Je begrijpt dat ik nu elke dinsdag ga teckel-spottenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli lieve Kaatje
Kus van de ADHD-Teckel ook 😊[ afbeelding ]
Hahaha, ja Jeroen is een schatjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu elke dinsdag ga teckel-spotten
Wat een leukerd
Mja ik ben er alleen op dinsdagquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hahaha, ja Jeroen is een schatje
En ik werk op woensdag hè. Sowieso had ik deze week niet hoeven te werken want vakantie.
Maar mensen te kort voor de jongensclub de baas te zijn. We gaan midgetgolf doen
Het is echt perfect (hoor ik dan)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Wandelaars veel succes. Fijn wandelweerGeen verzengende hitte en brandende zon is fijn.
Ik vandaag ook want hulp bij de administratie te doen. Leuk ook om te doen. Maar normaal woensdag alleen werk. En na vakantie wrs ook dinsdag erbij met de kleuterclubquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik ben er alleen op dinsdag
Veel plezier
Ik slaap met een luisterboek in, dat zijn dus andere oordoppen. Isa heeft volgens mij verstand van oordoppen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef Lot_1 het volgende:
Oordoppen om mee te slapen, wat raden jullie aan? Ik meen dat LS ook met oordoppen in slaapt? Die man van mij slaapt niet/amper als ons kind geluid maakt. Dus wellicht zijn oordoppen prettig voor hem.
Ik heb de slaapdoppen van noisezzquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef Lot_1 het volgende:
Oordoppen om mee te slapen, wat raden jullie aan? Ik meen dat LS ook met oordoppen in slaapt? Die man van mij slaapt niet/amper als ons kind geluid maakt. Dus wellicht zijn oordoppen prettig voor hem.
Watje. Niet eens zombies aankunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:00 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Kaatje.
Dagje vrij ivm een zooi zombies die de waalbrug bezetten.
Collega: het zou 21 graden moeten zijn.. maar ik geloof er niks van...quote:
Merk? En hoeveel DBa demping?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Bij onze apotheek kopen wij onze oordopjes.. siliconen dopjes waarbij je ook op je zij kunt liggen en al wordt er een boom naast je omgezaagd (of echt buiten een dik vet feest aan de gang is) hoor je bijna niks!
Ideaal!
Moet ik ff in 't badkamer-vuilnisbakje kijken zoquote:
Ik kreeg bezoek dat nogal bleef plakken (daar gingen al mijn middagplannen)quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een stilte hier vandaag. Niet dat ik iets te melden heb maar nu staat er in elk geval weer iets hier
Och toch. Weet even niet wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren was een heel fijne dag, dus het zat er wel al in dat vandaag driemaal K.U.T. zou worden
Naar gedroomd, te kort geslapen, veel last van dwanghandelingen, natuurlijk heeft de moeilijkste ongeduldigste verpleger dienst, natuurlijk moet degene die naast me zit bij de lunch kotsen, gaan mijn EVV'ers (eerste aanspreekpunt bij de verpleging) met vakantie, en is de hele stad een zooitje als ik rustig naar huis probeer te fietsen. Nu thuis, want ik ga voor mezelf koken als oefening voordat ik met ontslag kan, maar ik moet mezelf nog even bij elkaar rapen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:40 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren was een heel fijne dag, dus het zat er wel al in dat vandaag driemaal K.U.T. zou worden
Naar gedroomd, te kort geslapen, veel last van dwanghandelingen, natuurlijk heeft de moeilijkste ongeduldigste verpleger dienst, natuurlijk moet degene die naast me zit bij de lunch kotsen, gaan mijn EVV'ers (eerste aanspreekpunt bij de verpleging) met vakantie, en is de hele stad een zooitje als ik rustig naar huis probeer te fietsen. Nu thuis, want ik ga voor mezelf koken als oefening voordat ik met ontslag kan, maar ik moet mezelf nog even bij elkaar rapen
Edit: en ja, als je op dit lijstje hierboven afgaat ben ik alleen maar op dingen buiten mezelf aan het mopperen en moet ik daar gewoon beter en relaxter mee omgaan. Dat is waar, en dat lukt vandaag gewoon niet zo.
Hans anders heeft ze ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
lekker mopperen Tele! Sommige dagen wil het allemaal niet. Morgen weer een betere dag. Succes met koken!
Ik ga naar een 'wereldrestaurant'.
Geheel vrijwilligVandaag was een dag dat niets af kwam en ik de hele dag binnen zat. Ik heb er zo'n behoefte aan om er uit te gaan. En in een dergelijk restaurant kun je heen en weer lopen. Iets wat de baby erg waardeert bij ongemak. En k heb HONGER dus dan is all you can eat wel zo fijn. En ik heb zin in sushi maar de man lust dat niet. Dus: ik heb er zin in. Duimen jullie mee dat de baby het niet op een krijsen zet voordat ik mijn buik significant vol heb?
Thanks Uhmmmpie en Bluez voor de oordopjes input. Ik zou er nooit op komen om bij de apotheek te kijken.
Goed zo, jezelf oprapen/bij kladden vatten en afleiding zoeken van die gedachtesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de uien zijn aan het bakken want de Tele heeft zichzelf bijeengeraapt
Het wordt geen culinair hoogstandje, want we doen het met wat er nog in voorraadkast/vriezer was. Kidneybonen, erwtjes, tomaten, uien en Mexicaanse kruiden.In ieder geval drie keer meer groenten en bonen dan in het ziekenhuis
Duimtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
Geheel vrijwilligVandaag was een dag dat niets af kwam en ik de hele dag binnen zat. Ik heb er zo'n behoefte aan om er uit te gaan. En in een dergelijk restaurant kun je heen en weer lopen. Iets wat de baby erg waardeert bij ongemak. En k heb HONGER dus dan is all you can eat wel zo fijn. En ik heb zin in sushi maar de man lust dat niet. Dus: ik heb er zin in. Duimen jullie mee dat de baby het niet op een krijsen zet voordat ik mijn buik significant vol heb?
Thanks Uhmmmpie en Bluez voor de oordopjes input. Ik zou er nooit op komen om bij de apotheek te kijken.
Hier deze: https://www.noizezz.com/en/earplugs/earplugs-for-sleeping/quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die oordopjes, ik ga binnenkort wel weer een nieuw doosje kopen en voor ik het papiertje/foldertje weggooi die erin zitten (ik leg het doosje altijd naast mijn bed) zal ik het hier ff posten
Dank! Ik zal het aan hem voorleggen. En tegen snurken hoeft ook niet, denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier deze: https://www.noizezz.com/en/earplugs/earplugs-for-sleeping/
Tegen echt snurken werken ze niet zo heel geweldig vind ik overigens. Maar wel heel goed tegen omgevingsgeluiden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:13 schreef Tele6 het volgende:
Nou, de uien zijn aan het bakken want de Tele heeft zichzelf bijeengeraapt
Het wordt geen culinair hoogstandje, want we doen het met wat er nog in voorraadkast/vriezer was. Kidneybonen, erwtjes, tomaten, uien en Mexicaanse kruiden.In ieder geval drie keer meer groenten en bonen dan in het ziekenhuis
De verhouding groenten-eiwitbron-zetmeel is ongeveer 1:1:2 in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker Bluezz, dat het beter gaat. Dat geeft de burger moed!
Klinkt als een prima maal Tele. Krijg je daar echt zo weinig groenten? Heb je trouwens ook iets van een koelkast op je kamer zodat je daar wat eten neer kunt zetten?
Geniet ervan Lot! Hopelijk laat de minimeneer je lekker van de sushi genieten.
Ik verdwijn zo ook weer, uiteten met de familie. Heel veel dingen die ik vandaag wilde doen zijn niet gelukt. Blij dat ik de rest van de week nog vrij ben.
En brrrrr...van de week kwam ik op het balkon een grote naaktslak tegen, die heeft een vriend gisteren weggehaald (beest bleek al dood te zijn), maar ik heb nu ook al een paar dagen een gifgroene sprinkhaan in een bloembak zitten. Dus iedere keer als ik op het balkon ben de hordeur dicht. Stel dat dat beest in huis komt, de katten gaan er natuurlijk als een stel idioten achteraan.
Flop je toch gewoon fles/tet in mondje?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:33 schreef Lot_1 het volgende:
lekker mopperen Tele! Sommige dagen wil het allemaal niet. Morgen weer een betere dag. Succes met koken!
Kun je geen extra proteïnebronnen erbij vragen? Klinkt beetje karig anders voor een veganist, krijg je ook niet echt genoeg energie van danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De verhouding groenten-eiwitbron-zetmeel is ongeveer 1:1:2 in het ziekenhuisJe zou denken dat ze inmiddels wel weten dat het niet handig is om ons alleen maar witte rijst/pasta te voeren, maar toch is het dat.
![]()
Ik heb geen koelkast op mijn kamer, maar ik mag wel iets neerzetten in de gezamenlijke koelkast. Het grootste deel daarvan wordt ingenomen door de spullen die door het ziekenhuis verzorgd worden (broodbeleg, zuivel) en door het eten van de mensen met eetproblemenmaar ik heb er dus een eigen bakje hummus in kunnen zetten
En ik heb op m'n kamer een eigen voorraadje snackgroente en chocola
Wij zijn met 4 weken begonnen met uit eten gaan. Ook in een wereldrestaurant. Het publiek dat daar komt zijn toch al gezinnen, dus die zijn wel wat gewend. Het publiek dat niet van kinderen houd weet ook wel dat ze die restaurants moeten ontlopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Flop je toch gewoon fles/tet in mondje?
Hebben wij in de hete zomer met verse baby ook vaak gedaan, restaurant gebeld of ze airco hadden en dan daar zitten. Chill eten en baby knuffelen/voeden.
En een brulletje van een baby, och, lekker laten gaan. Ria van de hoek lacht vast ook weleens net een tikje te hard als ze Henk een schep wasabi ziet weglepelen terwijl hij dacht dat het erwtjespuree was ofzo
Lekker in de /care-modus, komt vast goed.
Geniet ervan!
En Pluggerz sleep zijn ook fijn, bij Kruidvat en zulks te koop.
Doe ik. Ik kan er bv extra falafel los bij krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen extra proteïnebronnen erbij vragen? Klinkt beetje karig anders voor een veganist, krijg je ook niet echt genoeg energie van dan
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zijn met 4 weken begonnen met uit eten gaan. Ook in een wereldrestaurant. Het publiek dat daar komt zijn toch al gezinnen, dus die zijn wel wat gewend. Het publiek dat niet van kinderen houd weet ook wel dat ze die restaurants moeten ontlopen.
Ah mooi!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doe ik. Ik kan er bv extra falafel los bij krijgen
Maar de verhouding bonen en groenten versus rest van thuis haal ik daar nooit. Ik zal blij zijn als ik weer lekker iedere avond m'n eigen eten kan eten
Nice!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gebakken en dan in een pitabroodje met aubergine en shizzle
Laiverd, we nemen het kind toch ook lekker mee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemen![]()
Wij kregen zondag bij lunchtentje een piratenbord. Bord met bakje appelmoes, en een ooglap. Daarmee mocht het kind dan legaal van alle borden aan tafel roven. Nice
Ja, weet ik, maar omdat je hoopte dat het jong (even een Ludolfjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:03 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Laiverd, we nemen het kind toch ook lekker mee?Hij heeft 's avonds regelmatig last van krampjes en ik ben liever bezig met eten en praten dan met troosten. Bij hevige kramp is er bovendien weinig wat echt goed helpt en het jonkje kan heul hard krijsen. Dat is echt wat anders dan net wat te hard lachen of ander 'overlast'.
Maar tot nu toe gaat het perfect. Het is gezellig![]()
Ter info voor LS: Dit kost ¤55 voor twee personen. Ik vind dat ook best duur maar goed, het is me nu ook wel wat waard.
Preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:16 schreef Lot_1 het volgende:
Eens hoorIk wil me ook niet teveel laten tegenhouden. Het gaat meestal gewoon goed tenslotte.
En dan nog dooTgemaakt ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ziekenhuisvoedselhet viel me echt tegen toen ik er was. Erg weinig groenten.
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soortenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:30 schreef Kreator het volgende:
Ik at net naanbrood met lassi. Het was weer eens goddelijk.
Mango lassi. Het drankje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soorten
Ja snapte ikquote:
Ja. Als je hier groente extra bijbestelt, is het niet die dag gemaakt maar uit de vriezer. Dan is het dusquote:
Oh wat leukquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En babies zijn ook mensen. Tenzij dramakind, of zeker weten ellende/moe aan tafel, lekker meenemen![]()
Wij kregen zondag bij lunchtentje een piratenbord. Bord met bakje appelmoes, en een ooglap. Daarmee mocht het kind dan legaal van alle borden aan tafel roven. Nice
Smaakt het zelfde als de verpakking waarin het verkocht wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind Lassi rijst nooit zo heel lekker, zijn betere soorten
Ja was huisgemaakt. Was uit eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snapte ik![]()
was dom grapje
Lassi toverrijst valt voor mij in de categorie vuilnisbakvoer
Zelfgemaakte lassi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |