in. Lekker de A1 naar Amsterdam sturen.
Rosario/Hendrix... de motor van de eerste seizoenshelftquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?
Ik snap wel dat we niet op de banken staan voor deze selectie. Hij is uit balans.
Maar ook het grote probleem de tweede, toen tegenstanders wisten hoe ze de tactiek van PSV optimaal moesten ontregelen.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:34 schreef XL het volgende:
[..]
Rosario/Hendrix... de motor van de eerste seizoenshelft
Exact. Kneusjes die zich alvast indekkenquote:Op zondag 21 juli 2019 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is een prijs en alle prijzen moet je willen winnen.
En meer van dat soort quotes.
Indekken?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact. Kneusjes die zich alvast indekkentegen één van je grootste rivalen spelen en dan zeggen dat het er eigenlijk niet toe doet of je wint of verliest
![]()
![]()
Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Indekken?
Ik win liever het tweeluik met Basel, dan die JC schaal. Dat is geen indekken, dat is prioriteiten stellen.
Zou wel mooi zijn als die a1 van Ajax weet te winnen natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.
DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN![]()
![]()
:'
Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Stel je niet aan. Wijf.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.
![]()
Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Trek ff zo'n Oostblok wijf uit elkaar in Bulgarije ofzo, zeikerd.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Welke club liet hun wedstrijden vorig seizoen ook alweer verzetten omdat ze er anders te veel achter elkaar hadden?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Toen Ajax tegen ik meen Schalke 120 minuten in de benen hadden en 3 dagen later bij ons aller PSV op bezoek kwam werd er ook niets verschoven. Ajax had zelfs een speciaal verzoek ingediend toen, maar dat werd afgewezen. Het is gewoon een initiatief dat afgelopen seizoen op gang is gezet. Dat PSV niet eens overwintert in dat seizoen, is niet de schuld van de KNVB.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
JC schaal boeit niemand, behalve als een team onder de top 3 die prijs kan winnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Exact. Kneusjes die zich alvast indekkentegen één van je grootste rivalen spelen en dan zeggen dat het er eigenlijk niet toe doet of je wint of verliest
![]()
![]()
Huilenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Wolfsburg was een oefenpotje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen idee hoe goed Basel is, maar de selectie van PSV is op dit moment kwalitatief zo pover dat ik als fan van een andere club graag PSV tegenkom in een voorronde. Wolfsburg was twee maten te groot, dat zegt wel wat.
Amen, beetje verschuiven is een prima zaak. Die hele speelronde was wat teveel van het goede maar ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen Ajax tegen ik meen Schalke 120 minuten in de benen hadden en 3 dagen later bij ons aller PSV op bezoek kwam werd er ook niets verschoven. Ajax had zelfs een speciaal verzoek ingediend toen, maar dat werd afgewezen. Het is gewoon een initiatief dat afgelopen seizoen op gang is gezet. Dat PSV niet eens overwintert in dat seizoen, is niet de schuld van de KNVB.
quote:Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:
[..]
![]()
Had weinig medestanders.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je riep daar ook dat Luckassen een goede speler voor PSV was?
Je kommagebruik is verkeerd.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax ,joden ,Duitsers ,en Baumgartel in 1 zin.
Ik had er wel om gelachenquote:Op zondag 21 juli 2019 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax ,joden ,Duitsers ,en Baumgartel in 1 zin.
Jullie hadden de gemeente niet iedereen heeft dat.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
Over joden gesproken. Feyenoord gaat gekocht worden door joden. De ironie![]()
Maar als die Amerikanen serieus geld in die club gaan pompen zullen ze ons financieel voorbij gaan streven ben ik bang. Ze moeten er alleen wel hun ziel voor verkopen. Ze willen gaan bepalen wie in directie komt, trainer enz. Dan liever 3e plek dan niet meer baas in eigen huis.
Van wie krijgen ze dat nieuwe stadion?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jullie hadden de gemeente niet iedereen heeft dat.
En een sportproject van een groot niet nader te noemen bedrijf.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jullie hadden de gemeente niet iedereen heeft dat.
Waarom post je dat hier, rot op met die kk onzinquote:Op zondag 21 juli 2019 23:51 schreef Scarface88 het volgende:
Over joden gesproken. Feyenoord gaat gekocht worden door joden. De ironie![]()
Maar als die Amerikanen serieus geld in die club gaan pompen zullen ze ons financieel voorbij gaan streven ben ik bang. Ze moeten er alleen wel hun ziel voor verkopen. Ze willen gaan bepalen wie in directie komt, trainer enz. Dan liever 3e plek dan niet meer baas in eigen huis.
Gaat over de budgetaire strijd tussen top 3 dus rullevant.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom post je dat hier, rot op met die kk onzin
Feyenoord heeft PSV ingehaald.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:48 schreef Moustachio het volgende:
In principe heeft Feyenoord meer potentie denk ik wel. Nieuw stadion, grotere achterban, en wellicht deze investeerder. PSV is echter verstandiger qua beleid waar het bij Feyenoord al jaren chaos is. Met een goed plan en organisatie zullen ze op den duur wel gelijk komen met PSV. Gat met Ajax blijft wel groot.
+ Feyenoordquote:Op zondag 21 juli 2019 13:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
JC schaal boeit niemand, behalve als een team onder de top 3 die prijs kan winnen.
Top 3quote:Op maandag 22 juli 2019 00:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat over de budgetaire strijd tussen top 3 dus rullevant.
Have fun maatquote:Op maandag 22 juli 2019 10:09 schreef XL het volgende:
Ik ga overigens morgen voor het eerst in 22 jaar een wedstrijd in het (thuis)stadion kijken, laatste keer was CL tegen Newcastle United.
Wim Jonk
https://www.psv.nl/nieuws(...)asel-1893-230719.htmquote:Op maandag 22 juli 2019 05:23 schreef Mister1984 het volgende:
Hallo, Ik zou graag eens naar PSV-Basel gaan morgen. Kan ik als niet PSV-fan een kaartje aan de kassa kopen, of online? Of heb ik daar allemaal gekke clubkaarten en gedooe voor nodig?
Hotelletje in Linz is al geboekt.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:21 schreef Brammess het volgende:
LASK uit Oostenrijk als jullie Basel overleven. Weg ligt open mannen.
Ok dat scheelt al had ik het wel mooi gevonden als PSV Porto uit zou schakelen, hoe die altijd loten, kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:34 schreef tompsv18 het volgende:
En eventueel daarna Brugge of Kiev lees ik. Geen Porto. Maar eerst maar eens van Basel winnen.
Kans dat PSV, Porto uitschakeld is ook heel klein hequote:Op maandag 22 juli 2019 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok dat scheelt al had ik het wel mooi gevonden als PSV Porto uit zou schakelen, hoe die altijd loten, kan geen toeval zijn.
De halve finalist staat nu ook in de 3e voorronde, alles is mogelijk schijnbaarquote:Op maandag 22 juli 2019 12:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat LASK werd 4e van de 12 ploegen in Oostenrijk en speelt CL? Hoe is dat mogelijk?
Nee maar Oostenrijk heeft dus 4 CL plekken dan. Dat is wel behoorlijk veel.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De halve finalist staat nu ook in de 3e voorronde, alles is mogelijk schijnbaar
2e zijn ze geworden. 20 punten achter Salzburg.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat LASK werd 4e van de 12 ploegen in Oostenrijk en speelt CL? Hoe is dat mogelijk?
Lijkt me nietquote:Op maandag 22 juli 2019 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee maar Oostenrijk heeft dus 4 CL plekken dan. Dat is wel behoorlijk veel.
Ja Wiki is niet bijgewerkt dus stond alleen 2018 eindstand. Toen waren ze 4e.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2e zijn ze geworden. 20 punten achter Salzburg.
Lees ik wel overal ja, omdat Russische en Oekraïense clubs elkaar niet mogen loten ofzoquote:Op maandag 22 juli 2019 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh PSV ontloopt Porto? Dan moeten ze het wel kunnen halen.
twitter:troostjohn twitterde op maandag 22-07-2019 om 12:39:17@RikElfrink Het is zo simpel zoals bij Ajax in CL of landstitels PSV 16+18.Huurt men mij in om de 3 onzichtbare krachten te activeren die zorgen voor FLOW+GELUK dan is hoofdtoernooi CL 100% zeker. Zonder FLOW AAN is een Osijek scenario met uitschakeling realistisch helaas.Kies je voor succes reageer retweet
Ja dat was vorig jaar ook zo inderdaad, wat dan wel lekker handig is met twee wedstrijden in die laatste voorrondequote:Op maandag 22 juli 2019 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lees ik wel overal ja, omdat Russische en Oekraïense clubs elkaar niet mogen loten ofzo
Deze gast is wel écht een ongelooflijke klapmongool.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op maandag 22-07-2019 om 12:39:17@:RikElfrink Het is zo simpel zoals bij Ajax in CL of landstitels PSV 16+18.Huurt men mij in om de 3 onzichtbare krachten te activeren die zorgen voor FLOW+GELUK dan is hoofdtoernooi CL 100% zeker. Zonder FLOW AAN is een Osijek scenario met uitschakeling realistisch helaas.Kies je voor succes reageer retweet
Twaalf punten.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
2e zijn ze geworden. 20 punten achter Salzburg.
Zelfs zonder het op te zoeken snap je toch dat dit niet klopt?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee maar Oostenrijk heeft dus 4 CL plekken dan. Dat is wel behoorlijk veel.
Oei hij gaat jouw FLOW nu in de war schoppen.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Deze gast is wel écht een ongelooflijke klapmongool.
Zo kan PSV zich plaatsen voor de CL-groepsfase, UEFA laat in 2e instantie dit weten:quote:Op maandag 22 juli 2019 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
Rik heeft zijn tweet verwijderd, dus Porto zal toch wel mogelijk zijn in laatste voorronde dan.
Oh jeetjequote:Op maandag 22 juli 2019 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oei hij gaat jouw FLOW nu in de war schoppen.
Zou vreemd zijn als het mogelijk is. Immers, ze lootten elkaar net ook en toen mocht het niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo kan PSV zich plaatsen voor de CL-groepsfase, UEFA laat in 2e instantie dit weten:
vCL2: PSV-BASEL
vCL3: PSV-Linz
vCL4: PSV-Dynymo Kiev/Club Brugge/Porto/Krasnodar (5 aug loten)
EL (bij verlies vs. Basel)
vEL3: PSV-Malatyaspor/Aberdeen/Féhérvar/
Ventspils/Graz
vEL4: PSV - ?
Daar snap ik ook niets vanquote:
Nu alweer aan het indekken. Ga gewoons eens vol voor Europa stelletje lafbekkenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:28 schreef SaferSephy het volgende:
https://www.nu.nl/champio(...)at-in-nederland.html
gewoonsquote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu alweer aan het indekken. Ga gewoons eens vol voor Europa stelletje lafbekken
Dank je. Ik heb inmiddels iemand gevonden die me een e-ticket heeft gestuurd met een betaalverzoek.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/nieuws(...)asel-1893-230719.htm
Clubcard nodig. Gewoon iemand die cc heeft vragen of ze er een voor je willen kopen. Zijn e tickets
Heb je zijn Mario levels weleens gezien? Die gozer is tot meer in staat dan je verwacht als je zijn reacties leest.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, de man kan er niets van.
Ik snap het sowieso niet. Ik heb nog niemand horen roepen dat Basel appeltje eitje is.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat een enorme jankbal is die van Bommel. Alsof ie permanent ongesteld is.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
basel is kat in het bakkie!quote:Op maandag 22 juli 2019 16:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Ik heb nog niemand horen roepen dat Basel appeltje eitje is.
Vooral het uitlokken van reacties terwijl naar mijn idee een admin meer moet deëscalerenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je zijn Mario levels weleens gezien? Die gozer is tot meer in staat dan je verwacht als je zijn reacties leest.
thanksquote:
Ik vind het juist knap om te zien dat ie trolls genoeg de ruimte geeft om te zuigen zonder dat het helemaal uit de hand loopt, en dat zonder z'n "macht" te gebruiken.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vooral het uitlokken van reacties terwijl naar mijn idee een admin meer moet deëscaleren
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je zijn Mario levels weleens gezien? Die gozer is tot meer in staat dan je verwacht als je zijn reacties leest.
Mijn neef woont in die straat naast Helmond Sport stadion kan elke thuiswedstrijd vanuit slaapkamer zien.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:55 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)edstrijden~acfe5c2d/
lelijk...
Wens hem sterktequote:Op maandag 22 juli 2019 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mijn neef woont in die straat naast Helmond Sport stadion kan elke thuiswedstrijd vanuit slaapkamer zien.
Dan zou ik de gordijnen lekker dicht laten.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mijn neef woont in die straat naast Helmond Sport stadion kan elke thuiswedstrijd vanuit slaapkamer zien.
Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op maandag 22 juli 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga voor een voorzichtige 0-1 morgen. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het 0-3 ofzo gaat worden en het al meteen beslist is.
Gast, ben je weleens niet bangquote:Op maandag 22 juli 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga voor een voorzichtige 0-1 morgen. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het 0-3 ofzo gaat worden en het al meteen beslist is.
Blij mee? Of net als ik: vooral goede hoop, maar eigenlijk geen idee?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgens de Bild is er een akkoord jongens
10 miljoentjes
hoppa
Zoals bij elke transfer tot nu toe: geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 23:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Blij mee? Of net als ik: vooral goede hoop, maar eigenlijk geen idee?
Bruma gaat veel rechtsbacks kapotdollen in Nederland, maar internationaal twijfel ik ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals bij elke transfer tot nu toe: geen idee
Alleen die Bruma is wel een dikke miskoop
P$Vquote:Op maandag 22 juli 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
Volgens de Bild is er een akkoord jongens
10 miljoentjes
hoppa
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:13 schreef Scarface88 het volgende:
PSV is dicht bij een financiële klapper op de transfermarkt, zo meldt De Telegraaf in de nacht van maandag op dinsdag. Gastón Pereiro staat volgens de krant op het punt om voor een transfersom van 'richting de vijftien miljoen euro' te verkassen naar Spartak Moskou. Pereiro zit dinsdagavond niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen FC Basel in de tweede voorronde van de Champions League.
JAAAAAA!winst gemacht. Sjon
Ik vind het wel lullig voor Rikkert dat Telegraaf telkens de scoops heeft en Rikkert alles van hun overneemt.quote:
Alvarez stond niet op het lijstje van PSV blijkbaar, JdJ vindt hem geen 15m waard.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:27 schreef Dejannn het volgende:
Hele mooie deal van PSV. Als dit nu even wat eerder rond was, had men zich nog kunnen melden in de strijd om Alvarez.
Echt wel. Dat bericht over het geld kwam later pas toen bleek dat Alvarez liever naar Ajax kwam. Wel 10 miljoen betalen voor een onbekende Duitse verdediger maar niet die paar miljoen erbij voor een Mexicaans internationalquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alvarez stond niet op het lijstje van PSV blijkbaar, JdJ vindt hem geen 15m waard.
Oh oké, sorry, ik was even vergeten dat jij best buddies bent met John de Jong en alles beter weetquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Echt wel. Dat bericht over het geld kwam later pas toen bleek dat Alvarez liever naar Ajax kwam. Wel 10 miljoen betalen voor een onbekende Duitse verdediger maar niet die paar miljoen erbij voor een Mexicaans international
ik denk dat die transfer al wat langer rond was, het ging gewoon even om de berichtgevingquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:27 schreef Dejannn het volgende:
Hele mooie deal van PSV. Als dit nu even wat eerder rond was, had men zich nog kunnen melden in de strijd om Alvarez.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |