abonnement Unibet Coolblue
pi_188030563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Doe niet zo calimero-achtig. JCS hoort in begin van seizoen gespeeld te worden en kan niet verschoven worden.

KNVB heeft wel keuze gegeven om speelronde 4 te verschuiven, dan speel je laatste voorronde CL/EL. Ajax heeft dat wel gedaan, PSV niet.
Je reageert op Scarface88.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 22:34:06 #177
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_188031193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:54 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hier regeert de angst al jaren. Sta ik ook steeds van te kijken. Kan me niet heugen dat we meer dan 1 speler hadden die werd begeerd door een Europese grootmacht en daarnaast wordt Angelino prima vervangen, is Luuk hier nooit onomstreden geweest en vonden we Schwaab in het beste geval solide.
Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?

Ik snap wel dat we niet op de banken staan voor deze selectie. Hij is uit balans.
pi_188032165
Kut PSV
pi_188032945
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?

Ik snap wel dat we niet op de banken staan voor deze selectie. Hij is uit balans.
Inhoudelijk niet helemaal met je eens, maar snap je punt. Komt allemaal goed :)

En zolang we maar niet in die nieuwe lollipop-tenues van man city spelen..
pi_188035574
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je reageert op Scarface88.
Geeft iemand überhaupt wat om de fruitschaal dan. Nota bene tussen 2x vCL in. Lekker de A1 naar Amsterdam sturen.
  zondag 21 juli 2019 @ 09:29:50 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188035587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je reageert op Scarface88.
Goed punt
  zondag 21 juli 2019 @ 09:33:27 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188035623
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 09:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Geeft iemand überhaupt wat om de fruitschaal dan. Nota bene tussen 2x vCL in. Lekker de A1 naar Amsterdam sturen.
Maar het is een prijs en alle prijzen moet je willen winnen.

En meer van dat soort quotes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 21 juli 2019 @ 09:34:08 #183
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188035628
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote probleem is dat we zeer waarschijnlijk gewoon weer met Rosario en Hendrix gaan spelen op het middenveld. We kunnen ons helaas nog al te goed herinneren hoe dat liep de hele tweede seizoenshelft. En dat Schwaab waarschijnlijk voorlopig vervangen wordt door Luckassen. Die is absoluut niet in het beste geval solide, dus een achteruitgang op een positie die juist een upgrade had moeten krijgen. Mooi dat we een meer dynamische aanval gaan krijgen nu De Jong weg is, maar wie gaat die bal daar krijgen?

Ik snap wel dat we niet op de banken staan voor deze selectie. Hij is uit balans.
Rosario/Hendrix... de motor van de eerste seizoenshelft
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 21 juli 2019 @ 10:57:58 #184
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_188036388
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 09:34 schreef XL het volgende:

[..]

Rosario/Hendrix... de motor van de eerste seizoenshelft
Maar ook het grote probleem de tweede, toen tegenstanders wisten hoe ze de tactiek van PSV optimaal moesten ontregelen.
  zondag 21 juli 2019 @ 11:27:40 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188036732
quote:
19s.gif Op zondag 21 juli 2019 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar het is een prijs en alle prijzen moet je willen winnen.

En meer van dat soort quotes.
Exact. Kneusjes die zich alvast indekken :') tegen één van je grootste rivalen spelen en dan zeggen dat het er eigenlijk niet toe doet of je wint of verliest :') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 21 juli 2019 @ 11:34:36 #186
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188036824
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Exact. Kneusjes die zich alvast indekken :') tegen één van je grootste rivalen spelen en dan zeggen dat het er eigenlijk niet toe doet of je wint of verliest :') :') :')
Indekken?
Ik win liever het tweeluik met Basel, dan die JC schaal. Dat is geen indekken, dat is prioriteiten stellen.
  zondag 21 juli 2019 @ 11:39:04 #187
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188036870
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Indekken?
Ik win liever het tweeluik met Basel, dan die JC schaal. Dat is geen indekken, dat is prioriteiten stellen.
Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 21 juli 2019 @ 11:42:16 #188
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188036897
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Zou wel mooi zijn als die a1 van Ajax weet te winnen natuurlijk.
pi_188037171
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Stel je niet aan. Wijf.
pi_188037191
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Trek ff zo'n Oostblok wijf uit elkaar in Bulgarije ofzo, zeikerd.
pi_188037766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
Welke club liet hun wedstrijden vorig seizoen ook alweer verzetten omdat ze er anders te veel achter elkaar hadden? :') gooi jezelf weg joh, achterlijke trol
  zondag 21 juli 2019 @ 13:19:19 #192
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188038039
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens vorig seizoen werd er van alles verschoven door KNVB voor Ajax. Complete speelrondes "in het belang van Nederlandse voetbal". Waarom moeten we dan die Johan Neuzenschaal spelen op zaterdag terwijl drie dagen later een enorm belangrijke wedstrijd in het belang van Nederlands voetbal op het spel staat? Zien jullie de hypocrisie daarin? Verschuiven kan alleen als het in ons aller Ajax voordeel is. Toen wij tegen Atletico 120 minuten in benen hadden en drie dagen later Ajax op bezoek hoorde je niemand.

Ik hoop dat we tegen Ajax met B-elftal spelen.
Toen Ajax tegen ik meen Schalke 120 minuten in de benen hadden en 3 dagen later bij ons aller PSV op bezoek kwam werd er ook niets verschoven. Ajax had zelfs een speciaal verzoek ingediend toen, maar dat werd afgewezen. Het is gewoon een initiatief dat afgelopen seizoen op gang is gezet. Dat PSV niet eens overwintert in dat seizoen, is niet de schuld van de KNVB.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zondag 21 juli 2019 @ 13:22:35 #193
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188038092
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Exact. Kneusjes die zich alvast indekken :') tegen één van je grootste rivalen spelen en dan zeggen dat het er eigenlijk niet toe doet of je wint of verliest :') :') :')
JC schaal boeit niemand, behalve als een team onder de top 3 die prijs kan winnen.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_188038241
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 20:03 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens vorig seizoen werd er van alles verschoven door KNVB voor Ajax. Complete speelrondes "in het belang van Nederlandse voetbal". Waarom moeten we dan die Johan Neuzenschaal spelen op zaterdag terwijl drie dagen later een enorm belangrijke wedstrijd in het belang van Nederlands voetbal op het spel staat? Zien jullie de hypocrisie daarin? Verschuiven kan alleen als het in ons aller Ajax voordeel is. Toen wij tegen Atletico 120 minuten in benen hadden en drie dagen later Ajax op bezoek hoorde je niemand.

Ik hoop dat we tegen Ajax met B-elftal spelen.
Huilen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188038276
Lol alsof we voorbij Basel komen
pi_188038340
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen idee hoe goed Basel is, maar de selectie van PSV is op dit moment kwalitatief zo pover dat ik als fan van een andere club graag PSV tegenkom in een voorronde. Wolfsburg was twee maten te groot, dat zegt wel wat.
Wolfsburg was een oefenpotje.
U MAD?
pi_188038881
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2019 13:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Toen Ajax tegen ik meen Schalke 120 minuten in de benen hadden en 3 dagen later bij ons aller PSV op bezoek kwam werd er ook niets verschoven. Ajax had zelfs een speciaal verzoek ingediend toen, maar dat werd afgewezen. Het is gewoon een initiatief dat afgelopen seizoen op gang is gezet. Dat PSV niet eens overwintert in dat seizoen, is niet de schuld van de KNVB.
Amen, beetje verschuiven is een prima zaak. Die hele speelronde was wat teveel van het goede maar ja.
pi_188040502
Volgens RIKGODUS is TimoGod al persoonlijk akkoord met PSV _O_
pi_188041837
PSV en verdedigers blijft toch een zorgenkindje. Herinneren we ons allemaal nog dat we een aantal jaren terug Virgil van Dijk bij Groningen op konden halen voor twee stuivers. PSV zag het niet in hem zitten. Nu beste verdediger ter wereld 100 miljoen waard. PSV had liever Timothy Derijck. Hopen dat we dit keer een goede te pakken hebben met die Duitser.

Blijft zonde dat Alvarez naar Ajax is. Die verkopen ze straks voor 60 miljoen. Waarom durft onze directie niet te investeren in een dure verdediger maar brassen we wel 15 en 12 milioen op aan een Bruma en Romero?
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 21 juli 2019 @ 17:20:33 #200
453928 PSVCL
Makkelijk kampioen
pi_188042015
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je over twee wedstrijden niet van basel wint dan heb je sowieso al niets in Europa te zoeken. Maar goed, het was al duidelijk dat PSV niet zo goed tegen drie wedstrijdjes in een week kan. In- en intriest.

DaN gAaN wE dE a1 tEgEn AjAx LaTeN sPeLeN :') :') :') :'

Met zo'n gedachtegoed verdien je het al om alle drie de wedstrijden te verliezen.
:'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')