4 april 2019quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]In elk geval geen taalbarričretwitter:wessantes twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:02:45De sfeer zit er al goed in op het moment dat Ayoub zijn koffer niet kan vinden #FEYhee https://t.co/wV4FYnzQsm reageer retweet
Iets van je leven maken blijkt dan weer pittig genoeg voor je te zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik vind eigenlijk zelden iets pittig
Wat een blunder van @Danny inderdaad zegquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
De @:-functie werkt niet in een TT
Wat een blunder!
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef JanCees het volgende:
@:caland beste chips blijft lays sensations thai sweet chili
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.
Je daalt nu echt enorm in aanzien bij mij, Napo. Wat doe je...quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die patat chips van Cheetos, die vond ik erg lekker.
Die ja.quote:
Oh wat jammer nouquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je daalt nu echt enorm in aanzien bij mij, Napo. Wat doe je...
Dat is ook logisch aangezien hier een figuurtje op staat die ook op de Flippo's stond en op de normale zakken chips staan die niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op 1 of andere manier heb ik een sterke Flippo associatie bij die soort chips.
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik vind die beertjeschips altijd wel lekker
Beetje gay is oke toch
Ja, diequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.
hoezo kon? dat doe je toch met alle chipsquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pom-Bär bedoel je? Daar kon je dus echt een complete zak van leegtanken in 1x.
Ik niet, maar idd veel mensen wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo kon? dat doe je toch met alle chips
Die kreeg ik altijd bij oma met een blikje kinder cola.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:20 schreef Caland het volgende:
Ik vind die beertjeschips altijd wel lekker
Beetje gay is oke toch
Panhuised @Zipportalquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Je had vroeger ook Ham-Ka's mensen. Die zitten nu aan kleine kindjes in zwembaden of trekken meisjes van fietsen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |