FedExit?quote:
Preciesquote:
Na elke twee games en na elke set.quote:
Ja, ik kan er echt niet bij. Een ace en het was over geweest.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:26 schreef MaLo het volgende:
Onvoorstelbaar. 2 CP op eigen service. Weggegooid.
En na elk punt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na elke twee games en na elke set.
En tussen de eerste en de tweede service van Djokovic.quote:
Had je de hele avond lopen janken...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Na elke twee games en na elke set.
Zo'n 40-45quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel GS had een mentaal sterke Federer gewonnen?
Niet als een malloot naar het net rennen bij een waardeloze aanvalsbal had ook geholpen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik kan er echt niet bij. Een ace en het was over geweest.
Je weet Dat tennis een vam de sporten is waar het minst wordt gesport.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En tussen de eerste en de tweede service van Djokovic.
Ja, klopt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet als een malloot naar het net rennen bij een waardeloze aanvalsbal had ook geholpen.
Kan je nagaan hoeveel pauze er in de wedstrijden van Nadal wel niet zitquote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En tussen de eerste en de tweede service van Djokovic.
Zo stom dat de breakpunten nu wel goed gaan. Faalt ie weer op andere momenten.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel GS had een mentaal sterke Federer gewonnen?
Onder spanning het punt zo kort mogelijk houden. Maar approach was ook erg matig.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef Marcoss het volgende:
Een passing van Djoko op MP tegen heb ik al eens eerder gezien, al was die toen wel iets indrukwekkender.. dit was vooral een rare keuze van Federer
Ja, ongeveer een kwart van de tijd wordt er getennist.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel pauze er in de wedstrijden van Nadal wel niet zit
Ja leuk deze act. Ga nou maar weer weg.quote:
Ik ben net bezig met een klaag-mail.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:29 schreef Anneloos het volgende:
Kut. Wel 4 uur zitten wachten op binnenstebuiten
220 door het middenquote:
Vooraf even naar Boris gekeken met zijn analyse. Weer wat Ponden rijker / schuld minderquote:
Goed idee capuchonjongen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem voordeel om te beginnen met serveren in de vijfde. Ze zouden eigenlijk aan het begin van de vijfde een bal op de T van de servicelijn moeten serveren, dichts bij mag beginnen.
Nou ja, bij darten gaat het ook zo natuurlijk en met strafschoppen bij voetbal wordt er ook gelootquote:
Ook dat nog. En dat tijdens het tennis.quote:
En helemaal in een set die tot 12-12 kan gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Extreem voordeel om te beginnen met serveren in de vijfde. Ze zouden eigenlijk aan het begin van de vijfde een bal op de T van de servicelijn moeten serveren, dichts bij mag beginnen.
Ja dat had hij ook door. Vandaar zijn opmerking.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Anneloos het volgende:
Ik kijk al langer naar de BBC dan jij hoor@:wereldgozer
Niet elke sport kan zo perfect zijn als dartenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, bij darten gaat het ook zo natuurlijk en met strafschoppen bij voetbal wordt er ook geloot
Curling wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet elke sport kan zo perfect zijn als darten
Darten doorgaans alleen bij het begin van de wedstrijd toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, bij darten gaat het ook zo natuurlijk en met strafschoppen bij voetbal wordt er ook geloot
Darten is geen sportquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niet elke sport kan zo perfect zijn als darten
Beslissende leg in de beslissende set was altijd bullenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Darten doorgaans alleen bij het begin van de wedstrijd toch?
Oh ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beslissende leg in de beslissende set was altijd bullen
Zal zijn vrouw leuk vinden met al die tweelingen thuis.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Federer slaapt 12 uur per dag. Funfact even tussendoor.
En dan ook 's nachts nog 8 uur?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef monkyyy het volgende:
De zender, eiquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat had hij ook door. Vandaar zijn opmerking.
Ik FOK! 12 uur per dag.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik ook, als het kan. #funfactquote:Op zondag 14 juli 2019 19:35 schreef monkyyy het volgende:
Ze kunnen geen kindermeisjes betalen denk ik ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal zijn vrouw leuk vinden met al die tweelingen thuis.
Zou wel meer heroïsch zijn als ie het uiteindelijk toch nog wint.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Zo jammer dat Federer niet een van die twee MP's maakte.
Ik zou ervoor tekenen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Nober het volgende:
Anders heb je gewoon een keer twee winnaars, niets mis mee.
Man man man. Doodzonde.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, zeker.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo wel meer heroïsch zijn als ie het uiteindelijk toch nog wint.
https://www.theguardian.c(...)bledon-tennis-umpirequote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk lijnrechter op wimbledon?
Ik denk dat het helpt als je uit Colombia komt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef MeneerAchternaam het volgende:
Door je examen te halen op de Lijnrechters School.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef MeneerAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 doet me meer aan een andere wedstrijd denken.
Vuile klootzak!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
10 doet me meer aan een andere wedstrijd denken.
Is de tenniswereld mooier zonder Djokovic?quote:
De kans dat hij twee punten op rij verliest op eigen service is denk ik 1 op 9?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is de tenniswereld mooier zonder Djokovic?
Zou je tevreden zijn met een zege van Federer?
En het was nog erger want hij verloor er vier op rij.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De kans dat hij twee punten op rij verliest op eigen service is denk ik 1 op 9?
Heeft Bertens een waardeloze mentaliteit?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee.
Deels, gezien een weddenschapje
12-12, dan een tiebreak.quote:
Je zag die spanning ook echt erop staan toen. Elke bal in de rally zag er voorzichtig uitquote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En het was nog erger want hij verloor er vier op rij.
Raemon sluiter verdient een standbeeld en smartengeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Bertens een waardeloze mentaliteit?
Mentale betere Fed was in 3 sets klaar..quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef leukeditter het volgende:
een 20% betere djok had vandaag in vier sets klaar geweest, maar het blijven mensen he
Een 20% betere Fed na 3, dus wat is je punt?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef leukeditter het volgende:
een 20% betere djok had vandaag in vier sets klaar geweest, maar het blijven mensen he
Dit smaakt naar gravel.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Raemon sluiter verdient een standbeeld en smartengeld.
Waarom ben je daar ineens benieuwd naar?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Bertens een waardeloze mentaliteit?
Uh nee?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer moet nu drie games op rij winnen, anders is het GSM.
Dacht het wel even te winnen denk ik zoals tegen alle voorgaande tegenstander.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef leukeditter het volgende:
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die middelste lijnrechter mag er best wezen.
Nouja, even een dubbel check denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Te bizar dat Djoko aan de umpire moest vragen bij welke stand ze een tiebreak moeten spelen
Ja, bizar.quote:
Ah, dankjequote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)bledon-tennis-umpire
Lijnrechtster? Die heb ik al uren op het oog.quote:
Federer is normaliter ook goed in tiebreaks, de kans dat ie er 3 verliest achter elkaar is niet groot...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat er geen tiebreak komt. Tenzij drie keer scheepsrecht is.
Eens!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Het is zeker niet de beste finale op Wimbledon, wel één van de spannendste
Tot voor kort kon dat ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste sets moeten tot in de eeuwigheid voort kunnen duren.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste sets moeten tot in de eeuwigheid voort kunnen duren.
Krachten worden minder dus meer en langere rallysquote:
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef CR7 het volgende:
Die vijandigheid richting Djokovic vind ik dan wel weer jammer.
Die is er niet echt. Maar Federer is de ideale schoonzoon, zeker op Wimbledon.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef CR7 het volgende:
Lolquote:Op zondag 14 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
"Dit is geen tenniswedstrijd, dit is real life drama", aldus commentator op Eurosport
Daarom dus BBC.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
"Dit is geen tenniswedstrijd, dit is real life drama", aldus commentator op Eurosport
Is ook niet de meest sportieve speler, liet tegen Agut in de eerste set zijn ware aard zien.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef CR7 het volgende:
Of hij wint gewoonquote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef MaLo het volgende:
Einde Fed![]()
Of hij verliest nu de game, of straks de TB
niet? lolquote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is ook niet de meest sportieve speler, liet tegen Agut in de eerste set zijn ware aard zien.
Federer is de Tiebreak koning van het hele circuit, komt goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef MaLo het volgende:
Einde Fed![]()
Of hij verliest nu de game, of straks de TB
Goede gamefacequote:Op zondag 14 juli 2019 19:57 schreef leukeditter het volgende:
federer is leuk zeg.. totaal emotieloos geef mij dan maar een woeste djoko
Alleen toen het moest nietquote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich knap dat Federer al zo vaak zn service heeft gehouden onder deze druk.
Het is toch een groot sportman, liet ie net weer zienquote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is ook niet de meest sportieve speler, liet tegen Agut in de eerste set zijn ware aard zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |