Ach, ik word altijd een beetje moe over dat gepraat over voetbal. Of je je wijsheid uit de VI Pro haalt of een oude gek van Veronica maakt niks uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens Tjacka mag je alleen een mening over voetbal hebben als je zelf Eredivisie hebt gespeeld![]()
Lekker man, meninkjes van John de Wolf en Mario Been.
Buitenspel, kom op Ama. Je kan hetquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal.
Onzin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga me hier niet in mengen. Zowel Stijn als JR hebben heel wat meer verstand van voetbal dan ik.
Jij hebt weer verstand van de verschillen tussen een indica en een sativa. Ieder z’n eigen expertise.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb helemaal geen verstand van voetbal.
Waarom? Qua tactiek en alles zullen ze het spel beter lezen doordat ze meer kijken en zich er meer in verdiepen dan ik doe, is toch alleen maar logisch?quote:
Voetbal is geen abstracte wetenschap.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga me hier niet in mengen. Zowel Stijn als JR hebben heel wat meer verstand van voetbal dan ik.
Oh jij kijkt helemaal niet. Ja dan misschien wel. Ik ben ook wel mad omdat JR mij laatst uit ging lachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Qua tactiek en alles zullen ze het spel beter lezen doordat ze meer kijken en zich er meer in verdiepen dan ik doe, is toch alleen maar logisch?
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkstequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:09 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik kijk wel. Maar iedereen die voetbal kijkt weet dus evenveel van voetbal beweer je dan of?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh jij kijkt helemaal niet. Ja dan misschien wel. Ik ben ook wel mad omdat JR mij laatst uit ging lachen.
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkste
Ja, zo verwoord je het helemaal correct.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van alle onbelangrijke dingen is voetbal het belangrijkste
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.
Wat is voor jou belangrijk danquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor mij ook niet en voetbal al helemaal niet
Toeschouwers zeggen eigenlijk vrijwel altijd onzin. Iedereen ziet wat goed voetbal is of slecht. Lullen over tactiek of andere dingen is gewoon vrij vermoeiend. Zelfs bij de clubs begrijpen ze er geen reet van. Zouden JR en Stijn dan echt zoveel meer weten door dat ze de vi pro lezen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Maar iedereen die voetbal kijkt weet dus evenveel van voetbal beweer je dan of?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen belangrijk voor mij.
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uitquote:
Netjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Familie vrienden en naasten, daar put ik mijn geluk uit
quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Jij hebt weer verstand van de verschillen tussen een indica en een sativa. Ieder z’n eigen expertise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |