Mijn act is niet altijd leuk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sow geen tt Haags?ouwe topicjager
Ik godquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Sow geen tt Haags?ouwe topicjager
ik trakteer wel een shotje dan ga je vanzelf dansen 😜quote:
Klopt, die neuken tt is al overtijdquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn act is niet altijd leuk.
Teveel vrouwen een baby geschonken ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik trakteer wel een shotje dan ga je vanzelf dansen 😜
Ligt aan het muziek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik trakteer wel een shotje dan ga je vanzelf dansen 😜
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Teveel vrouwen een baby geschonken ja.
Niets. Is het beste.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]ik weet niet wat ik hierop moet zeggen
Ik mag Hema 🙌quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Borrel en Hema zijn een goed setje.
Ik heb geen moeite met mijn lidquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik moeite heb met lidwoorden
quote:
o yeahhhquote:
Voor dat garnaaltje hoef je ook geen moeite te doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mijn lid
KOEKOEK.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor dat garnaaltje hoef je ook geen moeite te doen
hahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor dat garnaaltje hoef je ook geen moeite te doen
Ze is a-sexueelquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen bij je zusje!!!
geen lastige kinderen meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt kleuterklas wel rustig van
Of juist niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt kleuterklas wel rustig van
Go your gangquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om er B van te maken.
ligt eraan wat voor dronk iemand heeft kan alle kanten opquote:
Even de kleuterklas verbouwen , lekker joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor dronk iemand heeft kan alle kanten op![]()
te lief worden knuffelen
aggressief worden en alles willen slopen (de meeste mannen dushuehue maar dat is eigenlijk normaal ook wel zo)
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even de kleuterklas verbouwen , lekker joh.
Haagse dronkquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor dronk iemand heeft kan alle kanten op![]()
te lief worden knuffelen
aggressief worden en alles willen slopen (de meeste mannen dushuehue maar dat is eigenlijk normaal ook wel zo)
haags word smooth als hij gedronken heeft denk ikquote:
Extince godquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
haags word smooth als hij gedronken heeft denk ik
SOW!quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jullie zijn zonder drank vervelend genoeg
Volgens Extince nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geeft nog meer dorst de aftermath
Tegen jou durf ik wel hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
noem je mij nou homo?
KOM DAN
[ afbeelding ]
gevaarlijk is wodka welquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind spraakwater wel een goede naam voor wodka of zoiets
Get him guuurlquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
noem je mij nou homo?
KOM DAN
[ afbeelding ]
Ik ga meequote:
SLAPEN ZEI JEquote:
quote:
slaap lekker haagsiequote:
Soo jaloerse katerquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
pussssyloveeee
[ afbeelding ]
mine bitch
Fijn plaatjequote:Op woensdag 17 juli 2019 01:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soo jaloerse kater
Sharing is caring![]()
[ afbeelding ]
massage mode onquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soo jaloerse kater
Sharing is caring![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me wel leuk voor een dagje zoveel kattenquote:
Ik vind 2 genoegquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk voor een dagje zoveel katten
Enfin... Slapen
Nicequote:Op woensdag 17 juli 2019 01:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
massage mode on
[ afbeelding ]
apart dat ze dat doen, maar fascinerendquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar katten doen dat sowieso wel alleen vaak juist niet op de plek waar het nodig is
Doei nootje
Op je nootjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice![]()
Maar katten doen dat sowieso wel alleen vaak juist niet op de plek waar het nodig is
Doei nootje
Wat drink je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat eten fabriceren
maar niet slapen, miss zo iets kijken docu ofzo of great british baker
water natuurlijkquote:
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ga even wat eten fabriceren
maar niet slapen, miss zo iets kijken docu ofzo of great british baker
Tot 7, half 8 thuisquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe lang moet je nog sos?
tot je weer thuis bent
heb nog fruit aardbeien en meloen, maar ga lekker bammetje maken een hartig de ander zoetquote:
ahhh ja dat duurt nog wel even, als je thuiskomt ga je eerst nog ff relaxen of meteen slapen?quote:
Hartig is kaas?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb nog fruit aardbeien en meloen, maar ga lekker bammetje maken een hartig de ander zoet
Paar pijltjes gooien en een pilsje drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahhh ja dat duurt nog wel even, als je thuiskomt ga je eerst nog ff relaxen of meteen slapen?
ahhh ja lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Paar pijltjes gooien en een pilsje drinken
gouden combi jaquote:
Wat voor?quote:Op woensdag 17 juli 2019 02:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb ook nog van die snackworstjes
Rauwe rooie ui, komkommer, tomaatjequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gouden combi ja
lekker limoendilledressing erover maakt het af
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
spaanse worst in zo'n bakje gesneden
alleen een rustler of nog broodje enzo erbij?quote:
moest het googlen anders ook nooit geweten dat het hamburger genot zou zijnquote:
Zon magnetron gevalquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen een rustler of nog broodje enzo erbij?
Mehquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah ja
hopelijk smaakt het een beetje
Slaap zequote:Op woensdag 17 juli 2019 02:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
nou ik taai af
slaap lekker angels, sos succes met werken nog, hema chill ze nog of slaap lekker later
[ afbeelding ]
peace en liefde
Bolkquote:Op woensdag 17 juli 2019 02:48 schreef devzero het volgende:
Ik ben even weg en we zitten al weer halverwege een nieuw topic
Hee kopjequote:
Hee fancy pantsquote:
Wat ben jij vroeg wakkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 06:55 schreef Fancy2 het volgende:
@:haags_kwartiertje
@:Limoentjuh
@:ToT
@:eNGine10
quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Heb jij echt altijd een ochtendhumeur?
Werkleef begint weer hè. Vandaar!quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg wakker![]()
GOEDEMORGEN FANCYYYYYYY![]()
Niet gaanquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Werkleef begint weer hè. Vandaar!
Eindelijk ben ik jou voor. Haha!
Die heb ik hier al bij me staan!quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen ToT![]()
Bakkie pleur voor de ochtendhumeur dan?
Morguh ToTquote:
Dobre utro moenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokjevroem vroem
Ja hier ook douchen werkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk!
Ga nu douchen. Laterzzzzz
En straks even terug gaan liggen is geen optie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:06 schreef ToT het volgende:
Voor 4.45 wakker geworden omdat mijn vrouw opstond. (Werd wakker, bleef ff liggen, draaide me om en toen las ik 4.45 op de wekker), ben na een half uur weer in slaap gesukkeld en werd om 5.45 gewekt omdat ik haar wegens omstandigheden naar het werk moest brengen.
En dat terwijl ik afgelopen nacht weer vrij laat in slaap kon vallen en ik gisternacht ook amper geslapen heb!
Ook moequote:
Gisteren ook nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vandaag niet door de wekker heen geslapen dus
Met zo'n actief stuiterballetje in huis?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En straks even terug gaan liggen is geen optie?
Goedemorgen G.L.Pquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mogguh, mag weer tot 11:00 en dan weer vrij![]()
Heerlijk zo'n half dagje op Woensdag.
Breekt zo lekker de week.
Hee morguhquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mogguh, mag weer tot 11:00 en dan weer vrij![]()
Heerlijk zo'n half dagje op Woensdag.
Breekt zo lekker de week.
Ah okequote:Op woensdag 17 juli 2019 07:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gisteren ook nietwas em gewoon vergeten in te schakelen
Ook arbeit machen heute?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:18 schreef ToT het volgende:
![]()
Mini-ToT zit ineens super schattig te doen en wil opgepakt worden.
DIIIIIIIIKKE knuffel.
Na een tijdje wil ik hem weer terug zetten, hij huilen en blijft me vasthouden.
Ik geef hem zijn speentje en knuffel nog even door.
Dan probeer ik hem lost te laten. Hij blijft me vasthouden en begint wanhopige geluidjes te makenOHHHHHH wat zie ik daar? Een groen balletje!Hij grijpt de bal, is er helemaal door gefascineerd en laat mij los.
Een groen plastic balletje is interessanter dan zijn bloedeigen vader!
Hij zal toch ook wel een dutje moeten doen in de loop van de dagquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met zo'n actief stuiterballetje in huis?
Yes, straks lekker lunchen met carpaccioquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen G.L.P
Dat is wel een heel kort dagje..
Yes, weer helemaal beterquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee morguhlekker man!
Weer genezen?
Hehehe ja, I know!quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]wacht maar tot puberteit en hij zich moet gaan afzetten tegen z'n bloedeigen vader
Ja alleen duurt het bij mij vaak een uur voor ik in slaap kan vallen en zijn dutjes zijn onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij zal toch ook wel een dutje moeten doen in de loop van de dagDan ga je gelijk ook even liggen!
Hebt ook bijna vakantie toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah okedacht je sliep door de 2e wekker heen.
NEIN , vandaag ben ik lekker vrijen daar had ik even behoefte aan.. even rusten en niks doen. Of tenminste dat is het plan
Hij denkt in de auto slapen zodat ik straks met papa heel de dag kan spelenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen duurt het bij mij vaak een uur voor ik in slaap kan vallen en zijn dutjes zijn onvoorspelbaar.
Daarbij moet ik mijn vrouw ook vanmiddag weer ophalen.
Vroeger deed hij altijd dutjes rond 10 - 11 uur, maar de laatste tijd niet echt meer en hij lag net in de auto te slapen dus denk ik niet dat hij daar straks weer aan toe is.
Mijn slaapproblemen hebben lang niet allemaal met hem te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij denkt in de auto slapen zodat ik straks met papa heel de dag kan spelen![]()
Maar als het een uur duurt voor je in slaap valt dan put hij jou nog niet genoeg uit of jij speelt niet genoeg actief mee
Slaapt hij snachts wel weer wat beter ?
Ja gelukkig wel.. laatste weekquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebt ook bijna vakantie toch?
Enfin, dagje rusten en niks doen is af en toe wel heerlijk. Begin ook steeds meer behoefte te krijgen aan een paar dagen rust.
Hee aloaquote:
Maar is hij overdag dan niet heel chagrijnig als hij geen dutje doet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn slaapproblemen hebben lang niet allemaal met hem te maken.
Ja afgelopen nacht sliep hij wel beter omdat hij gisteren overdag amper geslapen heeft.
Ik vond die normale foto van hem alquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
@:Limoentjuh hadden het laatst over Taghi toch? Hoe ie er nu uit moet zien
[ afbeelding ]
Gewoon telefoon uitzetten en deurbel eruit trekken, gordijnen dicht, K-pop nummertje op en dagje maximaal chillenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.. laatste week![]()
Bedoeling is dagje rust maar.. ik ben bang dat het toch anders gaat lopen straks
6dagen per week werken met zoveel uurtjes is dan ook nogal veel heJe bent alleen maar op zondag vrij en dat vind ik niet echt voldoende om bij te komen. Nog een maandje ofzo en dan ben je weer terug
![]()
Kan je weer fatsoenlijk eten ook i.p.v. pizza pizza pizza
Haha ja die normale foto is al geen gezichtquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond die normale foto van hem al![]()
Maar sjeezz hoe hij er nu uit zou moeten zienJustitie gaat ervan uit dat het slecht met gaat ofzo
man man man wat een schets
Goed hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel goed hier hoor, dank je wel
Hoe gaat het met jou?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon telefoon uitzetten en deurbel eruit trekken, gordijnen dicht, K-pop nummertje op en dagje maximaal chillen![]()
Ja maandje ofzo nog dus komt wel goed, dan ook vakantie als het goed is![]()
Ik hoop voor hem dat hij er niet op lijkt neequote:Op woensdag 17 juli 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha ja die normale foto is al geen gezicht
Geloof er echt niks van dat hij daar nu op lijkt, beetje dom gokken
Wat krijg ik jeuk van dat mens zeg!quote:
Neerlands tekentalent😂😅🤣quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
@:Limoentjuh hadden het laatst over Taghi toch? Hoe ie er nu uit moet zien
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijg ik jeuk van dat mens zeg!
Paul valt op gare meiden blijkbaarquote:
Ah ja weinig keus danquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
K-pop.. ja dat sowieso wel he.
Ja maar neefjes+nichtjes komen misschien weet op visite en kan dan moeilijk wegblijven.. anders krijg ik later van mijn neefjes weer de vraag waarom ik er niet was![]()
Ga je ergens heen dan? Schildpaddenstrand in sri lanka?
Hij kan idd wel goed knorrig zijn als hij niet genoeg slaapt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar is hij overdag dan niet heel chagrijnig als hij geen dutje doet?
Weet wel dat de slaapproblemen niet enkel door hem komen hoorHet is ook de schuld van de RABO bank natuurlijk!
Ja ziet er niet uit. Zou denken dat ze tegenwoordig in photoshop wel wat zouden kunnen bij justitie.quote:
Okquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moe plassen en moet nog een kwartier.
Ow van haar heb ik gehoord door FOKquote:
Hoezo ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat krijg ik jeuk van dat mens zeg!
Leuk hequote:Op woensdag 17 juli 2019 08:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow van haar heb ik gehoord door FOKwat was het nou “expeditie robinson” of “wie is de mol”
Hoe dan ook knappe dame hoor
Bloed irritant! En zo knap vind ik haar ook niet.quote:
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah ja weinig keus dandan maar rusten nu ze er nog niet zijn
Zou wel willen maar nee
Misschien twee weekjes naar Roemenië. Eigenlijk nog niks besloten.
Waaromquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog even niet.. ik wacht nog even met ontbijten
Nee joh maar is weer eens wat anders dan koffie toch? Nu wel beetje benieuwd hoe dat smaaktquote:
Ben je vrij?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog even niet.. ik wacht nog even met ontbijten
Anders moet ik alleen op vakantie en deze keer (nog) niet zoveel zin in. M'n vorige vriendin was Roemeens en voel me welkom bij haar familie ook al zijn we alleen vrienden nu. Verder is het ook gewoon een leuk landquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Preciesnu nog van de rust genieten. Wel lachen met ze altijd maar ook vermoeiend
die nemen geen pauze van het spelen
Hoezo Roemenië? Je hebt nog even om rustig een keuze te maken he
Kroatië wil ik zelf wel heen.
Nee hoor. Ik vind het wel gezellig als jij er bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet ik weer uitloggen?
Echt he,quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ziet er niet uit. Zou denken dat ze tegenwoordig in photoshop wel wat zouden kunnen bij justitie.
En goedemorgen
Ga je weg uit Amsterquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet ik weer uitloggen?
Lijkt mij niet lekker.. maar had ooit hier ergens geloof ik gelezen dat mensen dat juist wel drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee joh maar is weer eens wat anders dan koffie toch? Nu wel beetje benieuwd hoe dat smaakt
Was snachts uren wakker en was toen opgestaan en wat gegetenquote:
Gewoon weer aan de ramadan jij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was snachts uren wakker en was toen opgestaan en wat gegetendus nog even geen honger of trek hier
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zienquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Anders moet ik alleen op vakantie en deze keer (nog) niet zoveel zin in. M'n vorige vriendin was Roemeens en voel me welkom bij haar familie ook al zijn we alleen vrienden nu. Verder is het ook gewoon een leuk landKroatië en Slovenië zijn ook leuk ja!
Negeer me nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel leuk als je er iemand kent. Die kan je dan ook wat van het land laten zien
Ik zeg doen!
Ben jij geweest in Kroatië of Slovenië?
Haha zo voelt het soms wel jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon weer aan de ramadan jij.
24 uur, net als gister.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha zo voelt het soms wel ja
Vandaag lange dag voor jou?
Hey. Gaat goed hoor, met jou?quote:Op woensdag 17 juli 2019 06:53 schreef eNGine10 het volgende:
Hee kopjehoe is het? Werk je nog in dat andere team?
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen dame![]()
Krijg door jouw usersname altijd gelijk zin in cappuccino
En dan buitenland?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarna. Maar is nog allerminst zeker
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hihi, ik maak gewoon iedereen koffieverslaafd
Moet je niet opdringen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Schande idd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DOEN! Zijn hier nog een aantal users die geen koffie drinkenhelemaal van het zotte
Wordt het dan weer warm land of een echte wintervakantie? Snowboarden skiënquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als mijn chick vrij kan krijgen wel. Maar die kans lijkt klein.
Warm.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wordt het dan weer warm land of een echte wintervakantie? Snowboarden skiën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |