SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Standaard is al aanwezig. Tevens: 10 weken, oeps... Dat is juist de reden dat we een alternatief zoekenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.bax-shop.nl/g(...)ofoon#productreviews
Denk ook even aan een popfilter en een statief. Ik heb er zo eentje van cheapass met een handige tafelklem en veren.
Blijf heel ver weg van Behringer meuk... Tenzij het om mengpanelen gaat, die zijn dan wel best weer goed.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:48 schreef naatje_1 het volgende: [..] Thanks, ik hoor net dat er alleen bij Bax shop besteld kan worden vanwege dingen, helaas, dit was goedkoper geweest
Dezelfde die 's zondags het vlees komt aansnijden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is toch die man die lapo's maakt?
Ik dacht dat het beleid rond verlof van TBS'ers juist aangescherpt was...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dezelfde die 's zondags eht vlees komt aansnijden?
quote:
Ik ben op zich best wel heel tevreden met mijn C-1Uquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Blijf heel ver weg van Behringer meuk... Tenzij het om mengpanelen gaat, die zijn dan wel best weer goed.
Zoals ik al eerder zei, neem de Shure SM58 dat is het werkpaard onder de microfoons. Niet stuk te krijgen, hoe goed je je best ook doet en ze zijn op elke straathoek te krijgen.
Ik val nog onder de oude regelingquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het beleid rond verlof van TBS'ers juist aangescherpt was...
SpongeBob SquarePants?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is toch die man die lapo's maakt?
Jimmy Neutron. Althans, volgens een voormalige basketbalspeler in Den Helderquote:
Het is ook maar net waar je mee gewerkt hebt en wat je vergelijkingsmateriaal is natuurlijk. Ik blijf in elk geval ver weg van Behringer... Mijn ervaring is dat ze niks anders dan goedkope rommel maken. Voor een paar tientjes heb je gewoon geen goede condensatormic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben op zich best wel heel tevreden met mijn C-1U
En ik hoor dat ik redelijk verstaanbaar ben. Nou ja, was
Ik heb hiervoor een Samson Q1U gehad. Maar ik zoek specifiek op de laagste prijs cq beste prestaties. Want ik ben een cheapassquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je mee gewerkt hebt en wat je vergelijkingsmateriaal is natuurlijk. Ik blijf in elk geval ver weg van Behringer... Mijn ervaring is dat ze niks anders dan goedkope rommel maken. Voor een paar tientjes heb je gewoon geen goede condensatormic.
Tja, Samson valt voor mij ook in de categorie van goedkope rommel al is het wel iets beter dan Behringer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor een Samson Q1U gehad. Maar ik zoek specifiek op de laagste prijs cq beste prestaties. Want ik ben een cheapass
Maar zo slecht kom ik op mijn mic toch niet doorquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, Samson valt voor mij ook in de categorie van goedkope rommel al is het wel iets beter dan Behringer.
Hun drummics nog best redelijk voor live...
Ik heb je volgens mij nog nooit op de stream horen praten. Dus wat dat betreft kom je helemaal niet door...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar zo slecht kom ik op mijn mic toch niet door
Ik denk niet dat Naatje een CD gaat opnemen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij nog nooit op de stream horen praten. Dus wat dat betreft kom je helemaal niet door...
En een stream is geen goede graadmeter om te bepalen hoe goed een microfoon is. Daarvoor treed er te veel kwaliteitsverlies en compressie op.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Naatje een CD gaat opnemen...
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Alle 13 nater, met onder andere natuurlijk een cover van de intro van Alfred Jodokus Kwak
Ik heb het dan ook niet over een Neumann U67 of een Blue Bottle...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik heb heul geen snaredrumquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een Neumann U67 of een Blue Bottle...
Een cd neem je ook niet op met een SM58... Hooguit met een SM57 maar die plaats je dan weer onder je snare.
Niet?quote:
Nou ja, vast wel ergens in het pakket van mijn launchpad miniquote:
Ik neem aan dat je de intentie van mijn post wel begrijpt...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een Neumann U67 of een Blue Bottle...
Een cd neem je ook niet op met een SM58... Hooguit met een SM57 maar die plaats je dan weer onder je snare.
Jawel maar jij die van mij niet blijkbaar...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de intentie van mijn post wel begrijpt...
Zeker wel...quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel maar jij die van mij niet blijkbaar...
Neem gewoon Mixxx dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:36 schreef knokkels het volgende:
Okay, RadioDJ toch maar weer weggegooid.
Gedaan.quote:
Ha, aRdquote:
Draai nog eens voor onsquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:36 schreef knokkels het volgende:
Okay, RadioDJ toch maar weer weggegooid.
Welkom terug!quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef livelink het volgende:
Hey knokkels. Goed je weer te zien hier. Ik heb weer internet! Nog geen tv of telefoon, maar dat boeit minder.
In geval van nood heb je nu wel een autoquote:Op donderdag 18 juli 2019 18:14 schreef livelink het volgende:
Hey knokkels. Goed je weer te zien hier. Ik heb weer internet! Nog geen tv of telefoon, maar dat boeit minder.
Hij leeft nogquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gedaan.
En ik heb SAM ook als backupkuch
Een auto en internet. Ik ben rijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In geval van nood heb je nu wel een auto
Dat hakt er altijd wel lekker in jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Een auto en internet. Ik ben rijk![]()
Oh wacht, toch niet. Ik ben net de schoolspullen voor mijn dochter aan het bestellen![]()
Duur joh
Nou, is niet grappig eigenlijk. Ze moet een macbook hebben voor school en dan nog voor honderden euro's tekenmateriaal en gereedschap. En dan nog gewoon haar boeken en zo. Zo'n creatieve opleiding is echt duur.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hakt er altijd wel lekker in ja
Dat zijn geen grappen nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, is niet grappig eigenlijk. Ze moet een macbook hebben voor school en dan nog voor honderden euro's tekenmateriaal en gereedschap. En dan nog gewoon haar boeken en zo. Zo'n creatieve opleiding is echt duur.
Zo naar de sportschool?quote:
Gelukkig maar dat het weer wat beter gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo naar de sportschool?
Ik voel me weer beter, gelukkig. Wat het ook was, mijn lichaam heeft het verslagen. Ik ben niet meer zo moe en mijn lymfeklier doet ook geen pijn meer. Toch knap hoe dat werkt.
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen wakkere wereld!![]()
Zo in de auto springen richting de Nijmeegse Vierdaagse aangezien er wat bekenden meelopen.
Ben benieuwd hoe dat daar is...
We gaan naar het plaatsje Mook en Middelaar als ik het goed begrepen heb, waar de lopers de Maas oversteken via een pontonbrug. Nijmegen zelf leek ons wat druk...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Je gaat ze naar de finish supporteren?
Veel plezier dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan naar het plaatsje Mook en Middelaar als ik het goed begrepen heb, waar de lopers de Maas oversteken via een pontonbrug. Nijmegen zelf leek ons wat druk...
Met wat afwisseling van zon en schaduw ben ik tevreden, geen idee hoe dit weer voor de lopers is.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier dan.
Het weer is voor de lopers wat minder, maar voor jullie wel goed, volgens mij.
Ah, geniet van je vrije dag en pak nog wat extra rust.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het weer wat beter gaat.
Vandaag geen sportschool.Ik was de afgelopen dagen zo moe, dat ik vandaag iets langer ben blijven liggen.
Goedemorgen MadMaster. Altijd wel gezellig in Nijmegen tijdens de vierdaagse. Meestal hangt er een relaxte sfeer.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen wakkere wereld!![]()
Zo in de auto springen richting de Nijmeegse Vierdaagse aangezien er wat bekenden meelopen.
Ben benieuwd hoe dat daar is...
Goedemorgen just me.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
maak er een mooie/rustige dag van
een beetje welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ga jij dat ook doen, dan?
Ga je alweer op vakantie?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
een beetje wel
ik ga zondagochtend op vakantie voor 'n paar daagjes en wil uitgerust op pad.
Ja, ik ga wel 4 hele dagen wegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je alweer op vakantie?
Doe je goed.
quote:
Een (golf)vriendin heeft een huisje in Frankrijk en al een tijdje proberen we te plannen dat ik mee kan en dat gaat nu gebeuren. Ze gaat zelf 11 dagen (haar vriend gaat ook mee) maar dat vond ik een beetje teveel om uit te testen of het leuk is met z'n drietjes dus ik ga wat korter. Komt ook beter uit ivm afspraken die ik al had staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor.
Waar gaat de reis naartoe, als ik vragen mag?
Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Een (golf)vriendin heeft een huisje in Frankrijk en al een tijdje proberen we te plannen dat ik mee kan en dat gaat nu gebeuren. Ze gaat zelf 11 dagen (haar vriend gaat ook mee) maar dat vond ik een beetje teveel om uit te testen of het leuk is met z'n drietjes dus ik ga wat korter. Komt ook beter uit ivm afspraken die ik al had staan.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Een (golf)vriendin heeft een huisje in Frankrijk en al een tijdje proberen we te plannen dat ik mee kan en dat gaat nu gebeuren. Ze gaat zelf 11 dagen (haar vriend gaat ook mee) maar dat vond ik een beetje teveel om uit te testen of het leuk is met z'n drietjes dus ik ga wat korter. Komt ook beter uit ivm afspraken die ik al had staan.
Nog niet. Helaas..... dan zat mijn behandeling er ook op.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Waar in Frankrijk?
Is het al 16:30 uur? Ik heb zo geen zin en ben eigenlijk toe aan vakantie. Nog een weekje....
Welke behandeling heb je?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet. Helaas..... dan zat mijn behandeling er ook op.
Vertrek je op vrijdag al op vakantie?
Vanmiddag naar de kaakchirurg om een kies eruit te laten halen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke behandeling heb je?
Nee volgende week vrijdag werk ik nog 's morgens. 's Middags vrij, zaterdagmorgen vertrekken we vroeg.
Ow bah, daar zou ik ook geen zin in hebben. Sterkte vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag naar de kaakchirurg om een kies eruit te laten halen.
Hoe lang gaan jullie op vakantie?
Dank.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah, daar zou ik ook geen zin in hebben. Sterkte vanmiddag.
Wij gaan 13 dagen, 12 nachten.
Doe je goedquote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Vind je? Het is korter dan andere jaren.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:50 schreef MadMaster het volgende:
De overburen.
Maaskantje is er niks bij...
[ afbeelding ]
Blow up your speakers!
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:50 schreef MadMaster het volgende:
De overburen.
Maaskantje is er niks bij...
[ afbeelding ]
Blow up your speakers!
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Leef je nog, Melting?
Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt.
Oh, ik zou echt in de paniek schieten met dat KRAK, denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Ik ben gisteren vroeg naar bed gegaan voor een vrijdagavond. (21.00 lag ik erin).
Pijn valt gelukkig mee. Ik ben maar een kwartier binnen geweest, maar was wel apart.
De chirurg begon te wringen, ik gaf aan dat het gevoelig was, dus verdoving erbij.
Toen KRAK! Niets aan de hand zegt ie, is een stuk afgebroken.
Toen weer KRAK! Zo, de helft is er al uit. Nu nog 1 wortel. En die was er ook zo uit.
Hij had het snel dichtgemaakt, gaasje in de mond tegen het bloeden en ik stond zo weer buiten.![]()
Wang werd al wel snel dik, maar heb pijnstillers (Ibuprofen 600 bruis) meegekregen en mondspoeling.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik zou echt in de paniek schieten met dat KRAK, denk ik.
Maar fijn dat het zo snel ging en hopelijk blijft het goed te doen zo met de pijnstillers.
En goedemorgen natuurlijk
Goedemorgen Raf.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:21 schreef Rafeiro het volgende:
Kwartier is al best lang voor kaakchirurg.
Mijn record staat op half uur though, toen ging boor stuk en moest ie er in 5 stukken uit.
Maar goed dat het "mee viel".
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Melting je hebt het weer achter de rug gelukkig
Je hebt het hele weekend om bij te komenquote:
Ja.... dat wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het hele weekend om bij te komen
Zeker. Nu is het alleen even lastig met eten.quote:
Word je nu gekroond? 👑quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Nu is het alleen even lastig met eten.
Nee, het gat is gedicht.quote:
Ow, wel een beetje een gemiste kans om eens flink te shinen...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, het gat is gedicht.
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wel een beetje een gemiste kans om eens flink te shinen...
Ow balen... Ik zag het op buienradar. In het westen veel regen.. Hier is het droog en lekker qua temperatuur.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Bagger weer vandaag, alle buiten plannen vallen letterlijk in het water...
Dat was hier al ingecalculeerd, dus we gaan maar eens verder met de zolder vandaag, denk ik. Morgen weer lekker naar buitenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan beamen dat het westen veel regen heeftquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow balen... Ik zag het op buienradar. In het westen veel regen.. Hier is het droog en lekker qua temperatuur.
Troost je met de gedachte dat je volgende week ook niets kan doen vanwege de hitte...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Je golfkarretje kan in de garage blijven...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat het westen veel regen heeft
Hé, wij wonen niet zo ver van het strand af als jullie...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat je volgende week ook niets kan doen vanwege de hitte...
Mijn golfspullen blijven een week lang achter slot en grendelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je golfkarretje kan in de garage blijven...
Wij vanaf volgende week zaterdagavond ook niet meer, maar daar hebben we van de week niets aan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, wij wonen niet zo ver van het strand af als jullie...![]()
Wel sneu voor mijn moeder. Ze is vandaag een dagje naar Den Haag en Scheveningen. Hopelijk valt het een beetje mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat het westen veel regen heeft
Je gaat naar het zuiden omdat het hier te heet wordt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn golfspullen blijven een week lang achter slot en grendel
Nee, het stokbrood is daar lekkerder...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat naar het zuiden omdat het hier te heet wordt?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het stokbrood is daar lekkerder...
Goedemorgen
En ze gaan je ook weer bijna een week niet zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:12 schreef just me het volgende:
Kabouters zijn onderweg naar Delft, ze hebben me ook al bijna 'n week niet gezien
O ja, veel plezier in het zuiden!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn golfspullen blijven een week lang achter slot en grendel
Altijd gezellig als ze komen en ik weet dat ik bof dat ik ze zo vaak ziequote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En ze gaan je ook weer bijna een week niet zien.
Maar gezellig!
Ik vertrek morgenochtend om 09.00 uur en ik heb er zin inquote:
Het valt wel, met bakken zelfs...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel sneu voor mijn moeder. Ze is vandaag een dagje naar Den Haag en Scheveningen. Hopelijk valt het een beetje mee.
Dat begrijp ik, het is toch wat anders dan een bezoek aan een kaakchirurg...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vertrek morgenochtend om 09.00 uur en ik heb er zin in
Ja dat bedacht ik me van de week ook nog. Dat lijkt me best raar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het is toch wat anders dan een bezoek aan een kaakchirurg...
Hoewel het heerlijk is om buiten de drukte op vakantie te kunnen, als iedereen nog moet of al weer terug is, het is soms wel slikken als iedereen om je heen weg is en jij alleen het fort mag bewaken...
Dat is ook zo maar het is niet anders, ik heb geen partner om gezellig mee op vakantie te gaan maar gelukkig wel vrienden die me op sleeptouw nemenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, het is toch wat anders dan een bezoek aan een kaakchirurg...
Hoewel het heerlijk is om buiten de drukte op vakantie te kunnen, als iedereen nog moet of al weer terug is, het is soms wel slikken als iedereen om je heen weg is en jij alleen het fort mag bewaken...
Ik had het niet over jouw, maar over mijn eigen situatie...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar het is niet anders, ik heb geen partner om gezellig mee op vakantie te gaan maar gelukkig wel vrienden die me op sleeptouw nemen
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag allen
tijdje geleden
ik had eigenlijk een vraagje over de software. Eerst draaide ik altijd met een geleende versie van SAM broadcaster maar omdat mijn huidige PC ook een beetje mijn werk PC is kan ik mij niet veroorloven hier illigale zooi op te zetten.
Nu weet ik dat Mixxx gratis software is, maar die viel mij de laatste keer tegen. Heeft iemand hier ook ervaring met LunarCaster? (http://www.lunarcaster.com/)
Alleen ik hoor. De zolder is een beetje mijn projectje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:12 schreef just me het volgende:
Merel en de kabouters zijn weer naar huis vertrokken, nu tijd om mijn spulletjes in te pakken die mee moeten naar Frankrijk!
Goed bezig geweest DDM en Symph
Volgens mij kun je altijd wel een hoop mensen blij maken met knoopjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen ik hoor. De zolder is een beetje mijn projectje.
Iemand belangstelling voor honderden overhemdknoopjes? Erfenis op erfenis op erfenis..
Denk ik ook wel, ik ga maar eens een keer alles wat ik echt nooooit ga gebruiken verzamelen en weggeven. Heb zo ontzettend veel fournituren geërfd in de loop der jaren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd wel een hoop mensen blij maken met knoopjes.
Met de auto? Raak je al een beetje gewend aan de vrijheid?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Wij zijn vandaag naar het strand gegaan. 's-Middags werd het nog verrassend lekker weer. Het was fijn uitwaaien.
Ja, wij zitten goed in de knoop(jes)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij kun je altijd wel een hoop mensen blij maken met knoopjes.
Ja, met de auto. Het was eerlijk gezegd de eerste keer dat ik in de auto zat sinds we hem hebben. Maar mijn man heeft hem al volop gebruikt en gaat morgen naar België met mijn zoon.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met de auto? Raak je al een beetje gewend aan de vrijheid?
Wat viel je dan precies tegen aan Mixxx?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag allen
tijdje geleden
ik had eigenlijk een vraagje over de software. Eerst draaide ik altijd met een geleende versie van SAM broadcaster maar omdat mijn huidige PC ook een beetje mijn werk PC is kan ik mij niet veroorloven hier illigale zooi op te zetten.
Nu weet ik dat Mixxx gratis software is, maar die viel mij de laatste keer tegen. Heeft iemand hier ook ervaring met LunarCaster? (http://www.lunarcaster.com/)
Goedemorgen Melting. Wat was je verschrikkelijk vroeg! Hoe gaat het met de napijn?quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 juli 2019 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Wat was je verschrikkelijk vroeg! Hoe gaat het met de napijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |