Is serieus hoor, mijn partner heeft ook kieuwen, dan kijk ik al eens, en vraag volgens mij heb jij kieuwen achter je oren, ik kan niet zo lang lallen, zonder lucht te happen.quote:
Gewoon even een NWS-topic maken met een wazig verhaaltje.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:50 schreef sp3c het volgende:
waar zijn de @:fok!detectives als je ze nodig hebt
gaattie mij vaag noemen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder klappen verstaat, jij blijft geloof ik extra zo vaag he!
Grasmaaier hebben vroeger teennagels.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei nu moet ik op mijn tellen gaan passen, zakken zal ik vast dicht naaien alvorens.
Ben je soms ook wel een beetje hoor, al kom je bij lange na niet bij upper echelon next level eindbaas John qua vaagheid.quote:
naatsie_1quote:
moemoequote:
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?quote:
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuwquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
ja hoiquote:
Hier post ik slechts sporadischquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het hier voor middernacht?
Ik ben dit tijdstip niet gewend hoor.
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier als in NWS-SC? Geen idee, ik ben hier ook nieuw
Ik ben er al vaak genoeg door getieft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
Wil je niet al je kracht gebruiken als je hem gooit? Hij moet nog wat langer mee dan vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Oh wat leuk, hou je van bushokjes?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pro-tip: gifjes van schattige dieren worden hier zeer op prijs gesteld.
Ja deze fissaquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Had jij het nou in het vorige topic over een oranje lucht die je kunt zien vanaf je huis? Afkomstig van industrie etc?
twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @Moerdijkse_stem @Drimmelen140162 @PortOfMoerdijk @gemeenteHW reageer retweet
Geen idee, ik zeg gewoon vriendelijk gedag.quote:
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje luchtquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze fissa[ afbeelding ]twitter:Shell_Moerdijk twitterde op woensdag 17-07-2019 om 09:25:08Door een technische verstoring tijdens de opstart, moeten we langer fakkelen dan gepland. We werken hard om de fakkel op lager niveau te krijgen, maar deze blijft zicht- en hoorbaar. Onze excuses. @:Moerdijkse_stem @:Drimmelen140162 @:PortOfMoerdijk @:gemeenteHW reageer retweet
Hier kon je hem van de week ook heel goed horen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan ik ook zien vanaf mijn huis die oranje lucht.
Ik zal de volgende keer even een foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |