abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 19:47:02 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187956032
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Ik wil dat Den Bosch met opgeheven hoofd uit deze race vertrekt, maar dan moet dit soort fake-nieuws wel even ontkracht worden.

1. De allerbelangrijkste reden is Den Bosch NIET door is, is puur financieel: te weinig geld geboden.
2. De tweede, en minder belangrijke reden dat Den Bosch NIET door is, is omdat Den Bosch, in tegenstelling tot de andere steden, de hotelkamers niet geblokkeerd had. Een leermoment voor de wethouder.

De locatie (Brabanthallen) is juist als zeer goed beoordeeld door de NPO, dus precies het tegenovergestelde van wat in dit topic wordt beweerd.

Bron:
https://www.bd.nl/den-bos(...)rs-blocken~a52d20ef/
Oh. Dat is wel een vrij knullige reden. :o (buiten het geld dan)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:47:25 #252
163650 Greys
pi_187956040
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zou het een complot zijn om de UK met een winnaar naar het ESF te sturen, en de dag voor de finale eindelijk de Brexit uit te voeren? :')
Ik zag deze ook al langskomen:

dreurovision twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 18:16:35 I so want it to be Maastricht - if only because mere mention of the city’s name will have Brexiteers foaming at the mouth! #Eurovision https://t.co/0LtamTtOnc reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187956061
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Giel riep een maand geleden al dat Maastricht het zeker ging krijgen. Daarmee begon het mediagebeuren. De burgemeester van Maastricht riep dat Rotterdam best mag hopen maar dat zij het gaan krijgen.

Ik weet niet of dat nog wel onder 'eager' valt. _O-
Dat heb ik niet helemaal meegekregen geloof ik.

Ik ben benieuwd wat de reacties waren geweest wanneer Rotterdam dit had geroepen over Maastricht. Dan was Rotterdam met de grond gelijk gemaakt en waren de Rotterdammers weer arrogant geweest etc :')
~The present is all there is~
pi_187956067
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Velen roepen (ook hier) dat Maastricht te veel pusht en worden een beetje Maastrichtmoe door al die berichtgeving. Als Rotterdam er dan tegenin gaat roepen weet ik niet of dat heel veel zin heeft.

Ze hebben overduidelijk laten merken dat ze héél graag willen en dat ook in het budget laten zien, een promofilm gemaakt etc. Veel meer kunnen ze niet doen denk ik? :@
Rotterdam moet het ook niet op de pusherige Maastrichtse manier doen, maar ze mogen best af en toe een iets officieels van zich laten horen. Al is het alleen maar: Wij, Rotterdam en de Rotterdammers, zijn er trots op dat we bij de twee uitverkoren steden horen die kans maken op de organisatie van het ESF en hebben er alle vertrouwen in dat onze mooie stad en onze mooie zaal indruk zullen maken op de selectiecommissie.
Of iets van dien aard. Je kunt ook zelfverzekerd overkomen zonder pusherig te zijn, wil ik maar zeggen. Maar het media beeld slaat nu wel erg door naar Maastricht. En dat vraagt om tegenwicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 16-07-2019 19:57:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:49:10 #255
163650 Greys
pi_187956081
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:46 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Dit komt denk ik omdat veel mensen tegenwoordig niet meer verder kijken dan Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2020

Terwijl op de website van het MECC te lezen is dat de grootste zaal een capaciteit heeft van max 10.000 personen. Als je dan nog een flink deel van het vloeroppervlak kwijt bent aan een podium en omdat je qua hoogte niet veel geks met tribunes kan doen (de zaal is ongeveer even hoog als de eerste ring van Ahoy), geloof ik niet dat je daar meer dan 10.000 personen kwijt kan.
Maar misschien zien we dan echt iets enorm over het hoofd want MECC zegt zelf ook veel meer dan 10.000 kwijt te kunnen aan zit- en staanplaatsen. Ik kan er alleen niet achter komen wát we dan over het hoofd zien. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187956091
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar misschien zien we dan echt iets enorm over het hoofd want MECC zegt zelf ook veel meer dan 10.000 kwijt te kunnen aan zit- en staanplaatsen. Ik kan er alleen niet achter komen wát we dan over het hoofd zien. :D
Grootheidswaanzin wellicht?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:50:10 #257
163650 Greys
pi_187956098
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:48 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Rotterdam moet het ook niet op de pusherige Maastrichtse manier doen, maar ze mogen best af en toe een iets officieels van zich laten horen. Al is het alleen maar: Wij, Rotterdam en de Rotterdammers, zijn er trots op dat we bij de twee uitverkoren steden horen die kans maken op de organisten van het ESF en hebben er alle vertrouwen in dat onze mooie stad en onze mooie zaal indruk zullen maken op de selectiecommissie.
Of iets van dien aard. Je kunt ook zelfverzekerd overkomen zonder pusherig te zijn, wil ik maar zeggen. Maar het media beeld slaat nu wel erg door naar Maastricht. En dat vraagt om tegenwicht.
Zoals deze van vanmiddag? :P

rotterdam twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 16:52:49 Rotterdam bij laatste twee steden voor #EurovisieSongfestival! @SaidKasmiD66: 'Dat is heel mooi nieuws. We bereiden ons nu voor op een locatiebezoek, waarbij we laten zien dat we ruimschoots aan alle eisen voldoen. Daarna is het aftellen tot de bekendmaking in augustus.' #ESF2020 https://t.co/rx9ZUAayEt reageer retweet
Maar wat moet de media hiermee dan? Die weten al lang dat Rotterdam heel graag wil. Maastricht kreeg voornamelijk extra aandacht door de stelligheid van Giel en Burgemeester dat zij he toch wel krijgen. Dit van Rotterdam is niet iets dat de media groot gaat uitmeten. En logisch ook wel. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187956108
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Ik wil dat Den Bosch met opgeheven hoofd uit deze race vertrekt, maar dan moet dit soort fake-nieuws wel even ontkracht worden.

1. De allerbelangrijkste reden is Den Bosch NIET door is, is puur financieel: te weinig geld geboden.
2. De tweede, en minder belangrijke reden dat Den Bosch NIET door is, is omdat Den Bosch, in tegenstelling tot de andere steden, de hotelkamers niet geblokkeerd had. Een leermoment voor de wethouder.

De locatie (Brabanthallen) is juist als zeer goed beoordeeld door de NPO, dus precies het tegenovergestelde van wat in dit topic wordt beweerd.

Bron:
https://www.bd.nl/den-bos(...)rs-blocken~a52d20ef/
Nee, het was vooral dankzij Gerard Joling die in Pauw/Jinek riep dat die koeienstallen in Den-Bosch niet geschikt zijn. Deze living legend heeft in elke zaal in NL gestaan en weet dit als geen ander. We mogen hem eeuwig dankbaar zijn. JolingGod _O_
~The present is all there is~
pi_187956114
Ik heb jaren in Maastricht gewoond, en het is een leuke stad. Dat sowieso. Maar qua capaciteit van de stad zelf niet te vergelijken met Rotterdam natuurlijk. Ik kan me met alle wil van de wereld niet voorstellen dat zó’n mega spektakel in een middelgrote stad wordt gehouden! Als ondernemer kan ik me toch voorstellen dat je ESC afterparty’s etc wilt organiseren om de fans een plezier te doen; er is niet eens een club in Maastricht! Met duizenden naar het mestreechse café op de hoek zie ik ook niet gebeuren....zou zoiets niet meetellen?
pi_187956115
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar misschien zien we dan echt iets enorm over het hoofd want MECC zegt zelf ook veel meer dan 10.000 kwijt te kunnen aan zit- en staanplaatsen. Ik kan er alleen niet achter komen wát we dan over het hoofd zien. :D
Kijk de noord en zuidhal zijn open met elkaar verbonden, dus je zou theoretisch 20.000 mensen erin kwijt kunnen. Alleen is er wel een lager plafond in de overgang / verbinding tussen die 2 hallen dus het lijkt me niet ideaal nee. Het zou handig zijn als we een schets kunnen zien van hoe ze dit in gedachten hebben.
Alpha kenny one
  dinsdag 16 juli 2019 @ 19:52:11 #261
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187956130
Ondanks dat mijn eigen stad (Den Bosch) nu niet meer door is (ondanks dat de Brabanthallen door NPO als zeer goed beoordeeld is), wil ik nog wel 2 dingen kwijt:

1. iedereen die zeurt dat het NIET maastricht moet worden omdat het onbereikbaar is of te ver weg is, is een zeikerd. Ook die piemels op Twitter, het is potverdorrie niet afgelegen gebied waar je met een trekschuit via de Maas heen moet.

2. Ahoy >> MECC, dus ik support nu Rotterdam.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_187956151
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag deze ook al langskomen:

dreurovision twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 18:16:35 I so want it to be Maastricht - if only because mere mention of the city’s name will have Brexiteers foaming at the mouth! #Eurovision https://t.co/0LtamTtOnc reageer retweet
En dat wint de UK straks in Maastricht
pi_187956160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:49 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Grootheidswaanzin wellicht?
_O-
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:53:59 #264
163650 Greys
pi_187956166
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:51 schreef falling_away het volgende:

[..]

Kijk de noord en zuidhal zijn open met elkaar verbonden, dus je zou theoretisch 20.000 mensen erin kwijt kunnen. Alleen is er wel een lager plafond in de overgang / verbinding tussen die 2 hallen dus het lijkt me niet ideaal nee. Het zou handig zijn als we een schets kunnen zien van hoe ze dit in gedachten hebben.
Ja zou ik echt graag weten. Misschien gaan velen er dan wel heel anders over denken. Want nu voelt het een beetje alsof velen dan niet rechtstreeks het podium kunnen zien vanuit de andere zaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 juli 2019 @ 19:54:28 #265
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187956176

Douze de groeten.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_187956182
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Ik wil dat Den Bosch met opgeheven hoofd uit deze race vertrekt, maar dan moet dit soort fake-nieuws wel even ontkracht worden.

1. De allerbelangrijkste reden is Den Bosch NIET door is, is puur financieel: te weinig geld geboden.
2. De tweede, en minder belangrijke reden dat Den Bosch NIET door is, is omdat Den Bosch, in tegenstelling tot de andere steden, de hotelkamers niet geblokkeerd had. Een leermoment voor de wethouder.

De locatie (Brabanthallen) is juist als zeer goed beoordeeld door de NPO, dus precies het tegenovergestelde van wat in dit topic wordt beweerd.

Bron:
https://www.bd.nl/den-bos(...)rs-blocken~a52d20ef/
Thanks voor de info ^O^ Hopelijk brengt Arnhem ook nog naar buiten wat het probleem was.
pi_187956187
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:51 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik heb jaren in Maastricht gewoond, en het is een leuke stad. Dat sowieso. Maar qua capaciteit van de stad zelf niet te vergelijken met Rotterdam natuurlijk. Ik kan me met alle wil van de wereld niet voorstellen dat zó’n mega spektakel in een middelgrote stad wordt gehouden! Als ondernemer kan ik me toch voorstellen dat je ESC afterparty’s etc wilt organiseren om de fans een plezier te doen; er is niet eens een club in Maastricht! Met duizenden naar het mestreechse café op de hoek zie ik ook niet gebeuren....zou zoiets niet meetellen?
Er is vast wel iets te bedenken. Als Utrecht zo'n tijdelijke tent kan opzetten op een parkeerplaats, dan kunnen ze dat daar in Maastricht ook wel bedenken. Zo'n tent is dan wel geschikt als Euroclub.
~The present is all there is~
pi_187956214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:51 schreef falling_away het volgende:

[..]

Kijk de noord en zuidhal zijn open met elkaar verbonden, dus je zou theoretisch 20.000 mensen erin kwijt kunnen. Alleen is er wel een lager plafond in de overgang / verbinding tussen die 2 hallen dus het lijkt me niet ideaal nee. Het zou handig zijn als we een schets kunnen zien van hoe ze dit in gedachten hebben.
Er is juist geen volledige open verbinding. De zalen worden gescheiden door pilaren waartussen roldeuren zitten die geopend kunnen worden. De geopende deuren bieden een opening van 5,66 meter hoog. Hoe creatief je ook bent, daarvan kun je geen geheel maken.
pi_187956222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ondanks dat mijn eigen stad (Den Bosch) nu niet meer door is (ondanks dat de Brabanthallen door NPO als zeer goed beoordeeld is), wil ik nog wel 2 dingen kwijt:

1. iedereen die zeurt dat het NIET maastricht moet worden omdat het onbereikbaar is of te ver weg is, is een zeikerd. Ook die piemels op Twitter, het is potverdorrie niet afgelegen gebied waar je met een trekschuit via de Maas heen moet.

2. Ahoy >> MECC, dus ik support nu Rotterdam.
Ik ben zo'n zeikerd :6 :@ , maar moest wel lachen om je post ^O^ En je hebt wel gelijk heur (woon zelf ook in Verweggistan :P ). Maar de kennis die ik nu over MECC heb, weegt zwaarder, dus nog steeds Rotterdam als eerste keus.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:57:52 #270
163650 Greys
pi_187956230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:52 schreef klnvntrbyt het volgende:
1. iedereen die zeurt dat het NIET maastricht moet worden omdat het onbereikbaar is of te ver weg is, is een zeikerd. Ook die piemels op Twitter, het is potverdorrie niet afgelegen gebied waar je met een trekschuit via de Maas heen moet.
Maar het is niet alleen een eenmalige trip, voor sommigen is het dagelijks (niet de hele reis maar wel met wat lastiger logistiek). Bv over wat ESCunited zei dat het voor mensen als zij ook een stuk uitdagender gaat worden dan:

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor dat soort ESF-fanjournalisten die alles uit eigen zak dokken weet ik bv niet of daar hotelkamers voor geblocked worden de organisatie. In Maastricht zelf zijn denk ik al bijna alle kamers nodig voor de artiesten, delegaties, medewerkers, presentatoren, commentatoren uit alle landen etc.

Als je als fanjournalist zoals Matt uit de US komt of bv de Wiwi's en je moet twee wekenlang elke ochtend vroeg in perscentrum zijn tot 's avonds laat en je hebt bv geen kamer dichtbij is dat logistiek best uitdagend ja zoals hij zegt. :P Tis niet alleen even van de luchthaven naar de stad.
Geen idee of er ver na elke live show en juryshow nog OV naar de omliggende steden en dorpen gaat waar mensen dan ook in hotels terechtkomen en die de volgende ochtend weer vroeg in perscentrum moeten zijn. Oprechte vraag dus wederom. Als jij zegt ja natuurlijk gaat er 's nachts nog OV naar de omliggende plaatsen dan komen ze er wel. Maar tis toch echt handiger als al die mensen in de stad zelf kunnen overnachten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 19:59:10 #271
163650 Greys
pi_187956255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Er is vast wel iets te bedenken. Als Utrecht zo'n tijdelijke tent kan opzetten op een parkeerplaats, dan kunnen ze dat daar in Maastricht ook wel bedenken. Zo'n tent is dan wel geschikt als Euroclub.
Met flink wat geluidsoverlast een week lang voor alle omwonenden? Ik weet niet of ze daar blij van worden want de Euroclub gaat veel later door dan bv Eurovision Village. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187956295
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Met flink wat geluidsoverlast een week lang voor alle omwonenden? Ik weet niet of ze daar blij van worden want de Euroclub gaat veel later door dan bv Eurovision Village. :P
Ook in Maastricht zijn ze niet altijd even makkelijk, maar misschien maken de omwonenden voor ESC wel een uitzondering: https://www.limburger.nl/(...)en-weren-uit-zuidhal
pi_187956310
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Met flink wat geluidsoverlast een week lang voor alle omwonenden? Ik weet niet of ze daar blij van worden want de Euroclub gaat veel later door dan bv Eurovision Village. :P
Ik kan me het echt niet voorstellen. Zelfs op een koopzondag is er in Maastricht al geen doorkomen aan!
pi_187956324
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zou ik echt graag weten. Misschien gaan velen er dan wel heel anders over denken. Want nu voelt het een beetje alsof velen dan niet rechtstreeks het podium kunnen zien vanuit de andere zaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij ze willen voorstellen dat het podium in het midden komt, dat lijkt me qua publieksopstelling de enige mogelijkheid om er 20.000 mensen in kwijt te kunnen. Maar de geringe hoogte in het midden maakt een imposant podium dan weer bijna onmogelijk.
Als ze een zaal willen vullen met mensen die op een gigascherm kunnen zien wat er in de andere hal gebeurt dan kan Ahoy er ook nog wel een zaal bij trekken 😊
pi_187956326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Met flink wat geluidsoverlast een week lang voor alle omwonenden? Ik weet niet of ze daar blij van worden want de Euroclub gaat veel later door dan bv Eurovision Village. :P
Ahá, dat had de burgemeester nog niet verteld aan haar inwoners natuurlijk :+ .
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 20:03:12 #276
163650 Greys
pi_187956329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:01 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Ook in Maastricht zijn ze niet altijd even makkelijk, maar misschien maken de omwonenden voor ESC wel een uitzondering: https://www.limburger.nl/(...)en-weren-uit-zuidhal
Oh :D
Maar ik bedoelde natuurlijk de eventuele tent voor Euroclub die hier genoemd werd. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 20:06:38 #277
163650 Greys
pi_187956400
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Tenzij ze willen voorstellen dat het podium in het midden komt, dat lijkt me qua publieksopstelling de enige mogelijkheid om er 20.000 mensen in kwijt te kunnen. Maar de geringe hoogte in het midden maakt een imposant podium dan weer bijna onmogelijk.
Als ze een zaal willen vullen met mensen die op een gigascherm kunnen zien wat er in de andere hal gebeurt dan kan Ahoy er ook nog wel een zaal bij trekken 😊
Eerlijk is eerlijk, MECC zelf zegt geen 20.000 man kwijt te kunnen. Dat zei ESCunited. ;) Maastricht zelf zegt 10.300 zit- en 2.500 staanplaatsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:07:28 #278
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187956416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar het is niet alleen een eenmalige trip, voor sommigen is het dagelijks (niet de hele reis maar wel met wat lastiger logistiek). Bv over wat ESCunited zei dat het voor mensen als zij ook een stuk uitdagender gaat worden dan:
[..]

Geen idee of er ver na elke live show en juryshow nog OV naar de omliggende steden en dorpen gaat waar mensen dan ook in hotels terechtkomen en die de volgende ochtend weer vroeg in perscentrum moeten zijn. Oprechte vraag dus wederom. Als jij zegt ja natuurlijk gaat er 's nachts nog OV naar de omliggende plaatsen dan komen ze er wel. Maar tis toch echt handiger als al die mensen in de stad zelf kunnen overnachten?
Komop, in de regio Limburg (bel/ne) heb je zoveel bungalowparken zitten dat Vlog echt wel op tijd online kunt zetten,.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 juli 2019 @ 20:09:55 #279
163650 Greys
pi_187956461
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Komop, in de regio Limburg (bel/ne) heb je zoveel bungalowpaeken zitten dat Vlog echt wel op tijd online kunt zetten,.
Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187956495
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
*perniek* _O-
~The present is all there is~
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:12:17 #281
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187956507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:11 schreef grazz het volgende:

[..]

*perniek* _O-
Koel en donker bewaren
pi_187956521
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
Elektrische fiets huren.
pi_187956540
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Elektrische fiets huren.
uhhu....buitenlandse toeristen/fangirls die nooit hebben leren fietsen direct op zo'n elektrische 8)7 :P
~The present is all there is~
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:14:12 #284
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_187956541
ik wil nog even iets kwijt.

ik vind die wiwidudes best wel vervelend, ze zitten in mijn irritatiezone.
Met welke psycholoog kan ik daar over praten?
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_187956551
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef grazz het volgende:

[..]

uhhu....buitenlandse toeristen/fangirls die nooit hebben leren fietsen direct op zo'n elektrische 8)7 :P
Moet kunnen toch
pi_187956558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ramptoerist gespot :P
~The present is all there is~
pi_187956570
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik wil nog even iets kwijt.

ik vind die wiwidudes best wel vervelend, ze zitten in mijn irritatiezone.
Met welke psycholoog kan ik daar over praten?
@Cyan9
~The present is all there is~
pi_187956608
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef klnvntrbyt het volgende:
ik wil nog even iets kwijt.

ik vind die wiwidudes best wel vervelend, ze zitten in mijn irritatiezone.
Met welke psycholoog kan ik daar over praten?
Gewoon niet volgen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:18:47 #289
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187956638
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
sommige van die parken hebben hun eigen pendelservice tijdens de rieu concerten in juli, misschien zoiets? En er komen ook enorme hoeveelheden touringcars, met toeristen die bij wijze van in Eindhoven in een hotel zitten (zijn georganiseerde reizen)
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:18:51 #290
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_187956642
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
Je kunt altijd proberen om problemen te verzinnen, je kunt ook met oplossingen komen.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 16 juli 2019 @ 20:34:32 #291
408813 crew  trein2000
pi_187956971
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
http://europcar.com
https://www.sixt.nl/
https://www.hertz.nl/
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187957223
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 18:51 schreef Cee het volgende:
Aadrianus, hoe je dit omschrijft O+
Nu heb ik wel zin in vlaai. :9~

Slogan wordt vast Vlaai on the wings of love.
VLAAI BABY, VLAAI!
pi_187957300
Ik zie dat Ahoy naast de grote zaal waar 16.000 mensen in kunnen ook nog een zaal heeft die net zo groot is als de grootste hal in het MECC. Kunnen ze ook een groot scherm in zetten voor extra publiek. Overtreffen ze MECC sowieso 😊
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:50:50 #294
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187957307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Butler456 het volgende:

[..]

VLAAI BABY, VLAAI!
VLAAI, VLAAI AAI AI AAAAAAIII

  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:51:24 #295
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187957322
quote:
The final two: Rotterdam or Maastricht will host Eurovision 2020
https://wiwibloggs.com/20(...)ovision-2020/240681/
pi_187957357
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké ik moest lachen.
(En ik hou van bungalowparken :@ )

Maar HOE KOMEN ZE ELKE NACHT OP DAT PARK DAN. :D
Misschien kunnen ze dit zinnetje alvast uit hun hoofd leren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_187957369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:47 schreef Butler456 het volgende:

[..]

VLAAI BABY, VLAAI!
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 20:50 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

VLAAI, VLAAI AAI AI AAAAAAIII

[ afbeelding ]
:D
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 16 juli 2019 @ 20:53:43 #298
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:54:00 #299
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187957393
Er moest naast de uiteindelijke hoststad Rotterdam nou eenmaal nog een stad doorgaan, en dat is Maastricht geworden. Ik hoop voor dat dat ze niet al te veel geld gaan uitgeven nu. Want het wordt natuurlijk gewoon Rotterdam.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:54:11 #300
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187957398
enn...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')