SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Standaard is al aanwezig. Tevens: 10 weken, oeps... Dat is juist de reden dat we een alternatief zoekenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.bax-shop.nl/g(...)ofoon#productreviews
Denk ook even aan een popfilter en een statief. Ik heb er zo eentje van cheapass met een handige tafelklem en veren.
Blijf heel ver weg van Behringer meuk... Tenzij het om mengpanelen gaat, die zijn dan wel best weer goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende: [..] Thanks, ik hoor net dat er alleen bij Bax shop besteld kan worden vanwege dingen, helaas, dit was goedkoper geweest
Dezelfde die 's zondags het vlees komt aansnijden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is toch die man die lapo's maakt?
Ik dacht dat het beleid rond verlof van TBS'ers juist aangescherpt was...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dezelfde die 's zondags eht vlees komt aansnijden?
quote:
Ik ben op zich best wel heel tevreden met mijn C-1Uquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Blijf heel ver weg van Behringer meuk... Tenzij het om mengpanelen gaat, die zijn dan wel best weer goed.
Zoals ik al eerder zei, neem de Shure SM58 dat is het werkpaard onder de microfoons. Niet stuk te krijgen, hoe goed je je best ook doet en ze zijn op elke straathoek te krijgen.
Ik val nog onder de oude regelingquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beleid rond verlof van TBS'ers juist aangescherpt was...
SpongeBob SquarePants?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is toch die man die lapo's maakt?
Jimmy Neutron. Althans, volgens een voormalige basketbalspeler in Den Helderquote:
Het is ook maar net waar je mee gewerkt hebt en wat je vergelijkingsmateriaal is natuurlijk. Ik blijf in elk geval ver weg van Behringer... Mijn ervaring is dat ze niks anders dan goedkope rommel maken. Voor een paar tientjes heb je gewoon geen goede condensatormic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben op zich best wel heel tevreden met mijn C-1U
En ik hoor dat ik redelijk verstaanbaar ben. Nou ja, was
Ik heb hiervoor een Samson Q1U gehad. Maar ik zoek specifiek op de laagste prijs cq beste prestaties. Want ik ben een cheapassquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je mee gewerkt hebt en wat je vergelijkingsmateriaal is natuurlijk. Ik blijf in elk geval ver weg van Behringer... Mijn ervaring is dat ze niks anders dan goedkope rommel maken. Voor een paar tientjes heb je gewoon geen goede condensatormic.
Tja, Samson valt voor mij ook in de categorie van goedkope rommel al is het wel iets beter dan Behringer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een Samson Q1U gehad. Maar ik zoek specifiek op de laagste prijs cq beste prestaties. Want ik ben een cheapass
Maar zo slecht kom ik op mijn mic toch niet doorquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, Samson valt voor mij ook in de categorie van goedkope rommel al is het wel iets beter dan Behringer.
Hun drummics nog best redelijk voor live...
Ik heb je volgens mij nog nooit op de stream horen praten. Dus wat dat betreft kom je helemaal niet door...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar zo slecht kom ik op mijn mic toch niet door
Ik denk niet dat Naatje een CD gaat opnemen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij nog nooit op de stream horen praten. Dus wat dat betreft kom je helemaal niet door...
En een stream is geen goede graadmeter om te bepalen hoe goed een microfoon is. Daarvoor treed er te veel kwaliteitsverlies en compressie op.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Naatje een CD gaat opnemen...
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Alle 13 nater, met onder andere natuurlijk een cover van de intro van Alfred Jodokus Kwak
Ik heb het dan ook niet over een Neumann U67 of een Blue Bottle...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen snaredrumquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een Neumann U67 of een Blue Bottle...
Een cd neem je ook niet op met een SM58... Hooguit met een SM57 maar die plaats je dan weer onder je snare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |