Ach, ik word altijd een beetje moe over dat gepraat over voetbal. Of je je wijsheid uit de VI Pro haalt of een oude gek van Veronica maakt niks uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Tjacka mag je alleen een mening over voetbal hebben als je zelf Eredivisie hebt gespeeld![]()
Lekker man, meninkjes van John de Wolf en Mario Been.
Buitenspel, kom op Ama. Je kan hetquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal.
Onzin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga me hier niet in mengen. Zowel Stijn als JR hebben heel wat meer verstand van voetbal dan ik.
Jij hebt weer verstand van de verschillen tussen een indica en een sativa. Ieder z’n eigen expertise.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal.
Waarom? Qua tactiek en alles zullen ze het spel beter lezen doordat ze meer kijken en zich er meer in verdiepen dan ik doe, is toch alleen maar logisch?quote:
Voetbal is geen abstracte wetenschap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga me hier niet in mengen. Zowel Stijn als JR hebben heel wat meer verstand van voetbal dan ik.
Oh jij kijkt helemaal niet. Ja dan misschien wel. Ik ben ook wel mad omdat JR mij laatst uit ging lachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Qua tactiek en alles zullen ze het spel beter lezen doordat ze meer kijken en zich er meer in verdiepen dan ik doe, is toch alleen maar logisch?
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkstequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:09 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik kijk wel. Maar iedereen die voetbal kijkt weet dus evenveel van voetbal beweer je dan of?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh jij kijkt helemaal niet. Ja dan misschien wel. Ik ben ook wel mad omdat JR mij laatst uit ging lachen.
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkste
Ja, zo verwoord je het helemaal correct.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkste
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.
Wat is voor jou belangrijk danquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal niet
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Maar iedereen die voetbal kijkt weet dus evenveel van voetbal beweer je dan of?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uitquote:
Netjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uit
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Jij hebt weer verstand van de verschillen tussen een indica en een sativa. Ieder z’n eigen expertise.
Eigenlijk alleen mijn naaste familie en mijn vriendin en een paar vrienden. Als de rest morgen dood valt boeit het mij weinig. Zou het erger vinden als Ajax niet meer bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal niet
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.
Wow box bro.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uit
Ach, het is een spelletje met een hoop ballen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.
PSV koopt fucking KARSDORP. Nou ik hoef geen vi pro te lezen dat die natuurlijk heel erg vaak geblesseerd is en te kort gaat komen voor het niveau wat je nodig hebt om met Ajax te concurreren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat het snel vermoeiend wordt ben ik overigens wel met je eens. Het is gewoon niet iets waar je urenlang de diepte over in kan gaan.
Familie en vrienden zijn een groot goed, zeker als je je bedenkt dat niet iedereen deze luxe heeft.quote:
Utrecht top 3quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:22 schreef Tjacka het volgende:
Al lees ik hem wel, maar het is wel vermoeiende informatie. Een keer mijn bets ingezet op de voorbeschouwingen van hun en verloor nog steeds 3 meijer. Dus tja.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:22 schreef Tjacka het volgende:
Al lees ik hem wel, maar het is wel vermoeiende informatie. Een keer mijn bets ingezet op de voorbeschouwingen van hun en verloor nog steeds 3 meijer. Dus tja.
Vrienden zijn tijdelijk. Familie is alles.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie en vrienden zijn een groot goed, zeker als je je bedenkt dat niet iedereen deze luxe heeft.
Je huis en haard verkopen om een spelletjequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet dan ook de chat van Voetbalwedden lezen. Daar zetten ze hun hypotheek op wedstrijden uit de 2de divisie in Georgie en zijn ze viesmad als hun bet niet klopt
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden zijn tijdelijk. Familie is alles.
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staanquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.
Voetbal een spelletje noemen. 1950 belde. Ze willen hun argument terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je huis en haard verkopen om een spelletje![]()
Sad but true
True.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staan
Mijn vrienden betekenen minder en minder voor mij als ik eerlijk ben. Mijn broertje kan ik 6 maanden niet spreken en als ik hem zie is het goed. Hij mag alles van mij hebben wat ik hem aan kan bieden en hij doet het ook terug. Dat is ook voor mijn papa en mama trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ligt eraan. Vrienden kan je kiezen, familie heb je.
Sowiesoquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je gewoon minimaal een acceptabele familie hebt zou dat altijd op 1 moeten staan
Het argument is in 2050 ook nog geldigquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voetbal een spelletje noemen. 1950 belde. Ze willen hun argument terug.
Dan heb je een hechte band met je familie. Helaas geldt dat niet voor iedereen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vrienden betekenen minder en minder voor mij als ik eerlijk ben. Mijn broertje kan ik 6 maanden niet spreken en als ik hem zie is het goed. Hij mag alles van mij hebben wat ik hem aan kan bieden en hij doet het ook terug. Dat is ook voor mijn papa en mama trouwens.
Voetbal is geen spelletjequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het argument is in 2050 ook nog geldig
Dat is toch mooi, je hoeft elkaar niet elke keer te zien, maar als je elkaar ziet dan zit het meteen goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vrienden betekenen minder en minder voor mij als ik eerlijk ben. Mijn broertje kan ik 6 maanden niet spreken en als ik hem zie is het goed. Hij mag alles van mij hebben wat ik hem aan kan bieden en hij doet het ook terug. Dat is ook voor mijn papa en mama trouwens.
Toch maak je het er vaak ook wel deels zelf naar. Op fok zie je dat zovaak. Van die achterlijke redenen waarom er bijv niet meer contact gehouden wordt met je ouders. Echt come on. Het zijn je fk ouders. En dan nutteloze ruzies. Daar ga je jezelf zo hard in tegenkomen laterquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:36 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan heb je een hechte band met je familie. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Een groot spel waar heel veel geld in omgaat.quote:
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een groot spel waar heel veel geld in omgaat.
Dat hangt ook per situatie af.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch maak je het er vaak ook wel deels zelf naar. Op fok zie je dat zovaak. Van die achterlijke redenen waarom er bijv niet meer contact gehouden wordt met je ouders. Echt come on. Het zijn je fk ouders. En dan nutteloze ruzies. Daar ga je jezelf zo hard in tegenkomen later
Dan heb je het waarschijnlijk over wissewasjes.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch maak je het er vaak ook wel deels zelf naar. Op fok zie je dat zovaak. Van die achterlijke redenen waarom er bijv niet meer contact gehouden wordt met je ouders. Echt come on. Het zijn je fk ouders. En dan nutteloze ruzies. Daar ga je jezelf zo hard in tegenkomen later
Ja dit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschijnlijk over wissewasjes.
Er zijn ook kinderen die van jongs af aan een vader hebben moeten missen, omdat papa in de bajes zat, met wijven in de kroeg zat of andere zaken had die belangrijker waren dan de opvoeding van hun kind.
Mama die psychische problemen heeft en een alcoholprobleem waardoor zij óók niet voor de kinderen kan zorgen.
Opgroeien bij tantes, ooms, pleeggezinnen, jeugdinternaat, etc.
Dat is een iets andere jeugd dan jij (waarschijnlijk) gehad hebt.
Maar de voorbeelden die jij nu noemt zijn geen achterlijke redenen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan heb je het waarschijnlijk over wissewasjes.
Er zijn ook kinderen die van jongs af aan een vader hebben moeten missen, omdat papa in de bajes zat, met wijven in de kroeg zat of andere zaken had die belangrijker waren dan de opvoeding van hun kind.
Mama die psychische problemen heeft en een alcoholprobleem waardoor zij óók niet voor de kinderen kan zorgen.
Opgroeien bij tantes, ooms, pleeggezinnen, jeugdinternaat, etc.
Dat is een iets andere jeugd dan jij (waarschijnlijk) gehad hebt.
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:36 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan heb je een hechte band met je familie. Helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ik val soms ook wel eens in die valkuil hoor. Vorige week nog. Ik was op vakantie en de planten zijn vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dat je de hechte familieband moet koesteren.quote:
quote:
Jij hebt een zéér hechte band met je broertje en ouders, waardoor je alles voor hen over hebt en vice versa.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden zijn tijdelijk. Familie is alles.
Dat is soms wel lastig hoor. Ik ben (dat is helaas geen act) best een apathisch persoon en mijn broertje is eigenlijk nog veel erger. Wij voelen elkaar vaak wel aan, maar communicatie via sociale media is voor apaten vrij lastig soms.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast dat je de hechte familieband moet koesteren.
2 deuren verderop zal het vast minder zijn, met voorbeelden uit de vorige posts
Waar zit dat hem in danquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is soms wel lastig hoor. Ik ben (dat is helaas geen act) best een apathisch persoon en mijn broertje is eigenlijk nog veel erger. Wij voelen elkaar vaak wel aan, maar communicatie via sociale media is voor apaten vrij lastig soms.
Fijn wel, als je zulke ouders hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar de voorbeelden die jij nu noemt zijn geen achterlijke redenen natuurlijkDat is allemaal begrijpelijk als je daarom geen contact meer hebt. Ik bedoel ook inderdaad de wissewasjes.
Mijn jeugd was niet bepaald geweldig maar daar zijn mijn ouders niet negatief in geweest inderdaad. Kan me niet veel beter wensen.
Kan natuurlijk. Hangt ook van de situatie af. Ik ben gewoon voorzichtig met vrienden, maar dat is wss voor elk persoon anders.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt een zéér hechte band met je broertje en ouders, waardoor je alles voor hen over hebt en vice versa.
Dat is natuurlijk heel prettig, maar niet iedereen heeft een dergelijke band met de familie. Sommige mensen hebben een hechtere band met vrienden, dan met familie.
[..]
Hier ben ik het dus niet helemaal mee eens.
Dat ligt aan de familie die je hebt, of hoe sterk die band is.quote:
Geen idee. Meeste dingen boeien ons beide geen fuck, maar soms ja heb je iets wat die ander wel wat boeit. Dan moet je ineens op passen wat je zeg.quote:
Ok Rodneyquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn familie niet. Belangrijkste wat er is.
Beter een goede buur dan een verre vriend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat ligt aan de familie die je hebt, of hoe sterk die band is.
Sommigen hebben een betere band met de buur dan de broer.
Maar een goede broer stijgt daarbovenquote:Op woensdag 17 juli 2019 03:05 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Beter een goede buur dan een verre vriend.
Eens.quote:
Niks mis met kampers.quote:Op woensdag 17 juli 2019 03:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ziet een goede familie gelijk aan kampers oid.
Heb jij eigenlijk broers of zussen?quote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Met z'n drieën?quote:
Mogguhquote:
Met al die luchtvochtigheid kan ik bijna zwemmen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee,
Het is nog geeneens 20 graden.
Jij bent laatquote:
Veel ook welquote:
Niemand gelooft die wandelende actquote:
Nou en?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij bent laat
[..]
Veel ook wel
[..]
Niemand gelooft die wandelende act
Ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:06 schreef JJH het volgende:
Als de kans zich voordoet laat ik het niet van het weer afhangen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeey goedemorgen kikkertje, ben je nu godverdomme nog niet blauw?
Oeioeioeiquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is bijna weer tijd voor een kerstmuts iddquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aloa. Wanneer ga jij weer over naar een kerstUI?
Het jaar is al over de helft.![]()
FEE kan al bijna open.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aloa. Wanneer ga jij weer over naar een kerstUI?
Het jaar is al over de helft.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word jij weer minister van feest?
Nee helaasquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
alles goed?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAAGSIEEEEE
[..]
Hey weepee
[..]
JV!!!!! Jaaaaa met jou???
Ik heb in coma gelegen vannacht. Geslapen als een baby, net als Noel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa ben alleen beetje moe. Met jou?
Ik heb in coma gelegen tot uur of 6 waarna ik beetje verward wakker werd en weer verder sliepquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in coma gelegen vannacht. Geslapen als een baby, net als Noel.
Heb je nu ook een beetje hoofdpijn?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb in coma gelegen tot uur of 6 waarna ik beetje verward wakker werd en weer verder sliep
Hoe raad je dat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nu ook een beetje hoofdpijn?
Nu niet maar meestal wel als ik zo vast slaap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe raad je dat.
Heb jij ook hoofdpijn?
Even niet zo druk met fok geweest dus dat is natuurlijk vreselijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAAGSIEEEEE
[..]
Hey weepee
[..]
JV!!!!! Jaaaaa met jou???
Waar ga je heen Johannes?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even niet zo druk met fok geweest dus dat is natuurlijk vreselijkEn nu ga ik over een paar dagen op vakantie dus dat zal ook niet veranderen.
Heb jij nog wilde (vakantie) plannen?
Klinkt sexyquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:39 schreef Flippiee het volgende:
Ipv helemaal naar binnen stoten, maar voor de helft.
Een quickyquote:
Ahhh op die manierquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu niet maar meestal wel als ik zo vast slaap.
Ik vond je al afwezig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even niet zo druk met fok geweest dus dat is natuurlijk vreselijkEn nu ga ik over een paar dagen op vakantie dus dat zal ook niet veranderen.
Heb jij nog wilde (vakantie) plannen?
Heeeeeey Kopje, goedemorgenquote:
Die is best wel kut want die blijft de hele dag hangen vaak.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh op die manier
[..]
Ik vond je al afwezig.Wel leuke dingen gedaan in de tussentijd?
Oh vakantiewaar ga je heen?
Ik ga binnenkort een weekendje wegEn neem af en toe wat vrije dagen op. Niet echt lange/wilde Vakantie staan. Dat komt volgend jaar
Flips de ochtendsloeriequote:Op woensdag 17 juli 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik voel me wel een beetje vulgair nu
Ik ga wel rondje om straks en drink veel water. Wie weet helpt het.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is best wel kut want die blijft de hele dag hangen vaak.
Ben meer een avondneukert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. Seks in de ochtend is ook gewoon best fijn.
Heyquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:42 schreef UitStraling het volgende:
Heeeeeey Kopje, goedemorgen![]()
Ik ga voor met maar een balletje naar binnen, dat er nog een bal uit de vulva hangt, pijnlijk en best wel moeilijk maar het kan, met wat oefening en genoeg geilheid.
Hahaquote:
Gewoon elk moment van de dag is seks fijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoop het.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga wel rondje om straks en drink veel water. Wie weet helpt het.
Snel snel snel uit geiligheid even 5 minuten voor het werk neuken en dan hijgend aan elkaars blik zien dat er nog vijf uur seks in de avond aan zit te komenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuk jij nog of golf je al?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel snel snel uit geiligheid even 5 minuten voor het werk neuken en dan hijgend aan elkaars blik zien dat er nog vijf uur seks in de avond aan zit te komen
Ok je was oceaan dus?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Ehm ja, ben gelijk droog wel
[..]
Haha
Ik ook helaasquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben meer een avondneukert.
Zo ver ben ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon elk moment van de dag is seks fijn
Heyquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neuk jij nog of golf je al?
Helaas?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook helaas
[..]
Zo ver ben ik nog niet gekomen
[..]
Hey
Heyyyyquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, want wil ook in de ochtend maar laatste scharrel wilde dat niet.
Van die vunzige praat hier allemaal (en ook van flips natuurlijk)quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo wild geworden van flippiee?
Echte liefde is niet vunzig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die vunzige praat hier allemaal (en ook van flips natuurlijk)
Ik snap je.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Cutequote:Op woensdag 17 juli 2019 08:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor dus de 2dequote:Op woensdag 17 juli 2019 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Oftewel, lees je dit met een enorme erectie in de hand en slechts de andere hand over om te typen of heb je in die ene ondeugende hand een mok koffie?
Ik ga naar Griekenlandquote:
Het spijt me, vergeef me!quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahhh op die manier
[..]
Ik vond je al afwezig.Wel leuke dingen gedaan in de tussentijd?
Oh vakantiewaar ga je heen?
Ik ga binnenkort een weekendje wegEn neem af en toe wat vrije dagen op. Niet echt lange/wilde Vakantie staan. Dat komt volgend jaar
Lekker man! Geniet ervan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Griekenland
[..]
Het spijt me, vergeef me!Veelal minder leuke dingen en verplichtingen, laatst nog wel een vrijgezellenfeest meegemaakt maar het was een tikje lame.
Griekenland dus! Waarschijnlijk wordt dat ook niet fokken op de beach maar wie weet!
Weekendje weg kan ook heel leuk zijn! Wat is de bestemming?
Volgend jaar backpacken? Of naar een luxe resort in Indonesië ofzo?
wel goed moest verplicht vroeg op zodat de pianostemmer kon komenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa ben alleen beetje moe. Met jou?
Die pak ik zo ook even mee in t ziekenhuisquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:44 schreef dud0r het volgende:
Even een bakje warme chocolademelk maken. Met hazelnoot siroop
Succes in het ziekenhuis!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:11 schreef I. het volgende:
[..]
Die pak ik zo ook even mee in t ziekenhuis
ja was nog wel gezellig niet te lang doorgegaan .quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mogguh......leuk feestje gehad gisteren?
Mooi zoquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja was nog wel gezellig niet te lang doorgegaan .
Hebben ze die daar?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:11 schreef I. het volgende:
[..]
Die pak ik zo ook even mee in t ziekenhuis
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die daar?
Succes in het ziekenhuis.
Oh dat is wel jammer dat het lame was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga naar Griekenland
[..]
Het spijt me, vergeef me!Veelal minder leuke dingen en verplichtingen, laatst nog wel een vrijgezellenfeest meegemaakt maar het was een tikje lame.
Griekenland dus! Waarschijnlijk wordt dat ook niet fokken op de beach maar wie weet!
Weekendje weg kan ook heel leuk zijn! Wat is de bestemming?
Volgend jaar backpacken? Of naar een luxe resort in Indonesië ofzo?
Dat klinkt wel stomquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel goed moest verplicht vroeg op zodat de pianostemmer kon komen
Op kantoor?quote:
ach ja dan is de piano iig weer gestemdquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer dat het lame was.
GriekenlandIk hoop gewoon op wat snaps van het strand en een cocktail of iets
Geniet ervan
Spanje!
En volgend jaar backpacken als alles goed gaat
[..]
Dat klinkt wel stom
Ik al 4 maanden nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In beide gevallen niet nodig. Ik ook al 10 dagen niet geschoren.
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.quote:
Op 't toilet op kantoor jaquote:
Weet niet of mijn autisme dat aan kanquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.
Apart om dat daar te doen. Waarom niet gewoon thuis?quote:
Vast wel. Komt goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet of mijn autisme dat aan kan
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggenquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Apart om dat daar te doen. Waarom niet gewoon thuis?
[..]
Vast wel. Komt goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat ik dan 10 min langer kan blijven liggen
Ga wat eten danquote:
Tot ik met scriptie klaar benquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan we nu dagelijks voor 11 proberen? Want dan moeten we het hier ook even aanpassen.
Oke, tot aan september dusquote:
Zalm vandaag?quote:
Komt vast door die vieze onverzorgde baardquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie er woest en wild uit vandaag blijkbaar "Zeg moet jij niet eens solliciteren om in Vikings mee te gaan spelen?"
Die hebben wel lekkere broodjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:39 schreef I. het volgende:
Ik haal zo warme broodjes bij de Lidl denk ik
Die donuts bohhquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:39 schreef I. het volgende:
Ik haal zo warme broodjes bij de Lidl denk ik
Echt hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hebben wel lekkere broodjes
Zeg ik dat ergens?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet als lunch joh gekkie.
Met die strepen hequote:
Nee het ging over de lidlquote:
Sooooow idd die zijn echt kingquote:
Maar het is woensdagquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Boterham met kipfilet.
Binnenkort wonen er zelfs processierupsen in denk ik ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt vast door die vieze onverzorgde baard
Doe maar luxequote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik neem tegenwoordig lunch mee.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Word je anders te dik?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, mag nog wel een kilootje aankomen.
Is dat van die goedkope kipfilet met zo'n regenboogglans eroverheen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat van die goedkope kipfilet met zo'n regenboogglans eroverheen?
quote:
Is dat weer niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, ik meen me te herinneren dat er ergens een gedegen artikel was dat soulmate tegenover iets anders plaatste in termen van liefde, maar als ik hierop zoek dan krijg ik alleen maar happinezz achtige resultaten via google
Jazeker. Zonnetje schijnt, ik verdien geld voor de baas.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker. Zonnetje schijnt, ik verdien geld voor de baas.
Kan het nog beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |