Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebbenquote:
wat moet jequote:
Niet de boel opnaaien hequote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebben
zoveel haat omdat ik je ooit goed op je nummer heb gezet jaren geleden.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden ja. Net als ze bij Braddie gedaan hebben
Ik haat je niet schat, ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zoveel haat omdat ik je ooit goed op je nummer heb gezet jaren geleden.
Zalmgenotquote:
ga jij maar weg.quote:
Zou niet weten waarom hij weg moetquote:
ga zelf maar weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij vind het hier niet leuk
ga je toch weg
jij hebt niet te bepalen wie hier wel en niet post en hij ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom hij weg moet
Hij is wel capabel genoeg om een gesprek te voeren
met alle respect, waarom typ jij zoquote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij hebt niet te bepalen wie hier wel en niet post en hij ook niet.
wie zijn jullie om te bepalen wat wel en niet capabel is beetje arrogant wel he.
HOOFDLETTERS.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wie zijn jullie om te bepalen wat wel en niet capabel is beetje arrogant wel he.
Klopt. Jij kan echter niet tegen mensen die op jou reageren wanneer je het niet met ze eens bent dus lijkt me dit geen geschikte plek voor jequote:Op maandag 15 juli 2019 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit komt al anders over als ga weg.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Jij kan echter niet tegen mensen die op jou reageren wanneer je het niet met ze eens bent dus lijkt me dit geen geschikte plek voor je
Wanneer gaan wij elkaar eens heel hard niet negeren in een hotelletje?quote:Op maandag 15 juli 2019 19:35 schreef I. het volgende:
Jezus, gasten, negeer elkaar gewoon lekker joh.
Moeilijk gedoe.
Verdien je overigens niet hoor. Want ik heb zowel hier als in FB heel redelijke constructieve reacties aan je gegeven die je gewoon klakkeloos negeertquote:
Ik doe niet aan hotelletjes, pas ik niet in.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij elkaar eens heel hard niet negeren in een hotelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |