quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-8-50-euro~ad3389a7/
Zou ze dat zo genoemd hebben omdat ze niets anders eet op een dag?quote:De ex-dierenartsassistente begon twee jaar geleden met haar eigen huisdierservice Snickers.
Altijd hetzelfde hequote:
Ik zou ook wel 8,50 willen betalen voor een half uur knuffelen met Madelonquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-8-50-euro~ad3389a7/
moet jij wetenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
weet nog toen ik jaartje of 14 was en met een vriend en zijn vader 's ochtends mee mocht om varkens te slachten
goeie tijden
Volgens mij eet ze al die dieren opquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou ook wel 8,50 willen betalen voor een half uur knuffelen met Madelon
Ze mag mij wel opeten!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij eet ze al die dieren op
Vanaf donderdag dacht ik weer.quote:
ja morgen ook al 23 graden wel half bewolktquote:
Geen geld voor een half uurtje Russisch met een rollade.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou ook wel 8,50 willen betalen voor een half uur knuffelen met Madelon
Van mij mag het 23 graden blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja morgen ook al 23 graden wel half bewolkt
prima weer al en daarna hogere temperaturen
Goed zoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb zowaar weer iets gedaan voor mijn scriptieEn nu doorrrr...
wel met zonquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van mij mag het 23 graden blijven.
[..]
Goed zo
neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet dik en lelijk, wil je mijn tetten zien @:borrelnootje00 ?
Ja dat wel. Maar warmer hoeft het niet te worden.quote:
heh jammerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee
je bent al goed zoals je bent
gaat het toch wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar warmer hoeft het niet te worden.
Jammerquote:
Zwaar levenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
heb om half 8 rijles
moet tot die tijd nuchter blijven maar is echt saai
maar jij bent een hetero man, voor zover ik weet is borrel een hetero vrouw, da's toch andersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo je bent toch een plank
wat is daar nou leuk aan om naar te kijken
en zoveel mensen zoveel wensenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij bent een hetero man, voor zover ik weet is borrel een hetero vrouw, da's toch anders
seksistquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij bent een hetero man, voor zover ik weet is borrel een hetero vrouw, da's toch anders
Joh, maak je niet dikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit je me nou voor dik uit te maken
haha homoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
oh en wie zegt dat ik hetero ben
misschien ben ik wel homo, bi of trans
of misschien wel panseksueel... zou je niet eens stoppen met mensen in hokjes plaatsen naatje
naja zwoelquote:
Kijk jou eens gaanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
heb om half 8 rijles
moet tot die tijd nuchter blijven maar is echt saai
Nou, ben je hetero dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
oh en wie zegt dat ik hetero ben
misschien ben ik wel homo, bi of trans
of misschien wel panseksueel... zou je niet eens stoppen met mensen in hokjes plaatsen naatje
haha gelukkig noem je me nepfries, je leert het al, dikkiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha ik stomp je op je smoel neppe kutfries![]()
![]()
okee zo beterquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk jou eens gaan
Waarom lees ik dit op FOK!
😏quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
naja zwoel
ziet er wel gezellig uit, lekker die billen aandrukken
stinknerd ik zal eens op je bril gaan zitten en over je ssd's plassenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:33 schreef I. het volgende:
[..]
haha gelukkig noem je me nepfries, je leert het al, dikkie
ik laat me niet graag in hokjes plaatsen. bigotquote:
Godver hoe weet je dat ik stink.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stinknerd ik zal eens op je bril gaan zitten en over je ssd's plassen
Ah, dus je hebt een adamasgenderquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stinknerd ik zal eens op je bril gaan zitten en over je ssd's plassen
[..]
ik laat me niet graag in hokjes plaatsen. bigot
ik weet dat je iets met computers doetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:36 schreef I. het volgende:
EN HOE WEET JE DAT IK SSD'S HEB gvd EN EEN BRIL
gvd
nee ik ben wietparkietquote:
dat zegt niets over je gender maat, je wilt niet gecategoriseerd worden en dat is wat adamasgender inhoudtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet dat je iets met computers doet
dus dan zijn een bril hebben en ssd's vanzelfsprekend
[..]
nee ik ben wietparkiet
dan categoriseer je me toch stumperdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat zegt niets over je gender maat, je wilt niet gecategoriseerd worden en dat is wat adamasgender inhoudt
zie hier de paradoxquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan categoriseer je me toch stumperd
Hoe werkt dat? Ga je de paradox van Zeno op m'n neus schrijven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal jou eens een paradox op je neus geven bijdehand ventje
nee mijn vuist (in dit geval de paradox) laat ik met veel kracht op je neus klappenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Ga je de paradox van Zeno op m'n neus schrijven?
Echt nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet dat je iets met computers doet
dus dan zijn een bril hebben en ssd's vanzelfsprekend
En hoe is je vuist precies de paradox?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn vuist (in dit geval de paradox) laat ik met veel kracht op je neus klappen
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helaas is het gros hier die drugs doet niet gezond
Moet je ook geestelijk gezond zijn? Dat verberg je toch gewoon dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe is je vuist precies de paradox?
Dat lijkt me wel...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet je ook geestelijk gezond zijn? Dat verberg je toch gewoon dan.
Oh ik kan wel meedoenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is dinsdag?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker boeiend weer jc
moet je geen bier gaan drinken of zo
niet als je een vrije dag moet nemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Normaal ben je geld kwijt om drugs te doen, nu krijg je het, ik noem dat winst...
risotto in vis bouillon?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de dag vliegt om
lekker eten maken (ik ga vis risotto proberen te maken)
doei sunshines
Dag Nootjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de dag vliegt om
doei sunshines
Jaloersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
de dag vliegt om
doei sunshines
Denk het wel, hoeft zich geen zorgen meer te maken over zijn defensiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoop dat ie gaat vlammen komend seizoen
genot
ik weet niet precies ga eerst het recept nog goed doorlezen en miss ben ik wat vergeten dus nog ff snel daar winkelquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoop dat ie gaat vlammen komend seizoen
genot
Deze man he. Wat een Godquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en natuurlijk eet smakelijk straks jullie![]()
![]()
matthijsgenotquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk het wel, hoeft zich geen zorgen meer te maken over zijn defensie
Juve - Barca finalequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:09 schreef Sked het volgende:
Als Juve volgend seizoen de Champions League niet wint spring ik van de brug.
Deze staatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:09 schreef Sked het volgende:
Gequote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:09 schreef Sked het volgende:
Gewoon de Waalbrugquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:12 schreef Sked het volgende:
Godzijdank heb ik geen specifieke brug genoemd.
Dood gevonden worden in Nijmegen, is het al niet erg genoeg dat ik van een brug af moet springen?quote:
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dood gevonden worden in Nijmegen, is het al niet erg genoeg dat ik van een brug af moet springen?
Je roze schoentjes die verderop aanspoelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dood gevonden worden in Nijmegen, is het al niet erg genoeg dat ik van een brug af moet springen?
Nou zegquote:
Deal. Selectie begint wel bizar goed te worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je roze schoentjes die verderop aanspoelen![]()
Laat juve dan maar winnen met de ligt die de winnende er in kopt
Benieuwd hoe Ramsey zich in dat elftal laat zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou zeg
[..]
Deal. Selectie begint wel bizar goed te worden.
In slappe toestand is zelfs mijn bloedpenis een goede 15cmquote:
opscheppen over je penislengtequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In slappe toestand is zelfs mijn bloedpenis een goede 15cm
haal ik niet eensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
opscheppen over je penislengteneanderthaler
ik ben blij met mijn 10cm stijve toestand
Zou echt onzeker zijn danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
opscheppen over je penislengteneanderthaler
ik ben blij met mijn 10cm stijve toestand
Ik denk dat het een heel nuttige speler gaat zijn om Pjanic meer lucht te geven.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Ramsey zich in dat elftal laat zien.
Het is maar net waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
word jij niet gek van die mensen in onz fb
Hahahahaha neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
het gaat om wat je er mee doet toch flips
ga er even serieus op in lolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:28 schreef JJH het volgende:
Lengte telt.
Als de dame in kwestie zegt dat t allemaal niet zoveel uitmaakt ben je niet heel groot.
Rare manier om te gaan slapen.quote:
hier heb ik ook wel zin inquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik trek hem vannacht weer een nachtje door
Ik meende het dit keer nietquote:
Net de nieuwe Bram gezien, hard gelachenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef I. het volgende:
Haha allemaal mensen met kleine piemels hier lol
Jeetje wat raarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef Solotovski het volgende:
M'n neus is kapot van binnen geen idee hoe dat kan
Nee dat begrijp ik ook niet hoor. Vreemd. :Squote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef Solotovski het volgende:
M'n neus is kapot van binnen geen idee hoe dat kan
Oeh, ook even kijken jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Net de nieuwe Bram gezien, hard gelachen
Maar wil die korstjes eruit trekken mmmmmquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook niet hoor. Vreemd. :S
Wat let je?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar wil die korstjes eruit trekken mmmmm
Omdat m'n ogen dan als een gek beginnen te tranenquote:
Lijkt me wel een top duo met Maartenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, ook even kijken ja
Hij doet nu ook mee aan De Slimste Mens hè
Mietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat m'n ogen dan als een gek beginnen te tranen
Tot de vellen eraf hangen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
Ik trek hem vannacht weer een nachtje door
Wat voor quiche?quote:
Misschien toch weer eens kijken dan. Vond het saai worden met Philip en Maarten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:38 schreef I. het volgende:
[..]
Het begon gisteren al goed in ieder geval.
Je hebt pas een kleine piemel als je bij het urinoir met je neus tegen de muur staat en nog over je schoenen pistquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef I. het volgende:
Haha allemaal mensen met kleine piemels hier lol
philip is lachwekkend slechtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens kijken dan. Vond het saai worden met Philip en Maarten.
sowieso nemen ze die quiz veel te serieus hierquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze die niet gewoon met pensioen sturen
Ik vond het wel mooi gisteren. Eens zien of het nog een beetje leuk blijft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens kijken dan. Vond het saai worden met Philip en Maarten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt pas een kleine piemel als je bij het urinoir met je neus tegen de muur staat en nog over je schoenen pist
Ja, die had echt al lang mogen stoppen idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze die niet gewoon met pensioen sturen
wat is datquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
wat vinden jullie daar nou zo grappig aan dan?
is zo'n dj van slam die ook een webshow heeft waarin hij op straat random jongeren vragen stelt over seksquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is zo'n dj van slam die ook een webshow heeft waarin hij op straat random jongeren vragen stelt over seks
maar het is altijd vet ongemakkelijk en dat is dus heel grappig blijkbaar
King Diamondquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
heb bandje van king diamond gevonden
GRANDMAAAAAA
Ik neuk je wijf hou je bek stakkerquote:
Jazeker. Was heerlijk. Uit de ovenquote:
Oja, dat is zeker lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker. Was heerlijk. Uit de oven
Ook wel goed, lekker rustig dagje gehadquote:
Iedereen neukt haags zijn wijfquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik neuk je wijf hou je bek stakker
Vakantie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook wel goed, lekker rustig dagje gehad
Ze moet ergens haar genot vandaan halen als Haags tachtig miljoen miljard uur in de week werkt.quote:
Ja, augustus heb ik vakantiequote:
Nog even bikkelen en dan kei en kei hard genietenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook, ben al aan het aftellen.
2 weken nog.
Dat ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog even bikkelen en dan kei en kei hard genieten
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrijdag kijg ik vakantie, zaterdag gelijk weg.
Ga je heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrijdag kijg ik vakantie, zaterdag gelijk weg.
Is dat vrijdag alquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:11 schreef JJH het volgende:
Vrijdagavond eerst naar de seizoensopener tegen willem II, en de volgende ochtend vroeg gaan rijden.
Aankomend weekend?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij spelen de eerste vrijdagavondwedstrijd.
Rest van de speelronde is vrijdag en zaterdag.
Wat begint dat vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:11 schreef JJH het volgende:
Vrijdagavond eerst naar de seizoensopener tegen willem II, en de volgende ochtend vroeg gaan rijden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wakker meer geloof ik
Eerste of tweede week augustus dacht ik..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Serieus? ik dacht meer halverwege augustus..
Weer een seizoen lang die poppenkast.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste of tweede week augustus dacht ik..
Ja, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een seizoen lang die poppenkast.
Beter stoppen ze er gewoon meequote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer een seizoen lang die poppenkast.
Nooit gehad. Maar ik zit om de week al in het stadion. Met de uitzendingen op zaterdag en zondagavond vind ik het prima zat.quote:
En dat very much probably.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:19 schreef aloa het volgende:
Gewoon niet gaan kijken.
AJAX wordt toch wel kampioen.
Dit ja. Dan kan je beter zo'n abo nemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dat losse wedstrijden zo achterlijk duur zijn
Seizoenskaart heb ik nu voor het tweede jaar niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit gehad. Maar ik zit om de week al in het stadion. Met de uitzendingen op zaterdag en zondagavond vind ik het prima zat.
Ik denk dat jij er al wat langer komt dan ik. volgens mij is dit mijn vijfde jaar ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seizoenskaart heb ik nu voor het tweede jaar niet meer.
Ja, kwam er vanaf '99.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er al wat langer komt dan ik. volgens mij is dit mijn vijfde jaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |