Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebbenquote:
wat moet jequote:
Niet de boel opnaaien hequote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebben
zoveel haat omdat ik je ooit goed op je nummer heb gezet jaren geleden.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebben
Ik haat je niet schat, ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zoveel haat omdat ik je ooit goed op je nummer heb gezet jaren geleden.
Zalmgenotquote:
ga jij maar weg.quote:
Zou niet weten waarom hij weg moetquote:
ga zelf maar weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij vind het hier niet leuk
ga je toch weg
jij hebt niet te bepalen wie hier wel en niet post en hij ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom hij weg moet
Hij is wel capabel genoeg om een gesprek te voeren
met alle respect, waarom typ jij zoquote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij hebt niet te bepalen wie hier wel en niet post en hij ook niet.
wie zijn jullie om te bepalen wat wel en niet capabel is beetje arrogant wel he.
HOOFDLETTERS.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wie zijn jullie om te bepalen wat wel en niet capabel is beetje arrogant wel he.
Klopt. Jij kan echter niet tegen mensen die op jou reageren wanneer je het niet met ze eens bent dus lijkt me dit geen geschikte plek voor jequote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit komt al anders over als ga weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Jij kan echter niet tegen mensen die op jou reageren wanneer je het niet met ze eens bent dus lijkt me dit geen geschikte plek voor je
Wanneer gaan wij elkaar eens heel hard niet negeren in een hotelletje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef I. het volgende:
Jezus, gasten, negeer elkaar gewoon lekker joh.
Moeilijk gedoe.
Verdien je overigens niet hoor. Want ik heb zowel hier als in FB heel redelijke constructieve reacties aan je gegeven die je gewoon klakkeloos negeertquote:
Ik doe niet aan hotelletjes, pas ik niet in.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij elkaar eens heel hard niet negeren in een hotelletje?
chromebookquote:Op maandag 15 juli 2019 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, op m'n Chromebook zit geen caps dus eens
fok-it de elitair die zo trots is dat hij sinds een paar jaar uit de wajong is weet het natuurlijk allemaal zo goed.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdien je overigens niet hoor. Want ik heb zowel hier als in FB heel redelijke constructieve reacties aan je gegeven die je gewoon klakkeloos negeert
Kom op hoor. Enige confrontatie op een forum is echt niet erg hoorquote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fok-it de elitair die zo trots is dat hij sinds een paar jaar uit de wajong is weet het natuurlijk allemaal zo goed.
Je merkt zelf al keer op keer op, dat het nergens op uitloopt. Dus waarom steek je er dan nog energie in.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op hoor. Enige confrontatie op een forum is echt niet erg hoor
Hup hup nu de rest kijken!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef I. het volgende:
Net Stranger Things S03E06 gezien. Boh boh boh.
Nog niet klaarquote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef I. het volgende:
Net Stranger Things S03E06 gezien. Boh boh boh.
ai lekker bezig geweestquote:Op maandag 15 juli 2019 19:37 schreef stokj het volgende:
@:Flippingcoin : zeker zeker
Ik ging vandaag hardlopen. Als HoS moet ik fit blijven. Het park hier heeft een grote meer waar je goed kan hardlopen. Helaas geen (leuke) dames tegengekomen. Wel een leuke dagoe die achter me aan ging rennen. Wel opmerkelijk: hoe je honden ook behandeld: ze blijven achter je aanrennen.
Dacht ik bij de sporttoestellen in het park bij mijn huis wat oefeningen te doen, bleek dat er net een klein kind over mijn favoriete sporttoestel had gekotst. Van teleurstelling maar naar huis gegaan en daar workout gedaan.
Mijn Yucca groeit ook flink in een potquote:Op maandag 15 juli 2019 19:42 schreef I. het volgende:
Zo eerst even potgrond pakken om m'n yucca te verpotten. Die mag even flink graan groeien in een grotere pot.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ai lekker bezig geweest
alleen jammer van dat rotkind maar goed dat regent wel weer weg
Watquote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Yucca groeit ook flink in een pot
Heftig.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Yucca groeit ook flink in een pot
Leuk.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff er zijn zoveel mooie luipaard gekko'sMoeilijk kiezen straks.
Ik ga er maar niet verder meer op inquote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig.
Vervelt die van jou ook zo erg? Heeft de mijne wel last van.
mijn hondjes waren het niet die zijn immer deftigquote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef stokj het volgende:
er paar seconden later een kindje naar toe waggelen en het aanraken (en die vader had niks door).
ga je er een halen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Pff er zijn zoveel mooie luipaard gekko'sMoeilijk kiezen straks.
Krekels en meelwormen en misschien keertje wat anders maar dat is de basis.quote:
Wat voor dagoes heb jij?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mijn hondjes waren het niet die zijn immer deftig
Zozo, dat kost nogal wat.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krekels en meelwormen en misschien keertje wat anders maar dat is de basis.En de krekels ga ik in een bak doen en ook voeren met fruit zodat ze nog meer voedingstoffen hebben voor de gekko's.
Weer tijd voor een paar weken Spanje?quote:
2. 1 krijg ik voor mijn verjaardag (en mag die persoon ook uitzoeken voor mij) en de ander koop ik zelf. Heel misschien als ze betaalbaar zijn en ik heb niet teveel geld uitgegeven (op de beurs) dat ik met 3 thuis kom maar 2 is het plan haha.quote:
een fox en een podenco en vandaag een australian shepherd om op te passenquote:
damn die beesten zijn echt super leukquote:Op maandag 15 juli 2019 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2. 1 krijg ik voor mijn verjaardag (en mag die persoon ook uitzoeken voor mij) en de ander koop ik zelf. Heel misschien als ze betaalbaar zijn en ik heb niet teveel geld uitgegeven (op de beurs) dat ik met 3 thuis kom maar 2 is het plan haha.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
damn die beesten zijn echt super leuk
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.quote:
\Waarom Spanje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al verteld dat mijn zusje erover denkt om naar Spanje te verhuizen?
Leuk!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een fox en een podenco en vandaag een australian shepherd om op te passen![]()
maar drie honden is echt te veel van het goede
Ligt er natuurlijk ook aan waar je het koopt.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.
Kan je ze niet zelf vangen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan waar je het koopt.
idlesquote:
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hm, in mijn herinnering wsa het best prijzig om iedere maand nieuwe krekels te kopen.
[..]
\Waarom Spanje?
Kan je daar vast blijven werken dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar wel
Ah, logisch wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan loop je risico dat er ziekteverwekkers inzitten.
En ik was pas net begonnenquote:
ah dat is ook wel mooi meegenomenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet het.En super makkelijk.
Ik hoop dat je voldoende rust voor jezelf vind in deze moeilijke periodequote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat ik echt zo vermoeiend vind.. de post doen voor ouders die 9 weken op vakantie zijn, van de oude stempel zijn en werkelijk alles nog via post ontvangen ipv digitaal enzo.
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een tijdje in zo'n herberg aan de Del Compostella route gewerkt en dat beviel haar wel
Nouja, die herberg is verbonden aan een of ander klooster en in dat klooster kan je vast werk krijgen volgens mijquote:
dat zijn echt mooie beestjes welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk!
Een mattie van mij heeft twee Leonberg honden...dan weet je dat het feest is.
Bedankt. Wil je het overnemen?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je voldoende rust voor jezelf vind in deze moeilijke periode
Laten we eerst over een vergoeding pratenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je het overnemen?
Is het beetje mooi huis? Dan vervang ik de sloten wel laat ik die oudjes buiten slapenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt. Wil je het overnemen?
Als wat dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, die herberg is verbonden aan een of ander klooster en in dat klooster kan je vast werk krijgen volgens mij
ja dat welquote:Op maandag 15 juli 2019 19:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
idlesbest chille muziek
heb deze al een week in mijn kop
Haha ja wonen prima. Verzorg ook even de plantjes aub.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het beetje mooi huis? Dan vervang ik de sloten wel laat ik die oudjes buiten slapen
Ik was vorige maand op reptielenbeurs (en over 2 maanden dus weer) maar ik vond die vrieskisten vol met diertjes wel beetje sneu eruit zien.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog wel dat ik schrok toen ik ging kijken hoeveel een zak ingevroren knaagdieren kosten, voor een slang.
Ook echt mensen die een 10 kilo zak ingevroren eekhoorns kopen
Ik weet er het fijne niet vanquote:
Ja ik moet sowieso geen reptiel of huisdier hebben met een moeilijke gebruiksaanwijzing erbij.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah dat is ook wel mooi meegenomen
Ze ging toch ook vrijwilligerswerk doen ergens in Afrika? of Nepal ofzo, weet niet meerquote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet vanAls die plannen doorgaan dan zal ik de details wat meer gaan vragen, maar er is ook gewoon een kans dat ze in NL blijft
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-febquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze ging toch ook vrijwilligerswerk doen ergens in Afrika? of Nepal ofzo, weet niet meer
Dat was toch als opstapje naar missionariswerk? Kan ze dat in Santiago gaan doenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-feb
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is al geweest, dat was binnen Discipleship Training School en dat was in Azië. Bangladesh, Nepal en India, elk een maandje van dec-feb
Ja, best sad.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was vorige maand op reptielenbeurs (en over 2 maanden dus weer) maar ik vond die vrieskisten vol met diertjes wel beetje sneu eruit zien.![]()
Nouja, dat gaat ze dus in die herberg/klooster doenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was toch als opstapje naar missionariswerk? Kan ze dat in Santiago gaan doen
Verdieping van het geloofquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?
[..]
Houtenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, best sad.
Waar is de beurs als je gaat?
pics van je zusje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al verteld dat mijn zusje erover denkt om naar Spanje te verhuizen?
hey Kaneel alles goed?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was daar voor haar de meerwaarde van?
[..]
Ja, best sad.
Waar is de beurs als je gaat?
He dat is niet eens zo ver weg. Dacht dat je ergens in Drenthe ging.quote:
inb4 meerdere doden op de beursquote:Op maandag 15 juli 2019 20:00 schreef I. het volgende:
We zien de nieuwsberichten wel verschijnen "Zeer giftige slang ontsnapt tijdens beurs in Houten"
Daar is die altijd toch?Toen ik net slangen had was het al daar volgens mij. Dat is toch zo'n 27 jaar geleden al.quote:
Nee :p Volgens mij hebben we dat hier niet eens.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He dat is niet eens zo ver weg. Dacht dat je ergens in Drenthe ging.
Nou en. Ook nonnen hebben behoeftenquote:
nonsensquote:
Ja volgens mij is het 3 of 4x per jaar. Ik ben daar jaren terug ook al geweest toen ik nog een hamster had want je hebt daar ook de exoknaag bij.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar is die altijd toch?Toen ik net slangen had was het al daar volgens mij. Dat is toch zo'n 27 jaar geleden al.
Een echte heldquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-spuitje~af1955a0/
He Mikey.quote:
Kan zo genieten van dat soort berichtenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
Ik ga alleen als hij hier in Leiden is, maar hij is hier wel kleiner geworden helaas.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee :p Volgens mij hebben we dat hier niet eens.
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouwquote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die laten zich alleen maar penetreren door God
gaafquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mikey.
Gemixt. Ging een tijdje behoorlijk matig, maar ben op de weg terug. Ga ook binnenkort langs psycholoog voor angststoornis.
En met jou?
Gefeliciteerd alvast hequote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.
Ik zal het haags met z'n godcomplex laten weten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die laten zich alleen maar penetreren door God
ik denk dat ik tegen twaalf al slaap dus alvast gefeliciteerd met je verjaardag mikeygodquote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.
quote:
bedanktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk dat ik tegen twaalf al slaap dus alvast gefeliciteerd met je verjaardag mikeygod
maak er een fijne dag van
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouw
Wat beste I.quote:
onlosmakelijk aan elkaar verbondenquote:
Dank jequote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bij een leuke vrouw misschien bij dikke bertha van om de hoek is geen god te vinden waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouw
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
God is een sprookjesfiguur. @:jr-style-93 is het daarmee eens.
Weet je al wat voor hondje je wilt?quote:
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodigquote:
wie zegt dat er ooit niks is geweestquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef dud0r het volgende:
Als er al een god zou zijn vind ik het logischer als er meerdere zijn.
Er is van helemaal niks maar 1 ding, waarom zou dat voor een god wel zo zijn?
Meerdere goden klinkt dan veel logischer.
SOWquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodig
ik heb tenminste een moeder addergebroedquote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet je moeder al elke avond, een tweede is echt niet nodig
Een van je leerlingen?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SOW
Ik heb een keer een boze pa aan de lijn gehad omdat ik zijn dochter een zeehond had genoemd.
HAD IK MAAR IEMAND OM VAN TE HOUDENquote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder addergebroed
oke oke, ik zal het anders opschrijven. Van alles zijn er meerdere dingen waarom van goden dan niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie zegt dat er ooit niks is geweest
Van mij is er maar 1quote:Op maandag 15 juli 2019 20:22 schreef dud0r het volgende:
Als er al een god zou zijn vind ik het logischer als er meerdere zijn.
Er is van helemaal niks maar 1 ding, waarom zou dat voor een god wel zo zijn?
Meerdere goden klinkt dan veel logischer.
Ik neem alleen hondje als ik voldoende tijd heb.quote:
werk er nu een jaar en begin me te irriteren aan simpele dingen die niet correct zijn in mijn ogen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Hoe komt het dat werk en relatie moeizaam gaan?
Je hebt maisie toch om van te houden. Dat ze jou niet kent en niet van je houdt wil niet zeggen dat jij niet van haar kan houden.quote:
koop een kartonnen figuur van maisiequote:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt maisie toch om van te houden. Dat ze jou niet kent en niet van je houdt wil niet zeggen dat jij niet van haar kan houden.
Ja. Ze hield haar handen niet voor haar mond terwijl ze zat te hoesten als een zeehond.quote:
quote:
wie zegt dat er van alles meerdere dingen zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, ik zal het anders opschrijven. Van alles zijn er meerdere dingen waarom van goden dan niet?
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
koop een kartonnen figuur van maisie
quote:
Werd jij maar eens keihard gepaktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef I. het volgende:
Oef. Fokkie wordt hier even kei-hard aangepakt.
anders een labradoodle daar kunnen veel mensen met een allergie wel tegenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem alleen hondje als ik voldoende tijd heb.
Maar zal een kleine worden, we wonen klein. En zal dan eerst een paar keer kijken om te zien hoeveel last van allergie ik heb bij de hond.
Ik. En anders toon je mij maar aan waar er een enkel ding van isquote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wie zegt dat er van alles meerdere dingen zijn
Is het niet zo dat je dat bij elke hond wel beetje zult hebben? Hoe langhariger hoe erger natuurlijk but stillquote:Op maandag 15 juli 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem alleen hondje als ik voldoende tijd heb.
Maar zal een kleine worden, we wonen klein. En zal dan eerst een paar keer kijken om te zien hoeveel last van allergie ik heb bij de hond.
quote:
Dat gun ik Maisie nietquote:
Maar zie je jullie veranderen naar elkaar? Anders is het zonde van je tijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
werk er nu een jaar en begin me te irriteren aan simpele dingen die niet correct zijn in mijn ogen.
en relatie er zijn wat dingen gebeurd die niet kunnen van beide kanten(actie van haar reactie van mij).En we zitten beide nog al in een andere wereld met wat voor mensen we omgaan oa en twijfel dan of ik er wel goed aan doe hier aan vast te houden. Op andere momenten hebben we het ook wel heel leuk en gezellig samen weet het eigenlijk wel maar toegeven is niet leuk.
Heb zo'n beginnende verkoudheid die niet doorzet maar ook niet weg trekt. Dus nu jeuken m'n longen en ik kan daar niet krabben.quote:
Inhaleer een sigaar, is de jeuk zo voorbijquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb zo'n beginnende verkoudheid die niet doorzet maar ook niet weg trekt. Dus nu jeuken m'n longen en ik kan daar niet krabben.
Oh dat is zwaar irritantquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb zo'n beginnende verkoudheid die niet doorzet maar ook niet weg trekt. Dus nu jeuken m'n longen en ik kan daar niet krabben.
Ja, Loka vindt die erg leuk. Dus dat zal het wel worden.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
anders een labradoodle daar kunnen veel mensen met een allergie wel tegen
Weet niet precies waar het aan ligt bij honden.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je dat bij elke hond wel beetje zult hebben? Hoe langhariger hoe erger natuurlijk but still
Hahahaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inhaleer een sigaar, is de jeuk zo voorbij
we doen beide wel ons best om er op onze manier iets van te maken maar hoelang ga je door he.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zie je jullie veranderen naar elkaar? Anders is het zonde van je tijd.
Paar keer heel hard op je borst slaan? Een beetje zoals een gorilla. 🦍quote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh grappig wist ik niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Loka vindt die erg leuk. Dus dat zal het wel worden.
En moet ook nog kijken hoe de kat erop reageert, want die is best een beetje aso.
[..]
Weet niet precies waar het aan ligt bij honden.
Bij katten ligt het aan een eiwit in hun speeksel ofzo.
Zijn dus speciale hypoallergene honden, waar mensen met allergie minder tot geen last van hebben.
We hadden het over I. vlerkquote:
Denk dat m'n sigaren allemaal uitgedroogd zijn zo lang heb ik ze al niet meer gerookt.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Inhaleer een sigaar, is de jeuk zo voorbij
Yup. Maar ja kan er weinig aan doen. Misschien vanavond maar op tijd naar bed ofzoquote:
Nee. Als je in The Sims complimentjes krijgt over je bedkunsten moet het irl ook wel goedzittenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef I. het volgende:
[..]
En ik zou sowieso niet tegenvallen, dus ach hè.
quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Als je in The Sims complimentjes krijgt over je bedkunsten moet het irl ook wel goedzitten
Je moet ergens beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Als je in The Sims complimentjes krijgt over je bedkunsten moet het irl ook wel goedzitten
Jajaquote:Op maandag 15 juli 2019 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat m'n sigaren allemaal uitgedroogd zijn zo lang heb ik ze al niet meer gerookt.
[..]
Yup. Maar ja kan er weinig aan doen. Misschien vanavond maar op tijd naar bed ofzo
Labs kan ik niet tegen iig.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig wist ik niet.
Maar lab's zijn super leuk. Mocht je nog een keer aan kinderen denken kan dat ook alvast prima samen
Labsquote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh grappig wist ik niet.
Maar lab's zijn super leuk. Mocht je nog een keer aan kinderen denken kan dat ook alvast prima samen
Moet vast wel een keer lukken.quote:
Nou nog een keer doorslapen. Dat zou helemaal fijn zijn.quote:
Niet iedereen leeft zo wild als jij Naatjequote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Noel gedaan
Noel leefde wilderquote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft zo wild als jij Naatje
Ik voorspel ook burgerlijkheid met 27quote:Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef dud0r het volgende:
Maar hij is nu verstandig gewordennu hij vet oud is enzo
Vanmiddag was het nog de dood.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voorspel ook burgerlijkheid met 27
Dat dacht ik vroeger ook.quote:
Lekker man.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ik weet het nietquote:Op maandag 15 juli 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Kat op schoot, vriendin op de bank. Beetje een serie kijken.
ik doodquote:Op maandag 15 juli 2019 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Matigquote:
Dank je flatje.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke post weer!
niks mis mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke post weer!
ninja edit gespot verder ben je er nog al druk mee he.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef JanCees het volgende:
Kunnen Dr mikey en aloa geen onz sc ban krijgen
Over seizoen 5 bedoel je?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Skins aan het kijken. Seizoen 5 alweer. Waarom is iedereen zo onsympathiek?
Hoezoquote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef JanCees het volgende:
Kunnen Dr mikey en aloa geen onz sc ban krijgen
Haha hahaha LOL!quote:Op maandag 15 juli 2019 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ninja edit gespot verder ben je er nog al druk mee he.
Eerdere seizoenen ook. Allemaal teringlijers.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over seizoen 5 bedoel je?
Ik miste de sfeer beetje vergeleken met eerste 2 generaties.
Mwah vind je? Tony, Katie en Cook vooral.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerdere seizoenen ook. Allemaal teringlijers.
Lijkt net een jongen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar nog wel schattig.
Je valt op jongens? Lolquote:Op maandag 15 juli 2019 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar nog wel schattig.
Zelfs de "goedzakken" zoals Syd zijn sociale debielen die mensen aan de rand van de afgrond duwen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vind je? Tony, Katie en Cook vooral.
Syd is een idioot ja. Maar vooral heel onverschilligquote:Op maandag 15 juli 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs de "goedzakken" zoals Syd zijn sociale debielen die mensen aan de rand van de afgrond duwen.
En ik ga niet naar de VU!quote:Op maandag 15 juli 2019 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik, maar ik kom niet naar Emmen hoor
erg VUrstandig van jequote:
Kom je vanzelf achterquote:Op maandag 15 juli 2019 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje.. Helpt dat tegen de rugpijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |