SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tadic
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:JongeneelBas twitterde op dinsdag 09-07-2019 om 12:18:25Nieuw seizoen, nieuwe hashtag!#WENEEDTOMAKEHAPPYCLUB #Tadic #AJax https://t.co/TrWCLzkO8s reageer retweet
is je vriend weer thuis?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:24 schreef standaard-viezerik het volgende:
Mijn gehemelte zal overuren draaien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sowquote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Verhuis naar een plek waar het geen zomer isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:15 schreef Simmertje het volgende:
Deze zomer duurt veel te lang, van mij mag het gaan beginnen pff![]()
zit je hier toch redelijk goedquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verhuis naar een plek waar het geen zomer is![]()
Dat hij zich zorgen maakt over Ajax omdat we zogenaamd een koopclub zijn geworden en talenten geen kans meer krijgen.quote:
Wat gewoon ook onzin is als je de voorbereiding bekijkt en spelers als Dest, Lang en Eiting genoeg kansen ziet krijgen. Is alleen dat middelmatige talenten nu niet jarenlang mogen aankloten maar gewoon een goed niveau moeten halen. Topsport schijnt dat te heten.Oh.![]()
tja het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij zich zorgen maakt over Ajax omdat we zogenaamd een koopclub zijn geworden en talenten geen kans meer krijgen.
Wat gewoon ook onzin is als je de voorbereiding bekijkt en spelers als Dest, Lang en Eiting genoeg kansen ziet krijgen. Is alleen dat middelmatige talenten nu niet jarenlang mogen aankloten maar gewoon een goed niveau moeten halen. Topsport schijnt dat te heten.![]()
Kwam op Twitter al al die stukjes tegen dat Vissers een paar jaar geleden nog zeurde dat Ajax juist meer moest uitgeven. Inderdaad gejank om niks.quote:
Ze kunnen zich beter zorgen maken om de andere clubs in de Eredivisie.Oh.![]()
ik snap ook niet waar dat vandaan komt, we hebben zojuist twee spelers voor 150 miljoen verkocht die geclassificeerd worden als eigen jeugd, met spelers als bijvoorbeeld donny en mazra die in de basis 11 staan, een stuk of 7 jeugdspelers in de selectie, maar omdat we nu eens een jaartje 2 spelers kopen ipv doorschuiven zijn we opeens een koopclub wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij zich zorgen maakt over Ajax omdat we zogenaamd een koopclub zijn geworden en talenten geen kans meer krijgen.
Wat gewoon ook onzin is als je de voorbereiding bekijkt en spelers als Dest, Lang en Eiting genoeg kansen ziet krijgen. Is alleen dat middelmatige talenten nu niet jarenlang mogen aankloten maar gewoon een goed niveau moeten halen. Topsport schijnt dat te heten.
komt gewoon omdat spelers als de ligt heel jong al zijn gebracht en nu vertrekken, de jeugd erachter is gewoon nog ff te jong, dat komt volgend jaar ofzo wel weer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik word zo moe van dat kut argument "zo krijgen eigen talenten niet meer de kans". Als je echt goed bent, dan kom je echt wel in de basis terecht. Ondanks de aankopen afgelopen jaren van Sanchez, Ziyech, Neres etc. brak er alsnog genoeg talenten door. Enige verschil is dat middelmaat nu geen kans meer krijgt en dat is maar goed ook.![]()
alsof Overmars ook liever 20 miljoen uitgeeft aan een speler terwijl hij in de jeugd iemand heeft die net zo goed is. nee natuurlijk niet. Maar we gaan nu eindelijk eens stappen vooruit ipv het altijd maar beste spelers verkopen gelul, waardoor je elk jaar weer op nul begint.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja er zijn ook gewoon genoeg grote talenten mee op trainingskamp om zich te laten zien, zal ook wel zo blijven als zo de lichting van Unuvar, Taylor, Hansen etc. mee mag. Ben juist blij dat de balans nu in orde is qua leeftijd met een aantal spelers van 25+ die het verschil moeten maken en waar de jonge talenten zich in de luwte kunnen ontwikkelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap ook niet waar dat vandaan komt, we hebben zojuist twee spelers voor 150 miljoen verkocht die geclassificeerd worden als eigen jeugd, met spelers als bijvoorbeeld donny en mazra die in de basis 11 staan, een stuk of 7 jeugdspelers in de selectie, maar omdat we nu eens een jaartje 2 spelers kopen ipv doorschuiven zijn we opeens een koopclub wat een onzin zeg.
komt gewoon omdat spelers als de ligt heel jong al zijn gebracht en nu vertrekken, de jeugd erachter is gewoon nog ff te jong, dat komt volgend jaar ofzo wel weer.
Maar wel belangrijk dat Ajax die balans in het oog blijft houden, dus er mag ook nog wel wat rommel zoals Kristensen, Labyad, Magalln weg nu die alleen maar selectieruimte innemen zo.Oh.![]()
ja zou inderdaad fijn zijn als de echte breedtespelers zonder het gewenste niveau plaatsmaken voor het talent dat zich nog moet bewijzen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er zijn ook gewoon genoeg grote talenten mee op trainingskamp om zich te laten zien, zal ook wel zo blijven als zo de lichting van Unuvar, Taylor, Hansen etc. mee mag. Ben juist blij dat de balans nu in orde is qua leeftijd met een aantal spelers van 25+ die het verschil moeten maken en waar de jonge talenten zich in de luwte kunnen ontwikkelen.
Maar wel belangrijk dat Ajax die balans in het oog blijft houden, dus er mag ook nog wel wat rommel zoals Kristensen, Labyad, Magalln weg nu die alleen maar selectieruimte innemen zo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is ook bijna niet te doen als je spelers al op hun 19e al moet laten gaan al is dat hopelijk wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja er zijn ook gewoon genoeg grote talenten mee op trainingskamp om zich te laten zien, zal ook wel zo blijven als zo de lichting van Unuvar, Taylor, Hansen etc. mee mag. Ben juist blij dat de balans nu in orde is qua leeftijd met een aantal spelers van 25+ die het verschil moeten maken en waar de jonge talenten zich in de luwte kunnen ontwikkelen.
Maar wel belangrijk dat Ajax die balans in het oog blijft houden, dus er mag ook nog wel wat rommel zoals Kristensen, Labyad, Magalln weg nu die alleen maar selectieruimte innemen zo.![]()
Voor talenten van niveau De Ligt zal dat altijd wel zo zijn, maar voor normale talenten is eerder het traject van een Klaassen/vd Beek normaal om tot je 23/24e te blijven en dan de stap te maken. Scheelt nu wel dat ze zich minder snel de beste van het elftal voelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook bijna niet te doen als je spelers al op hun 19e al moet laten gaan al is dat hopelijk wel een uitzondering.Oh.![]()
vd Beek kan ook zomaar nog weg kunnen zijn voor 1 september, verstandig sportief is wat anders maar het zou me niet verrassenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor talenten van niveau De Ligt zal dat altijd wel zo zijn, maar voor normale talenten is eerder het traject van een Klaassen/vd Beek normaal om tot je 23/24e te blijven en dan de stap te maken. Scheelt nu wel dat ze zich minder snel de beste van het elftal voelen.![]()
Denk niet dat Ajax hem laat gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Beek kan ook zomaar nog weg kunnen zijn voor 1 september, verstandig sportief is wat anders maar het zou me niet verrassenOh.![]()
De Jong eigen jeugd? Ok.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik snap ook niet waar dat vandaan komt, we hebben zojuist twee spelers voor 150 miljoen verkocht die geclassificeerd worden als eigen jeugd, met spelers als bijvoorbeeld donny en mazra die in de basis 11 staan, een stuk of 7 jeugdspelers in de selectie, maar omdat we nu eens een jaartje 2 spelers kopen ipv doorschuiven zijn we opeens een koopclub wat een onzin zeg.
komt gewoon omdat spelers als de ligt heel jong al zijn gebracht en nu vertrekken, de jeugd erachter is gewoon nog ff te jong, dat komt volgend jaar ofzo wel weer.![]()
ze zijn allemaal te koop hoor, wel lekker dat het niet hoeftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax hem laat gaan.![]()
enige die Overmars nog laat gaan is Neres en/of ZiyechFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja, als je het niet op meningen berust ja.quote:
iets wat bij jou altijd vrij moeilijk discussiren is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja voor een bizar bedrag (zeg 70 miljoen+) maar dat gaat geen enkele club neerleggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn allemaal te koop hoor, wel lekker dat het niet hoeftOh.![]()
voor hem is 50 al heel bizar hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja voor een bizar bedrag (zeg 70 miljoen+) maar dat gaat geen enkele club neerleggen.![]()
![]()
Joh je mag hem voor mijn part eigen jeugd noemen, als je daardoor beter slaapt ofzo. Maar die jongen heeft nog geen 10% van zijn voetbaljeugd bij Ajax doorgebracht, om hem dan als 'eigen jeugd' te verkopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja, als je het niet op meningen berust ja.
iets wat bij jou altijd vrij moeilijk discussiren is.Kik Pierie is zeker ook eigen jeugd?
![]()
Als hij bij Willem2 was gebleven was ie nooit de koning geworden die hij nu is. Dus ja, Ajax heeft hem gemaakt tot de speler die hij nu is.quote:![]()
![]()
![]()
Wel genieten hoor die vies mad psv'ers afgelopen dagen, lekker hun falende transferbeleid deze zomer afreageren op ons.
Zo'n psv'er op mijn werk ook: "mark my words, over paar jaar is Ajax weer financieel naar de klote, ze bieden veel te veel nu"![]()
![]()
je slaat de spijker op zijn kop wat betreft discussiren met meningen, het gaat er niet om wat jij of ik vind, maar om hoe het geclassificeerd wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Joh je mag hem voor mijn part eigen jeugd noemen, als je daardoor beter slaapt ofzo. Maar die jongen heeft nog geen 10% van zijn voetbaljeugd bij Ajax doorgebracht, om hem dan als 'eigen jeugd' te verkopenKik Pierie is zeker ook eigen jeugd?
kik valt daar volgens mij niet in, maar dat zou ik moeten opzoeken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nick wordt ook in het psv topic uitgelachen dus ik zou niet alle psver over de kam van nick scheren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:35 schreef Simmertje het volgende:
Wel genieten hoor die vies mad psv'ers afgelopen dagen, lekker hun falende transferbeleid deze zomer afreageren op onsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En de Jong wel? Kan het me niet voorstellen, die heeft toch letterlijk maar 1 seizoen in Jong gespeeld voordat hij bij Ajax 1 zat? Ben je dan al eigen jeugd?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je slaat de spijker op zijn kop wat betreft discussiren met meningen, het gaat er niet om wat jij of ik vind, maar om hoe het geclassificeerd wordt.
kik valt daar volgens mij niet in, maar dat zou ik moeten opzoeken.![]()
ja want 2 spelers verkopen voor 150 miljoen en er twee voor terug halen voor nog geen 50 is slecht voor de financinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:35 schreef Simmertje het volgende:
Wel genieten hoor die vies mad psv'ers afgelopen dagen, lekker hun falende transferbeleid deze zomer afreageren op ons.
Zo'n psv'er op mijn werk ook: "mark my words, over paar jaar is Ajax weer financieel naar de klote, ze bieden veel te veel nu"
Boeren kunnen dan ook niet rekenen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja want 2 spelers verkopen voor 150 miljoen en er twee voor terug halen voor nog geen 50 is slecht voor de financinVoor al uw FIFA lijstjes!
zoek het anders zelf even op, wellicht een idee voor de toekomst zodat je kan schermen met feiten ipv dit klaasweetalles meningen ballet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En de Jong wel? Kan het me niet voorstellen, die heeft toch letterlijk maar 1 seizoen in Jong gespeeld voordat hij bij Ajax 1 zat? Ben je dan al eigen jeugd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik probeer hem ook uit te leggen dat zolang de PL zoveel geld blijft krijgen dit altijd blijft doorstromen naar clubs als Ajax. Heb het gevoel ook dat het vooral ijdele hoop is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja want 2 spelers verkopen voor 150 miljoen en er twee voor terug halen voor nog geen 50 is slecht voor de financin![]()
Volgens mij ben jij degene die ernaast zit maar goedquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoek het anders zelf even op, wellicht een idee voor de toekomst zodat je kan schermen met feiten ipv dit klaasweetalles meningen ballet.Nogmaals, als jij het eigen jeugd vindt is het toch goed
Lekker man.
![]()
en vanuit Ajax weer naar subtoppers als AZ en Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik probeer hem ook uit te leggen dat zolang de PL zoveel geld blijft krijgen dit altijd blijft doorstromen naar clubs als Ajax. Heb het gevoel ook dat het vooral ijdele hoop is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zucht......quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die ernaast zit maar goedNogmaals, als jij het eigen jeugd vindt is het toch goed
Lekker man.
Niet doen joh, onbegonnen werk. Jij zit op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik probeer hem ook uit te leggen dat zolang de PL zoveel geld blijft krijgen dit altijd blijft doorstromen naar clubs als Ajax. Heb het gevoel ook dat het vooral ijdele hoop is.![]()
nogmaals zucht, dat was niet voor je grammatica, maar om het feit dat je nog steeds zeurt over wat ik of jij vinden terwijl ik het over feiten had. ik zeg nergens dat IK VIND dat hij eigen jeugd is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mij quoten om grammatica en er dan zelf naast zitten
@:GGMM
@:onlogischFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben het met je eens maat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:43 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over Ajax hebben.
Alles aan deze "discussie" maakt mij ontzettend droevig.![]()
Het is zomertijd, Ajax is zo'n beetje klaar op de transfermarkt, waar moeten we het nog over hebben.![]()
technisch gezien ging het over ajaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zijn nog lang niet klaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:44 schreef Simmertje het volgende:
Het is zomertijd, Ajax is zo'n beetje klaar op de transfermarkt, waar moeten we het nog over hebben.![]()
Wat we nu nog hebben is veel meer dan wat ik verwacht had.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas niet, kan alleen maar minder worden![]()
ook boven mijn verwachting, daarom zeg ik het kan alleen maar minder wordenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat we nu nog hebben is veel meer dan wat ik verwacht had.![]()
![]()
Ik verwacht nog wel een paar transfers. Het lijkt erop dat Overmars graag Ziyech verkoopt om dan over te schakelen naar Bergwijn.![]()
Nu Frenkie en de Ligt vertrokken zijn moet ik nog maar zien of we minimaal hetzelfde niveau halen komend seizoen!![]()
Wanneer gaat bij Hakim de knop om dat er geen echte topclub voor hem komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar transfers. Het lijkt erop dat Overmars graag Ziyech verkoopt om dan over te schakelen naar Bergwijn.![]()
Of de juiste club is nog niet gekomen voor hem?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaat bij Hakim de knop om dat er geen echte topclub voor hem komt![]()
De juiste club is Ajax, elke andere club in de betere competities doe je voor spek en bonen mee maar verdien je alleen wat meerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of de juiste club is nog niet gekomen voor hem?![]()
Ja niet, Freek zei in zijn podcast dat hij er niet eens over hoefde na te denken bij Sevilla dus die knop gaat niet om.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaat bij Hakim de knop om dat er geen echte topclub voor hem komt![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niet, Freek zei in zijn podcast dat hij er niet eens over hoefde na te denken bij Sevilla dus die knop gaat niet om.![]()
![]()
40 milquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Dan accepteert hij dat en heeft hij het goed bij Ajax.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaat bij Hakim de knop om dat er geen echte topclub voor hem komtOh.![]()
Goeie reactie maxi-.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima prijs voor Ziyech inderdaad.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ziyech moet gewoon realiseren dat hij uitstekend rendeert in het huidige Ajax en ze elkaar naar een hoger niveau brengen. Hij heeft zich hier bewezen en is in een omgeving omringd door vrienden en familie en heeft een goed salaris (beter dan Spaanse subtop).
Ik hoop dat hij hij tekent bij Ajax en over 10 jaar hoofd jeugdopleiding bij Ajax wordt. Weet wat tegenslag is en hoe je mentale knoppen om kan zetten.![]()
De echte vraag is of hij de druk aan kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:48 schreef Arts-assistent het volgende:
Ziyech moet gewoon realiseren dat hij uitstekend rendeert in het huidige Ajax en ze elkaar naar een hoger niveau brengen. Hij heeft zich hier bewezen en is in een omgeving omringd door vrienden en familie en heeft een goed salaris (beter dan Spaanse subtop).
Ik hoop dat hij hij tekent bij Ajax en over 10 jaar hoofd jeugdopleiding bij Ajax wordt. Weet wat tegenslag is en hoe je mentale knoppen om kan zetten.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dan kan hij beter mental coach worden dan hoofd jeugdopleiding, dat vraagt wel wat meer competenties.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:48 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik hoop dat hij hij tekent bij Ajax en over 10 jaar hoofd jeugdopleiding bij Ajax wordt. Weet wat tegenslag is en hoe je mentale knoppen om kan zetten.Oh.![]()
Veltman en Huntertwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 17:52:08ZIPLINE! 🚀‘Boys succes nog dit seizoen’ 😂#PreSeason 🇦🇹 https://t.co/PPTvjY6UJh reageer retweet
![]()
Zou Tadic niet naar Spanje willen?
Lijkt mij de perfecte speler voor La Liga. Back-up bij Real of Barca of basis bij Atleti.![]()
Jij hebt de berichtgeving rondom zijn contractverlenging gemist?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef Vollenhoven het volgende:
Lijkt mij de perfecte speler voor La Liga. Back-up bij Real of Barca of basis bij Atleti.Oh.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt de berichtgeving rondom zijn contractverlenging gemist?
Gewoon een vraagje uit interesse. Al vond ik zijn contractverlening wel raar. Maar hij zal het vast goed hebben bij Ajax.![]()
Tadic is toch geen topmateriaal joh. Dan was hij wel rechtstreeks vanaf Saushamton gegaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef Vollenhoven het volgende:
Lijkt mij de perfecte speler voor La Liga. Back-up bij Real of Barca of basis bij Atleti.![]()
Uit de basis gespeeld door Mane bij Saushamton. Kan elke linksbuiten overkomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic is toch geen topmateriaal joh. Dan was hij wel rechtstreeks vanaf Saushamton gegaan.![]()
Zou dat nou ook niet per se als een vooruitgang zien, dus die keuze snap ik wel. Ziyech moet gewoon lekker bij Ajax blijven, of vlak over de grens naar Dortmund of Bayern. Hij zit in deze omgeving wel prima op z'n plek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja niet, Freek zei in zijn podcast dat hij er niet eens over hoefde na te denken bij Sevilla dus die knop gaat niet om.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
twitter:twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:24:33ECCOLO! ? https://t.co/Gznvp9WhQ3 reageer retweet
twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:27:39Matthijs #deLigt atterrato a Caselle! ? https://t.co/ZS07LtX12l reageer retweet
Bye bye.twitter:juventusfcen twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:28:26DELIGTED? ? https://t.co/tcO2YPBAHN reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Gebruiken ze nou de BLACKED meme?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:24:33ECCOLO! ? https://t.co/Gznvp9WhQ3 reageer retweet
twitter:juventusfc twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:27:39Matthijs #deLigt atterrato a Caselle! ? https://t.co/ZS07LtX12l reageer retweet
Bye bye.twitter:juventusfcen twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:28:26DELIGTED? ? https://t.co/tcO2YPBAHN reageer retweet
[ afbeelding ]Oh.![]()
Ben overigens wel benieuwd hoeveel geld er nu uiteindelijk mee gemoeid is.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Muah had je volgend jaar het probleem gehad van iedereen weg, ik heb er vrede mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef Heeinz het volgende:
Toch jammer, was geweldig geweest als hij nog een jaartje was gebleven
Kijk wel uit naar wat die Alvarez kan, en benieuwd naar de ontwikkeling van Schuurs.Oh.![]()
Wel grappig dat hij zich zo specifiek richt op bianconeriquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:juventusfcen twitterde op dinsdag 16-07-2019 om 22:28:26DELIGTED? ? https://t.co/tcO2YPBAHN reageer retweet
![]()
Die zullen ze deze week nog wel aankondigen ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen maar Alvarez vastleggen of zo[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
75 miljoen euro inclusief add-ons volgens de altijd betrouwbare Fabrizio. Contract t/m juni 2024.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoeveel geld er nu uiteindelijk mee gemoeid is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 22:38:41 ]![]()
Las net dat die volgens Verweij eind deze week naar Nederland komt, prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen maar Alvarez vastleggen of zoOh.![]()
We lezen het vanzelf op ajax.nlquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
75 miljoen euro inclusief add-ons volgens de altijd betrouwbare Fabrizio. Contract t/m juni 2024.Oh.![]()
Ik zie 't nu iddquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
75 miljoen euro inclusief add-ons volgens de altijd betrouwbare Fabrizio. Contract t/m juni 2024.
- The Dutch CB will arrive tomorrow night in Torino and he’ll have medicals on Wednesday 📌
- He’ll be paid 75M (add ons included) to Ajax and so he’ll become the most expensive centre back ever in Italy: what a deal! 💰
- De Ligt will sign a contract until June 2024 with Juventus, totally agreed 3 weeks ago 📃[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zal wel die 67 + 8 zijn dan die eerder genoemd was. Of was het 68 + 7. Een van de twee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie 't nu idd
- The Dutch CB will arrive tomorrow night in Torino and he’ll have medicals on Wednesday 📌
- He’ll be paid 75M (add ons included) to Ajax and so he’ll become the most expensive centre back ever in Italy: what a deal! 💰
- De Ligt will sign a contract until June 2024 with Juventus, totally agreed 3 weeks ago 📃![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:44 schreef Vollenhoven het volgende:
Lijkt mij de perfecte speler voor La Liga. Back-up bij Real of Barca of basis bij Atleti.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe klote het ook is, toch weer 2 Ajax producten naar de absolute top van Europa. Dat houdt onze prijzen lekker hoog en blijven ze in Rotterdam huilen waarom er zo weinig voor hun spelers wordt betaald.![]()
niet alleen in Rotterdamquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:09 schreef Simmertje het volgende:
Hoe klote het ook is, toch weer 2 Ajax producten naar de absolute top van Europa. Dat houdt onze prijzen lekker hoog en blijven ze in Rotterdam huilen waarom er zo weinig voor hun spelers wordt betaald.![]()
![]()
leuk stelletje, wie zou het mannetje zijn>?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
BLACKEDquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
leuk stelletje, wie zou het mannetje zijn>?![]()
nou als psv spelers als karsdorp gaat kopen dan worden we echt de komende 10 jaar kampioen. Had toch een hoopje dat psv nog enigszins aan kon haken deze zomer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij heeft psv veel minder geld dan iedereen denkt. Had eigenlijk verwacht dat ze als een gek gingen investeren deze zomer, maar tot nu toe is het allemaal B-garnituur.![]()
Wordt echt niveautje subtop op deze manier inderdaad. Geeft wel ruimte om op Europa te focussen! Als je 10 jaar kampioen wordt heb je relatief gezien nog steeds niks. 10 jaar overwinteren in de CL daarentegen...quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
nou als psv spelers als karsdorp gaat kopen dan worden we echt de komende 10 jaar kampioen. Had toch een hoopje dat psv nog enigszins aan kon haken deze zomer.Voor al uw FIFA lijstjes!
ik heb het idee dat ze graag bergwijn en lozano verkopen omdat daar het geld in zit, maar het lijkt niet storm te lopen voor die twee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:27 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij heeft psv veel minder geld dan iedereen denkt. Had eigenlijk verwacht dat ze als een gek gingen investeren deze zomer, maar tot nu toe is het allemaal B-garnituur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
nou als psv spelers als karsdorp gaat kopen dan worden we echt de komende 10 jaar kampioen. Had toch een hoopje dat psv nog enigszins aan kon haken deze zomer.![]()
![]()
je mag echt niet blij worden van een bayern tafereel voor ajax hoor, het is echt te hopen dat psv aan kan haken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:28 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wordt echt niveautje subtop op deze manier inderdaad. Geeft wel ruimte om op Europa te focussen! Als je 10 jaar kampioen wordt heb je relatief gezien nog steeds niks. 10 jaar overwinteren in de CL daarentegen...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jij vindt karsdorp een goede aanwinst?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je speelt maar 2 keer tegen PSV hoor, we hebben vorig jaar ook gezien hoe het werktquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je mag echt niet blij worden van een bayern tafereel voor ajax hoor, het is echt te hopen dat psv aan kan haken.![]()
Karsdorp is prima voor Eredivisie. Zo slecht deed hij het niet bij Roma, alleen pech met blessures laatste tijd. Maar ze hebben meer nood aan een centrale verdediger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt karsdorp een goede aanwinst?![]()
Nee, maar de komende 10 jaar kampioen gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jij vindt karsdorp een goede aanwinst?
Ajax kan in potentie een groot gat slaan, zoals zo veel seizoenen. In de praktijk gaat het helaas niet veel schelen. Zeker omdat psv alleen gericht is op de competitie, blijft toch een provincieclub.![]()
dat 10 jaar meen ik natuurlijk niet geheel serieus. Maar dat psv op dit moment verzaakt om op de juiste plekken te investeren om aan te haken lijk mij duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, maar de komende 10 jaar kampioen gaat sowieso niet gebeuren.
Ajax kan in potentie een groot gat slaan, zoals zo veel seizoenen. In de praktijk gaat het helaas niet veel schelen. Zeker omdat psv alleen gericht is op de competitie, blijft toch een provincieclub.
ik kijk ook meer naar de tweede helft van vorig jaar voor het ware niveau van psv. zeker als die europees eindelijk serieus gaan nemen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al die overmoed gelijk weerquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je mag echt niet blij worden van een bayern tafereel voor ajax hoor, het is echt te hopen dat psv aan kan haken.. Laten we eerst maar eens naar onszelf kijken. Bovendien gaat PSV met die voorhoede gewoon weer heel veel winnen.
![]()
Kasdorp is overigens een prima back voor psv. Ik verwacht nog wel aankopen daar eigenlijk. Anders even wat grond aan de gemeente verkopenquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat 10 jaar meen ik natuurlijk niet geheel serieus. Maar dat psv op dit moment verzaakt om op de juiste plekken te investeren om aan te haken lijk mij duidelijk.
ik kijk ook meer naar de tweede helft van vorig jaar voor het ware niveau van psv. zeker als die europees eindelijk serieus gaan nemen.![]()
ik kijk juist naar onszelf en zie gerichte aankopen die het niveau enigszins op peil houden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al die overmoed gelijk weer. Laten we eerst maar eens naar onszelf kijken. Bovendien gaat PSV met die voorhoede gewoon weer heel veel winnen.
ik zie toekomstaankopen en directe versterkingen. ik zie een leegloop die voorlopig wel mee lijkt te vallen.
ik denk dat het verlies van luuk juist erg zwaar gaat vallen, en als dan bergwijn en of lozano nog vertrekt moet ik nog maar zien hoe ze die "hakken over de sloot" wedstrijden gaan winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou niet weten waarom niet. Jaarlijks CL miljoenen tanken en kwart/halve finale halen? Waar kan ik tekenen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je mag echt niet blij worden van een bayern tafereel voor ajax hoor, het is echt te hopen dat psv aan kan haken.
Er is nu toch al niemand die de Eredivisie serieus neemt internationaal gezienVoor al uw FIFA lijstjes!
Dat mag je wel hopen als Ajax structureel ver komt in Europa en eens de cl pakt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je mag echt niet blij worden van een bayern tafereel voor ajax hoor, het is echt te hopen dat psv aan kan haken.![]()
en als Ajax karsdorp zou halen, nog steeds een goede aankoop?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kasdorp is overigens een prima back voor psv. Ik verwacht nog wel aankopen daar eigenlijk. Anders even wat grond aan de gemeente verkopenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
daarom, ik vond het gat afgelopen seizoen ook bijzonder klein, ondanks de betere selectie en het betere voetbal liep je toch bijna het hele seizoen achter de feiten aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Al die overmoed gelijk weer. Laten we eerst maar eens naar onszelf kijken. Bovendien gaat PSV met die voorhoede gewoon weer heel veel winnen.
![]()
Nee want wij hebben al wat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en als Ajax karsdorp zou halen, nog steeds een goede aankoop?![]()
dat komt natuurlijk ook wel omdat psv een geweldige eerste seizoen speelde, en ajax lang in europa is gebleven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik vond het gat afgelopen seizoen ook bijzonder klein, ondanks de betere selectie en het betere voetbal liep je toch bijna het hele seizoen achter de feiten aan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als vervanging natuurlijk.quote:
ik bedoel te zeggen dat ik psv graag aankopen zie doen die boven het niveau "leuk voor de eredivise" zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er zijn altijd excuses te bedenken, ik denk juist dat het Europese voetbal Ajax geholpen heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat komt natuurlijk ook wel omdat psv een geweldige eerste seizoen speelde, en ajax lang in europa is gebleven.
Feit blijft dat je niet de beste hoeft te zijn om kampioen te worden maar de meest constante![]()
Ik denk dat dit dit jaar wel mee gaat vallen. van Bommel kan niet langer gebruik maken van die one trick pony tactiek met alle ballen hoog op Luuk de Jong. Ik moet nog zien of hij het tactisch inzicht heeft om daadwerkelijk een nieuwe ploeg aan het draaien te krijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik vond het gat afgelopen seizoen ook bijzonder klein, ondanks de betere selectie en het betere voetbal liep je toch bijna het hele seizoen achter de feiten aan.Voor al uw FIFA lijstjes!
Vraag me af of het verschil zo groot is als je nu denkt. Hoop het, maar betwijfel het.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
nou als psv spelers als karsdorp gaat kopen dan worden we echt de komende 10 jaar kampioen. Had toch een hoopje dat psv nog enigszins aan kon haken deze zomer.![]()
Voor het eerste kampioen in jaren en dan dit soort tekstenquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:26 schreef mokkiemok het volgende:
nou als psv spelers als karsdorp gaat kopen dan worden we echt de komende 10 jaar kampioen. Had toch een hoopje dat psv nog enigszins aan kon haken deze zomer.
Dit, dus.![]()
ja maar kijk naar Ajax, je bent je beste verdediger kwijt, de manier van voetballen van afgelopen seizoen moet je toch aanpassen door vertrek De Jong, een paar zeperds tegen pak 'm beet Heracles en het wordt toch weer spannend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit dit jaar wel mee gaat vallen. van Bommel kan niet langer gebruik maken van die one trick pony tactiek met alle ballen hoog op Luuk de Jong. Ik moet nog zien of hij het tactisch inzicht heeft om daadwerkelijk een nieuwe ploeg aan het draaien te krijgen.![]()
een discussie met meningen is altijd fijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
We hebben ook de mening van Nick Gitaar nodig voor deze ingewikkelde onderwerpenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tien jaar geleden was fc twente nog een redelijk sympathieke club en had Van Der Vaart een net iets te hoog vetpercentage voor een topsporter. In tien jaar tijd kan er een hoop veranderen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat 10 jaar meen ik natuurlijk niet geheel serieus. Maar dat psv op dit moment verzaakt om op de juiste plekken te investeren om aan te haken lijk mij duidelijk.
ik kijk ook meer naar de tweede helft van vorig jaar voor het ware niveau van psv. zeker als die europees eindelijk serieus gaan nemen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
ik heb wel vertrouwen in Ten Hag dat hij ze aan het draaien krijgt. juist omdat sterkhouders als Tadic Ziyech en Blind blijven en ook Onana vd beek Tagli en Neres blijven heb je gewoon ergens om op terug te vallen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar kijk naar Ajax, je bent je beste verdediger kwijt, de manier van voetballen van afgelopen seizoen moet je toch aanpassen door vertrek De Jong, een paar zeperds tegen pak 'm beet Heracles en het wordt toch weer spannend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vooral gebaseerd op hoop. Stel nu dat Ziyech en vd Beek nog verkocht zouden worden. Dat is toch een aderlating hoor. Staan de zaken er ineens weer heel anders voor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor het eerste kampioen in jaren en dan dit soort teksten![]()
ja maar voorlopig zijn die er gewoon nog dus daar handelen we ook naar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:49 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vooral gebaseerd op hoop. Stel nu dat Ziyech en vd Beek nog verkocht zouden worden. Dat is toch een aderlating hoor. Staan de zaken er ineens weer heel anders voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik lees weinig over het feit dat je twee belangrijkste spelers uit je as weg zijn. Ajax heeft op dit moment al veel kwaliteit ingeleverd. Eerst kritisch kijken naar het eigen team, voor er wordt gesproken over een decennia aan kampioenschappen wat er aan zit te komen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar voorlopig zijn die er gewoon nog dus daar handelen we ook naar.Dit, dus.![]()
eerst maar even tot 1 september wachten, van de spelers die jij noemt hebben er tot nu toe maar 3 toegezegd te blijvenquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb wel vertrouwen in Ten Hag dat hij ze aan het draaien krijgt. juist omdat sterkhouders als Tadic Ziyech en Blind blijven en ook Onana vd beek Tagli en Neres blijven heb je gewoon ergens om op terug te vallen.![]()
ik geloof dat wij hier allemaal wel eens zijn dat De ligt en De jong een aderlating zijn, en dat we op die posities niet hetzelfde niveau gaan halen als vorig jaar. Dat de jong eruit een ander spel vraagt en dat de ligt een hoop heeft opgelost achterin. Maar ik vind de vervangers wel degelijk van een niveau en potentie dat ik mij daar niet heel erg veel zorgen om maak, natuurlijk is eht altijd afwachten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees weinig over het feit dat je twee belangrijkste spelers uit je as weg zijn. Ajax heeft op dit moment al veel kwaliteit ingeleverd. Eerst kritisch kijken naar het eigen team, voor er wordt gesproken over een decennia aan kampioenschappen wat er aan zit te komen.
nogmaals die 10 jaar was natuurlijk niet serieus, dat zie ik ook neit gebeuren, maar dat psv voorlopig niet aan lijkt te haken is duidelijk, maar de transferperiode is nog lang.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
uiteraard, maar Overmars zal ze ook wel een ultimatum hebben gegeven lijkt mij, ik geloof nooit dat spelers als vd Beek of ziyech op de laatste dag nog mogen vertrekken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst maar even tot 1 september wachten, van de spelers die jij noemt hebben er tot nu toe maar 3 toegezegd te blijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De prijs zal omhoog gaan, maar in een verbod om te vertrekken geloof ik niet zo. Kun je best naar de buitenwacht uitdragen, maar ook op de slotdag van de transfermarkt zijn er bedragen die je niet kunt afslaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
uiteraard, maar Overmars zal ze ook wel een ultimatum hebben gegeven lijkt mij, ik geloof nooit dat spelers als vd Beek of ziyech op de laatste dag nog mogen vertrekken.![]()
die kan Ajax juist wel afslaan op dit moment, zie neres in de winter.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
De prijs zal omhoog gaan, maar in een verbod om te vertrekken geloof ik niet zo. Kun je best naar de buitenwacht uitdragen, maar ook op de slotdag van de transfermarkt zijn er bedragen die je niet kunt afslaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik moet het nog maar zien als, even hypothetisch gezien, Ziyech's droomclub op de stoep staat met ruim 50 miljoen eind augustus.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die kan Ajax juist wel afslaan op dit moment, zie neres in de winter.![]()
Dus het is eigenlijk gewoon een hoop gelul in de ruimte? Oke.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik geloof dat wij hier allemaal wel eens zijn dat De ligt en De jong een aderlating zijn, en dat we op die posities niet hetzelfde niveau gaan halen als vorig jaar. Dat de jong eruit een ander spel vraagt en dat de ligt een hoop heeft opgelost achterin. Maar ik vind de vervangers wel degelijk van een niveau en potentie dat ik mij daar niet heel erg veel zorgen om maak, natuurlijk is eht altijd afwachten.
nogmaals die 10 jaar was natuurlijk niet serieus, dat zie ik ook neit gebeuren, maar dat psv voorlopig niet aan lijkt te haken is duidelijk, maar de transferperiode is nog lang.Dit, dus.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk gewoon een hoop gelul in de ruimte? Oke.![]()
![]()
Precies. Bij Ajax zal echt nog wel wat vertrekken, bij PSV komt er nog wel wat bij (defensief sowieso, voorin afhankelijk van eventueel vertrek Bergwijn/Lozano). En als die niet vertrekken hebben ze weer een aanval waarmee je gewoon meer dan driekwart van je wedstrijden gaat winnen hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk gewoon een hoop gelul in de ruimte? Oke.![]()
Ik ben het eens met Tarado. Enig bescheidenheid is op zijn plaats. We hebben onze 2 beste spelers verkocht en wat er nu voor terugkomt is goed maar nog lang niet ingespeeld. We missen ook nog 3 a 4 basisspelers.
We openen ook tegen Vitesse in Gelredome, dat is geen makkelijk potje. Daarna in september PSV-uit. Wie weet sta je opeens 6 punten achter. Beetje lacherig doen omdat PSV nu zwak lijkt is niet echt handig.![]()
Ziyech mag voor 30 weg had ik begrepen, maar ik denk niet dat Overmars spelers laat gaan in de laatste paar dagen, zonder al een vervanger te hebben uiteraard.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien als, even hypothetisch gezien, Ziyech's droomclub op de stoep staat met ruim 50 miljoen eind augustus.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is vooral de waan van de dag, denk ik. Vooralsnog draaien we een prima voorbereiding en mokkiemok zal ook zien dat PSV achterin met Viergever en Luckassen staat. Maar dat zal echt niet zo blijven. Dus op dit moment zou ik ook zeggen dat Ajax de bovenhand heeft, maar dat kan serieus in een week tijd volledig omdraaien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben het eens met Tarado. Enig bescheidenheid is op zijn plaats. We hebben onze 2 beste spelers verkocht en wat er nu voor terugkomt is goed maar nog lang niet ingespeeld. We missen ook nog 3 a 4 basisspelers.
We openen ook tegen Vitesse in Gelredome, dat is geen makkelijk potje. Daarna in september PSV-uit. Wie weet sta je opeens 6 punten achter. Beetje lacherig doen omdat PSV nu zwak lijkt is niet echt handig.![]()
Een paraat staande vervanger lijkt me logisch natuurlijk, maar jij had het over een ultimatum, dat Overmars iedereen ff bij elkaar roept en tegen de sterkhouders roept dat ze na de eerste week augustus niet meer weg mogen. Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech mag voor 30 weg had ik begrepen, maar ik denk niet dat Overmars spelers laat gaan in de laatste paar dagen, zonder al een vervanger te hebben uiteraard.![]()
Promes is al gehaald toch om Neres of Ziyech te vervangenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech mag voor 30 weg had ik begrepen, maar ik denk niet dat Overmars spelers laat gaan in de laatste paar dagen, zonder al een vervanger te hebben uiteraard.AFCA!![]()
ik zou er niet raar van opkijken als Overmars dat wel zal proberen, maar ik ben met je eens, niks is zeker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Een paraat staande vervanger lijkt me logisch natuurlijk, maar jij had het over een ultimatum, dat Overmars iedereen ff bij elkaar roept en tegen de sterkhouders roept dat ze na de eerste week augustus niet meer weg mogen. Daar geloof ik niet in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het is vooral de waan van de dag, denk ik. Vooralsnog draaien we een prima voorbereiding en mokkiemok zal ook zien dat PSV achterin met Viergever en Luckassen staat. Maar dat zal echt niet zo blijven. Dus op dit moment zou ik ook zeggen dat Ajax de bovenhand heeft, maar dat kan serieus in een week tijd volledig omdraaien.
we zullen deze discussie na de transferperiode nog eens op pakken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voordeel is wel dat we inmiddels zelf ook een aardige zak geld hebben en dat niet elke club die regelmatig Europees speelt per definitie een vooruitgang is.
Denk dat Ziyech en Kluivert vorig jaar (volledig onbedoeld) een mooi voorbeeld hebben gegeven voor jongens die twijfelen dat blijven ook heel goed kan uitpakken.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik vind PSV helemaal niet zwak. Stel dat Bergwijn en Lozano blijven. Dan hebben ze gewoon een lekkere aanval hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
We openen ook tegen Vitesse in Gelredome, dat is geen makkelijk potje. Daarna in september PSV-uit. Wie weet sta je opeens 6 punten achter. Beetje lacherig doen omdat PSV nu zwak lijkt is niet echt handig.
Lozano, Bergwijn, Malen, Bruma, Lammers. Gewoon Ajax waardig.
Achterin zijn ze zwak. Maar dat waren ze vorig jaar ook met oa Schwaab. En toch waren ze ook bijna kampioen. Dus dit zegt niet zoveel. In de Eredivisie hoef je geen hele sterke verdedigingslinie te hebben.
PS Denk dat Ajax zeker niet minder hoeft te zijn tov vorig seizoen. Frenkie en Matthijs zijn vertrokken. Maar daarentegen gaan jongens als Ziyech, Neres en Donnie waarschijnlijk wel blijven (zoals het er nu naar uitziet).
Jongens als Schuurs en Lang beter geworden. Bande en Eiting zijn op de weg terug. En Alvarez en Marin zijn gekomen. Kortom: Denk zelf dat we in de breedte zelfs sterker zijn geworden als het zo blijft.![]()
nee we zijn zeker wel een flinke stap achteruit gegaan, ik denk dat je hierin zeker Frenkie onderschat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:05 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ik vind PSV helemaal niet zwak. Stel dat Bergwijn en Lozano blijven. Dan hebben ze gewoon een lekkere aanval hoor.
Lozano, Bergwijn, Malen, Bruma, Lammers. Gewoon Ajax waardig.
Achterin zijn ze zwak. Maar dat waren ze vorig jaar ook met oa Schwaab. En toch waren ze ook bijna kampioen. Dus dit zegt niet zoveel. In de Eredivisie hoef je geen hele sterke verdedigingslinie te hebben.
PS Denk dat Ajax zeker niet minder hoeft te zijn tov vorig seizoen. Frenkie en Matthijs zijn vertrokken. Maar daarentegen gaan jongens als Ziyech, Neres en Donnie waarschijnlijk wel blijven (zoals het er nu naar uitziet).
Jongens als Schuurs en Lang beter geworden. Bande en Eiting zijn op de weg terug. En Alvarez en Marin zijn gekomen. Kortom: Denk zelf dat we in de breedte zelfs sterker zijn geworden als het zo blijft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We gaan het merken. Vergeet niet dat het seizoen daarvoor de Ligt en Frenkie ook al in het team zaten en het echt enorme bagger was. De aankoop van Blind en Tadic zorgde er uiteindelijk voor dat alles op zijn plek viel. Al speelde Frenkie wel op een andere positie toen nog..![]()
Valentijn is weer terug van vakantie zie ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het seizoen '17-'18 stond volledig in het teken van de dramatische voorbereiding. Dat seizoen was over voor het begon.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:24 schreef Simmertje het volgende:
We gaan het merken. Vergeet niet dat het seizoen daarvoor de Ligt en Frenkie ook al in het team zaten en het echt enorme bagger was. De aankoop van Blind en Tadic zorgde er uiteindelijk voor dat alles op zijn plek viel. Al speelde Frenkie wel op een andere positie toen nog..Life is what you make it.![]()
Klopt, daarom heb ik er juist dit jaar wel vertrouwen in. Groot deel van het team staat er nog, zijn op elkaar ingespeeld en versterkingen zijn ruim op tijd gearriveerd. Nee, een halve finale CL ga ik niet vanuit. Maar op papier heb je gewoon een selectie die opnieuw de dubbel moet kunnen winnen en ook een tweede ronde CL moet mogelijk zijn (afhankelijk van de loting).quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het seizoen '17-'18 stond volledig in het teken van de dramatische voorbereiding. Dat seizoen was over voor het begon.
Het scheelt echt enorm dat we nu eens een seizoen beginnen met dezelfde trainer.![]()
Ik onderschat hem niet. Maar Ajax kan prima zonder Frenkie. Te veel afhankelijk zijn van 1 speler is ook niet goed.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee we zijn zeker wel een flinke stap achteruit gegaan, ik denk dat je hierin zeker Frenkie onderschat.
En onze best wedstrijd (of n van onze beste wedstrijden). Speelden we zonder Frenkie tegen Bayern.![]()
Alvarez kan ik ook op het middenveld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:48 schreef Class het volgende:
Dit seizoen eindelijk Blind een linie naar voren?![]()
Denk niet dat ie dat aandurft / zou moeten doen. Blind en De Ligt waren zo goed samen, als je ze allebei weghaalt dan neem je wel erg veel risico. Maar de wegen van Erik zijn ondoorgrondelijk...quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:48 schreef Class het volgende:
Dit seizoen eindelijk Blind een linie naar voren?proberen is de eerste stap naar falen
denk je eens in, aangezien Schuurs het in de voorbereiding zo lekker doet. als hij het niveau de Ligt zou kunnen evenaren, of in ieder geval in de buurt komen. Dan is dat echt een wereldaankoop geweest. Jaartje sportschool en zijn wedstrijden meepakken in het eerste gaat erg goed zijn voor die jongen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:32 schreef manny het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat aandurft / zou moeten doen. Blind en De Ligt waren zo goed samen, als je ze allebei weghaalt dan neem je wel erg veel risico. Maar de wegen van Erik zijn ondoorgrondelijk...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat hopen we zeker. Maar of het realistisch is. Maar goed, ik denk dat 12 maanden geleden ook niemand zag welk een niveau Tadic, De Jong en De Ligt zouden gaan halen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk je eens in, aangezien Schuurs het in de voorbereiding zo lekker doet. als hij het niveau de Ligt zou kunnen evenaren, of in ieder geval in de buurt komen. Dan is dat echt een wereldaankoop geweest. Jaartje sportschool en zijn wedstrijden meepakken in het eerste gaat erg goed zijn voor die jongen.proberen is de eerste stap naar falen
wellicht zeggen we over jaar wel. Die de Ligt was erg goed, maar die Schuurs heeft het feilloos overgenomen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:38 schreef manny het volgende:
[..]
Dat hopen we zeker. Maar of het realistisch is. Maar goed, ik denk dat 12 maanden geleden ook niemand zag wel een niveau Tadic, De Jong en De Ligt zouden gaan halen.
#dagdromenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen in Duitsland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redan voor 2,5 miljoen naar Hertha waarschijnlijk. Daar is Chelsea snel klaar mee dus.Oh.![]()
Terugkoopclausule waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redan voor 2,5 miljoen naar Hertha waarschijnlijk. Daar is Chelsea snel klaar mee dus.![]()
Wel in een jaar 2,5 miljoen verdiend.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Redan voor 2,5 miljoen naar Hertha waarschijnlijk. Daar is Chelsea snel klaar mee dus.![]()
Utrecht op basis waarvan dan? en AZ is altijd een hype die elk jaar weer in duigen valt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Utrecht
4. AZ
5. Feyenoord
Eindstand aankomend seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Utrecht heeft goed ingekocht. AZ een hype?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Utrecht op basis waarvan dan? en AZ is altijd een hype die elk jaar weer in duigen valt.Laatste jaren 3de, 4de, 3de, 6de, 4de.
![]()
ik verwacht niet dat ze boven feyenoord komen te staan, heb wel vertrouwen in stam. Utrecht heeft inderdaad leuke aankopen gedaan, maar om nou gelijk te zeggen 3e lijkt mij wat overdreven.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Utrecht heeft goed ingekocht. AZ een hype?Laatste jaren 3de, 4de, 3de, 6de, 4de.
Stam niks bewezen en een mokerslechte selectie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat ze boven feyenoord komen te staan, heb wel vertrouwen in stam. Utrecht heeft inderdaad leuke aankopen gedaan, maar om nou gelijk te zeggen 3e lijkt mij wat overdreven.![]()
ik gok het gewoon opquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stam niks bewezen en een mokerslechte selectie.
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC UtrechtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik gok dat Stam na 1 a 2 seizoenen alweer pleite is. Niks bewezen en moet het van spelers hebben die zijn weggestuurd bij een club op het ZESDE niveauquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik gok het gewoon op
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC UtrechtKelly dus.
![]()
Ik denk dat je Utrecht wat overschat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Utrecht
4. AZ
5. Feyenoord
Eindstand aankomend seizoenOh.![]()
Of men overschat met name Feyenoord.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Utrecht wat overschat.![]()
Ik denk dat Feyenoord 4e wordt onder AZ.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of men overschat met name Feyenoord.Oh.![]()
Ik denk 5de en misschien zelfs nog lager.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord 4e wordt onder AZ.![]()
Nah de rest wat eronder zit is nog zwakker.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk 5de en misschien zelfs nog lager.Oh.![]()
Utrecht en AZ zijn de enige die eventueel boven Feyenoord kunnen eindigen, de rest is inderdaad pure ellende.![]()
Mwa Vitesse is niet slecht hoor. Die verdediging en middenveld van Feyenoord, dat kan echt nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nah de rest wat eronder zit is nog zwakker.![]()
![]()
ze hebben toch vilhena enzo verkocht, wat is er binnengekomen dan aan geld?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op de een of andere manier heeft Feyenoord nooit geld. Vraag mij niet waaromquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
ze hebben toch vilhena enzo verkocht, wat is er binnengekomen dan aan geld?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heeft Feyenoord nooit geld. Vraag mij niet waaromFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ach laten we het hier maar over Ajax hebben, veel interessanterquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa Vitesse is niet slecht hoor. Die verdediging en middenveld van Feyenoord, dat kan echt niet
Oh.![]()
Ja, gemiddeld dus 4de. Wat is je punt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Utrecht heeft goed ingekocht. AZ een hype?Laatste jaren 3de, 4de, 3de, 6de, 4de.
![]()
Dat het niet heel gek zou zijn dat Feyenoord dit jaar eens buiten de top 3 valt. Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, gemiddeld dus 4de. Wat is je punt?![]()
dat is al jaren niet raar, toch vallen ze er vaak wel binnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat het niet heel gek zou zijn dat Feyenoord dit jaar eens buiten de top 3 valt. Ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken.
ver achter psv en Ajax maar toch altijd net wat beter dan de Aztjes en utrechtjes van deze wereld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komt door de Kuip. Strijd, passie sfeer, Kuyt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is al jaren niet raar, toch vallen ze er vaak wel binnen.
ver achter psv en Ajax maar toch altijd net wat beter dan de Aztjes en utrechtjes van deze wereld.![]()
twitter:ESPNUK twitterde op woensdag 17-07-2019 om 11:35:47Juventus fans chanting Mino Raiola's name 🤔 https://t.co/rRVNgwBscL reageer retweet
dat verleren ze nog welquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
twitter:ESPNUK twitterde op woensdag 17-07-2019 om 11:35:47Juventus fans chanting Mino Raiola's name 🤔 https://t.co/rRVNgwBscL reageer retweet
![]()
veel spelers komen en gaan bij Juve dankzij en via hem. zijn gewoon erg blij dat hij de ligt naar juve heeft gehaald.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een absolute godquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzoVoor al uw FIFA lijstjes!
Waaromquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:28 schreef SaferSephy het volgende:
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzo![]()
![]()
Omdat dikke mensen smerig zijn.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
dat jij nou ontevreden bent over je uiterlijk zegt niet dat iedereen daar een big deal van maakt hquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:28 schreef SaferSephy het volgende:
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zal hem echt aan z'n reet roesten met zo'n bankrekening.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:28 schreef SaferSephy het volgende:
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klopt. Maar hij is dik, en zou daar iets aan moeten doen.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Dit dusquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:28 schreef SaferSephy het volgende:
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzoLove is in the air!![]()
Dunne mensen zijn beter ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij is dik, en zou daar iets aan moeten doen.Kkstraal een eind op, levensgenieter
![]()
![]()
Waarom. Alsof uiterlijk belangrijk is als je miljonair bent.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij is dik, en zou daar iets aan moeten doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
een crosstrainer ook, wat een campingapparaat is dat zeg. leuk voor de kort pittige cavia'sFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ook als je geen miljonair bent, maakt het barweinig uit. uitstraling is allesquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom. Alsof uiterlijk belangrijk is als je miljonair bent.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wou net zeggen. Hij hosselt de lekkerste wijvenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom. Alsof uiterlijk belangrijk is als je miljonair bent.![]()
![]()
heeft gewoon een vrouw en twee kinderenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Hij hosselt de lekkerste wijvenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, mensen met een gezond vetpercentage zijn beter. Alle tegenargumenten komen voort uit cognitieve dissonantie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dunne mensen zijn beter ofzo?Kkstraal een eind op, levensgenieter
Voor al uw FIFA lijstjes!
Dus?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft gewoon een vrouw en twee kinderenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja daar voel je toch niks van of wel ouwe reus?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft gewoon een vrouw en twee kinderen![]()
Zijn beter ook echtquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja, mensen met een gezond vetpercentage zijn beter. Alle tegenargumenten komen voort uit cognitieve dissonantie.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft uiterlijk hiermee te maken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom. Alsof uiterlijk belangrijk is als je miljonair bent.Voor al uw FIFA lijstjes!
Inderdaad. Poepzor is vies dik, dat is wel duidelijkquote:
72 kilo lijkt mij niet viesdik met mijn lengtequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:35 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Inderdaad. Poepzor is vies dik, dat is wel duidelijk![]()
![]()
gijp slaat hier de spijker op zijn kop, lekker genieten van het leven joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:34 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja, mensen met een gezond vetpercentage zijn beter. Alle tegenargumenten komen voort uit cognitieve dissonantie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan heb je vast een dik wijf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
72 kilo lijkt mij niet viesdik met mijn lengteVoor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
In deze draad: poepzor schaamt zich dat hij smerig dik is
Zowaar eens met Safer. Als je bestuurder bent bij de Burger King dan kan dit wel, maar bij Ajax niet natuurlijk.![]()
Nee schoonmoeder telt dat ook? Laat mensen lekker leven joh imbeciel. Mensen die voor andere hun leven willen bepalenquote:Ik had ooit 1 zon collega, paar klappen en hij is genezen gelukkig.
![]()
Werkt Raiola bij Ajax?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
Zowaar eens met Safer. Als je bestuurder bent bij de Burger King dan kan dit wel, maar bij Ajax niet natuurlijk.![]()
Genezen van die klappen of van de gedachten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee schoonmoeder telt dat ook? Laat mensen lekker leven joh imbeciel. Mensen die voor andere hun leven willen bepalenIk had ooit 1 zon collega, paar klappen en hij is genezen gelukkig.
![]()
fijn dat je er weer bent, maar we hadden het over raiola die speelt niet bij Ajax.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef nickhguitar het volgende:
Zowaar eens met Safer. Als je bestuurder bent bij de Burger King dan kan dit wel, maar bij Ajax niet natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De gedachten nadat we hem hadden bewerkt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Genezen van die klappen of van de gedachten?![]()
lekker primitief ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De gedachten nadat we hem hadden bewerkt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is ook behoorlijk primitief om voor mensen hun leven te willen bepalen. Overigens ging hij wel heel ver hoor, lang verhaal.quote:![]()
Ik bepaal niks, ik oordeel enkel. En ik heb gelijk. Obesitas is net als roken. Dat kan echt niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee schoonmoeder telt dat ook? Laat mensen lekker leven joh imbeciel. Mensen die voor andere hun leven willen bepalenIk had ooit 1 zon collega, paar klappen en hij is genezen gelukkig.
Echter die laatste zin doet mij vermoeden dat jij voorzien bent van een tweecijferig IQ en een driecijferig inkomen, dus wat mij betreft verspilde moeite. Paupers zijn niet te redden.Voor al uw FIFA lijstjes!
poepzor is viesdikke driftkikkerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt hier wel de kleuterschool.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Alles kan. Alcohol is wel oke natuurlijk? Want dat drink je zelfquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik bepaal niks, ik oordeel enkel. En ik heb gelijk. Obesitas is net als roken. Dat kan echt niet meer.
Echter die laatste zin doet mij vermoeden dat jij verzien bent van een tweecijferig IQ en een driecijferig inkomen, dus wat mij betreft verspilde moeite. Paupers zijn niet te redden.Flikker toch op met dat verbieden van alles. Of ben je eigenlijk Himmler?
![]()
![]()
quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
volgens mij is roken niet verboden, laat die mensen dat ook lekker zelf weten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik bepaal niks, ik oordeel enkel. En ik heb gelijk. Obesitas is net als roken. Dat kan echt niet meer.
Echter die laatste zin doet mij vermoeden dat jij voorzien bent van een tweecijferig IQ en een driecijferig inkomen, dus wat mij betreft verspilde moeite. Paupers zijn niet te redden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alcohol mag wel natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij is roken niet verboden, laat die mensen dat ook lekker zelf weten.![]()
![]()
Vergeten even de verkeersongelukken, huiselijk geweld en verslavingen die daarvanaf komen, MAAR IK MAG TOCH EEN PILSJE DRINKEN
![]()
![]()
![]()
Zo moe van dat selectieve hypocriete gedrag.![]()
![]()
Mogen ze ook, maar zouden per direct uitgesloten moeten worden van medische hulp. Opflikkeren met je kutgewoontes.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij is roken niet verboden, laat die mensen dat ook lekker zelf weten.Voor al uw FIFA lijstjes!
Al 3 jaar alcoholvrij maat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles kan. Alcohol is wel oke natuurlijk? Want dat drink je zelfFlikker toch op met dat verbieden van alles. Of ben je eigenlijk Himmler?
Dan kun je 12 miljoen mensen dus uitsluiten, want die drinken alcohol. Is dat oke?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mogen ze ook, maar zouden per direct uitgesloten moeten worden van medische hulp. Opflikkeren met je kutgewoontes.![]()
drinken achter het stuur mag dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alcohol mag wel natuurlijk![]()
![]()
Vergeten even de verkeersongelukken, huiselijk geweld en verslavingen die daarvanaf komen, MAAR IK MAG TOCH EEN PILSJE DRINKEN
![]()
![]()
![]()
Zo moe van dat selectieve hypocriete gedrag.
ook lekker alle uiterste pakken meteen. Als ik vanavond een pilsje doe ben ik meteen verslaafd en sla ik mijn vrouw de kamer door om vervolgens een familie dood te rijden op de snelweg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
misschien moet je maar weer beginnen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gaat om die selectieve verontwaardiging. Obesitas, roken, alcohol, drugs is 1 pot nat. Niet het een uitsluiten en het ander niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
drinken achter het stuur mag dan weer niet.
ook lekker alle uiterste pakken meteen. Als ik vanavond een pilsje doe ben ik meteen verslaafd en sla ik mijn vrouw de kamer door om vervolgens een familie dood te rijden op de snelweg.![]()
dus als je dik bent mag je niet autorijden? en als je dik bent in een kroeg moet je in dat rookhok gaan staan? dan staat iedereen met een pilsje daar ook, drukke boel meteen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat om die selectieve verontwaardiging. Obesitas, roken, alcohol, drugs is 1 pot nat. Niet het een uitsluiten en het ander niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog niet eens gesproken over wat je als niet-roker dagelijks inademt op de snelwegDenk wel een pakje sigaretten aan slechte stoffen
MAAR WE MOETEN BENZINE BLIJVEN RIJDEN JONGONS
![]()
Nee ik zeg juist leven en laten leven. Die Safer wil juist mensen uitsluiten. Mij interesseert het geen reet maat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus als je dik bent mag je niet autorijden? en als je dik bent in een kroeg moet je in dat rookhok gaan staan? dan staat iedereen met een pilsje daar ook, drukke boel meteen.![]()
nah, als je een tijdje stopt, kom je er achter hoe ziekelijk groot de sociale druk is om jezelf te vergiftigen met als excuus "gezelligheid". Over selectieve verontwaardiging gesproken, dat gaat dus twee kanten op; Ik heb nog nooit een collega op vrijdagmiddag horen zeuren: "ach joh snuif even een lijntje mee, wel zo gezellig" (misschien dat dit bij Poepz0r in de fabriek er wel zo aan toe gaat)quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien moet je maar weer beginnen.Voor al uw FIFA lijstjes!
Waarom rijd je dan auto op benzine? Sociale druk dus, bedanktquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nah, als je een tijdje stopt, kom je er achter hoe ziekelijk groot de sociale druk is om jezelf te vergiftigen met als excuus "gezelligheid". Over selectieve verontwaardiging gesproken, dat gaat dus twee kanten op; Ik heb nog nooit een collega op vrijdagmiddag horen zeuren: "ach joh snuif even een lijntje mee, wel zo gezellig" (misschien dat dit bij Poepz0r in de fabriek er wel zo aan toe gaat)Ik drink overigens niet nooit gedaan ook.
![]()
e-Golfquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom rijd je dan auto op benzine? Sociale druk dus, bedanktIk drink overigens niet nooit gedaan ook.
wat een kansloze discussie weer zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Tja, die reactie krijg je wel vaker. Ik kan mij er niet zo druk om maken. Ik zit, omdat er geen milieu vriendelijkere alternatieven zijn, elke 6 weken minimaal 2 tot 4 keer in een vliegtuig, dit is 1 van mijn pogingen iets te compenseren.quote:Voor al uw FIFA lijstjes!
Alternatieven zijn er wel hoor > Teslaquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Tja, die reactie krijg je wel vaker. Ik kan mij er niet zo druk om maken. Ik zit, omdat er geen milieu vriendelijkere alternatieven zijn, elke 6 weken minimaal 2 tot 4 keer in een vliegtuig, dit is 1 van mijn pogingen iets te compenseren.![]()
Mensen die een vervoersmiddel zien als status symboolquote:
Even wat anders. Is dit satire?
https://www.ad.nl/offside(...)eddenschap~ad836763/
Rapinoe-coupe voor zil na verloren weddenschap![]()
Op het moment dat ik in 1 dag naar Seattle of Singapore geraak met een Tesla sta ik als eerste in de rij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alternatieven zijn er wel hoor > TeslaVoor al uw FIFA lijstjes!
Hoeveel km moet je? Tesla X met die zware accu kan makkelijk 700 km namelijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Op het moment dat ik in 1 dag naar Seattle of Singapore geraak met een Tesla sta ik als eerste in de rij.![]()
Seattle is iets verder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeveel km moet je? Tesla X met die zware accu kan makkelijk 700 km namelijkVoor al uw FIFA lijstjes!
Never mindquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat probleem heb je met die Golf dan toch ookDie kan maar 300 KM
Oh en reikwijdte is in de praktijk amper 200km. Gemiddelde ligt ergens rond de 182.Voor al uw FIFA lijstjes!
Lol das ook niks. Tesla met die zware accu kan gewoon 600-700quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef SaferSephy het volgende:
Oh en reikwijdte is in de praktijk amper 200km. Gemiddelde ligt ergens rond de 182.![]()
Klopt maar ik ga geen half huis betalen voor een auto.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lol das ook niks. Tesla met die zware accu kan gewoon 600-700Voor al uw FIFA lijstjes!
Yes!quote:
Wie zien we liever blijven; Ziyech of Neres?Voor al uw FIFA lijstjes!
Ziyech natuurlijk. Promes kan Neres vervangen, en je verliest niet zo heel veel aan kwaliteit."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Een crosstrainer is voor flikkersquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:28 schreef SaferSephy het volgende:
Met zijn vermogen zou je toch gemakkelijk een personal trainer moeten kunnen betalen? Ga ff op een crosstrainer staan ofzo
En Mino is een eindbaas. Het enige wat hij met een crosstrainer doet is verkopen voor veel te veel geld.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Eigenlijk liever Neres, maar die heeft een nogal onvoorspelbare soort ambitie als er een transferperiode ingaat, zo’n speler kan ik me slecht mee identificeren dus dan ga ik uit zelfbescherming ook nooit van zo’n speler houden, als hij in staat is in de winter naar China te gaan.
Misschien is er een nieuwe Neres opgestaan afgelopen seizoen, maar daar ga ik niet van uit.-nee-![]()
Echt een gezelligheidsdier hier. Een echt mensenmens. En een beetje gek van zichzelf dus geen drank nodig.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
@SaferSephy is zo’n vermoeiende gozer die geen drank nodig heeft om het gezellig te hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt een gezelligheidsdier hier. Een echt mensenmens. En een beetje gek van zichzelf dus geen drank nodig.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is waar en blijkt ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
veel spelers komen en gaan bij Juve dankzij en via hem. zijn gewoon erg blij dat hij de ligt naar juve heeft gehaald.![]()
Waarom moeten we kiezen. Van mih mogen ze allebei blijvenquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:09 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Yes!
Wie zien we liever blijven; Ziyech of Neres?![]()
Ik vraag mij echt af of Promes dezelfde explosiviteit heeft als Neres hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef SamCooke het volgende:
Ziyech natuurlijk. Promes kan Neres vervangen, en je verliest niet zo heel veel aan kwaliteit.Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef SamCooke het volgende:
Promes kan Neres vervangen, en je verliest niet zo heel veel aan kwaliteit.![]()
![]()
Waarom doet ajax Zyech en Donny geen mega contract aanbieding? 3 miljoen per jaar oud...Love is in the air!![]()
Ziyech is 26 jaar oud. Die wil je dus 78 miljoen bieden? Wow!quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:51 schreef Landgeld het volgende:
Waarom doet ajax Zyech en Donny geen mega contract aanbieding? 3 miljoen per jaar oud...Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Die wil ik ook nog even snel scoren voordat de 8 procent ingaat. Welk modeljaar heb jij?quote:
Hopelijk blijft neresgod![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355450
Ajax ZWAAR GEHAVEND richting duel met PSV: ‘Hij zal er zeker niet bij zijn’
die clickbait titels tegenwoordig![]()
![]()
Nog steeds zijn de titels van Voetbalprimeur 10 keer erger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:11 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=355450
Ajax ZWAAR GEHAVEND richting duel met PSV: ‘Hij zal er zeker niet bij zijn’
die clickbait titels tegenwoordigRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik dacht dat er een heftig transfergerucht was, maar ik lees al pagina's over dikke mensen en electrische auto's.![]()
![]()
PSV haalt een topspeler weg bij de nummer 3 van NL.
Ajax(de zogenaamde nummer 1 van NL) krijgt het niet voor elkaar om een topper weg te kapen bij de nummer 2 van NL.
![]()
PSV>AJAX![]()
3 miljoen per jaar... Salarisquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ziyech is 26 jaar oud. Die wil je dus 78 miljoen bieden? Wow!Love is in the air!![]()
Vechten jullie vaak bij de plantsoendienst?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Het wordt inderdaad tijd dat het seizoen weer begint.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat er een heftig transfergerucht was, maar ik lees al pagina's over dikke mensen en electrische auto's.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: