Wat zeg je dat romantisch, woeste cultuurchristen van me.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Had best wel zin om iemand uit elkaar te trekken vanavond, ergens had ik ook het idee dat ze gewillig was, maar ik voelde me enigszins onzeker over m'n capaciteiten dus ben er niet voor gegaan.
quote:
Ja, dat is nou even niet de serie om te geilen op de castquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu When They See Us
Gvd goede donkere milfs.
Van wie ben jij de kloknquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wat zeg je dat romantisch, woeste cultuurchristen van me.
Hier gaan dingen fout.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is nou even niet de serie om te geilen op de cast
Ffe spatie geplaatst hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin in veggie delite van de subway met tomaat, paprika, komkommer, pepertjes en een royale kwak 'chipotle southwest'
Die veggie delite weet ik het fijne niet van maar ik kan je wel helpen met een royale kwakquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin in veggie delite van de subway met tomaat, paprika, komkommer, pepertjes en een royale kwak 'chipotle southwest'
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Godstiefuschristus
Ik ben die koalaquotes van fok zo zat he
Zin in kipnuggetsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
Norma Batesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ziek in je hoofdquote:
Je ziet vrouwen als een lustobject... @JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar met emo.gif, wat is er mis met wat ik zeg?
Zou je mij doen danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen als een lustobject... @:JanCees en ik zijn daar tegen en beoordelen elk persoon op zijn intelligente ipv uiterlijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |