Is serieus hoor, mijn partner heeft ook kieuwen, dan kijk ik al eens, en vraag volgens mij heb jij kieuwen achter je oren, ik kan niet zo lang lallen, zonder lucht te happen.quote:
Gewoon even een NWS-topic maken met een wazig verhaaltje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:50 schreef sp3c het volgende:
waar zijn de @:fok!detectives als je ze nodig hebt
gaattie mij vaag noemen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder klappen verstaat, jij blijft geloof ik extra zo vaag he!
Grasmaaier hebben vroeger teennagels.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei nu moet ik op mijn tellen gaan passen, zakken zal ik vast dicht naaien alvorens.
Ben je soms ook wel een beetje hoor, al kom je bij lange na niet bij upper echelon next level eindbaas John qua vaagheid.quote:
naatsie_1quote:
moemoequote:
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?quote:
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuwquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
ja hoiquote:
Hier post ik slechts sporadischquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuw
Ik ben er al vaak genoeg door getieft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
Wil je niet al je kracht gebruiken als je hem gooit? Hij moet nog wat langer mee dan vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.
Ja deze fissaquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?
twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @Moerdijkse_stem @Drimmelen140162 @PortOfMoerdijk @gemeenteHW reageer retweet
Geen idee, ik zeg gewoon vriendelijk gedag.quote:
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje luchtquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze fissa[ afbeelding ]twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @:Moerdijkse_stem @:Drimmelen140162 @:PortOfMoerdijk @:gemeenteHW reageer retweet
Hier kon je hem van de week ook heel goed horen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje lucht.
Ik zal de volgende keer even een foto maken.
Dat maak ik dan gelukkig nooit mee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kon je hem van de week ook heel goed horen.
Ja hier dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Hoe is ‘t hon?
Nee jij krijgt alleen alle giftige gassen die kant op.quote:
Wel goed dear.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:52 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja hier dus.
Helemaal goed, en met u?
Als de tijd er rijp voor is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed dear.
Wanneer gaan we weer eens tekenen samen?
Een ander bedrijf, maar de lucht is al iets schoner geworden. Zeggen ze dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij krijgt alleen alle giftige gassen die kant op.
Tjeempie.quote:
Ohja die heb je daar ook nog in de buurtquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een ander bedrijf, maar de lucht is al iets schoner geworden. Zeggen ze dan.
https://www.ad.nl/dordrec(...)ors-minder~ab0c6bf6/
Ja maar om 3:00 slaap ik meestal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tjeempie.
Als Het maar niet te lang duurt dan. Ik kan mijn nummer 1 tekenbuddy niet zo lang missen hoor.
Maar dat is juist primetime moemoe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja maar om 3:00 slaap ik meestal.
RIP Dordrecht @yvonnequote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja die heb je daar ook nog in de buurt. Maar alle zooi vanaf Moerdijk gaat meestal richting Dordrecht vanwege de Zuidwester wind.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:02 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja maar om 3:00 slaap ik meestal.
Ik ben ‘s nachts gewoon het best in vorm. I can’t help it.quote:
Ze zeggen niet voor niets, hoe dichter bij Dordt ...quote:
Hoe gezelliger/leuker/spannender het wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets, hoe dichter bij Dordt ...
Werk je niet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ‘s nachts gewoon het best in vorm. I can’t help it.
Hoe rotter het wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe gezelliger/leuker/spannender het wordt.
Ik heb mijn handen vrij op het momentquote:
Nee, jouw woonplaats is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Dordrecht op mijn paspoort staan dus ik mag dat zeggenquote:
Van LTDKV wel, van timmmmm niet.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Dordrecht op mijn paspoort staan dus ik mag dat zeggen
Dit is geen schattig gifje.quote:
Je geboortestad de rug toekeren zou dan ook geen schoonheidsprijs moeten krijgenquote:
Ben er alleen geboren, heb er geen seconde gewoondquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je geboortestad de rug toekeren zou dan ook geen schoonheidsprijs moeten krijgen.
Dus nu krijg je op je kop van een schaap.
Vat je ‘m?
Die komt toch gewoon uit Antalya.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:22 schreef moemoe het volgende:
Of verwar ik je nu met de man uit de TT, wiens geboorteplaats volgens mij Dordrecht is?
Hmmm hmmm, dan kan ik wellicht nog begrip voor je opbrengenquote:Op donderdag 18 juli 2019 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben er alleen geboren, heb er geen seconde gewoond.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor kattengifjes
Katten zijn zelf ook gevoelig voor gif.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor kattengifjes
Helaas bestaan er van die klootzakken die dat leuk vinden..quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:41 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Katten zijn zelf ook gevoelig voor gif.
Dat is minder erg dan katten.quote:
Dat is pretty coolquote:
Roken stinkt nou eenmaal, en je bent een Turkquote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit, nooit wil ik dat nog een keer horen.
Oh nvm, dacht je hebt het over mijn avatar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:08 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Roken stinkt nou eenmaal, en je bent een Turk
Dat weet ik nog niet, heb nog nooit aan die vent geroken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh nvm, dacht je hebt het over mijn avatar.
Lekkerrrrr. waar, waarquote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:38 schreef sp3c het volgende:
hij is terug!
1 Turkse pizza pls, zonder uitjes
Yep tenopzicht van een mig vind ik het een lomp toestel, die piloten in een mig dat gaat leuk worden die knallen dan alles uit de lucht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:15 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag maar nog eens voor het geval je het niet gezien hebt.
Ik geef je maar alvast het volgende, jij ruikt niet aan een vent beweer je, echter hoe wil je dan weten of iemand stinken doet?quote:
Wie die in de film? moet je eens nagaan als hij die mig gevlogen had.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:22 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Met de F14 schoot hij 3 MIG's uit de lucht, dan zal dat met een F18 ook wel goed komen want die zijn minder lomp dan de Tomcat heh. OF NIE?
Wel leuk om met zo een onzin af en toe je hoofdje leeg te maken he!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:27 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom wint Maverick gewoon en daarna gaat hij naar huis op zijn motor. Zonder helm.
Ook niet voor de nieuwe film van deze in 2020?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Alsof ik in een bioscoop ga zitten
TR gemaakt voor seksuele iniminimatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je antwoord lieverd.
Of blijf je het mij schuldig?
Fijn dank je, ik val alleen niet op mannen die aan een kerel ruiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:51 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
TR gemaakt voor seksuele iniminimatie.
https://www.encyclo.nl/begrip/lieverdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:51 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
TR gemaakt voor seksuele iniminimatie.
Tosti op je bil.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/lieverd
Is niet erg hoor hoe jij het leest echter dat staat er niet, kom je iets te kort ergens daar je dat erin leest?
Ruik je nu aan een vent ja of nee?quote:
Alleen op zondag.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ruik je nu aan een vent ja of nee?
Jij beweerde immers van niet, hoe weet je dan dat andere stink en nog iets?
Jij gaat ook alleen een kind krijgen op zondag?quote:
Punt!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij gaat ook alleen een kind krijgen op zondag?
Of wist je nog niet dat de beste leugenaar een gouden geheugen dient te hebben?
Of men houdt het gewoon altijd bij de waarheid!
Of men kijkt eerst dat men de leugen eerst zelf geloven doet, dan is het immers voor mij de waarheid toch?quote:
Geitenkaas in een computerkast.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of men kijkt eerst dat men de leugen eerst zelf geloven doet, dan is het immers voor mij de waarheid toch?
9,9. De Turkse gevangenen hebben echt niets te klagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Welk cijfer geef je de Turkse cel, trigger?
Ben jij weer crew ja?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:23 schreef LTVDK het volgende:
Hij is weer veilig terug uit Syrië onze salonterrorist
Al sinds oktober ofzo, toen was je hier nog gewoon en nog niet op pad om ongelovigen een kopje kleiner te maken.quote:
Mag dat plaatje wat hier al 100928x gepost is ineens niet meer?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb al gekeken of ze familie waren.
Als ik Sjon ben mag je mij heus zelf vragen hoor, het is niet zo dat ik er kwaad om zou zijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:40 schreef YokiKloon het volgende:
Is Sjon niet gewoon een kloon van d4v1d?
Er waar kunde gij dat zien?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:42 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik heb al gekeken of ze familie waren.
En wat is er allemaal kapot?quote:
Dus je hebt keurig 130 gereden?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Remblokken voor en al mijn banden, heb de teller wel plat gehad. Dat is niet geheel GPS waardig maar het is nu wel bevestigd dat ik BMW en Mercedes gewoon in de kont pak.
Doe eens ekkes een beetje lief tegen ons Johnny.quote:
Dat mag dus niet he.quote:
Een ieder krijgt wat die recht op heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:06 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Remblokken voor en al mijn banden, heb de teller wel plat gehad. Dat is niet geheel GPS waardig maar het is nu wel bevestigd dat ik BMW en Mercedes gewoon in de kont pak.
ghahahahaha:pquote:Op maandag 22 juli 2019 20:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Blauwe boxershort wat ernaar bruin was?
Kekke ledjes van de aliexpress zijn geen geldig hulpmiddel he.quote:
Dus nu mag je straks in een hip uniformpje parkeerboetes gaan schrijven?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:22 schreef YokiKloon het volgende:
Iig ik ben geslaagd, ik was vanmorgen 92.8 kilo op de schaal, mijn hoofd is natuurlijk gewoon uitstekend en ziet er bovendien nog goed uit ook. Dus nogmaals, al jullie moeders! En dat voor weinig, HA! Maar ik hou er van.
Je hoofd alleen op de schaal gelegd?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:22 schreef YokiKloon het volgende:
Iig ik ben geslaagd, ik was vanmorgen 92.8 kilo op de schaal, mijn hoofd is natuurlijk gewoon uitstekend en ziet er bovendien nog goed uit ook. Dus nogmaals, al jullie moeders! En dat voor weinig, HA! Maar ik hou er van.
Zoals jij over de rooie kan gaan, ben je dan wel geschikt om blauwe Boxershort te dragen?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:51 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Je moeder.
Haar linkerteen.
Mongool.
Doei.
Heeft ze dan eindelijk een levensmoe testpersoon gevonden die dat ding wil uittesten?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:35 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, dat was vroeger. Nu heb ik een flap flap, Yasmin is soms best slim.
Mag je niet gewoon in je roze leren string aan het werk? Flauw hoor.quote:
Ik denk het niet met mijn afkomst, ik kleur niet erbij geloof ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:58 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Misschien maak je kans? Hoe maak je een deur open?
Gewoon pondje RDX op de scharnieren toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:58 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Misschien maak je kans? Hoe maak je een deur open?
Dat was je tweede vraag flapdrol, maar goed het is je vergeven met je blauwe short.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:02 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
No sespas espanol, wat lul je nou man slappe bami? Ik vraag hoe je een deur open maakt, niets over je afkomst.
Overtuig je nu maar eerst of je de deur met een rein geweten mag openen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:07 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ok, dan krijg jij nu een tweede kans; doe eens intelligent. Probeer het gewoon, ik geloof in je. En in Nederlands graag. Mag ook in een andere taal maar we zijn hier in Nederland heh.
Lekker boeiend van die gevel, de deur is toch open.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
'
Doe jij nou net even of je er verstand van hebt.. al moet ik toegeven.. RDX.. goffedomme man, lekkah. Maar dat doe je dus niet met een pondje en ook niet op de schanieren.. een pondje RDX blaast een hele voorgevel aan stront vriend. Als je op de scharnieren wilt met explo dan gebruik je gewoon een soort petn. Meestal dus gewoon een slagkoord met wat karton rondom de deur.
Gillen en schreeuwen om je aandacht te krijgen is meestal alleen een effectieve techniek bij irritante kutkinderen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:37 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Nee, Sjon is vervelend en eigenwijs. Ik ben daar beter in.
Ga dan eens de beste zijn in een beetje aardig tegen John te zijn ondanks dat niemand iets er wat van begrijpt.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:38 schreef YokiKloon het volgende:
Ik ben eigenlijk overal beter in. Zo ben ik.
Ja jij.quote:
Doet me denken aan dit nummerquote:
Lijkt nu net alsof ik een heel boeiend gesprek met mezelf heb gehadquote:
een gesprek met jou is zelden boeiendquote:Op maandag 22 juli 2019 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt nu net alsof ik een heel boeiend gesprek met mezelf heb gehad
Daarom praat ik ook met mezelf, is er tenminste nog iemand die luistert.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
een gesprek met jou is zelden boeiend
Nee dat is gewoon je moeder die zich aan het volvreten is.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk eens goed hoe vies, in een bil? Of is het de heup?
Wat nou nee, dat is precies wat John bedoelt te zeggen.quote:
Gewoon nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat nou nee, dat is precies wat John bedoelt te zeggen.
Zeg het ze.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:12 schreef john2406 het volgende:
Niks in mijn mondje leggen he en al zekers niet ongevraagd.
quote:
Doe eens normaal met je vieze taal joh.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:10 schreef john2406 het volgende:
Open wond in de bil en het zou kunnen dat het vies is he!
Jij vindt een openwond niet vies?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je vieze taal joh.
Ik heb in Vietnam gezeten, ik heb alles al gezien kerel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij vindt een openwond niet vies?
Denk dat je nog nooit eentje gezien hebt he?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik heb in Vietnam gezeten, ik heb alles al gezien kerel.
In de petoet?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
De Vietnamese loempiakraam ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:18 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die onzin van je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:20 schreef john2406 het volgende:
Oei wacht dan heeft die ook daar gezien dat een man kinderen kan krijgen misschien?
Al weet men daar vaak niet of het een man of een vrouw is toch?
Van mij toch niet, jij was diegene welke beweerde dat een man een kind kan krijgen, ik krijg het alleen niet meer uit mijn bovenkamer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die onzin van je.
Toch zonde, je had beter wat meer verstand kunnen opslaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
ik krijg het alleen niet meer uit mijn bovenkamer.
ik weet dat meestal welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:20 schreef john2406 het volgende:
Oei wacht dan heeft die ook daar gezien dat een man kinderen kan krijgen misschien?
Je moet ook geen alcohol drinken als het zo warm isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:37 schreef Hathor het volgende:
Tyfusweer man.Wijntje dat ik drink zweet ik er direct door mijn ballen weer uit.
Dat heeft ie in Junior gezien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:20 schreef john2406 het volgende:
Wut? Die snap ik niet. Die tweede hequote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:06 schreef sp3c het volgende:
soms gezien die ja tweede is het een piemel, dan weet je vrouw of man van kaf op koren
Was toen wel echt een woest aantrekkelijke vrouw met die volle bos krullenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wut? Die snap ik niet. Die tweede he
Het zit natuurlijk ook gwn in de heupen.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toen wel echt een woest aantrekkelijke vrouw met die volle bos krullen
Al lang niet meer gezien maar daar ga ik wel van uit ja.quote:
Leuke aan haar is dat ze ook gewoon over komt als een leuk persoon.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al lang niet meer gezien maar daar ga ik wel van uit ja.
als mod vind ik het belangrijk dat ik ook John2406 leer sprekenquote:
John gebruikt wel hoofdletters bij het begin van een zin.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als mod vind ik het belangrijk dat ik ook John2406 leer spreken
als je het niet snapt dan is mijn doel wel een beetje bereikt denk ik, neem aan dat John hem wel begrepen heeft
wat dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom hebben we nog geen verhaal gehaald bij Domino's?
Ze is weer aan het miepen over die beignetsquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is weer aan het miepen over die beignets
Ja is toch gewoon zo.quote:
Gadverdamme.quote:
Welke van de 2?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Eerst maar de pizzaria/drug den hier vervangen door een domino's
Goed lang douchen. Daarna de besmette plekken insmeren met Dettol, en eventueel schrobben met bleek.quote:
Ah zoquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het niet snapt dan is mijn doel wel een beetje bereikt denk ik, neem aan dat John hem wel begrepen heeft
Is er al een BNW-topic om dat te achterhalen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ah zo![]()
Van John snap ik ook niets idd...
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:54 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Goed lang douchen. Daarna de besmette plekken insmeren met Dettol, en eventueel schrobben met bleek.
Kan even pijn doen, maar het is niet anders.
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er al een BNW-topic om dat te achterhalen?
Je bent zelf engquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:59 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ik vind BNW een beetje eng, ik las dat topic over Kris en Lisanne laatst. Echt wauw gewoon.
😢quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:44 schreef sp3c het volgende:
zolang trigger niet boven watter is doet dat er allemaal niet toe
Is dit die Duitse kant van je?quote:
hij is boven watter, nu doet het er allemaal toequote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is boven watter, nu doet het er allemaal toe
nakend?quote:
Geen last vanquote:
Ga door.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Koude douche en een jointje![]()
En dan zo cookie dough
Badoo is ook niet echt een serieuze plek voor mijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:08 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja dat slaagt bij jou ook ontzettend
vinden wij in de NWS SC geen goede grapjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Flanellen pyjama en 4 Seizoenen dekbed
(Kidding
Jij een jointje?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:10 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Koude douche en een jointje![]()
En dan zo cookie dough
Je bent zelf onzinquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:12 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Hoe moet je die onzin in BNW anders serieus nemen?
Wat is de gelegenheid nu dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Als de gelegenheid er is![]()
Kinderen weg is wel reden voor een feestje ja.quote:
Huh heb jij een kindquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:20 schreef SuperHartje het volgende:
Ik werk de 1e 3 weken van de zomervakantie en ben de laatste 3 vrij. Ik werk 3x8, dus dan is ze gwn bij mijn moeder die 3 dagen.
En die andere 3 weken ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:20 schreef SuperHartje het volgende:
Ik werk de 1e 3 weken van de zomervakantie en ben de laatste 3 vrij. Ik werk 3x8, dus dan is ze gwn bij mijn moeder die 3 dagen.
Ga je nog naar leuke dingen toe?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:23 schreef SuperHartje het volgende:
Dit jaar niet ivm de verhuizing. Wel dagjes weg enzo. Volgend jaar weer.
Misschien weekendje Slagharen en pretparken/ dierenparken en chillen met familie en vrienden waar verder gwn weinig tijd voor is normaal. Je weet wel strand, festivals.quote:
Niet zoveel.quote:
Neuh, beetje revalideren, beetje werken, eind eugustus het ziekenhuis in en hopelijk daarna weer een beetje normaal leven.quote:
Komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, beetje revalideren, beetje werken, eind eugustus het ziekenhuis in en hopelijk daarna weer een beetje normaal leven.
Ik was vorige week op Tiengemeten, dat vind je misschien ook wel leuk en is niet zo ver weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:43 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Komt allemaal goed.
Voor je het weet gaat het weer stukken beter.
Ik duim voor je
Dat leer je toch nooit, ik kan het zelf haast niet! Het kost mij echt moeite hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hmm ik ken dat nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vorige week op Tiengemeten, dat vind je misschien ook wel leuk en is niet zo ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |