4 april 2019quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]In elk geval geen taalbarrièretwitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Iets van je leven maken blijkt dan weer pittig genoeg voor je te zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik vind eigenlijk zelden iets pittig
Wat een blunder van @Danny inderdaad zegquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
De @:-functie werkt niet in een TT
Wat een blunder!
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef JanCees het volgende:
@:caland beste chips blijft lays sensations thai sweet chili
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.
Je daalt nu echt enorm in aanzien bij mij, Napo. Wat doe je...quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.
Die ja.quote:
Oh wat jammer nouquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je daalt nu echt enorm in aanzien bij mij, Napo. Wat doe je...
Dat is ook logisch aangezien hier een figuurtje op staat die ook op de Flippo's stond en op de normale zakken chips staan die niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op 1 of andere manier heb ik een sterke Flippo associatie bij die soort chips.
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik vind die beertjeschips altijd wel lekker
Beetje gay is oke toch
Ja, diequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.
hoezo kon? dat doe je toch met alle chipsquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.
Ik niet, maar idd veel mensen wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo kon? dat doe je toch met alle chips
Die kreeg ik altijd bij oma met een blikje kinder cola.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik vind die beertjeschips altijd wel lekker
Beetje gay is oke toch
Panhuised @Zipportalquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Je had vroeger ook Ham-Ka's mensen. Die zitten nu aan kleine kindjes in zwembaden of trekken meisjes van fietsen.
[ afbeelding ]
Mooie tijden, kindergeluk. Je leefwereld wordt toch een stukje gecompliceerder met de jaren zeg maar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die kreeg ik altijd bij oma met een blikje kinder cola.
@Wereldgozerquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Je had vroeger ook Ham-Ka's mensen. Die zitten nu aan kleine kindjes in zwembaden of trekken meisjes van fietsen.
[ afbeelding ]
Dit bestaat toch nog steedsquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal kut jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooie tijden, kindergeluk. Je leefwereld wordt toch een stukje gecompliceerder met de jaren zeg maar.
Als je na je edit een mention toevoegt krijgt die persoon hier geen notificatie van.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer
Panhuused.
Backhand voor je.
Een sympathieke DM is al onderweg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je na je edit een mention toevoegt krijgt die persoon hier geen notificatie van.
nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een sympathieke DM is al onderweg.
Charlie Da Silvagodquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
Kindercola is van Raak en Raak was van de papa van De Lange.
rtquote:
Lol, ik sta hier niet van te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de weinige soorten chips die ik echt lekker vind.
We noteren het even.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit bestaat toch nog steeds
Eén van de weinige soorten chips die ik echt lekker vind.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat Mabel nog steeds de meest integere persoon in die familie is.quote:
Die zijn nu allemaal dragqueens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:31 schreef Caland het volgende:
Niks mis met hamkas.
Ik denk dat @:kapiteintje in de war is met die ringchips
Aha. Zo goed is mijn geheugen niet. Bedankt!quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook logisch aangezien hier een figuurtje op staat die ook op de Flippo's stond en op de normale zakken chips staan die niet.
Die zijn er nog steeds hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou geweldig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet vrijwel nooit chips.
[ afbeelding ]
@:doublepain
@:onlogisch
Nou dat zal je leven een stuk leuker maken. Applaus.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen fan van. Liever een toastje met tonijn. Of een blokje oude kaas als ik dan toch een weekendavondsnackje neem.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Heel vervelend dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens is het hartje zomer en ben ik gewoon verkouden.
Die kreeg je als traktatie bij verjaardagen van klasgenootjes wel eens. Dan maakten ze er een ketting van met dropveters. Nibbits heten die.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:31 schreef Caland het volgende:
Niks mis met hamkas.
Ik denk dat @:kapiteintje in de war is met die ringchips
Ik ook maat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens is het hartje zomer en ben ik gewoon verkouden.
Walgelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kreeg je als traktatie bij verjaardagen van klasgenootjes wel eens. Dan maakten ze er een ketting van met dropveters. Nibbits heten die.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een sympathieke DM is al onderweg.
boeiendquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En ook nog een zak chips? Vies dik varken.
'De Smaakmarkt'quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef Caland het volgende:
Zo even een hapje eten bij de smaakmarkt, dan John de Bever en daarna Paul Elstak
Prima programma weer
Inderdaad, laat anderen maar betalen voor de gevolgen van jouw ranzige leefpatroon.quote:
wie dan ???quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, laat anderen maar betalen voor de gevolgen van jouw ranzige leefpatroon.
Schijnt trouwens al uit de hand gelopen te zijn daar? Las net namelijk op AD website dat ene John de B. een man genaamd Paul L. stak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat verzin ik niet maar de linkse elite hier
De mensen die ook aangesloten zijn bij jouw zorgverzekering. De rest van de belastingbetalende Nederlanders!quote:
Weet jij hoe laat bridget maasland?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt trouwens al uit de hand gelopen te zijn daar? Las net namelijk op AD website dat ene John de B. een man genaamd Paul L. stak.
????? ben nooit ziekquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De mensen die ook aangesloten zijn bij jouw zorgverzekering. De rest van de belastingbetalende Nederlanders!
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt trouwens al uit de hand gelopen te zijn daar? Las net namelijk op AD website dat ene John de B. een man genaamd Paul L. stak.
Stop hiermee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smerige big dat je bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:50 schreef JanCees het volgende:
als ik thuis ben ga ik een zak chips enteren denk ik @:onlogisch @:ggmm @:trein2000 @:madame_paon
Volledig eens met L_Lquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook geen fan van. Liever een toastje met tonijn. Of een blokje oude kaas als ik dan toch een weekendavondsnackje neem.
Overigens vind ik paprika chips nog wel best aardig.
Dat klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou dat zal je leven een stuk leuker maken. Applaus.
AVG.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat bridget maasland?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt.
@:onlogisch is het hiermee eens. Dus ook applaus voor hem?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand die twee kapsalons eet vindt zijn lichaam een tempel. (lol)
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@Zipportaltwitter:gerardjoling twitterde op woensdag 17-07-2019 om 15:27:24Leuke leestip! https://t.co/CYlibJbkFd reageer retweet
genotquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportaltwitter:gerardjoling twitterde op woensdag 17-07-2019 om 15:27:24Leuke leestip! https://t.co/CYlibJbkFd reageer retweet
Op naar het live topicquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Het Feyenoord-topic is wel genot zeg de laatste dagen.
Veel plezier Scrummie!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga NU de presentatie van Musk/Neuralink kijken. Wens me veel plezier!
Veel plezier!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
neequote:Op woensdag 17 juli 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dus nu zijn er écht alleen maar freaks over?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Ik zit ook niet meer in Discord.
Ik weet niet eens wie er nog over zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus nu zijn er écht alleen maar freaks over?
@:charlotte3
RIP Discordquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er nog over zijn.
Het toelaten van Onlo was ook al een teken aan de wand.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
RIP Discord
Drizzt kicken was het begin van het einde.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het toelaten van Onlo was ook al een teken aan de wand.
Ik was er ook even uit, ben er nu weer in.. heb besloten mezelf niet weg te laten jagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus nu zijn er écht alleen maar freaks over?
@:charlotte3
Werd je daar weggejaagdquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik was er ook even uit, ben er nu weer in.. heb besloten mezelf niet weg te laten jagen.
Nee was er zelf even klaar mee..quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd je daar weggejaagd
wat een pestkoppen!
Ik ben wel definitief weg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik was er ook even uit, ben er nu weer in.. heb besloten mezelf niet weg te laten jagen.
Ik denk niet dat je het interessant zal vinden, maar: neuralink.com.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het interessant zal vinden, maar: neuralink.com.
Nieuwe apparaatje waarmee hersen gerelateerde ziektes mee opgelost kunnen worden, en uiteindelijk om je hersenen te laten samenwerken met AI, waardoor iedereen ontzettend slim is (zie daar de reden waarom ik zo enthousiast ben, dan ben ik eindelijk geen dummie meer!).
Werd je ook zo moe van al die meldingen enzo? Ja die kon je uitzetten, dat weet ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond het niet echt interessant meer.
Maar even serieus, dat gaat echt een hele andere wereld opleveren op langere termijn. En op korte termijn ben ik een stuk minder bang voor iets als alzheimer als ik die leeftijd straks heb.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Elan zal ook wel met smart op dat apparaat wachten.
Vooral die @Everyone meldingen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd je ook zo moe van al die meldingen enzo? Ja die kon je uitzetten, dat weet ik.
Je bent welkom als je terug wil, al kan ik me inbeelden dat dat wel het laatste is waar je zin in hebtquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan, ik vond het eigenlijk nooit zo interessant. Maar dat zal aan mij liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer van 'eerst zien dan geloven' maar je zal ongetwijfeld gelijk hebben. Ik ben sowieso niet bang voor ziektes o.i.d.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat gaat echt een hele andere wereld opleveren op langere termijn. En op korte termijn ben ik een stuk minder bang voor iets als alzheimer als ik die leeftijd straks heb.
Echt he. En dan keek je een uurtje niet en dan waren er weer 400 berichten. Gaat toch niemand terug zitten lezen joh.quote:
lolquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat gaat echt een hele andere wereld opleveren op langere termijn. En op korte termijn ben ik een stuk minder bang voor iets als alzheimer als ik die leeftijd straks heb.
Zou daar wel een docu over willen zien..quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het interessant zal vinden, maar: neuralink.com.
Nieuwe apparaatje waarmee hersen gerelateerde ziektes mee opgelost kunnen worden, en uiteindelijk om je hersenen te laten samenwerken met AI, waardoor iedereen ontzettend slim is (zie daar de reden waarom ik zo enthousiast ben, dan ben ik eindelijk geen dummie meer!).
Nah, I'm good.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je bent welkom als je terug wil, al kan ik me inbeelden dat dat wel het laatste is waar je zin in hebt
Fräsergodquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 verliest met 0-3 van Sparta. @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Sparta is de club van rotterdam historisch gezien.
De volksclub
Welkom terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
VRIENDEN (en @:trein2000 )
I AM BACK!!!
DPGod. Vanavond gaan we dat vieren in het Jinek topic.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
I AM BACK!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
I AM BACK!!!
Wel in lijn met wat ik vanmiddag vertelde. Het is nu gewoon niet veel. Hopelijk komt dat nogquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Willem 2 verliest met 0-3 van Sparta. @:lenny_leonard
Maat! Welkom terug!quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef Doublepain het volgende:
I AM BACK!!!
Oh, welkom terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt jongens
Was een lange 1,5 maand
Met mensen van discord zekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?ZvXBTRgl5couderwetssssssss
Zou niet durven.quote:
Bedankt! <3quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo MEVROUW Charlotte
Gefeliciteerd nog he 😘
Wat reageerde je niet op mijn laatste mention?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Heb meteen weer zin om hier meer te posten.
Niet gekliktquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef Charlotte3 het volgende:
https://skribbl.io/?ZvXBTRgl5couderwetssssssss
En dat voor een onterechte ban. Maar mooi dat je terug bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:13 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt jongens
Was een lange 1,5 maand
Ik heb 2 weken verleningen gepakt zoday Knut een unban kreegquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat voor een onterechte ban. Maar mooi dat je terug bent.
Boekje van hem wel gelezen (it starts with why ofzo). Hilarisch hoe bedrijven dit ook willen implementeren maar totaal niet zoals Sinek het bedoelt. Van die managers die wat gehoord hebben en dan zelf maar wat verzinnen in een heisessie. Kneuzen. Overal kneuzen, Roland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard wat vindt jij van simon sinek
dankje lenny. had tijdje geleden de golden circle op school gekregen. met de why in het middenquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boekje van hem wel gelezen (it starts with why ofzo). Hilarisch hoe bedrijven dit ook willen implementeren maar totaal niet zoals Sinek het bedoelt. Van die managers die wat gehoord hebben en dan zelf maar wat verzinnen in een heisessie. Kneuzen. Overal kneuzen, Roland.
Godquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke god???
God, Allah, strootman?????
Beest.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Is er een geloof dat de zon als god ziet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Allah is ook een God maar niet Godgod
DUBBELPIJNGODquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er een geloof dat de zon als god ziet?
Dat lijkt me een prima god
Raquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welkom terug op dit enerverende forum, ouwe reus.quote:
Bedanktquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welkom terug op dit enerverende forum, ouwe reus.
Genot, dat is dan een echte god.. Wat god doet wat mensen claimen, doet de zon namelijk ook..quote:
Bedankt, er is niks veranderd zo te zien, mooiquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welkom terug op dit enerverende forum, ouwe reus.
je bedoelt Raquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
momolandgenotquote:
Wist je dat het woord Amen mogelijk is afgeleid van Amon-Ra?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dankzij Ra heb ik net heerlijk kunnen eten
Bedankt Ra
Nee, vertel me meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat het woord Amen mogelijk is afgeleid van Amon-Ra?
Die wedstrijd hoeven ze niet te spelen want Noord-Korea wint toch elke wedstrijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Zuid-Korea tegen Noord-Korea in de kwalificatie Azië cup
genot
quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genot, dat is dan een echte god.. Wat god doet wat mensen claimen, doet de zon namelijk ook..
Zongod
Mijn god
[..]
Bedankt, er is niks veranderd zo te zien, mooi
Drizztquote:Op donderdag 18 juli 2019 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DPgod terug op de foks
Welkom terug, maatje
Nee, Caland had een feestje dat helemaal uit de hand liep. Las net namelijk op AD website dat ene John de B. een man genaamd Paul L. stak.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft de nederlaag van Feyenoord je zo erg aangegrepen?
xDquote:Op donderdag 18 juli 2019 08:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, Caland had een feestje dat helemaal uit de hand liep. Las net namelijk op AD website dat ene John de B. een man genaamd Paul L. stak.
Net een collega thuis afgezet die ik vannacht mee naar huis heb genomen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft de nederlaag van Feyenoord je zo erg aangegrepen?
Lekker bezig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Net een collega thuis afgezet die ik vannacht mee naar huis heb genomen.
Dat wordt heerlijk ongemakkelijk als ik maandag weer moet werken.
Ik slaap slecht, maar daar lig ik niet wakker van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik pak hiervoor een TR mee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wil je dit soort "humor" in ONZ houden?quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excuus, ik ga teveel met Haags om, dan krijg je dat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je dit soort "humor" in ONZ houden?
Volgende keer moet ik helaas notes uit gaan delen!
Bedankt voor het afhandelen van mijn TR.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je dit soort "humor" in ONZ houden?
Volgende keer moet ik helaas notes uit gaan delen!
Strijder 💪👊quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excuus, ik ga teveel met Haags om, dan krijg je dat.
Wat ben je toch weer heerlijk haatdragend.quote:Op donderdag 18 juli 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ONZ
Iedereen die daar post mag van mij vandaag vervelend struikelen.
Niks meer over van dat tyfus hete weer, op twee dagen na.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk haatdragend.
het wordt volgende week toch weer warm?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks meer over van dat tyfus hete weer, op twee dagen na.
Maandag en dinsdag, daarna wat minder ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt volgende week toch weer warm?
Even wachten op de nieuwe pluim zometeenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft het jojo effect houden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Even wachten op de nieuwe pluim zometeen
kan nog wel een aardige zomer worden als het een beetje doortrekt richting septemberquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag, daarna wat minder ja.
Beetje mooie nazomer in septemberquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan nog wel een aardige zomer worden als het een beetje doortrekt richting september
Nee, maar ik weet wel waar Guus Meeuwisquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Donder op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar Guus Meeuwis![]()
![]()
![]()
Sta je dan, met je aircoquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit niet in mijn eigen kantoor vandaag. Zal vanavond eens kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je alvast oefenen voor als de kleine er is.
Haha ja doe dat. Succes ermee!quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit niet in mijn eigen kantoor vandaag. Zal vanavond eens kijken.
JIJ HEBT JE EERSTE WAARSCHUWING TE PAKKEN.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel waar Guus Meeuwis![]()
![]()
![]()
Schreeuw niet zoquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
JIJ HEBT JE EERSTE WAARSCHUWING TE PAKKEN.
Ditquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk pakt @:GGMM ze goed aan, anders #ditisnietmijnSCmeer
Hou je bekquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
ONZ
Iedereen die daar post mag van mij vandaag vervelend struikelen.
Hou je bek dummiequote:Op donderdag 18 juli 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder gewoon op naar die tering SC, walgelijke afhaker.
Ik post waar ik wil sukkelquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tyfstraal jij ook maar op naar die SC.
Ga niet tijger doen als je pussy bent. Jij was altijd in de BNW SC te vinden toch. Jij mag hier helemaal geen opmerkingen over maken!quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder gewoon op naar die tering SC, walgelijke afhaker.
BNW SC en VBL SC hadden banden met elkaar. En toen ik in de BNW SC zat was ik hier niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga niet tijger doen als je pussy bent. Jij was altijd in de BNW SC te vinden toch. Jij mag hier helemaal geen opmerkingen over maken!
ONZ sc en vbl sc ook. Aangezien ik en JanCees daar tegen fasci.sme strijden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
BNW SC en VBL SC hadden banden met elkaar. En toen ik in de BNW SC zat was ik hier niet of nauwelijks.
Jammer Tjacka.
Fuck de ONZ SC.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ONZ sc en vbl sc ook. Aangezien ik en JanCees daar tegen fasci.sme strijden.
Ik heb banden met je smerige teringmoederquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
BNW SC en VBL SC hadden banden met elkaar. En toen ik in de BNW SC zat was ik hier niet of nauwelijks.
Jammer Tjacka.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb banden met je smerige teringmoeder
madquote:
Echt niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:39 schreef JanCees het volgende:
Dummie is mede verantwoordelijk dat deze sc dood is
SUKKEL
Zo dan. Hallo zegquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb banden met je smerige teringmoeder
Dat blijkt wel uit zijn agressieve postgedrag ja.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Scrummie krijgt er weer flink van langs.
Die man heeft het al moeilijk genoeg na zijn enorme blunder in het Feyenoord topic.
Laat Scrummie met rust.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
Verder vind ik Scrummie wel een leuke gozer eigenlijk
Welke blunder?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Scrummie krijgt er weer flink van langs.
Die man heeft het al moeilijk genoeg na zijn enorme blunder in het Feyenoord topic.
Laat Scrummie met rust.
Insgelijks ouwe reus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
Verder vind ik Scrummie wel een leuke gozer eigenlijk
Ik heb zowaar de hele wedstrijd gezien. Knap dat de commentator van Veronica positief kon blijven...quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Chef.
Genoten van Feyenoord gisteren?
helicopter was het hoogtepunt zeker?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo Chef.
Genoten van Feyenoord gisteren?
Die moet nog komen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
helicopter was het hoogtepunt zeker?
stort neer naast het stadionquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brandstof was duurder dan de aankopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geemquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg een mention van scrum.. maar geem post?????
Was van JC.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik kreeg een mention van scrum.. maar geem post?????
VBL / [VBL SC #7183] Negersex @lange_lansquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en Scrum..
Kreeg 2 mentions, vreemd allemaal
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en Scrum..
Kreeg 2 mentions, vreemd allemaal
Het was ook maar een oefenpotje, vond Gijp erg overdreven.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zowaar de hele wedstrijd gezien. Knap dat de commentator van Veronica positief kon blijven...
Wat heb ik hiermee maken??quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7183] Negersex @lange_lans
quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Brandstof was duurder dan de aankopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |