Je begrijpt dat ik nu elke dinsdag ga teckel-spottenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli lieve Kaatje
Kus van de ADHD-Teckel ook 😊[ afbeelding ]
Hahaha, ja Jeroen is een schatjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu elke dinsdag ga teckel-spotten
Wat een leukerd
Mja ik ben er alleen op dinsdagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hahaha, ja Jeroen is een schatje
En ik werk op woensdag hè. Sowieso had ik deze week niet hoeven te werken want vakantie.
Maar mensen te kort voor de jongensclub de baas te zijn. We gaan midgetgolf doen
Het is echt perfect (hoor ik dan)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Wandelaars veel succes. Fijn wandelweerGeen verzengende hitte en brandende zon is fijn.
Ik vandaag ook want hulp bij de administratie te doen. Leuk ook om te doen. Maar normaal woensdag alleen werk. En na vakantie wrs ook dinsdag erbij met de kleuterclubquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik ben er alleen op dinsdag
Veel plezier
Ik slaap met een luisterboek in, dat zijn dus andere oordoppen. Isa heeft volgens mij verstand van oordoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef Lot_1 het volgende:
Oordoppen om mee te slapen, wat raden jullie aan? Ik meen dat LS ook met oordoppen in slaapt? Die man van mij slaapt niet/amper als ons kind geluid maakt. Dus wellicht zijn oordoppen prettig voor hem.
Ik heb de slaapdoppen van noisezzquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef Lot_1 het volgende:
Oordoppen om mee te slapen, wat raden jullie aan? Ik meen dat LS ook met oordoppen in slaapt? Die man van mij slaapt niet/amper als ons kind geluid maakt. Dus wellicht zijn oordoppen prettig voor hem.
Watje. Niet eens zombies aankunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:00 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Kaatje.
Dagje vrij ivm een zooi zombies die de waalbrug bezetten.
Collega: het zou 21 graden moeten zijn.. maar ik geloof er niks van...quote:
Merk? En hoeveel DBa demping?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Bij onze apotheek kopen wij onze oordopjes.. siliconen dopjes waarbij je ook op je zij kunt liggen en al wordt er een boom naast je omgezaagd (of echt buiten een dik vet feest aan de gang is) hoor je bijna niks!
Ideaal!
Moet ik ff in 't badkamer-vuilnisbakje kijken zoquote:
Ik kreeg bezoek dat nogal bleef plakken (daar gingen al mijn middagplannen)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een stilte hier vandaag. Niet dat ik iets te melden heb maar nu staat er in elk geval weer iets hier
Och toch. Weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren was een heel fijne dag, dus het zat er wel al in dat vandaag driemaal K.U.T. zou worden
Naar gedroomd, te kort geslapen, veel last van dwanghandelingen, natuurlijk heeft de moeilijkste ongeduldigste verpleger dienst, natuurlijk moet degene die naast me zit bij de lunch kotsen, gaan mijn EVV'ers (eerste aanspreekpunt bij de verpleging) met vakantie, en is de hele stad een zooitje als ik rustig naar huis probeer te fietsen. Nu thuis, want ik ga voor mezelf koken als oefening voordat ik met ontslag kan, maar ik moet mezelf nog even bij elkaar rapen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren was een heel fijne dag, dus het zat er wel al in dat vandaag driemaal K.U.T. zou worden
Naar gedroomd, te kort geslapen, veel last van dwanghandelingen, natuurlijk heeft de moeilijkste ongeduldigste verpleger dienst, natuurlijk moet degene die naast me zit bij de lunch kotsen, gaan mijn EVV'ers (eerste aanspreekpunt bij de verpleging) met vakantie, en is de hele stad een zooitje als ik rustig naar huis probeer te fietsen. Nu thuis, want ik ga voor mezelf koken als oefening voordat ik met ontslag kan, maar ik moet mezelf nog even bij elkaar rapen
Edit: en ja, als je op dit lijstje hierboven afgaat ben ik alleen maar op dingen buiten mezelf aan het mopperen en moet ik daar gewoon beter en relaxter mee omgaan. Dat is waar, en dat lukt vandaag gewoon niet zo.
Hans anders heeft ze ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
lekker mopperen Tele! Sommige dagen wil het allemaal niet. Morgen weer een betere dag. Succes met koken!
Ik ga naar een 'wereldrestaurant'.
Geheel vrijwilligVandaag was een dag dat niets af kwam en ik de hele dag binnen zat. Ik heb er zo'n behoefte aan om er uit te gaan. En in een dergelijk restaurant kun je heen en weer lopen. Iets wat de baby erg waardeert bij ongemak. En k heb HONGER dus dan is all you can eat wel zo fijn. En ik heb zin in sushi maar de man lust dat niet. Dus: ik heb er zin in. Duimen jullie mee dat de baby het niet op een krijsen zet voordat ik mijn buik significant vol heb?
Thanks Uhmmmpie en Bluez voor de oordopjes input. Ik zou er nooit op komen om bij de apotheek te kijken.
Goed zo, jezelf oprapen/bij kladden vatten en afleiding zoeken van die gedachtesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de uien zijn aan het bakken want de Tele heeft zichzelf bijeengeraapt
Het wordt geen culinair hoogstandje, want we doen het met wat er nog in voorraadkast/vriezer was. Kidneybonen, erwtjes, tomaten, uien en Mexicaanse kruiden.In ieder geval drie keer meer groenten en bonen dan in het ziekenhuis
Duimtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
Geheel vrijwilligVandaag was een dag dat niets af kwam en ik de hele dag binnen zat. Ik heb er zo'n behoefte aan om er uit te gaan. En in een dergelijk restaurant kun je heen en weer lopen. Iets wat de baby erg waardeert bij ongemak. En k heb HONGER dus dan is all you can eat wel zo fijn. En ik heb zin in sushi maar de man lust dat niet. Dus: ik heb er zin in. Duimen jullie mee dat de baby het niet op een krijsen zet voordat ik mijn buik significant vol heb?
Thanks Uhmmmpie en Bluez voor de oordopjes input. Ik zou er nooit op komen om bij de apotheek te kijken.
Hier deze: https://www.noizezz.com/en/earplugs/earplugs-for-sleeping/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die oordopjes, ik ga binnenkort wel weer een nieuw doosje kopen en voor ik het papiertje/foldertje weggooi die erin zitten (ik leg het doosje altijd naast mijn bed) zal ik het hier ff posten
Dank! Ik zal het aan hem voorleggen. En tegen snurken hoeft ook niet, denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier deze: https://www.noizezz.com/en/earplugs/earplugs-for-sleeping/
Tegen echt snurken werken ze niet zo heel geweldig vind ik overigens. Maar wel heel goed tegen omgevingsgeluiden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de uien zijn aan het bakken want de Tele heeft zichzelf bijeengeraapt
Het wordt geen culinair hoogstandje, want we doen het met wat er nog in voorraadkast/vriezer was. Kidneybonen, erwtjes, tomaten, uien en Mexicaanse kruiden.In ieder geval drie keer meer groenten en bonen dan in het ziekenhuis
De verhouding groenten-eiwitbron-zetmeel is ongeveer 1:1:2 in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker Bluezz, dat het beter gaat. Dat geeft de burger moed!
Klinkt als een prima maal Tele. Krijg je daar echt zo weinig groenten? Heb je trouwens ook iets van een koelkast op je kamer zodat je daar wat eten neer kunt zetten?
Geniet ervan Lot! Hopelijk laat de minimeneer je lekker van de sushi genieten.
Ik verdwijn zo ook weer, uiteten met de familie. Heel veel dingen die ik vandaag wilde doen zijn niet gelukt. Blij dat ik de rest van de week nog vrij ben.
En brrrrr...van de week kwam ik op het balkon een grote naaktslak tegen, die heeft een vriend gisteren weggehaald (beest bleek al dood te zijn), maar ik heb nu ook al een paar dagen een gifgroene sprinkhaan in een bloembak zitten. Dus iedere keer als ik op het balkon ben de hordeur dicht. Stel dat dat beest in huis komt, de katten gaan er natuurlijk als een stel idioten achteraan.
Flop je toch gewoon fles/tet in mondje?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
lekker mopperen Tele! Sommige dagen wil het allemaal niet. Morgen weer een betere dag. Succes met koken!
Kun je geen extra proteïnebronnen erbij vragen? Klinkt beetje karig anders voor een veganist, krijg je ook niet echt genoeg energie van danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De verhouding groenten-eiwitbron-zetmeel is ongeveer 1:1:2 in het ziekenhuisJe zou denken dat ze inmiddels wel weten dat het niet handig is om ons alleen maar witte rijst/pasta te voeren, maar toch is het dat.
![]()
Ik heb geen koelkast op mijn kamer, maar ik mag wel iets neerzetten in de gezamenlijke koelkast. Het grootste deel daarvan wordt ingenomen door de spullen die door het ziekenhuis verzorgd worden (broodbeleg, zuivel) en door het eten van de mensen met eetproblemenmaar ik heb er dus een eigen bakje hummus in kunnen zetten
En ik heb op m'n kamer een eigen voorraadje snackgroente en chocola
Wij zijn met 4 weken begonnen met uit eten gaan. Ook in een wereldrestaurant. Het publiek dat daar komt zijn toch al gezinnen, dus die zijn wel wat gewend. Het publiek dat niet van kinderen houd weet ook wel dat ze die restaurants moeten ontlopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Flop je toch gewoon fles/tet in mondje?
Hebben wij in de hete zomer met verse baby ook vaak gedaan, restaurant gebeld of ze airco hadden en dan daar zitten. Chill eten en baby knuffelen/voeden.
En een brulletje van een baby, och, lekker laten gaan. Ria van de hoek lacht vast ook weleens net een tikje te hard als ze Henk een schep wasabi ziet weglepelen terwijl hij dacht dat het erwtjespuree was ofzo
Lekker in de /care-modus, komt vast goed.
Geniet ervan!
En Pluggerz sleep zijn ook fijn, bij Kruidvat en zulks te koop.
Doe ik. Ik kan er bv extra falafel los bij krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen extra proteïnebronnen erbij vragen? Klinkt beetje karig anders voor een veganist, krijg je ook niet echt genoeg energie van dan
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn met 4 weken begonnen met uit eten gaan. Ook in een wereldrestaurant. Het publiek dat daar komt zijn toch al gezinnen, dus die zijn wel wat gewend. Het publiek dat niet van kinderen houd weet ook wel dat ze die restaurants moeten ontlopen.
Ah mooi!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doe ik. Ik kan er bv extra falafel los bij krijgen
Maar de verhouding bonen en groenten versus rest van thuis haal ik daar nooit. Ik zal blij zijn als ik weer lekker iedere avond m'n eigen eten kan eten
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gebakken en dan in een pitabroodje met aubergine en shizzle
Laiverd, we nemen het kind toch ook lekker mee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemen![]()
Wij kregen zondag bij lunchtentje een piratenbord. Bord met bakje appelmoes, en een ooglap. Daarmee mocht het kind dan legaal van alle borden aan tafel roven. Nice
Ja, weet ik, maar omdat je hoopte dat het jong (even een Ludolfjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Laiverd, we nemen het kind toch ook lekker mee?Hij heeft 's avonds regelmatig last van krampjes en ik ben liever bezig met eten en praten dan met troosten. Bij hevige kramp is er bovendien weinig wat echt goed helpt en het jonkje kan heul hard krijsen. Dat is echt wat anders dan net wat te hard lachen of ander 'overlast'.
Maar tot nu toe gaat het perfect. Het is gezellig![]()
Ter info voor LS: Dit kost ¤55 voor twee personen. Ik vind dat ook best duur maar goed, het is me nu ook wel wat waard.
Preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:16 schreef Lot_1 het volgende:
Eens hoorIk wil me ook niet teveel laten tegenhouden. Het gaat meestal gewoon goed tenslotte.
En dan nog dooTgemaakt ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ziekenhuisvoedselhet viel me echt tegen toen ik er was. Erg weinig groenten.
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soortenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef Kreator het volgende:
Ik at net naanbrood met lassi. Het was weer eens goddelijk.
Mango lassi. Het drankje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soorten
Ja snapte ikquote:
Ja. Als je hier groente extra bijbestelt, is het niet die dag gemaakt maar uit de vriezer. Dan is het dusquote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemen![]()
Wij kregen zondag bij lunchtentje een piratenbord. Bord met bakje appelmoes, en een ooglap. Daarmee mocht het kind dan legaal van alle borden aan tafel roven. Nice
Smaakt het zelfde als de verpakking waarin het verkocht wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soorten
Ja was huisgemaakt. Was uit eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snapte ik![]()
was dom grapje
Lassi toverrijst valt voor mij in de categorie vuilnisbakvoer
Zelfgemaakte lassi?
Nee, helaas niet. Ziet er leuk uit. Fullsize stenen oven is toch wat minder vlot in gebruik te nemen als dit slimme gebeuren.quote:
Dat is wel een mooi ding. Ik heb er geen ervaring mee.quote:
Helaas niet. Te duur in aanschaf.quote:
Wat fijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond allen, heerlijk gegeten en veel gelachen. Combi varkenshaas gevuld met ibericochorizo is hemels. En wie het had geregeld weet ik niet maar met het dessert kwam een vuurding en werd er gezongen, eerst in het Nederlands en daarna in het Arabisch.
Wat een tof ding zeg!quote:
Hoe leuk! En klinkt heerlijk! Zachte smaak van varkenshaas met pittige chorizo jumm!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond allen, heerlijk gegeten en veel gelachen. Combi varkenshaas gevuld met ibericochorizo is hemels. En wie het hard geregeld weet ik niet maar met het dessert kwam een vuurding en werd er gezongen, eerst in het Nederlands en daarna in het Arabisch.
Slaap lekker FFT.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben al n week grieperig maar gun mezelf geen rust. Vnv wel training afgezegd. Nu hopen pijnvrij n nacht door te komen, zou leuk zijn n keer.
Goeienkoperen versie staat hier trouwensquote:
Beterschap en slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben al n week grieperig maar gun mezelf geen rust. Vnv wel training afgezegd. Nu hopen pijnvrij n nacht door te komen, zou leuk zijn n keer.
2 paracetamolletjes, lekker slapen en jezelf wél rust gunnen lijkt me verstandigerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat waren dan in ieder geval geen moslims.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond allen, heerlijk gegeten en veel gelachen. Combi varkenshaas gevuld met ibericochorizo is hemels. En wie het hard geregeld weet ik niet maar met het dessert kwam een vuurding en werd er gezongen, eerst in het Nederlands en daarna in het Arabisch.
Of het waren moslimsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren dan in ieder geval geen moslims.
Ik had dat 😉. Een van de mannen eet dat wel (is een moslim extra light) en bv spek vinden ze wel lekker maar eten het niet. Ham of ander varkensvlees vinden ze vaak niet eens lekker, schijnt een acquired taste te zijn, rundvlees is blijkbaar makkelijker te leren eten dan varkensvlees. Daar een tijd geleden iets over geleden. En de een drinkt wel alcohol en de ander niet, de een heeft wel sex buiten t huwelijk en de ander niet, ieder z’n eigen mening over religie. Logisch natuurlijk, maar ik moest daar ook aan “wennen”quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren dan in ieder geval geen moslims.
Nee, maar nou wil ik er wel één!quote:
Aiiii, brr! Met wat voor melksubstituut maak jij je pap?quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net bij het ontbijt m'n kom met Brinta omgegooidx1000
Geen aanrader. Wat een plakzooi.
Gelukkig net de patiënt tegenover me niet geraakt.
Denk het niet. Dame die er woonde heeft er 22 jaar geleden niets aan gedaan, dus een bouwkeuken en bouwbadkamer. Nabestaanden hebben het helemaal gestript er is werkelijk niets, zelfs geen lamp.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:04 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Misschien moest er even snel een spiegel opgehangen worden ofzo?
Hehe! Voor sommige lui onontbeerlijk: optutten 's morgensquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:04 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Misschien moest er even snel een spiegel opgehangen worden ofzo?
Yessss zin innquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:18 schreef minilot het volgende:
Oe, vandaag komt het programma van de Rotterdamse Pleinbios online!Instant zomerzin!
Huh waarom een huisbezoek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef minilot het volgende:
De dudes zijn naar zwemles (laatste voor de zomervakantie, dus ik denk aquatisch apekooien?) en ik ging eigenlijk in de tussentijd onze woonkamer wat op orde brengen voor het huisbezoek (!) van het consultatiebureau overmorgen, maar ik heb per abuis FOK! geopend naast mijn vredige ontbijt in een verder leeg huis. Meh
Ik heb een weekje vakantie. Was heel vroeg wakker, toch gelukkig weer in slaap gevallen, maar die was een hele harde boor en ik was blijkbaar heel diep in slaap, schrok me echt kapot.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe! Voor sommige lui onontbeerlijk: optutten 's morgens
Dat mis ik echt het minst aan in een flatgebouw wonen: altijd wel iemand die ergens aan het boren/schuurmachineren/tegelsafslijpen was en ook als er drie verdiepingen tussen zat kon je het horen.![]()
Naja @:Kaatje - acht uur 's morgens is in elk geval niet middenin de nacht.Of had je vrij vandaag?
Is bij ons consultatiebureau standaard bij eerste kind rond achttien maanden. Een uur lang observatie in eigen omgeving. Je kunt het uiteraard gewoon weigeren, maar we hebben vermoedelijk al zoveel kruisjes achter onze naam met dat malle langvoeden en tussenin slapenquote:
Wij kondigen dat altijd wel aan in de centrale ruimte als er een verbouwing is, ook hoe lang het gaat duren en de klusjesmannen vragen we ook altijd om met boren of tegelsafbikken niet meteen om 7.30 of zo te beginnenquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:18 schreef Aure het volgende:
Onze buren hebben ons ook 5 weken lang gehaatnouja vooral de eerste 2 weken schijnen hels geweest te zijn, toen ze de badkamer/wc/keuken helemaal gingen strippen.
Ik zou daar echt, waarschijnlijk volkomen onnodig, onwijs nerveus van worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Is bij ons consultatiebureau standaard bij eerste kind rond achttien maanden. Een uur lang observatie in eigen omgeving. Je kunt het uiteraard gewoon weigeren, maar we hebben vermoedelijk al zoveel kruisjes achter onze naam met dat malle langvoeden en tussenin slapen
Zeer onnodig. Is geen verplichting verder hè, dat hele consultatiebureau. Je kunt desgewenst alles dat ze zeggen gewoon naast je neerleggen. Of alleen voor de inentingen gaan. Dequote:Op woensdag 17 juli 2019 09:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou daar echt, waarschijnlijk volkomen onnodig, onwijs nerveus van worden.
Sojamelk. Dat is de enige plantenmelk die eiwitrijk genoeg isquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Aiiii, brr! Met wat voor melksubstituut maak jij je pap?
Dan was je brinta niet dik genoegquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb net bij het ontbijt m'n kom met Brinta omgegooidx1000
Geen aanrader. Wat een plakzooi.
Gelukkig net de patiënt tegenover me niet geraakt.
Maar die injectie is juist om je voor een langdurige tijd (of je hele leven) te beschermen en slaat het beste aan bij hele jonge kinderen, volgens het RIVM. Hoe kun je daar dan op tegen zijn?quote:
Bijzonder! Maar komt sowieso goed natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Is bij ons consultatiebureau standaard bij eerste kind rond achttien maanden. Een uur lang observatie in eigen omgeving. Je kunt het uiteraard gewoon weigeren, maar we hebben vermoedelijk al zoveel kruisjes achter onze naam met dat malle langvoeden en tussenin slapen
Ja dat hebben wij sowieso ook wel gedaan maar alsnog vonden ze het niet heel tof. Nu scheelt het wel dat we er al jaren woonden en wel wat credits op hebben gebouwd bij ze.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij kondigen dat altijd wel aan in de centrale ruimte als er een verbouwing is, ook hoe lang het gaat duren en de klusjesmannen vragen we ook altijd om met boren of tegelsafbikken niet meteen om 7.30 of zo te beginnen
Mooi artikel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:34 schreef Lot_1 het volgende:
Een uur lang ook, minilot. Gaan ze ook nog wat doen met Günther? Of word jij geacht een uur lang over koetjes/kalfjes te kletsen?
Hier was het bezoek aan het consultatiebureau prima. Weinig vragen gehad en weinig vragen gesteld dus we stonden zo weer buiten
Ik vond het artikel van Rosanne Hertzberger op de Correspondent een goede. Ik ben pro vaccinaties maar herken me wel in de weerzin tegen vaccinaties 'omdat het kan'. Zo vind ik het nogal onnodig dat mijn twee maanden oude baby een Hepatitis B 1 vaccinatie zou krijgen (volgens normale schema) terwijl de kans dat hij de ziekte oploopt nihil is. Nu is het in mijn geval al uitgesteld tot drie maanden omdat ik het DKT-vaccin in mijn zwangerschap gehaald heb. En ik vind het argument van herd-protection zo zwaar wegen dat we wel gewoon mee doen in het schema. En ik vind het vrij veel gedoe om afwijkend te vaccineren want dan moet ik daar voor naar de huisartsMaar erg enthousiast ben ik er niet over.
Mini, overtuig me
hier het artikel:
https://decorrespondent.n(...)81526110194-88fd172d
Nou ja, als je dat artikel van de Correspondent leest zie je dat hepatitis iets is wat je o.a. kunt oplopen via vuile naalden (drugs dus). Dat gaat je kindje niet zomaar doenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:02 schreef Myraela het volgende:
Maar die kansen zijn toch ook juist zo laag omdat zoveel mensen wel vaccinaties nemen?
Of ooit in de zorg wil gaan werken, dan moet je alsnog die hep B vaccinaties halen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:00 schreef Tele6 het volgende:
Mooi artikel.
Over dingen als die hepatitis denk ik dan, ach, scheelt weer moeite mocht je kind later naar het buitenland willen. De kans dat hij in de komende paar jaar de ziekte oploopt is inderdaad heel erg klein, maar je kunt niet in de toekomst kijken. De meeste van mijn studiegenoten zijn zich er niet van bewust dat zelfs in Oost-Europa je al ziekten kunt oplopen die we hier niet zo hebben, dus dan ben ik blij voor ze dat ze er in hun kindertijd al tegen gevaccineerd zijn.
Als kind niet, maar misschien later wel? Of een toevallig bloedcontact.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:08 schreef Tele6 het volgende:
Nou ja, als je dat artikel van de Correspondent leest zie je dat hepatitis iets is wat je o.a. kunt oplopen via vuile naalden (drugs dus). Dat gaat je kindje niet zomaar doen
Tenzij ze in een zandbak of speeltuin liggen, dan is de kans wel wat groterquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat artikel van de Correspondent leest zie je dat hepatitis iets is wat je o.a. kunt oplopen via vuile naalden (drugs dus). Dat gaat je kindje niet zomaar doen
Nou ja, wat ik begrijp is Lots gedachte vooral "waarom moet het nu al, hij gaat dat nu helemaal niet oplopen". Waar, maar inderdaad kan hij het later wel krijgen en dan kun je maar beter alvast gevaccineerd zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als kind niet, maar misschien later wel? Of een toevallig bloedcontact.
Ja, zo zwart-wit is het allemaal niet. Al zal ook deze kans heel klein zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Tenzij ze in een zandbak of speeltuin liggen, dan is de kans wel wat groter
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er eigenlijk een instantie die bijhoudt wie welke vaccinaties heeft gekregen? Ik heb werkelijk geen idee.
Ik heb mijn kindervaccinatie boekje en het vaccinatie boekje waar mijn reis vaccinaties in staanquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er eigenlijk een instantie die bijhoudt wie welke vaccinaties heeft gekregen? Ik heb werkelijk geen idee.
Voor de eerste 18 jaar toch? Ik kan me vaag herinneren dat ik hem opnieuw moest voor mijn vakantie naar Vietnam die ik ooit had.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar die injectie is juist om je voor een langdurige tijd (of je hele leven) te beschermen en slaat het beste aan bij hele jonge kinderen, volgens het RIVM. Hoe kun je daar dan op tegen zijn?
Jij hebt hem als baby niet gehad waarschijnlijk. Is iets van de laatste jaren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor de eerste 18 jaar toch? Ik kan me vaag herinneren dat ik hem opnieuw moest voor mijn vakantie naar Vietnam die ik ooit had.
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:
en het vaccinatie boekje waar mijn reis vaccinaties in staan
Hebben die ook mijn Hep. B vaccinaties in de computer van toen ik 25 was? (want idd, die kreeg je als kind vroeger niet)quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Het CJG / Consultatiebureau. Je hebt zelf je vaccinatieboekje als bewijs.
Volgens mij heb ik het, toen ik voor het eerst naar een "raar" land ging, laten bepalen. Voor het geval dat. Stond niet bij de huisarts in het dossier, ik had nooit een operatie gehad of zo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat mijn bloedgroep is. Zou mijn huisarts dat in mijn dossier hebben staan? Of moet ik daarvoor een thuistest kopen?
Mini ligt nu op de bank met haar hoofd onder een kussenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Kreator het volgende:
Which reminds me. Ik moet over een maand of 3 weer voor een derde hep B prik.
Gaan doneren aan de bloedbank.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat mijn bloedgroep is. Zou mijn huisarts dat in mijn dossier hebben staan? Of moet ik daarvoor een thuistest kopen?
En een koelkastmagneet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup, dan krijg je een pasje voor in je portemonnee. Handig
Ik kreeg een sleutelhanger met m'n bloedgroep eropquote:
Ik mag dat inmiddels wel weer. Maar mocht ook een tijdje niet om die reden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kreeg een sleutelhanger met m'n bloedgroep erop
Nu mag ik niet meer doneren ivm "seks met een man die seks met een man heeft gehad"
Ah mooi, dan kan ik het niet-doneren voortaan daarop gooien in plaats van die watjesangst voor naalden!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nu mag ik niet meer doneren ivm "seks met een man die seks met een man heeft gehad"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat is toch aangepast? Of gaat dat aangepast worden?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik het niet-doneren voortaan daarop gooien in plaats van die watjesangst voor naalden!![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overigens een gastenlijstplek gewonnen voor een feestje in Berlijn.Lonaapost der Lonaaposts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Zelfbescherming van het lijf tegen dat ongure bloedgeven!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat moet drie maanden stabiel zijn en dat is het jaren niet geweest. En telkens als ik dacht dat ik weer eens moet gaan, gaat het weer mis
Mag je niet doneren bij recreatief cocaine-gebruik?quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik mocht eerst niet vanwege recreatief cocaine-gebruik. Toen een tijdje wel en nu alweer jaren niet vanwege het steeds wisselen van de schildkliermeds. Dat moet drie maanden stabiel zijn en dat is het jaren niet geweest. En telkens als ik dacht dat ik weer eens moet gaan, gaat het weer mis
Nope. Want hardcore cokegebruikers hebben vaak wonden in hun neus en een of andere hepatitis dat ze door het delen van buisjes aan elkaar door kunnen geven. Ik heb toen ik eindelijk door de 2 jaar niet mogen doneren heen was, jarenlang mijn privébuisje gehad zodat ik 'legaal' kon liegen tegen de bloedbank...quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mag je niet doneren bij recreatief cocaine-gebruik?
* Lonaa wrijft zich eens achter de oren. en onder de neus.
Hmm. Toch ben ik nooit over die vraag gestruikeld. Als dat inderdaad gaat over 'samen delen' zou dat wel kunnen kloppen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope. Want drugsgebruikers hebben vaak wonden in hun neus en een of andere hepatitis dat ze door het delen van buisjes aan elkaar door kunnen geven. Ik heb toen ik eindelijk door de 2 jaar niet mogen doneren heen was, jarenlang mijn privébuisje gehad zodat ik 'legaal' kon liegen tegen de bloedbank...
Het is inmiddels geloof ik 18 jaar geleden dat ik om die reden werd uitgesloten. Er werd niet over delen gesproken, dat zeiden ze pas toen ik om uitleg vroeg. Er werd naar coke-gebruik gevraagd en dat deed ik wel een paar keer per jaar. Dat was per definitie reden voor uitsluiting. Misschien is dat nu anders.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hmm. Toch ben ik nooit over die vraag gestruikeld. Als dat inderdaad gaat over 'samen delen' zou dat wel kunnen kloppen.
Ja, zou kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is inmiddels geloof ik 18 jaar geleden dat ik om die reden werd uitgesloten. Er werd niet over delen gesproken, dat zeiden ze pas toen ik om uitleg vroeg. Er werd naar coke-gebruik gevraagd en dat deed ik wel een paar keer per jaar. Dat was per definitie reden voor uitsluiting. Misschien is dat nu anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Visboer?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
Vandaag kwam de Albert Heijn boodschappen bezorgen, behalve de mosselen waar ik juist zin in had. Dus naar de Dirk gelopen, ook geen mosselen. Dan maar naar de Plus daarnaast, maar ook geen mosselen.
Maar toen vond ik één keer sociaal ongemakkelijk zonder iets langs de kassa lopen wel voldoende, dus maar een pak amandelmelk meegenomen.Ben ik de enige die dat doet? Nou is amandelmelk altijd wel handig, kan vanmiddag in de havermout.
Dit wilde ik net typenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ooit in de zorg wil gaan werken, dan moet je alsnog die hep B vaccinaties halen.
Kan jij ook met een gerust hart wegquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Mijn UK collega's bespreken nu de vakantiemogelijkheden naar Venetie en Kroatie. Dan weet je dus dat al het andere werk al gedaan is
Niet per se. Wij zijn in de app druk bezig met Berijn plannen maar ondertussen:quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Mijn UK collega's bespreken nu de vakantiemogelijkheden naar Venetie en Kroatie. Dan weet je dus dat al het andere werk al gedaan is
SAVEN!quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet per se. Wij zijn in de app druk bezig met Berijn plannen maar ondertussen:
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, onze boekhouder stuurt ons gewoon de aangifte van een ander bedrijf op. Nu ga ik helemaal op zoek naar een ander.
Ja. Hij forwarde een mail die van iemand anders was met dus diverse financiële gegevens van een transportbedrijf met abominabel lage omzet afgelopen kwartaal.quote:
Groot gelijk, wat een slecht verhaalquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Hij forwarde een mail die van iemand anders was met dus diverse financiële gegevens van een transportbedrijf met abominabel lage omzet afgelopen kwartaal.
En ik was er al een beetje klaar mee. Hij doet zijn werk goed maar de randzaken zijn niet ok. We zijn ook zijn systeembeheerder dus we weten dat hij gewoon echt niet voldoet aan de AVG. En dat betekent dat onze data niet optimaal beveiligd is. Het ziet er ook naar uit dat zijn zoon het bedrijf binnenkort over gaat nemen en dat is nogal een paardenlul. Ik heb al contact met een andere boekhouder maar overstappen is ook gedoe. Doen we sowieso pas per 1 januari.
Bloeddruk-boksquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
HepB vaccinatie check (pas geleden mijn gele boekje teruggevonden ook)
Bloeddonor check (redelijk standaard A+ hier). Andere weefseltyperingen kan ik vast ook nog terugvinden als ik in mijn dossier duik.
Groooooooote opruiming gedaan de laatste twee dagen (tussen Sisi en Sound of music marathon door). Nog nooit zoveel ruimte gehad op mijn logeer/rommelkamer![]()
En mijn eerste werkdag heb ik een uurtje besteed aan het versnipperen van vertrouwelijk papier. Guldencheques en bankbrieven uit 1998 mogen vast weg, toch?
Haha, lekker overzichtelijk iddquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik weet ook mijn bloedgroep pas sinds ik doneer. Geen coke en geen seks met mannen dus dat zit wel goedik wist door mijn zwangerschap al wel dat ik rhesusnegatief ben, B-, superbijzonder jonge.
Ik wil wel doneren, maar ik mag het niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef Kreator het volgende:
Ik mag wel doneren maar ik wil het niet.
Nog bijzonderderquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil wel doneren, maar ik mag het niet meer.
AB- trouwens.
Ik vind dat zo'n idiote discussie. Als PIV seks de enige echte seks is, hoe kunnen twee vrouwen dan ooit echte seks hebben? Hoe kunnen twee mannen dan echte seks hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:33 schreef Clubsoda het volgende:
Leg dat maar eens aan Clinton uit trouwens, dat orale seks ook echte seks is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal hier in de ruimdenkende SC wel niet helemaal gewaardeerd worden, maar om heel eerlijk te zijn snap ik dit echt niet helemaal. Voor mij zou het in ieder geval niet af zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:35 schreef Tele6 het volgende:
Als PIV seks de enige echte seks is, hoe kunnen twee vrouwen dan ooit echte seks hebben?
ik hoopte al dat mijn buurman verkast was!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Hola!
Er is een huis verkocht in het gebouw en vanochtend strak om 8uur begonnen ze met boren, ik zat recht overeind in bed. En na 10 min zijn ze weer gestopt
zit de r al in de maand dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:22 schreef Myraela het volgende:
Vandaag kwam de Albert Heijn boodschappen bezorgen, behalve de mosselen waar ik juist zin in had. Dus naar de Dirk gelopen, ook geen mosselen. Dan maar naar de Plus daarnaast, maar ook geen mosselen.
Ik heb een soort van hoornvliestransplantatie gehad. Paste niet in hun systeem, dus elke keer moest ik bij de arts komen en moest weer uitgezocht worden dat ik wel mocht doneren. Na een keer of vijf dat geintje te hebben gehad is me vriendelijk verzocht om in de toekomst te liegen op het formulierquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind ze sowieso best een beetje vaag daar. Ik heb een hartritmestoornis gehad waarbij ik best mocht doneren als ik maar een beetje lette op hoe ik me voelde, maar daar ontstond ook elke keer een discussie over
Daardoor shinen wij des te meerquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef Kreator het volgende:
Ik mag wel doneren maar ik wil het niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n idiote discussie. Als PIV seks de enige echte seks is, hoe kunnen twee vrouwen dan ooit echte seks hebben? Hoe kunnen twee mannen dan echte seks hebben?Mannen leven gewoon gevaarlijker, schijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Speciaaltjequote:Op woensdag 17 juli 2019 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil wel doneren, maar ik mag het niet meer.
AB- trouwens.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Definitie van wat seks is ligt toch bij jezelf
Lie!quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:44 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik hoopte al dat mijn buurman verkast was!!!
Yups, en zulks kan ook gewoon intern heel inconsequent zijn. Als ik oraal dinges met een meisje dan voelt dat als seks met dat meisje; oraal bij/van een man voelt als voorspel. Slaat nergens op natuurlijk, maar zo voelt het nou eenmaalquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Definitie van wat seks is ligt toch bij jezelf
Fraaie MI!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Soms kwijl ik ook uit mijn mondhoeken op het toetsenbord.
Soms voelt het als zeer langdradig, ingewikkeld en ongemakkelijk werk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:03 schreef minilot het volgende:
Als ik oraal dinges met een meisje dan voelt dat als seks
ik wist het ooit wel..... misschien de joop klepzeiker agenda er eens op naslaan.... ergens in die periode wist ik het,..... en vast ergens opgeschreven, maar nooit ophouden! (alles wat je opschrijft mag je vergeten is mijn motto)quote:
Inconsequentquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Yups, en zulks kan ook gewoon intern heel inconsequent zijn. Als ik oraal dinges met een meisje dan voelt dat als seks met dat meisje; oraal bij/van een man voelt als voorspel. Slaat nergens op natuurlijk, maar zo voelt het nou eenmaal
Ja, dat is dan niet het soort fantastische sessie in de buitencategorie waar je jaren later nog zwijmelend aan terugdenkt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms voelt het als zeer langdradig, ingewikkeld en ongemakkelijk werk.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n idiote discussie. Als PIV seks de enige echte seks is, hoe kunnen twee vrouwen dan ooit echte seks hebben? Hoe kunnen twee mannen dan echte seks hebben?Ik vind de smalle versie van het begrip coïtus ook een wat beperkte interpretatie van 'echte' seks jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte seks met alleen geslachtsgemeenschap zonder orgasme voor de vrouw zou voor mij ook niet 'af' voelen maar er zijn hele volksstammen die er genoegen mee nemen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
nog steeds, je snapt het niet!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik de smalle versie van het begrip coïtus ook een wat beperkte interpretatie van 'echte' seks jaEchte seks met alleen geslachtsgemeenschap zonder orgasme voor de vrouw zou voor mij ook niet 'af' voelen maar er zijn hele volksstammen die er genoegen mee nemen.
Nee precies.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik de smalle versie van het begrip coïtus ook een wat beperkte interpretatie van 'echte' seks jaEchte seks met alleen geslachtsgemeenschap zonder orgasme voor de vrouw zou voor mij ook niet 'af' voelen maar er zijn hele volksstammen die er genoegen mee nemen.
Nee, maar wel om het af te laten zijn, wat mij betreft. Ik hou niet van losse eindjesquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee precies.
Hoewel dan aan de andere kant ik ook weer niet vind dat per se alle partijen klaar moeten komen om het seks te kunnen noemen. Hmm
Lie snapt denk ik niet dat daar nog steeds, als in heden ten dage, hele volksstammen genoegen mee nemenquote:
tssk dat zeg ik!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Lie snapt denk ik niet dat daar nog steeds, als in heden ten dage, hele volksstammen genoegen mee nemen
Oooooh, nee, ik ook niet. Zal mijn ruimdenkendheid wel zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Lie snapt denk ik niet dat daar nog steed, als in heden ten dage, hele volksstammen genoegen mee nemen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, onze boekhouder stuurt ons gewoon de aangifte van een ander bedrijf op. Nu ga ik helemaal op zoek naar een ander.
geloof niet dat het zo werkt.... maar wel intressante gedachtequote:Op woensdag 17 juli 2019 14:15 schreef minilot het volgende:
Als je iemand anderhalve dag loopt te edgen, heb je dan ook anderhalve dag seks? Humm. #overweging
Das geen seks. Da's martelenquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:15 schreef minilot het volgende:
Als je iemand anderhalve dag loopt te edgen, heb je dan ook anderhalve dag seks? Humm. #overweging
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Het één sluit het ander gelukkig niet uit.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Het één sluit het ander gelukkig niet uit.
Niet doen danquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms voelt het als zeer langdradig, ingewikkeld en ongemakkelijk werk.
Truuuuuj!!!!! xxxquote:
Specifieker met regelmaat tot echt vlak voor orgasme brengen en dan tijdelijk pauzeren. Niet makkelijk, wel leukquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Edgen is dat het nieuwe woord voor opgeilen?
Was er toch iets mis met de mijne?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:23 schreef Lonaa het volgende:
Mijn tent is erIk mag hem van F. niet pop-uppen in de woonkamer.
Nu tijd voor frisse lucht
Ohhhh bah niet leuk...maar je had of kan alijd appen of we er zijn. Always welcome!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
Truuuuuj!!!!! xxx
was van e week nog op westerveld...ik overwoog even, maar was ook een beetje stuk..... wel weer gek om "thuis" te zijn dat wel
Dat is te trainenquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Specifieker met regelmaat tot echt vlak voor orgasme brengen en dan tijdelijk pauzeren. Niet makkelijk, wel leuk
lijkt mij niet....maar ik ben geen bakker..... volgens mij is het vooral een kwestie niet TE lang mixen en een goeie oven het uiteindelijke dingquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Cake staat in de oven...wat ik me afvraag...omdat ik nog niet zolang kan staan koos ik nu voor de keukenmachine ipv de mixer....maakt dat uit qua luchtigheid vd cake denken jullie?
keep that in mind.... komende tijd wel vaker in de buurt gok ik.... keep you posted!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhhh bah niet leuk...maar je had of kan alijd appen of we er zijn. Always welcome!!!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
keep that in mind.... komende tijd wel vaker in de buurt gok ik.... keep you posted!
ik deed een grinnikquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Langdradig, ingewikkeld en ongemakkelijk?
2 min mixrn stond er op pakje. Dus 2 min in k.m. gedaan. We gaan t zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
lijkt mij niet....maar ik ben geen bakker..... volgens mij is het vooral een kwestie niet TE lang mixen en een goeie oven het uiteindelijke ding
wordt ie niet luchtig weet je dat het op die manier net te lang was...sjaquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 min mixrn stond er op pakje. Dus 2 min in k.m. gedaan. We gaan t zien.
Nope, alleen Rijksvaccinatieprogramma.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben die ook mijn Hep. B vaccinaties in de computer van toen ik 25 was? (want idd, die kreeg je als kind vroeger niet)
Populairste meisje bloedgroep van de klas gespot!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:05 schreef minilot het volgende:
O- hier, qua bloedgroep. Halfspeciaaltje.
Als je het topic snel scant en seksseksseks leest is deze post... bijzonderquote:
Deze trouwens ookquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2 min mixrn stond er op pakje. Dus 2 min in k.m. gedaan. We gaan t zien.
Ik stuur je wel even een foto, dan zie je vrij snel dat ik die tent zo heb opgezet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het topic snel scant en seksseksseks leest is deze post... bijzonder
Ooh, ik kan jou snel bellen als ik snel bloed moet hebben, maar niet naar een ziekenhuiis wilquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hele saaie B+ bloedgroepVerder wacht ik op een pakketje en daarna mag ik naar buiten.
Een reuzenteekquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh, ik kan jou snel bellen als ik snel bloed moet hebben, maar niet naar een ziekenhuiis wil
Wegens nog onbekende redenen uiteraard. Ik heb ook B+
Leeggezopen door Tjabbe de reuzenteekquote:
Mag je mij ook voor bellenquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh, ik kan jou snel bellen als ik snel bloed moet hebben, maar niet naar een ziekenhuiis wil
Ben ook belbaarquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:15 schreef minilot het volgende:
Deze 2 posts moeten in combinatie gelezen worden?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:17 schreef minilot het volgende:
Ben even lunch maken voor de thuiswerkende echtgenoot.![]()
![]()
Er was inmiddels een filmpje!quote:
Heb gisteren nog zonder zorgen door het gras gerold en in de bosjes gelegen, chill chillquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:55 schreef minilot het volgende:
Geneigd om de tuin uit en het huis in te gaan van dat geteek van jullie
quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van het edgen van MinilotBen de teek draad kwijt
Goed bezig!quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Gelopenruim 18 minuten
Beetje bergop (Bloemendaalse heuvels
)
Conditie gaat vooruit, maar waarom heb ik pijn in mijn rug daarvan
Ja denk het. Slappe ziekenhuishap nog steeds denk ik.. 2 wk geleden nu.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:53 schreef Molo het volgende:
Goed bezig!
Waarschijnlijk compensatie enzo van je lijf, gaat vanzelf weer over!
Deal. En jij kan aanprikken. Ik een beetjequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je verliest helaas echt absurd snel spiermassa bij ziekenhuisopname/ziekte, duurt verrekte lang om weer op te bouwen. En helaas helpt leeftijd dan ook niet zo meequote:Op woensdag 17 juli 2019 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja denk het. Slappe ziekenhuishap nog steeds denk ik.. 2 wk geleden nu.
Ik wil het rustig aan weer opbouwen tot 45 minuten, dat was sowieso max @:rugklachten.
Hoe ga jij verders??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |